• Vanaf heden heet ik geen Thirteenth meer op Quizlet, maar Grolsch met een hoofdletter i. Om mijn Twents erfgoed eer aan te doen :)

    Wat zijn jullie leukste verhalen onder invloed van mijn username?


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Rick, hoe moet ik je ooit nog herkennen op het forum als je telkens verandert haha.
    Ik heb nog nooit Golsch gedronken, helaas. Ik kan je wel heel wat verhalen vertellen onder invloed van Jupiler, Cristal of Stella artois :Y)

    [ bericht aangepast op 9 nov 2018 - 17:32 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Jaaaaa, Grolsch is echt het lekkerst, samen met Jupiler ;D Corona is ook nice tho.

    En of het onder invloed was van Grolsch weet ik niet meer, maar ze hebben me wel ooit eens half zat teruggevonden terwijl ik voor het hek van een weiland zat. Kennelijk probeerde ik het met een koe te hebben over zijn levensdromen, ontsnappingsmogelijkheden en een carrière in de snowboard wereld?


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Rozenthee schreef:
    Jaaaaa, Grolsch is echt het lekkerst, samen met Jupiler ;D Corona is ook nice tho.

    En of het onder invloed was van Grolsch weet ik niet meer, maar ze hebben me wel ooit eens half zat teruggevonden terwijl ik voor het hek van een weiland zat. Kennelijk probeerde ik het met een koe te hebben over zijn levensdromen, ontsnappingsmogelijkheden en een carrière in de snowboard wereld?


    Hahaha omg Elise :'D ik lachte hardop


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Rick, hoe moet ik je ooit nog herkennen op het forum als je telkens verandert haha.
    Ik heb nog nooit Golsch gedronken, helaas. Ik kan je wel heel wat verhalen vertellen onder invloed van Jupiler, Cristal of Stella artois :Y)


    Nou nu maak je me wel benieuwd :3


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Rozenthee schreef:
    Jaaaaa, Grolsch is echt het lekkerst, samen met Jupiler ;D Corona is ook nice tho.

    En of het onder invloed was van Grolsch weet ik niet meer, maar ze hebben me wel ooit eens half zat teruggevonden terwijl ik voor het hek van een weiland zat. Kennelijk probeerde ik het met een koe te hebben over zijn levensdromen, ontsnappingsmogelijkheden en een carrière in de snowboard wereld?


    Dit is geweldig :’)


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Frodo schreef:
    (...)

    Hahaha omg Elise :'D ik lachte hardop


    aarsvogel schreef:
    Dit is geweldig :’)


    Ik heb me legit nog een jaar kapot geschaamd toen ik het hoorde :')


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Doe mij maar Brand, Warsteiner of Schultenbrau :Y)
    Leuke username tho


    26 - 02 - '16