• Lieve Q'ers,

    Sommigen van jullie weten denk ik wel dat ik bezig ben aan mijn bachelorscriptie Nederlandse Taal en Cultuur. Voor mijn onderzoek heb ik een enquête gemaakt over Nederlandse zinnen. Nu heb ik natuurlijk mensen nodig die deze voor me willen invullen. Wie beter dan schrijvers en dichters in spe die vast ook wel baat hebben bij credits om hun geweldige creaties in de spotlight te zetten? *wink wink*

    Ik verloot 9 credits onder degenen die mijn enquête hebben ingevuld, dus als je dat hebt gedaan: reageer hieronder! Ik kan alle hulp gebruiken, dus aarzel niet! :Y)

    Mijn hoop op afstuderen is (mede) op jullie gericht. Onward, my noble mede-Quizletters! Hier is de link: klikkerdeklik.

    Matty

    PS. Jullie krijgen allemaal een koekje. <3


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Mede dankzij jullie heb ik al meer dan 100 (!!!) ingevulde enquêtes! Ik laat 'm nog openstaan, want ik wil zo veel mogelijk respons. Dus als er nog mensen zich geroepen voelen: please! ^^

    En aan de mensen die het hebben ingevuld: was alles duidelijk? Was duidelijk wat van jullie verwacht werd?


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ook ingevuld! De tip om vanuit je eerste gedachte te gaan was goed, want zo bleef ik niet te lang stil staan bij een zin. Bij de eerste zinnen probeerde ik het te begrijpen, maar dat zorgde voor lichte ergernis. :’D


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik vond het duidelijk. Wat mij hielp was om het hardop te lezen. Dan vielen de gekke dingen op en bedacht ik in hoeverre vind ik dit oké.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ingevuld ^^


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ingevuld, succes ermee!


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    De enquête staat nog steeds open! Ik heb van iemand hier op Q nog credits gekregen, dus ik heb besloten om driemaal 10 credits weg te geven! Vergeet niet te reageren als je kans wil maken! ^^


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Wieh, ingevuld *O*


    Mede dankzij jullie heb ik in totaal 133 compleet ingevulde enquêtes! Ik heb 'm nu gesloten en ik zal vanavond of morgen drie mensen gelukkig maken met tien credits!


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik heb de randomizer gebruikt en daaruit is gekomen dat tubbietoost, Nighthawks en Pixielisje alle drie tien credits hebben verdiend! Dank jullie wel allemaal! <3


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Wow, een mooi aantal ingevulde enquêtes heb je gehaald! Succes verder met je scriptie!


    Ik wil een tuin vol egels

    Fijn dat je er zo veel hebt kunnen afnemen! ^^


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Superblij voor je dat je zoveel ingevulde enquêtes hebt ontvangen! Veel succes met je scriptie!
    Dank je wel voor de credits ook. ik ben blij dat ik kon helpen :)


    A to the Z

    Dit is like de eerste keer ooit dat ik iets win, haha. Thanks! En wat goed dat je zoveel inzendingen had^^


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Wat fijn dat je zoveel enquetes ingevuld hebt gekregen! Heb je je gewenste aantal gehaald?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.