• Guten tag, lieve mensen.

    Ik heb ontzettend veel zin om met iemand aan een nieuw verhaal te beginnen. De meeste van jullie kennen mij wel van het forum, denk ik, maar ik heb niet het idee dat veel van mijn verhalen afweten, dus ik zal maar even kort samenvatten wat ik allemaal schrijf: Vooral realistische OP's eigenlijk met mental health issues, maar ik ben ook bereid om uit mijn comfort zone te gaan of om een fanfiction te schrijven.

    Wie o wie wordt mijn nieuwe schrijfbuddy?
    Oh, als je eventueel zou willen, stuur dan alsjeblieft ook een voorstel mee van wat jij zou willen schrijven.

    kussies


    look at the stars, look how they shine for you;

    Oké, hi

    Ik heb zo veel ideeën en zo weinig tijd om het op te schrijven op het moment want ik sta op het punt om uiteten te gaan en dan naar de film te gaan, dus ik laat hier even een berichtje achter. Als ik vanavond thuis ben ga ik ze allemaal even op een rijtje zetten, en hopelijk staat er iets tussen wat je aanspreekt c:


    What’s tasty in Busan?

    Ik ben zelf ook op zoek naar een schrijfmaatje - ik heb heel veel leuke ideeën maar mijn schrijfstijl is vrij matig en ik ben niet altijd even goed in plotten😅 Het lijkt mij leuk om te oefenen, en samen met iemand iets te schrijven, zeker met iemand met zo’n talent als jij! Mijn ideeën zijn alleen voornamelijk in toekomstige/dystopische werelden, ik weet niet of jou dat ook aanspreekt? Als dat zo is stuur ik wel een pb’tje met wat ideetjes (:


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Eventueel ook wel interesse naargelang het onderwerp! Maar laat de bovenstaande toppers maar voorrang hebben op mij, want bij mij zouden we wel echt even moeten brainstormen om een onderwerp. (Ik ben wel van de mental-isseus maar minder hedendaagse setting, vandaar).

    EDIT: Also, you know dat het vlaams wel bij mij ingebakken zit dus whatever you prefer ;)

    [ bericht aangepast op 29 dec 2018 - 20:45 ]


    A to the Z