• Lieve, lieve mensen, aan alles komt helaas ook een einde. Zo ook het columnistzijnde voor mij. Dit zal mij laatste column zijn en daarom wil ik het een spetterend einde geven door met jullie mijn ervaringen van mijn reis naar Japan te delen. Dit zal geen verhaal zijn over alles dat ik heb gezien, want dat kunnen jullie zelf ooit een keer beleven, nee dit zijn mijn ervaringen en gevoelens over de reis en alles dat ik nu al aan het land mis.

    Ik wil alle lezers enorm bedanken, ook voor alle leuke reacties die ik op mijn columns kreeg! Ik zal met plezier de nieuwe columns blijven lezen en wens alle toekomstige columnisten heel veel plezier met schrijven! Sayōnara!

    Lees hier mijn net gepubliceerde column.



    [ bericht aangepast op 30 okt 2018 - 12:24 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Wat jammer! Heel erg bedankt voor al je columns!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Mooie column om mee te eindigen. Jammer dat je stopt, maar bedankt voor de leuke columns die je hebt geschreven!


    Ik wil een tuin vol egels

    Jammer dat je stopt, jij had altijd erg leuke columns! In ieder geval heb je een prachtige bijdrage gemaakt aan de site! ^^


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Jammer Leah dat je stopt...
    Maar de laatste ga ik in ieder geval nog even lezen (;


    It's never gonna happen, Guys.