• Lieve Molloten,

    Het is weer begonnen. De molboekjes vliegen al over de toonbank en de app is ook al weer up to date. Vanaf 5 Januari 2019 is het nieuwe seizoen Wie is de Mol te zien en dit topic is bedoeld om al je theorieën en enthousiasme te delen met alle quizlet molloten.

    Ook wil ik een Quizlet poule aanmaken , dus als je in de poule wilt geef dan hieronder of in een pb'tje je gebruikersnaam door van de Wie is de Mol - app.

    Als je iets inhoudelijks over de aflevering of kandidaten zegt , zet dit alsjeblieft onder een spoiler. Het is een beetje naar als iemand al weet wie eruit is voordat deze de kans heeft om de aflevering te kijken.

    Niets is wat het lijkt


    Firm believer of all that is magic

    Ik ben het ook aan het volgen :]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik volg het ook, heb een mol boekje bij de hand maar ik doe niet aan de app :')


    Life is a beautiful struggle

    Yes, overmorgen mogen we weer! Ik hoef eindelijk op een zaterdag eens niet te werken, dus ik kan er helemaal klaar voor gaan zitten. I'm excited c:


    What’s tasty in Busan?

    woeh ik zit er weer klaar voor!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Giys hoe verander je de punten in de app lol.
    Ik heb vorige week ingestuurd maar kan niet meer aanpassen.


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    NOOOOOOOOOO


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Aflevering 2

    Potentiële molacties of uitspraken:
    - Sarah zei: 'je kan denken, het is maar €300' - als molzijnde ben je natuurlijk hartstikke blij met zo'n relatief laag bedrag
    - Evi die niet weet hoeveel zwemdiploma's heeft en zegt 'ja, het is in België anders'... bullshit, je hebt een diploma of niet
    - Sinan speelt graag de baas - kan hij op deze manier zo min mogelijk geld in de pot krijgen?
    - Niels die binnen 2 minuten VOL, maar dan ook echt VOL, in een laser gaat staan.....
    - Nikkie die geld laat vallen; Nikkie die vlak voor het einde van de laser opdracht van de balk stapt
    - Sarah die het bordje pakt ipv het geld
    - Rick Paul die €50 pakt van een random naam(?)
    - Sinan die zijn joker voor het oog van de rest opent: is hij de mol en maakt het hem dus niet uit of er een vrijstelling in zit of niet en zo zijn joker niks waard maakt?
    - Rick Paul, Evi, Nikkie, Evelien bleven zitten: 1 vd 3 de mol?

    Op dit moment zit ik heel erg op Rick Paul als mol.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    wowowowowowow evi nooo


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    HaIe schreef:
    Aflevering 2
    Potentiële molacties of uitspraken:
    - Sarah zei: 'je kan denken, het is maar €300' - als molzijnde ben je natuurlijk hartstikke blij met zo'n relatief laag bedrag
    - Evi die niet weet hoeveel zwemdiploma's heeft en zegt 'ja, het is in België anders'... bullshit, je hebt een diploma of niet
    - Sinan speelt graag de baas - kan hij op deze manier zo min mogelijk geld in de pot krijgen?
    - Niels die binnen 2 minuten VOL, maar dan ook echt VOL, in een laser gaat staan.....
    - Nikkie die geld laat vallen; Nikkie die vlak voor het einde van de laser opdracht van de balk stapt
    - Sarah die het bordje pakt ipv het geld
    - Rick Paul die €50 pakt van een random naam(?)
    - Sinan die zijn joker voor het oog van de rest opent: is hij de mol en maakt het hem dus niet uit of er een vrijstelling in zit of niet en zo zijn joker niks waard maakt?
    - Rick Paul, Evi, Nikkie, Evelien bleven zitten: 1 vd 3 de mol?

    Op dit moment zit ik heel erg op Rick Paul als mol.



    Ik vind Rick Paul alles behalve verdacht
    Met dat cijferspel hebben ze de juiste cijfers kunnen vinden door Rick Paul want als het aan Nikkie lag.. Die kon er geen cijfers in vinden.


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Snapple schreef:
    Giys hoe verander je de punten in de app lol.
    Ik heb vorige week ingestuurd maar kan niet meer aanpassen.

    Dat kan nu tijdens het spel niet meer, helaas. Ik vind het erg jammer...


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    YES

    Ik ben zo blij dat Evi eruit is, hahaha. Ik ergerde me gewoon aan haar, en meestal blijven dat soort kandidaten tot de finale maar gelukkig is ze nu de eerste afvaller.

    Ik denk niet dat een van de vier die tot het einde bleven zitten de Mol is. De Mol weet natuurlijk al van alle opdrachten, en dus ook dat aan het einde van de opdracht per persoon die blijft zitten er 250 euro uit de pot gaat. Ik zou dan denken als Mol: "Niemand staat op? Mooi, dan ga ik voor geld, dan ben ik niet verdacht en het gaat er op het einde toch wel weer uit."

    Wie de mol is? Geen idee. Ik heb een enorme tunnelvisie op Merel dusja... Maar waarom? Geen idee 😅😂😂😂


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Dag punten, it was nice to know you


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Wtf dit was smerig?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    wow wow wie heeft dat gedaan shiiiit

    Oke Niels wow rude

    [ bericht aangepast op 26 jan 2019 - 21:29 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Isak schreef:
    wow wow wie heeft dat gedaan shiiiit


    fokking Niels


    But I still have this faith in the truth of my dreams.