• Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]



    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Wil je een koninkrijk overnemen maar houdt iedereen je tegen waardoor je gedwongen bent je heil te zoeken in de Dark Arts? Gelooft niemand in je draak? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2018 - 11:08 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Anderen: Wees gewoon jezelf! Je hoeft niet extra moeite te doen om mee te doen.
    Ik: *Probeert zichzelf te zijn en minder te maskeren waardoor bepaalde tekortkomingen meer op gaan vallen*
    Anderen: *Noemt waslijst op aan dingen die niet aan mij deugen die ineens heel zichtbaar zijn*

    Hierom houd ik dus niet van jullie gezellige familie-dingen en blijf ik liever thuis met m'n kat. Om te vragen of jullie het snappen heeft geen zin, want dat doen jullie niet hoe vaak jullie ook beweren van wel. Actions speak louder than words.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2018 - 1:46 ]


    26 - 02 - '16

    Oke, ik moet echt wakker worden en gaan leren. Adem in en adem uit. En kijk in die boek van je. D:


    One Who Travels A Higher Path.

    Het is zo gek om weer online te zijn op deze site met dit account. Ik was een heel ander persoon toen ik hier nog heel vaak kwam. Wanneer ik mijn oude topics terug lees herken ik mezelf nauwelijks, haha.


    "Ignite, my love. Ignite."

    OpgeroldEten schreef:
    Het is zo gek om weer online te zijn op deze site met dit account. Ik was een heel ander persoon toen ik hier nog heel vaak kwam. Wanneer ik mijn oude topics terug lees herken ik mezelf nauwelijks, haha.


    Lang niet gezien hier! :P


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Chibs schreef:
    (...)

    Lang niet gezien hier! :P


    True true. Maar ik probeer mijn leerwerk uit te stellen dus hier ben ik!

    [ bericht aangepast op 30 dec 2018 - 16:36 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    And I’m paralysed 'cause I think you got something like the biggest soul I’ve ever seen, and you might be the one. Suit and tie, with the curly hair, making your way with that step and stare..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik, uh... vind het nog steeds heel gek dat (positief bedoelde) opmerkingen over mijn gewicht tegenwoordig een vast onderdeel lijken te zijn van familiebijeenkomsten die iets met eten te maken hebben (en sommige waarvoor dat niet geldt). Ik was nooit echt dik, denk ik, maar ik was wel groot en mollig en definitief niet dun in vergelijking met andere kinderen van mijn leeftijd en nu is dat wel iets wat mensen zien als ze naar me kijken, blijkbaar, en dat is prima (zij het af en toe nog steeds wat verrassend omdat mijn brein dat nog steeds niet helemaal heeft geïnternaliseerd), maar ik weet oprecht nooit wat ik ermee moet als mensen daar iets over zeggen??? Het voelt positief maar tegelijkertijd weet ik niet zo zeker of ik wel echt blij wil zijn met zulke opmerkingen omdat het wat heel ongezonde ondertonen heeft en gebaseerd is op allerlei onzinnige standaards, dus ???

    "Het lijkt me over het algemeen een slecht idee om mensen aan te spreken op hun gewicht zelfs als je het als compliment bedoelt, maar het is zeer specifiek een slecht plan bij jonge vrouwen omdat die zich daar doorgaans hoe dan ook al pijnlijk bewust van zijn op ieder moment door hoe onze maatschappij het voortdurend aan ze opdringt, dus misschien zou je dat in het vervolg beter niet kunnen zeggen" lijkt een beetje... een domper. Idk man. Het mystificeert me allemaal meer dan zou moeten.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    It's just... I don't really want to talk to you right now. En ik weet niet of het is omdat je de afgelopen week haast continu lam was, en nu de komende dagen alleen maar in het teken staan van drinken en ik me daar gewoon absoluut niet prettig bij voel. Of dat het is dat ik gewoon graag alleen wil zijn. Is it bad that I don't really really miss you? Het lijkt wel hoe meer tijd er verstrijkt hoe minder ik t zie zitten om met je te praten maar at the same time ik weet t gewoon niet.


    The truth is out there.

    Ik heb officieel heimwee naar die tijd.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik ben echt dolgelukkig met Anne. Zij is echt wat ik momenteel nodig heb. She's great. <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Deze dag was leuk tot een uur geleden, great


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    MANNEN ZIJN GEEN TRASH homosexuality is well and thriving WE HOUden van mannen


    Heaven is a place that we all have

    Mn dag? De hele dag in bed netflixen en sipsjes zijn met keelpijn en continu extreem overprikkeld zijn.


    The truth is out there.

    Dit was niet slim. Het voelt zo slecht maar tegelijkertijd zo goed. AaaaaaaaRGH


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    I miss us.


    •