• De tearer trailer voor Frozen II is uitgebracht en ik ben nu al enthousiast! Frozen heb ik ook gezien (volgens mij in de bioscoop) en Let it go bleef niet alleen bij kinderen in hun hoofd hangen, maar ook bij mij. Ik ben benieuwd naar de nieuwe plot en/of er nieuwe personages bij komen. Als Elsa aan iemand wordt gekoppeld dan hoop ik dat het een meisje/vrouw is. Als zij dan vuurkrachten blijkt te hebben dan zou dat helemaal mooi zijn.





    Edit: Een nieuwe trailer is uitgekomen!

    Dus wat vinden jullie van de trailer en willen jullie deze film ook gaan kijken?

    [ bericht aangepast op 14 juni 2019 - 23:23 ]


    Physics is awesome

    Reverberation schreef:
    Disney en Sequels.... Daar zijn ze nooit echt heel sterk in geweest helaas XD


    Ik hou hoop, misschien hebben ze van eerder vervolgfilms geleerd.


    Physics is awesome

    FRIDERICUS schreef:
    Ik ben wel benieuwd! (:


    Ik ook en ik vind het wel jammer dat de film pas uit komt in november. Ik hoop zo dat ze het niet gaan uitstellen net zoals met How to train your dragon. Die zou eerst ook aan het eind van 2018 uitkomen en werd uitgesteld.


    Physics is awesome

    Cayline schreef:
    (...)

    Yoo ik ben het zo met je eens!

    En hahaha een love interest voor Olaf zou wel echt heel leuk zijn! Maar dan moet ze/hij wel echt een karakter hebben. Ik ben zo bang dat die dan heel 1 demensionaal gaat zijn.

    Ik vrees er ook voor als ze iets met Olaf gaan doen. We zullen zien, voor hetzelfde geld is het alleen maar een gerucht (of is het idee geschrapt ), net zoals de film "Gigantic", die we ook nooit te zien zullen krijgen.

    Scandal schreef:
    (...)
    Ik heb een soortgelijke veronderstelling ook een hele lange tijd geleden gelezen, dat de film mogelijks over hun ouders zou gaan!
    Maar ook van die beweringen dat er dan een samenkomst met Rapunzel zal zijn. Omdat haar ouders op weg naar de trouw van Rapunzel overleden zouden zijn. Die zouden uitgenodigd zijn omdat De vader van Anna/Elsa verwant zou zijn aan de moeder van Rapunzel? Maar ook omdat Rapunzel het koninkrijk binnenwandelt tijdens 'for the first time in forever'. Ik ben eens benieuwd welke van die voorspellingen waar zullen zijn gezien je in de trailer van al die dingen niets ziet. Er kunnen miljoenen redenen zijn dat Elsa over water/zee wil gaan en het trio op pad gaat door het bos... Mogelijks is Kristoff allerlei 'vrienden' van Sven aan het trainen voor een rendiermarathon, maar voor hetzelfde geld is dit een stuk van het plot voor een geniale reddingsmissie... Je weet niets. Dus het maakt je heel benieuwd naar de echte trailer!


    Misschien hebben we het zelfde artikel gelezen dan ^^ Ja, ik dacht dat er zo iets inderdaad ook beweerd werd.
    Ja ik ben wel benieuwd wat het echte plot gaat zijn. Schijnbaar heeft deze teaser trailer wel een record gebroken ("most watched in 24 hours").

    Reverberation schreef:
    Disney en Sequels.... Daar zijn ze nooit echt heel sterk in geweest helaas XD


    Ik ben het volledig met je eens, de enige sequels die ik wel leuk vind zijn die van the Lion King.

    MacGyver schreef:
    (...)

    Welke Disney prinses heeft dan een girlfriend gehad? Want dan heb ik iets gemist. Moana/Vaiana heeft ook geen vriendje of vriendinnetje en ja, het zou leuk zijn als Elsa alleen blijft. Maar een lesbische of biseksuele of panseksuele prinses zou voor de verandering ook wel eens leuk zijn.

    Misschien krijgen we dan wel twee sneeuwpoppen die verliefd op elkaar worden?


    Tot nu toe: Geen enkele, mijn reactie slaat ook op de reacties van fans (Ze moet een girlfriend hebben! Ze moet een boyfriend hebben! die discussie bedoelde ik). Vandaar dat ik ook zei "Dat ze dan een nieuwe film met een nieuwe prinses maken." Ik zou eens graag een prins in de hoofdrol zien. Give us a gay prince please, thank you (blush)

    Maar als Elsa deze sneeuwpop maakt, is het toch eerder zijn zus? (Dus ik denk dat dit wel heel moeilijk gaat zijn, tenzij er nog ergens een sneeuwpop rondloopt).


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    (...)

    Tot nu toe: Geen enkele, mijn reactie slaat ook op de reacties van fans (Ze moet een girlfriend hebben! Ze moet een boyfriend hebben! die discussie bedoelde ik). Vandaar dat ik ook zei "Dat ze dan een nieuwe film met een nieuwe prinses maken." Ik zou eens graag een prins in de hoofdrol zien. Give us a gay prince please, thank you (blush)

    Maar als Elsa deze sneeuwpop maakt, is het toch eerder zijn zus? (Dus ik denk dat dit wel heel moeilijk gaat zijn, tenzij er nog ergens een sneeuwpop rondloopt).


    Ik denk dat ze gewend zijn dat een prinses aan iemand word gekoppeld en aangezien ze meestal worden gekoppeld aan jongens/mannen, snap ik de vraag om Elsa een vriendin te geven. Vraag me af of ze dat gaan doen, een nieuwe film met een nieuwe prinses en dan haar een vriendin geven. Denk dat ze nu doorgaan met Frozen en waarschijnlijk ook met Moana/Viana, tenminste dat hoop ik toch. Volgens mij heb ik toen gelezen dat er plannen voor waren of dat was gewoon mijn wishful thinking.

    Ja, dat is waar. Misschien als iemand anders de sneeuwpop maakt en dan Elsa hem alsnog tot leven wekt?


    Physics is awesome

    Een nieuwe trailer is uitgekomen en eerst dacht ik dat die bijna hetzelfde als zijn voorganger was. Het begin is vrijwel hetzelfde, maar daarna krijg je nieuwe dingen te zien. Ik zal niks verklappen, maar ik vond het interessant om te zien.


    Physics is awesome

    De nieuwe trailer is cool (: Kan wel wat kanten mee op gegaan worden, dus ben benieuwd!

    Niet echt per se een spoiler waard, maar voor de zekerheid.
    Dat paard blijft me doen denken aan patronussen, haha. Het is ook leuk dat Kristoff en Sven er ook in voorkomen. (:


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    ^Ja, want die zijn getrouwd met Anna!^

    Let it go, Let it go!

    Benzin schreef:
    De nieuwe trailer is cool (: Kan wel wat kanten mee op gegaan worden, dus ben benieuwd!
    Niet echt per se een spoiler waard, maar voor de zekerheid.
    Dat paard blijft me doen denken aan patronussen, haha. Het is ook leuk dat Kristoff en Sven er ook in voorkomen. (:


    Ja, cooler dan ik had verwacht. Met een vleugje spanning ook.

    Daar had ik nog niet aan gedacht, maar nu je het zegt, daar lijkt het wel op. Ik had meer een idee van een geest, omdat het weer snel verdween.


    Physics is awesome

    filosofie schreef:
    ^Ja, want die zijn getrouwd met Anna!^

    Let it go, Let it go!


    Sven is ook getrouwd met Anna?! :8


    Physics is awesome

    MacGyver schreef:
    (...)

    Sven is ook getrouwd met Anna?! :8


    Lol, ik bedoel Anna en die ene blonde gozer. Een misverstand. Zou raar zijn om met de hert te gaan trouwen

    filosofie schreef:
    (...)

    Lol, ik bedoel Anna en die ene blonde gozer. Een misverstand. Zou raar zijn om met de hert te gaan trouwen


    Je bedoelt Kristoff? Ik denk dat Sven wel een leuk huisdier zou zijn en hij is een rendier! :P


    Physics is awesome

    filosofie schreef:
    (...)

    Lol, ik bedoel Anna en die ene blonde gozer. Een misverstand. Zou raar zijn om met de hert te gaan trouwen


    Nou volgens mij als Anna met Kristof trouwt, krijgt ze Sven er gratis bij. Die zijn onafscheidelijk (': dus misschien toch een beetje met beide getrouwd (;


    It's never gonna happen, Guys.

    Slughorn schreef:
    (...)

    Nou volgens mij als Anna met Kristof trouwt, krijgt ze Sven er gratis bij. Die zijn onafscheidelijk (': dus misschien toch een beetje met beide getrouwd (;


    Dat is waar. Maar als iemand een huisdier heeft en je krijgt een relatie met die persoon, krijg je zijn/haar huisdier er ook gratis bij. Die horen nu eenmaal bij elkaar.


    Physics is awesome

    MacGyver schreef:
    (...)

    Dat is waar. Maar als iemand een huisdier heeft en je krijgt een relatie met die persoon, krijg je zijn/haar huisdier er ook gratis bij. Die horen nu eenmaal bij elkaar.


    Haha daar heb je gelijk in. Zo had ik er niet naar gekeken. (':


    It's never gonna happen, Guys.

    Slughorn schreef:
    (...)

    Haha daar heb je gelijk in. Zo had ik er niet naar gekeken. (':


    Sven is ook onderdeel van het gezin & de familie. Ik vind het dan ook gek als iemand een relatie krijgt met iemand en dan vraagt of ze hun huisdier weg willen doen. Want dat huisdier was er voordat die persoon in beeld kwam dus het is dan wel onbeleefd om te vragen of het huisdier weg kan.


    Physics is awesome