• Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]



    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Wil je een koninkrijk overnemen maar houdt iedereen je tegen waardoor je gedwongen bent je heil te zoeken in de Dark Arts? Gelooft niemand in je draak? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2018 - 11:08 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik durf het verband niet van mijn arm te halen omdat ik vermoed dat het super pijnlijk gaat zijn en ieuwie, maar ik wil het ook niet aan iemand vragen. Dilemma


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    En dit is de reden waarom je niet mee-eet of zovaak weg bent? Mijn gedachten stonden al vast over dat je gewoon een trut bent, maar nu ben je gewoon ronduit een asociaal, ondankbaar kutwijf. No, you're not cool. at. all. The fucking fuck.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Thank God, GM terug. Ik heb het zo gemist (no_chears)


    I am an idiot, I move.

    Prim schreef:
    Ik durf het verband niet van mijn arm te halen omdat ik vermoed dat het super pijnlijk gaat zijn en ieuwie, maar ik wil het ook niet aan iemand vragen. Dilemma


    Ik zou even checken of je het misschien vochtig/nat mag maken voordat je het er af haalt. Een vochtig/nat verband is meestal minder pijnlijk om te verwijderen dan een droge. Maar het mag niet altijd.


    Physics is awesome

    Ik ben echt spontaner als ik mensen nog niet ken. Wat is dit?! Al verlies ik er tenminste niets mee nu xD
    En hey, even praten met iemand die musicals en metal ook leuk vindt is best cool, dus waarom ook niet. Thanks L, hahaha.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    These people are the best. 🖤


    — Inner peace, it's hard to find. —

    I hate that darn Netflix ad for 'You' — creeps me the hell out.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Oké, het gaat tergend langzaam, maar uiteindelijk heb ik toch nu wel 1160 woorden op papier weten te krijgen. Nog maar 8840 te gaan, yo.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ahhh vandaag was zou leuk, perfect en tof. ♥️ I’ve got the best people ever in my life.


    •


    when did i fell this hard why did i go from 0 to 100 with this one i don't deserve this waste of energy


    A to the Z

    Vandaag was echt amazing. Ik ben nu heel moe, maar het was geweldig.


    From these ashes, I will rise

    Vanaf volgende week gaan ze aan de slag met de badkamer en het gaat waarschijnlijk twee weken duren. Hopelijk duurt het korter dan twee weken, want ik denk niet dat ik zolang zonder douche kan. Als ze op de sportschool douches zouden hebben met een deur die je dicht kan doen, dan zou ik daar douchen, maar die hebben ze niet. Wat ik tot nu toe ook het enige nadeel aan de sportschool vind. Had dan liever aparte douches met deur neer gezet in plaats van een sauna voor alleen vrouwen en een sauna voor alleen mannen. Want er is nog een sauna waar vrouwen en mannen in mogen.


    Physics is awesome

    Echt een hele toffe en gezellige dag gehad met hele leuke mensen!
    Over een half uurtje eindelijk thuis en dan morgen om half 8 de wekker, want moet om 9 uur de trein alweer hebben naar school, zaterdag er vroeg uit voor m'n date en zondag vriendin helpen met verhuizen! Kortom, nog een paar leuke dagen voor de boeg de laatste paar dagen van de vakantie
    ♥️♥️


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Originele girl huh.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Arghhh, stop met zo veel betekenis aan al m’n handelingen te plakken. Dat is waarom het negen maanden geleden fout ging. Dat is waarom het nu opnieuw fout gaat.

    Edit: I should just become a full lesbian, dafuq.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2019 - 0:34 ]


    •