• Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]



    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Wil je een koninkrijk overnemen maar houdt iedereen je tegen waardoor je gedwongen bent je heil te zoeken in de Dark Arts? Gelooft niemand in je draak? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2018 - 11:08 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    I have everything — but I also have nothing left at all.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Dat viel nog best mee so far, BBC. Alleen nog meer van les Amis casten dan maar 3 personages en ik heb een stuk minder te klagen dan dat ik van te voren dacht.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Why why why why why do I always get sick at the worst possible time?


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Moet ik al oudejaarsdag werken, prima. Maar om nou alle tering zooi van vorige avond op te moeten ruimen gaat me een beetje ver. Godsamme he. Blijkbaar is het echt enorm moeilijk om het hier op zijn minst schappelijk achter te laten. Normaal laat ik het wel aan mijn neus voorbij gaan maar ik weet dat die gozer verder ook niks doet dus ik begin het een beetje zat te worden. 😐


    — Inner peace, it's hard to find. —

    tering is het al oudejaarsavond


    Heaven is a place that we all have

    Ik kijk gewoon Brooklyn Nine Nine op werk.. can’t wait for season 6

    Ik heb een blousje aan dat ik heel leuk vind maar de mouwen gaan steeds omhoog waardoor mijn arm te zien is en mijn arm is een slachtveld. Ik ben bang dat andere mensen er oncomfortabel van worden, maar aan de andere kant voel ik me verder heel goed in dit blousje. Dillemma’s


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Prim schreef:
    Ik heb een blousje aan dat ik heel leuk vind maar de mouwen gaan steeds omhoog waardoor mijn arm te zien is en mijn arm is een slachtveld. Ik ben bang dat andere mensen er oncomfortabel van worden, maar aan de andere kant voel ik me verder heel goed in dit blousje. Dillemma’s


    Gewoon aantrekken! Het gaat er toch om dat jij je je goed voelt in je vel/kleren niet om hoe anderen hier over denken.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Prim schreef:
    Ik heb een blousje aan dat ik heel leuk vind maar de mouwen gaan steeds omhoog waardoor mijn arm te zien is en mijn arm is een slachtveld. Ik ben bang dat andere mensen er oncomfortabel van worden, maar aan de andere kant voel ik me verder heel goed in dit blousje. Dillemma’s


    Gewoon aantrekken. Mensen zullen het wel zien, maar van zodra iemand het gezien heeft zullen ze er verder niet op letten hoor.
    Go for it. Het topje makes you feel good plus we zijn oudejaarsavond: moment om uit je comfortzone te stappen op dat vlak en gewoon te doen wat jij wilt <3


    A to the Z

    Geef me gewoon een update van dat pakketje. I need it.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Met een pleister op mijn hiel toch gaan sporten en het voelde wel goed om te doen. Maar ik denk dat ik op de loopband en de steps niet 100% heb gegeven vanwege de hiel.

    Wel blij dat ik tijdens het sporten geen snotneus heb gehad. Denk dat ik alsnog wel verkouden word.

    Het liefst zou ik willen dat alles meteen over is in 2019.


    Physics is awesome

    Am I the only one who always gets super emotional when ABBA's 'Happy New Year' comes on?


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Oké, misschien was het toch niet zo'n goed idee om foto's van een paar jaar geleden terug te kijken naar hoe ik er toen uit zag.
    I know I should accept myself the way I am and that I am beautiful no matter what, but it still hurts.


    Ik weet niet wat me overkwam, maar ik heb gewoon weer even een heel hoofdstuk geschreven nadat ik een writersblock had van uhm 2 maanden ofzo?? Kinda proud of mezelf


    There are poems inside of you that paper can't handle