• [ bericht aangepast op 2 nov 2020 - 18:31 ]

    Papiliones schreef:
    Je weet wat ik van je kostuum vond, maar ik vind het nog steeds vet gedaan. ^^

    Ik doe bijna nooit wat voor halloween. Al zou ik ooit wel eens een halloween feestje willen geven, haha. Nee, deze keer hadden we bij ons in de buurt een halloween winkel straat. De poster zag er spectaculairder uit dan de winkelstraat zelf. :'D Je zag sowieso wel kindjes en sommige volwassenen verkleed, maar meer niet. XD
    Een feestje geven staat ook nog wel op mijn to-do voor ooit. Lijkt me echt leuk hehe.
    Aw das wel jammer dan :'D

    Gasina schreef:
    Eh. Ik moet eerlijk bekennen dat ik vanaf het begin van de maand al aan het hypen was over het feit dat Halloween er weer aan zat te komen, want favorite time of the year.
          Maar toen het 2 november was, kwam ik allemaal Halloween foto's op het internet tegen, waaraan ik weer herinnerd werd en me toen bedacht... FUCK 'T IS GEWEEST. So yeah, I didn't do anything with it. 😂

    Omg hahaha hoe krijg je dat voor elkaar :'D wel jammer zeg

    Frodo schreef:
    Ohmijngod Laura, wat ben je eng :c ik zou serieus hard van je weglopen, moest ik je zo tegenkomen haha.
    Ik heb Halloween niet echt gevierd, but christmas tho :Y)

    Hahah :Y)
    Jaaa omg ik heb ook al zin in kerst <3

    TaeTae schreef:
    (...)
    Omg hahaha hoe krijg je dat voor elkaar :'D wel jammer zeg

    Ik heb echt géén idee, ik heb echt seriously geen idee 😂
    Denk dat het door mijn depressie komt. Zodra mijn depressie te hoog wordt vergeet ik alles dagen achter elkaar (wordt het als het ware wazig in mijn hoofd) en let ik niet zo op de tijd / datum / e.d. Het gebeurd wel vaker namelijk, maar kan het me niet goed herinneren. So I don't know.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Geweldig kostuum, echt eng!
    Ik baalde voornamelijk op Halloween. Door mijn accidentje op het werk, kon ik niet gaan kajakken. En natuurlijk hadden we die avond een Halloweentocht gepland. Ik kon niet mee. Dusja, meh. Hopelijk volgend jaar meer geluk...


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Oeh mijn Halloween was ook tof! Ik heb een feest gevierd bij een vriendin van mij, en ik was verkleed als, hou je vast, Rick Astley. Mijn kostuum zag er ongeveer zo uit, Ik ben namelijk compleet vergeten om een foto te maken. :')


    What’s tasty in Busan?

    Scandal schreef:
    Geweldig kostuum, echt eng!
    Ik baalde voornamelijk op Halloween. Door mijn accidentje op het werk, kon ik niet gaan kajakken. En natuurlijk hadden we die avond een Halloweentocht gepland. Ik kon niet mee. Dusja, meh. Hopelijk volgend jaar meer geluk...
    Dankje!
    Ah, dat is inderdaad balen ja. (no_chears) feestdagen missen is nooit leuk

    Infires schreef:
    Oeh mijn Halloween was ook tof! Ik heb een feest gevierd bij een vriendin van mij, en ik was verkleed als, hou je vast, Rick Astley. Mijn kostuum zag er ongeveer zo uit, Ik ben namelijk compleet vergeten om een foto te maken. :')
    HAHA Held