• Want ja, ik wilde gisteravond gewoon even zitten en wat eten, toen ik dus vast bleek te zitten aan een stoel. Het ziet er misschien niet zo uit, maar het was vreselijk pijnlijk en loskomen ging ook niet meer :') Uiteindelijk mijn zusje moeten omkopen met de helft van mijn avondeten en pas daarna wilde ze me weer losmaken.



    Hebben jullie ook altijd haar struggles? Want ik zit namelijk ook altijd vast tussen mijn tas als ik deze over mijn schouder sla, of tussen de rits van mijn jas, en ga zo maar door.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Haha ja ik heb altijd dat als ik mn hoofd optil in bed mn haar nog vast zit onder mijn schouder. Of inderdaad ook als ik een tas om mn schouder sla dat mn haar vast zit. Of het tussen ritsen komt. Wel fijn dat je uiteindelijk los bent gekomen en er geen schaar aan te pas hoefde te komen !


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Hehe, op plekken waar je het liever niet wil hebben nadat je je haar hebt gewassen lol.


    What’s tasty in Busan?

    *knip*

    [ bericht aangepast op 11 mei 2019 - 15:42 ]


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik heb er afgelopen zaterdag zo’n dertig centimeter af laten knippen en het was echt the best decision ever.


    •

    FarrokhBulsara schreef:
    Haha ja ik heb altijd dat als ik mn hoofd optil in bed mn haar nog vast zit onder mijn schouder. Of inderdaad ook als ik een tas om mn schouder sla dat mn haar vast zit. Of het tussen ritsen komt. Wel fijn dat je uiteindelijk los bent gekomen en er geen schaar aan te pas hoefde te komen !


    Ontzettend herkenbaar haha


    26 - 02 - '16

    Ik heb één keer gehad dat mijn haar vastzat tussen de tramdeur in Barcelona. Is ook niet aan te raden.


    There are poems inside of you that paper can't handle

    FarrokhBulsara schreef:
    Haha ja ik heb altijd dat als ik mn hoofd optil in bed mn haar nog vast zit onder mijn schouder. Of inderdaad ook als ik een tas om mn schouder sla dat mn haar vast zit. Of het tussen ritsen komt. Wel fijn dat je uiteindelijk los bent gekomen en er geen schaar aan te pas hoefde te komen !

    Dat je deodorant aandoet en je haar dan er vlak na onder je oksels terecht komt (want ja, het is gewoon zo lang dat het wel vaker op die manier onder mijn armen door valt). Ja, dat is kut als je deo nog niet voldoende opgedroogd is :')
    Of bij bussen en trams heb je die grijze 'verlengstukken' waar de cabines kunnen plooien. Mijn haar zat daar ook al eens tussen en awww, dat deed pijn.

    Het grappigste dat ik wel al meegemaakt heb was toen we met vrienden naar de mcdo gingen en allemaal mee mochten rijden naar een vriend zijn huis in iemands kleine ford focus. Nou ja met zijn vijfjes pas je daar dus echt net (lees: de persoon die in het midden zat op de achterbank moest letterlijk met zijn ene bil op iemand anders zitten volledig. Het raam vanachter bood 0,0 zicht op het achterliggend verkeer. Zo klein is die auto dus wel). Ik weet nog dat ik rechts op de achterbank plaatsnam als laatste en de deur dus nog maar net achter me kon dichtgooien. Toen de vriend achter het stuur zich dus naar ons omdraaide van 'zit iedereen vast' keek hij mij echt zo stil aan. Echt de manier waarop hij ook met het meest monotone gladgestreken gezicht zei: 'Uhhh.. Laura... Uw haar zit tussen de deur' EN DE BLIK DIE IK ER DAN OP WIERP EN GEWOON DIE UITEINDEN VLAK AAN HET RAAMPJE ZAG BENGELEN. Aaaah i'll never forget, het was zo droog.
    I mean, dat voelde ik dus ook echt niet want dat was niet vlak bij mijn hoofd. Echt mishandeling eigenlijk :")


    A to the Z

    Gelukkig dat je je haar nog los hebt gekregen!

    Ik had eerst heel lang haar, maar hield er niet van. Enkel na het douchen en föhnen (en uitkammen) was het gevoel van lang haar leuk.
    Korte kapsels zijn underrated.


    Ik wil een tuin vol egels

    waauuw ;o. Niet fijn niet fijn.
    Ik heb vrij kort haar en zelfs dan pluk ik er zo nu en dan eentje tussen m'n billen weg. Niet prettig.


    No growth of the heart is ever a waste