• Ik zet dit bij suggesties omdat ik het niet echt een klacht vind, idk.

    Hallo!

    Ik heb zojuist sinds lange tijd weer een gedicht aangemaakt en ik merkte dat ik de opmaak in deze nieuwe versie van de website (nieuw haha) niet zo super mooi vind. Ik ben voor de rest echt super blij met het nieuwe uiterlijk, ik vind het veel overzichtelijker, cleaner en gewoon mooi. Maar bij de gedichten is er een hele grote blauwe balk en het stoort me een beetje (een klein beetje maar, vandaar dat ik dit topic bij suggesties heb staan). Ik heb even gecheckt en bij stories, columns en blogs is dit niet zo vormgegeven. Ik vind het idee van een blauwe balk geen probleem. Echter valt de titel er zo in weg en vind ik ook dat mijn gedicht erbij weg valt, omdat de blauwe balk zo groot en opvallend is.

    Ik vroeg me af of andere mensen dit ook hadden gezien en of men het met mij eens is. Zo ja, zou ik het fijn vinden als er gekeken kan worden naar een vorm waarin het minder storend is.

    Als ik de enige ben die het storend vind, dan heb ik er maar mee te dealen haha.

    Liefs
    (flower)

    Hadden jullie de opvallende blauwe balk ook al opgemerkt?


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Helemaal mee eens, het zou mooi zijn als de titel bij het gedicht zelf kon.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik vind het ook niet erg mooi... D: Het is te groot. Bij de quizzen, lijstjes en polls mogen ze van mijn part ook veranderd. :')


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik vind het ook te groot.
    Jammer sowieso dat je de kleuren niet aan kan passen zoals het bij vorige lay out wel kon


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Het staat genoteerd! Dankjewel voor het doorgeven. (:


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.