• Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]



    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Wil je een koninkrijk overnemen maar houdt iedereen je tegen waardoor je gedwongen bent je heil te zoeken in de Dark Arts? Gelooft niemand in je draak? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2018 - 11:08 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Gelukkig nieuwjaar iedereen! ❤️🍾🎆🎇

    Alcohol helps.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Happy new year people!


    Leven als vriendin van een verpleegkundige: de buurman komt aan de deur, niet voor nieuwjaarswensen, maar omdat er iemand tegen de muur is gelopen. Persoon had een gat in z'n hoofd, of de verpleegkundige daar even naar kon kijken.


    From these ashes, I will rise

    VUKOVI schreef:
    Alcohol helps.


    +1


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Doder dan dood.
    Op naar werk.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Wanneer je heerlijk warm onder je dekbed ligt en je neus besluit zo dicht te gaan zitten dat je hem wel moet snuiten.

    Na 02:00 naar bed gegaan en ik was al wakker voor de wekker.


    Physics is awesome

    Bleh, waarom voel ik me een beetje ziekig. Rip me.

    Tot over idk hoeveel uur, Q, want ik wil eerst 1500 woorden scriptie schrijven. Ieks.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ugh misschien moet ik vaker meeschreeuwen met dit album, want het maakt me zo gelukkig.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Misschien moet ik eens stoppen met verhalen op Q zetten, want ze worden toch nooit gelezen, zucht....


    Stenenlikker

    Happy New year!

    [ bericht aangepast op 1 jan 2019 - 17:28 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Vanmorgen per ongeluk de blaar/nare plek op mijn hiel stuk getrokken toen ik mijn sok uittrok. Alleen kwam ik daar pas achter toen er al wat bloed op mijn hiel zat. Ik hoop echt dat het snel over gaat, maar ben bang van niet.

    Neus lijkt ook erger te worden aangezien slikken soms wat moeilijk gaat.

    Morgen even naar de apotheek en misschien ook even langs de dierenwinkel. Ik weet niet waarom, maar ik wil dieren zien. Misschien iets teveel Dr.Pol gezien.


    Physics is awesome

    Jurassic World Evolution is nu €13,74 in plaats van €54,99 en nu wil ik hem hebben. Ik heb wat Nederlandse gamer youtubers het zien spelen en het ziet er zo gaaf uit. Maar ergens vraag ik me ook af of er geen addertje onder het gras zit.


    Physics is awesome

    oké, nu begin ik wel echt moe te worden (';


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Waaaaarom hebben mn ouders Hachi aangezet op tv?
    *Ik huil niet, dat doe jij*


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Kiss me already you idiot.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )