• Hallo! Kan aan mij liggen, maar ik kon geen reactie plaatsen bij het 'even voorstellen' topic dus vandaar dat ik even een eigen topic aan heb gemaakt.

    Ik wou me graag even voorstellen, omdat ik toch wel hoop wat mensen te leren kennen hier!

    Mijn naam is Keaton, ik ben 23 jaar oud en ben momenteel bezig met het ontwikkelen van een visual novel (denk aan iets zoals The Arcana, etc.). Ik heb een klein huisje in Assen (Drenthe) waar ik nu een jaar lang woon. Ik vroeg me ook af of er andere mensen in dezelfde omgeving (of misschien Groningen) wonen? Lijkt me tof eens wat mensen in de omgeving te ontmoeten, aangezien ik hier namelijk nauwelijks mensen ken.

    Verder houd ik erg van tekenen en schrijven, vandaar ook dat ik werk als striptekenaar. Ik doe ook veel aan cosplay en werk momenteel bij een cosplay cafe als serveerder. Koken vind ik ook erg leuk. Ik ben erg geinspireerd door manga en anime.

    Ik hoop mensen te ontmoeten hier en om mijn verhalen te delen met mensen. Ik heb besloten mee te doen aan SOTY met een spin-off van mijn visual novel. Het zou erg tof zijn als mensen het gingen lezen (zodra het eerste hoofdstuk online staat of course). Feedback is altijd fijn!

    Ik heb hier ooit eerder een account gehad en kan me nog herinneren dat ik het hier erg leuk vond. Ik kan me niet meer herinneren wat mijn username was though.

    Anyway, feel free to say hi! En je kunt me altijd alles vragen. ^^ Ik ernaar uit jullie te ontmoeten!

    Cayline schreef:
    (...)

    Kreeg jij er ook Art Rage bij?


    Nee. Nooit van gehoord ook.

    Cayline schreef:
    (...)

    Stiekem hou ik ook een dagboek bij (haha ja ik ben er zo een) en ik kan zelfs smakelijk teruglezen hoe slecht het wel niet is LOL. I guess :D Ik zet eigenlijk niets online behalve mijn werk en verder interview ik mensen op Quizlet :) Slim dat je openbare plekken uitkiest!


    Haha ik weet nog dat ik probeerde een dagboek bij te houden. Lukte me nooit. Als ik dat van toen terug lees ga ik echt een beetje dood van binnen haha,

    Je werk online zetten is wel het leukste gedeelte van het internet vind ik zelf. ^^ En wat leuk dat je interviews doet.

    Haha het kost zoveel tijd die ik eigenlijk niet heb. Dus ik stop er binnenkort ook mee. You're welcome to check haha, schaamteloze zelfpromotie. Ik vind dat ook het leukst! Maar meestal vind ik het ook wel eng, eigenlijk. Je stopt heel je hart en ziel in je werk, wat je zo, open en bloot neerlegt voor iemand anders.


    SIC | PARVIS | MAGNA

    KeatonB schreef:
    (...)

    Nee. Nooit van gehoord ook.


    Oh ik kreeg het erbij en vroeg me af (als je het wel had gekregen) waarom je dan voorkeur had voor het programma wat je nu gebruikt, maar duidelijk, dus.


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Cayline schreef:
    Haha het kost zoveel tijd die ik eigenlijk niet heb. Dus ik stop er binnenkort ook mee. You're welcome to check haha, schaamteloze zelfpromotie. Ik vind dat ook het leukst! Maar meestal vind ik het ook wel eng, eigenlijk. Je stopt heel je hart en ziel in je werk, wat je zo, open en bloot neerlegt voor iemand anders.


    Dat is ook zo. Er is eigenlijk niks persoonlijkers dan je verhalen/tekeningen/etc. Het komt dan ook heel hard aan als iemand het bijvoorbeeld niet leuk vind.

    Cayline schreef:
    (...)

    Oh ik kreeg het erbij en vroeg me af (als je het wel had gekregen) waarom je dan voorkeur had voor het programma wat je nu gebruikt, maar duidelijk, dus.


    Nee ik heb er dus nooit mee gewerkt. Wel met andere progammas maar vind dit toch echt de beste. Je merkt aan alles dat het is gemaakt voor manga/comics. En als iemand die dat tekent is het gewoon ideaal.

    KeatonB schreef:
    (...)

    Nee ik heb er dus nooit mee gewerkt. Wel met andere progammas maar vind dit toch echt de beste. Je merkt aan alles dat het is gemaakt voor manga/comics. En als iemand die dat tekent is het gewoon ideaal.


    Oeh heb je nog meer om te laten zien, then? Als je dat wilt haha


    SIC | PARVIS | MAGNA

    KeatonB schreef:
    (...)

    Dat is ook zo. Er is eigenlijk niks persoonlijkers dan je verhalen/tekeningen/etc. Het komt dan ook heel hard aan als iemand het bijvoorbeeld niet leuk vind.


    Absoluut! Of op Quizlet ben ik stiekem nog wel eens bang dat helemaal niemand het ziet en je toch heel erg je best hebt gedaan.

    Ik spam ook meteen het hele topic vol :')

    [ bericht aangepast op 21 jan 2019 - 18:51 ]


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Cayline schreef:
    (...)

    Oeh heb je nog meer om te laten zien, then? Als je dat wilt haha


    Om de 1 of andere reden kan ik momenteel niet bij mijn online portfolio terecht. Ik heb deze PC net een week haha, maar ik zal zelf illustraties maken bij mijn stories als het lukt dus dan zul je wel meer zien van mijn werk. ^^

    Cayline schreef:
    (...)

    Absoluut! Of op Quizlet ben ik stiekem nog wel eens bang dat helemaal niemand het ziet en je toch heel erg je best hebt gedaan.

    Ik spam ook meteen het hele topic vol :')


    Dat snap ik heel goed haha. Die angst heb ik eigenlijk ook een beetje. Mja, uiteindelijk doe je het ook wel voor jezelf denk ik.

    Dat is dan ook wel weer waar. Ik ben echt heel benieuwd wat je ervan maakt! Leuk om je te ontmoeten, Keaton. Let's keep in touch :)


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Welkom! (:

    Cayline schreef:
    Dat is dan ook wel weer waar. Ik ben echt heel benieuwd wat je ervan maakt! Leuk om je te ontmoeten, Keaton. Let's keep in touch :)


    Ook erg leuk jou te ontmoeten! Ja, zeker doen. ^^

    FRIDERICUS schreef:
    Welkom! (:


    Dankjewel!!

    Hi ;D. Lijp that u like drawing, ik teken soms wel es comics. Zo niet fijn voor m'n RSI maar wel voor m'n hoofd xd.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2019 - 0:27 ]


    No growth of the heart is ever a waste