• Hallo! Kan aan mij liggen, maar ik kon geen reactie plaatsen bij het 'even voorstellen' topic dus vandaar dat ik even een eigen topic aan heb gemaakt.

    Ik wou me graag even voorstellen, omdat ik toch wel hoop wat mensen te leren kennen hier!

    Mijn naam is Keaton, ik ben 23 jaar oud en ben momenteel bezig met het ontwikkelen van een visual novel (denk aan iets zoals The Arcana, etc.). Ik heb een klein huisje in Assen (Drenthe) waar ik nu een jaar lang woon. Ik vroeg me ook af of er andere mensen in dezelfde omgeving (of misschien Groningen) wonen? Lijkt me tof eens wat mensen in de omgeving te ontmoeten, aangezien ik hier namelijk nauwelijks mensen ken.

    Verder houd ik erg van tekenen en schrijven, vandaar ook dat ik werk als striptekenaar. Ik doe ook veel aan cosplay en werk momenteel bij een cosplay cafe als serveerder. Koken vind ik ook erg leuk. Ik ben erg geinspireerd door manga en anime.

    Ik hoop mensen te ontmoeten hier en om mijn verhalen te delen met mensen. Ik heb besloten mee te doen aan SOTY met een spin-off van mijn visual novel. Het zou erg tof zijn als mensen het gingen lezen (zodra het eerste hoofdstuk online staat of course). Feedback is altijd fijn!

    Ik heb hier ooit eerder een account gehad en kan me nog herinneren dat ik het hier erg leuk vond. Ik kan me niet meer herinneren wat mijn username was though.

    Anyway, feel free to say hi! En je kunt me altijd alles vragen. ^^ Ik ernaar uit jullie te ontmoeten!

    Super leuk om je op het forum (en op Quizlet ofc) te mogen verwelkomen!

    Ik woon in Groningen. 🌚 Dat herinnert me eraan dat ik maar gauw weer een Groningenmeeting moet organiseren (:


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ahw vervelend man :( Blij dat je je vermaakt in Assen en het niet helemaal miserable bent. Ben heel private eigenlijk wat Quizlet betreft, dus ik meng mn leven eig niet zo hier hehe maar kijk heel erg uit naar Augustus, dan.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2019 - 17:20 ]


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Iucifer schreef:
    Super leuk om je op het forum (en op Quizlet ofc) te mogen verwelkomen!

    Ik woon in Groningen. 🌚 Dat herinnert me eraan dat ik maar gauw weer een Groningenmeeting moet organiseren (:


    Heel erg bedankt! Vind het ook erg leuk om hier (terug) te zijn!

    Ohh nice. Ik hoop als er een meeting is dat ik er bij kan zijn. Misschien dat we elkaar wel eens ontmoeten. ^^ Ik kom af en toe wel eens in Groningen bij de gaybar haha. Die zijn er niet in Assen namelijk.

    Cayline schreef:
    Ahw vervelend man :( Blij dat je je vermaakt in Assen en het niet helemaal miserable bent. Ben heel private eigenlijk wat Quizlet betreft, dus ik meng mn leven eig niet zo hier hehe maar kijk heel erg uit naar Augustus, dan.


    Dat is helemaal begrijpelijk! Tis ook niet slecht om een beetje om je privacy te geven natuurlijk. ^^

    KeatonB schreef:
    (...)

    Dat is helemaal begrijpelijk! Tis ook niet slecht om een beetje om je privacy te geven natuurlijk. ^^


    Het weerhoudt me waarschijnlijk ook wel van de leuke dingen hier :) Zoals elkaar ontmoeten


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Cayline schreef:
    (...)

    Het weerhoudt me waarschijnlijk ook wel van de leuke dingen hier :) Zoals elkaar ontmoeten


    Ja, dat is wel de afweging die je moet maken vrees ik. Maar je kunt altijd nog een andere beslissing daarin maken denk ik, als je oud genoeg bent in ieder geval haha.

    KeatonB schreef:
    (...)

    Ja, dat is wel de afweging die je moet maken vrees ik. Maar je kunt altijd nog een andere beslissing daarin maken denk ik, als je oud genoeg bent in ieder geval haha.


    Daar moet ik van glimlachen. Als ik oud genoeg ben, waarvoor precies? Om minder om privacy te geven lol? ;)

    [ bericht aangepast op 21 jan 2019 - 17:37 ]


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Welkom op Q!
    Ik ben zelf ook nog niet zo lang terug op Q en wil ook naar wat meetings komend jaar. Misschien zal ik je dan een keer bij een meeting ontmoeten!


    From these ashes, I will rise

    Cayline schreef:
    (...)

    Daar moet ik van glimlachen. Als ik oud genoeg ben, waarvoor precies? Om minder om privacy te geven lol? ;)


    Haha, nou ja, je hebt hier genoeg minderjarigen zitten. Ik zelf denk niet dat iemand van 14 voor zichzelf moet beslissen of ze mensen via internet gaan ontmoeten. Dan heb je toch ook goedkeuring nodig van je ouders. Ik in ieder geval wel op die leeftijd haha. Je weet dan meestal nog niet genoeg van de wereld om daar een goede inschatting van te maken. Dat bedoelde ik.

    Feinics schreef:
    Welkom op Q!
    Ik ben zelf ook nog niet zo lang terug op Q en wil ook naar wat meetings komend jaar. Misschien zal ik je dan een keer bij een meeting ontmoeten!


    Dankje! Jij ook welkom terug. En ja misschien wel! Zou leuk zijn. ^^

    KeatonB schreef:
    (...)

    Haha, nou ja, je hebt hier genoeg minderjarigen zitten. Ik zelf denk niet dat iemand van 14 voor zichzelf moet beslissen of ze mensen via internet gaan ontmoeten. Dan heb je toch ook goedkeuring nodig van je ouders. Ik in ieder geval wel op die leeftijd haha. Je weet dan meestal nog niet genoeg van de wereld om daar een goede inschatting van te maken. Dat bedoelde ik.


    Dat is zeker waar. Al was ik, naar mijn weten op die leeftijd, natuurlijk al ontzettend wijs * kuch kuch* . Maar ik vind dat ik nu ondertussen toch wel mag veronderstellen dat ik gezond verstand heb en weerhoudt toch dat hele privacy ding me haha. Misschien ben ik wel gewoon te schijterig aangelegd.

    Wat gebruik je trouwens voor al je tekeningen/art het maken van je visual novel?

    [ bericht aangepast op 21 jan 2019 - 18:25 ]


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Cayline schreef:
    (...)

    Dat is zeker waar. Al was ik, naar mijn weten op die leeftijd, natuurlijk al ontzettend wijs * kuch kuch* . Maar ik vind dat ik nu ondertussen toch wel mag veronderstellen dat ik gezond verstand heb en weerhoudt toch dat hele privacy ding me haha. Misschien ben ik wel gewoon te schijterig aangelegd.

    Wat gebruik je trouwens voor al je tekeningen/art het maken van je visual novel?


    Haha ik dacht dat toen ook ja. Echt zo slecht als je er aan terug denkt.

    Ik denk sowieso als je voor jezelf bepaalt dat privacy belangrijk is en niet omdat je ouders het zeggen dat dat wel een teken is dat je verstandig bent haha. Ik vind dat niet schijterig. Voorzichtig misschien, maar zoals ik al zei vind ik dat daar niks mis mee is. Maar dat moet je natuurlijk voor jezelf bepalen. Ikzelf zet niks online wat ik anders niet zou delen met mensen en ik spreek niet zomaar af met mensen, en als ik dan afspreek is het op een openbare plek waar andere mensen aanwezig zijn en dan alleen als ik 100% vertrouwen heb in die persoon.

    Cayline schreef:
    (...)

    Wat gebruik je trouwens voor al je tekeningen/art het maken van je visual novel?


    Ik teken alles digitaal en gebruik daarvoor een Wacom Intuos Comic Black voor. Inmiddels een redelijk oud model maar doet z'n werk prima. Het progamma wat ik gebruik is Clip Studio Paint. Naar mijn mening het beste progamma voor comic/manga.

    Voor het progammeren gebruik ik Renpy.

    Hoop dat dat helpt! Als je meer vragen hebt gewoon stellen hoor. Je kunt me altijd ee PM sturen. ^^

    KeatonB schreef:
    (...)

    Ik teken alles digitaal en gebruik daarvoor een Wacom Intuos Comic Black voor. Inmiddels een redelijk oud model maar doet z'n werk prima. Het progamma wat ik gebruik is Clip Studio Paint. Naar mijn mening het beste progamma voor comic/manga.

    Voor het progammeren gebruik ik Renpy.

    Hoop dat dat helpt! Als je meer vragen hebt gewoon stellen hoor. Je kunt me altijd ee PM sturen. ^^


    Kreeg jij er ook Art Rage bij?


    SIC | PARVIS | MAGNA

    KeatonB schreef:
    (...)

    Haha ik dacht dat toen ook ja. Echt zo slecht als je er aan terug denkt.

    Ik denk sowieso als je voor jezelf bepaalt dat privacy belangrijk is en niet omdat je ouders het zeggen dat dat wel een teken is dat je verstandig bent haha. Ik vind dat niet schijterig. Voorzichtig misschien, maar zoals ik al zei vind ik dat daar niks mis mee is. Maar dat moet je natuurlijk voor jezelf bepalen. Ikzelf zet niks online wat ik anders niet zou delen met mensen en ik spreek niet zomaar af met mensen, en als ik dan afspreek is het op een openbare plek waar andere mensen aanwezig zijn en dan alleen als ik 100% vertrouwen heb in die persoon.


    Stiekem hou ik ook een dagboek bij (haha ja ik ben er zo een) en ik kan zelfs smakelijk teruglezen hoe slecht het wel niet is LOL. I guess :D Ik zet eigenlijk niets online behalve mijn werk en verder interview ik mensen op Quizlet :) Slim dat je openbare plekken uitkiest!


    SIC | PARVIS | MAGNA