• Hoi hoi iedereen!

    Aanstaande maandag gaan Rutger/Tristan beginnen met het overzetten van Quizlet.nl naar een nieuwe server. Om 6u zal de site automatisch offline gaan en beginnen ze met het overzetten van alle informatie.
    Aangezien het om veel data gaat kan het wel een flink aantal uur duren voor de site weer online komt (vanaf de nieuwe server). Dus we kunnen momenteel niet voorspellen wanneer je terug op Quizlet kan.



    Dus bij deze zijn jullie op de hoogte en moet je maandagochtend niet panikeren als je jouw ochtenddosis Quizlet niet kan krijgen. We bestaan nog, maar zijn even offline! ;-)

    Heb je nog vragen? Stel ze hier!
    Voorlopig zitten Rutger en Tristan al op de nieuwe server en kunnen ze niet reageren. Maar we gaan proberen de vragen zo snel mogelijk bij hen te krijgen!

    Veel liefs,
    De admins en het moderatorteam


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik wil niet rude zijn, maar why? Q is slowly aan het doodbloeden en er lijkt geen werk meer voor Q gedaan te worden. Waarom dan zo'n heel server-gedoe? Het kan zijn dat er wel dingen gaande zijn waar ik obviously niets vanaf weet, maar honestly why? Wel tof dat jullie even een topic aan gemaakt hebben. Anders zat ik - net als vanmiddag - confused waar Quizlet nou was. Alright, thank you for coming to my Ted Talk. Hope it didn't offend anyone. Eigenlijk is deze comment ook compleet useless, maar wilde toch mijn frustratie uiten I guess.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ik weet de reden niet van het verplaatsen naar een nieuwe server, maar bedankt voor de heads up.

    Wat ik graag zou willen, is een update over de suggesties die al lang op de lijst staan en wanneer die uitgevoerd gaan worden. (Zoals suggesties die na de nieuwe lay out zijn gedaan en destijds ‘snel’ zouden worden opgelost, maar helaas nog steeds liggen. )


    •

    Bedankt voor het melden c:


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Goed dat dit van tevoren wordt aangegeven. Dat is fijn om te weten. Ergens ben ik wel een beetje bang dat sommige data verloren gaat, net zoals enkele jaren terug (om als voorbeeld te noemen, geen verwijt), maar hopelijk gaat alles goed met het overzetten ervan.
          Is er een reden waarom het naar een andere server over gezet wordt?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oh nee, hoe moet ik die uren overleven?

    In ieder geval bedankt voor het door geven en succes


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Dank voor het doorgeven.


    26 - 02 - '16

    Buccaneer schreef:
    Goed dat dit van tevoren wordt aangegeven. Dat is fijn om te weten. Ergens ben ik wel een beetje bang dat sommige data verloren gaat, net zoals enkele jaren terug (om als voorbeeld te noemen, geen verwijt), maar hopelijk gaat alles goed met het overzetten ervan.
          Is er een reden waarom het naar een andere server over gezet wordt?


    Wordt de site sindsdien niet elke nacht geback-upt om verlies van data te vermijden?
    Thanks voor de melding!


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Wordt de site sindsdien niet elke nacht geback-upt om verlies van data te vermijden?
    Thanks voor de melding!

    Klopt. Het was ook een voorbeeld wat ik had gegeven dat ik daarvoor een beetje bang ben dat het gebeurd. Je weet namelijk nooit wat er gebeurt met dat soort dingen en het overzetten van data.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Fijn dat het optijd gemeld wordt, en het is ook fijn dat ze daadwerkelijk de site nog levend genoeg vinden om er werk aan te verrichten. Dat geeft zeker hoop mee voor de toekomst van Quizlet *O*


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Buccaneer schreef:
    (...)
    Klopt. Het was ook een voorbeeld wat ik had gegeven dat ik daarvoor een beetje bang ben dat het gebeurd. Je weet namelijk nooit wat er gebeurt met dat soort dingen en het overzetten van data.

    Maar dat was door een crash van de server. Nu zetten zij het bewust over. Ik had de indruk dat er geen problemen op de weg lagen. Enkel dat de map met pb's onnoemelijk groot is. Maar daar hebben ze afgelopen week aan gewerkt aan een noodoplossing en ik vermoed dat ze na de overdracht hier ook nog mee bezig zullen zijn.
    Ik heb zelf geen schrik voor het verliezen van data omdat alles mee wordt overgezet. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Murcus schreef:
    Ik weet de reden niet van het verplaatsen naar een nieuwe server, maar bedankt voor de heads up.

    Wat ik graag zou willen, is een update over de suggesties die al lang op de lijst staan en wanneer die uitgevoerd gaan worden. (Zoals suggesties die na de nieuwe lay out zijn gedaan en destijds ‘snel’ zouden worden opgelost, maar helaas nog steeds liggen. )

    Ik denk dat je beter een topic kan aanmaken met een opsomming van de zaken waar je nog niets van gehoord hebt. Dat is voor ons gemakkelijker om door te geven aan Rutger/Tristan. Zie je dat zitten?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Ik denk dat je beter een topic kan aanmaken met een opsomming van de zaken waar je nog niets van gehoord hebt. Dat is voor ons gemakkelijker om door te geven aan Rutger/Tristan. Zie je dat zitten?


    Na de nieuwe lay out is toch een lijst gemaakt met dingen die users nog missen? Zoals een grotere spotlight, templates etc.?

    [ bericht aangepast op 16 feb 2019 - 10:37 ]


    •

    Murcus schreef:
    (...)

    Na de nieuwe lay out is toch een lijst gemaakt met dingen die users nog missen? Zoals een grotere spotlight, templates etc.?

    Ja, die staat op de suggestie/to do list van Rutger/Tristan. Maar een topic kunnen we makkelijker nog eens extra highlighten bij hen.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Ja, die staat op de suggestie/to do list van Rutger/Tristan. Maar een topic kunnen we makkelijker nog eens extra highlighten bij hen.


    Nou ja, als het al op de lijst staat dan ga ik geen nieuw topic aanmaken (dit is de afgelopen maanden namelijk ook al door anderen gedaan). Ik vroeg me gewoon af of we van Rutger en Tristan misschien een update kunnen krijgen, aangezien destijds werd gezegd dat het binnen een paar dagen / weken aangepast zou zijn (en we nu eenmaal allemaal zitten te springen om bepaalde 'verbeteringen' zoals de spotlight).


    •

    Scandal schreef:
    (...)
    Maar dat was door een crash van de server. Nu zetten zij het bewust over. Ik had de indruk dat er geen problemen op de weg lagen. Enkel dat de map met pb's onnoemelijk groot is. Maar daar hebben ze afgelopen week aan gewerkt aan een noodoplossing en ik vermoed dat ze na de overdracht hier ook nog mee bezig zullen zijn.
    Ik heb zelf geen schrik voor het verliezen van data omdat alles mee wordt overgezet. ^^

    Oké, dat kan, maar dan heb ik alsnog mijn eigen mening? Ik ben meer iemand die dat soort dingen afwacht, dus ik zal het zien. Hopelijk verloopt alles van een leien dakje. Het is in ieder geval goed om te lezen dat het probleem tot nu toe alleen de pb's zijn.


    Don't walk. Run, you sheep, run.