• De tearer trailer voor Frozen II is uitgebracht en ik ben nu al enthousiast! Frozen heb ik ook gezien (volgens mij in de bioscoop) en Let it go bleef niet alleen bij kinderen in hun hoofd hangen, maar ook bij mij. Ik ben benieuwd naar de nieuwe plot en/of er nieuwe personages bij komen. Als Elsa aan iemand wordt gekoppeld dan hoop ik dat het een meisje/vrouw is. Als zij dan vuurkrachten blijkt te hebben dan zou dat helemaal mooi zijn.





    Edit: Een nieuwe trailer is uitgekomen!

    Dus wat vinden jullie van de trailer en willen jullie deze film ook gaan kijken?

    [ bericht aangepast op 14 juni 2019 - 23:23 ]


    Physics is awesome

    Scandal schreef:
    Ik zag hem gisteren ook! Ik ben eigenlijk best enthousiast! Het gaat een totaal andere richting uit dan de eerste film, maar dat kan ook niet anders dan na het succes van de eerste film. Ik ben in ieder geval redelijk benieuwd! Ik kan niet wachten tot november!


    Ja, dat viel mij ook op. Maar misschien komt er een nieuw belangrijk personage bij en hebben Elsa & Anna straks een nieuwe vriend(in) erbij!

    Ik hoop dat de trailer binnenkort ook uit komt en die iets meer informatie geeft. Ik ook niet! Eigenlijk wil ik de film nu al zien, maar dat gaat helaas niet.


    Physics is awesome

    Ik ben echt heel benieuwd naar het plot, want nu is er eigenlijk alleen verwarring lol. Wat doet Anna met een wapen en wat is Elsa's plan hier haha. De oceaan is best wel groot.


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Ik hoop dat Elsa geen love interest zal hebben (En nee, ik ben niet tegen homo's of lesbiennes, maar ik hoop echt dat Elsa independent blijft. Waarom moet bijna elke Disney Princess een boy or girlfriend hebben?! Alsof het zó erg is om single te zijn). Als ze een gay prinses willen, neem dan een nieuwe prinses in een nieuwe film. Het succes van Frozen was juist dat liefde niet altijd van een soulmate moet komen, maar dat familie liefde ook voldoende kan zijn.

    Ik had ergens gelezen (dat ik nu natuurlijk niet meer terug vind) dat de film rondom de verdwijning van hun ouders zou gaan (en dat ze iets gingen zoeken, wie of wat weet ik niet meer, maar volgens mij was het iets van een legende/mysterie ofzo) en dat hun moeder hier een grote rol in zou spelen (Flashbacks?). De twee nieuwe personages zijn broer en zus en zouden Anna en Elsa helpen bij hun zoektocht. Ook heb ik daar in gelezen dat Olaf mogelijk een "Love interest" zou hebben (hoe dat zou werken weet ik ook niet). Hoeveel hier van waar is weet ik natuurlijk niet, maar dat is wat ik begin vorig jaar gelezen heb in een artikel.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    Ik hoop dat Elsa geen love interest zal hebben (En nee, ik ben niet tegen homo's of lesbiennes, maar ik hoop echt dat Elsa independent blijft. Waarom moet bijna elke Disney Princess een boy or girlfriend hebben?! Alsof het zó erg is om single te zijn). Als ze een gay prinses willen, neem dan een nieuwe prinses in een nieuwe film. Het succes van Frozen was juist dat liefde niet altijd van een soulmate moet komen, maar dat familie liefde ook voldoende kan zijn.

    Ik had ergens gelezen (dat ik nu natuurlijk niet meer terug vind) dat de film rondom de verdwijning van hun ouders zou gaan (en dat ze iets gingen zoeken, wie of wat weet ik niet meer, maar volgens mij was het iets van een legende/mysterie ofzo) en dat hun moeder hier een grote rol in zou spelen (Flashbacks?). De twee nieuwe personages zijn broer en zus en zouden Anna en Elsa helpen bij hun zoektocht. Ook heb ik daar in gelezen dat Olaf mogelijk een "Love interest" zou hebben (hoe dat zou werken weet ik ook niet). Hoeveel hier van waar is weet ik natuurlijk niet, maar dat is wat ik begin vorig jaar gelezen heb in een artikel.


    Yoo ik ben het zo met je eens!

    En hahaha een love interest voor Olaf zou wel echt heel leuk zijn! Maar dan moet ze/hij wel echt een karakter hebben. Ik ben zo bang dat die dan heel 1 demensionaal gaat zijn.


    SIC | PARVIS | MAGNA

    MacGyver schreef:
    (...)

    Oké. Ik zie het liefst films in de bioscopen, omdat ik dan minder afgeleid word en meer in de film zit.


    Ik ook, maar ik moet er wel genoeg geld voor hebben (;


    26 - 02 - '16

    Tragically schreef:
    Ik hoop dat Elsa geen love interest zal hebben (En nee, ik ben niet tegen homo's of lesbiennes, maar ik hoop echt dat Elsa independent blijft. Waarom moet bijna elke Disney Princess een boy or girlfriend hebben?! Alsof het zó erg is om single te zijn). Als ze een gay prinses willen, neem dan een nieuwe prinses in een nieuwe film. Het succes van Frozen was juist dat liefde niet altijd van een soulmate moet komen, maar dat familie liefde ook voldoende kan zijn.

    Ik had ergens gelezen (dat ik nu natuurlijk niet meer terug vind) dat de film rondom de verdwijning van hun ouders zou gaan (en dat ze iets gingen zoeken, wie of wat weet ik niet meer, maar volgens mij was het iets van een legende/mysterie ofzo) en dat hun moeder hier een grote rol in zou spelen (Flashbacks?). De twee nieuwe personages zijn broer en zus en zouden Anna en Elsa helpen bij hun zoektocht. Ook heb ik daar in gelezen dat Olaf mogelijk een "Love interest" zou hebben (hoe dat zou werken weet ik ook niet). Hoeveel hier van waar is weet ik natuurlijk niet, maar dat is wat ik begin vorig jaar gelezen heb in een artikel.

    Ik heb een soortgelijke veronderstelling ook een hele lange tijd geleden gelezen, dat de film mogelijks over hun ouders zou gaan!
    Maar ook van die beweringen dat er dan een samenkomst met Rapunzel zal zijn. Omdat haar ouders op weg naar de trouw van Rapunzel overleden zouden zijn. Die zouden uitgenodigd zijn omdat De vader van Anna/Elsa verwant zou zijn aan de moeder van Rapunzel? Maar ook omdat Rapunzel het koninkrijk binnenwandelt tijdens 'for the first time in forever'. Ik ben eens benieuwd welke van die voorspellingen waar zullen zijn gezien je in de trailer van al die dingen niets ziet. Er kunnen miljoenen redenen zijn dat Elsa over water/zee wil gaan en het trio op pad gaat door het bos... Mogelijks is Kristoff allerlei 'vrienden' van Sven aan het trainen voor een rendiermarathon, maar voor hetzelfde geld is dit een stuk van het plot voor een geniale reddingsmissie... Je weet niets. Dus het maakt je heel benieuwd naar de echte trailer!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Oh ja ik ben hier zo hyped voor! En ik vind de trailer er fantastisch uit zien :9~


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Disney en Sequels.... Daar zijn ze nooit echt heel sterk in geweest helaas XD


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik ben wel benieuwd! (:

    Cayline schreef:
    Ik ben echt heel benieuwd naar het plot, want nu is er eigenlijk alleen verwarring lol. Wat doet Anna met een wapen en wat is Elsa's plan hier haha. De oceaan is best wel groot.


    Ja, ik ben ook benieuwd wat dat allemaal te betekenen heeft. Zou Elsa zichzelf willen uitdagen en daarom steeds over de golven proberen te komen? Ik bedoel, als ze ergens heen wil, kan ze toch een boot gebruiken? Ik neem aan dat ze wel een boot hebben om ergens heen te gaan als ze willen. En misschien wil Anna zichzelf wel kunnen beschermen met een wapen.


    Physics is awesome

    Tragically schreef:
    Ik hoop dat Elsa geen love interest zal hebben (En nee, ik ben niet tegen homo's of lesbiennes, maar ik hoop echt dat Elsa independent blijft. Waarom moet bijna elke Disney Princess een boy or girlfriend hebben?! Alsof het zó erg is om single te zijn). Als ze een gay prinses willen, neem dan een nieuwe prinses in een nieuwe film. Het succes van Frozen was juist dat liefde niet altijd van een soulmate moet komen, maar dat familie liefde ook voldoende kan zijn.

    Ik had ergens gelezen (dat ik nu natuurlijk niet meer terug vind) dat de film rondom de verdwijning van hun ouders zou gaan (en dat ze iets gingen zoeken, wie of wat weet ik niet meer, maar volgens mij was het iets van een legende/mysterie ofzo) en dat hun moeder hier een grote rol in zou spelen (Flashbacks?). De twee nieuwe personages zijn broer en zus en zouden Anna en Elsa helpen bij hun zoektocht. Ook heb ik daar in gelezen dat Olaf mogelijk een "Love interest" zou hebben (hoe dat zou werken weet ik ook niet). Hoeveel hier van waar is weet ik natuurlijk niet, maar dat is wat ik begin vorig jaar gelezen heb in een artikel.


    Welke Disney prinses heeft dan een girlfriend gehad? Want dan heb ik iets gemist. Moana/Vaiana heeft ook geen vriendje of vriendinnetje en ja, het zou leuk zijn als Elsa alleen blijft. Maar een lesbische of biseksuele of panseksuele prinses zou voor de verandering ook wel eens leuk zijn.

    Misschien krijgen we dan wel twee sneeuwpoppen die verliefd op elkaar worden?


    Physics is awesome

    Cayline schreef:
    (...)

    Yoo ik ben het zo met je eens!

    En hahaha een love interest voor Olaf zou wel echt heel leuk zijn! Maar dan moet ze/hij wel echt een karakter hebben. Ik ben zo bang dat die dan heel 1 demensionaal gaat zijn.


    Ik hoop dat als ze Olaf verliefd op iemand laten worden dat die persoon/sneeuwpop (een sneeuwpop lijkt mij het meest logisch) inderdaad net zoals Olaf wel een echt karakter geven. Olaf kreeg zijn eigen karakter en speelde nog best wel een grote rol in de film dus ik hoop dat hetzelfde gebeurt met diegene waaraan ze hem koppelen.


    Physics is awesome

    Stig schreef:
    (...)

    Ik ook, maar ik moet er wel genoeg geld voor hebben (;


    Dat is waar. Het helpt ook niet dat de prijzen van de bioscoop weer omhoog zijn gegaan.


    Physics is awesome

    Scandal schreef:
    (...)
    Ik heb een soortgelijke veronderstelling ook een hele lange tijd geleden gelezen, dat de film mogelijks over hun ouders zou gaan!
    Maar ook van die beweringen dat er dan een samenkomst met Rapunzel zal zijn. Omdat haar ouders op weg naar de trouw van Rapunzel overleden zouden zijn. Die zouden uitgenodigd zijn omdat De vader van Anna/Elsa verwant zou zijn aan de moeder van Rapunzel? Maar ook omdat Rapunzel het koninkrijk binnenwandelt tijdens 'for the first time in forever'. Ik ben eens benieuwd welke van die voorspellingen waar zullen zijn gezien je in de trailer van al die dingen niets ziet. Er kunnen miljoenen redenen zijn dat Elsa over water/zee wil gaan en het trio op pad gaat door het bos... Mogelijks is Kristoff allerlei 'vrienden' van Sven aan het trainen voor een rendiermarathon, maar voor hetzelfde geld is dit een stuk van het plot voor een geniale reddingsmissie... Je weet niets. Dus het maakt je heel benieuwd naar de echte trailer!


    Dat zou wel gaaf zijn! Ik heb toen wel een theorie gehoord dat de ouders van Elsa & Anna misschien ook de ouders van Tarzan zouden kunnen zijn. Dat zou wel echt van alles op zijn kop zetten. Ik bedoel, dan zou Jane dus ook een prinses zijn en de schoonzus van Elsa & Anna.

    Ja, dat heb ook gezien in een video dat Rapunzel (met kort haar) het konkrijk binnen wandelt. Ik had het in eerste instantie helemaal niet gezien.

    Is op zich wel logisch als de vader van Elsa en Anna verwant zou zijn aan de moeder van Rapunzel. Ik bedoel, de vader van Elsa & Anna is van koninklijke bloede of de moeder van hen is dat en misschien is zijn zus dan ook wel met iemand getrouwd die van koninklijke bloede is. Maar ik denk niet dat de ouders van Elsa & Anna op weg waren naar het huwelijk van Rapunzel, want toen ze er heen gingen waren hun kinderen nog klein. Op het moment dat we Rapunzel zien, zijn de prinsessen al heel wat ouder en Rapunzel lijkt niet ouder dan in haar eigen film.


    Physics is awesome

    Frodo schreef:
    Oh ja ik ben hier zo hyped voor! En ik vind de trailer er fantastisch uit zien :9~


    Yeah! Ik vind het wel gemeen dat ze de echte trailer nog niet hebben uitgebracht. Maar vaak bied die ook nog niet veel duidelijkheid en soms lijken dingen anders in de trailer dan in de film.


    Physics is awesome