• Hoi hoi iedereen!

    Aanstaande maandag gaan Rutger/Tristan beginnen met het overzetten van Quizlet.nl naar een nieuwe server. Om 6u zal de site automatisch offline gaan en beginnen ze met het overzetten van alle informatie.
    Aangezien het om veel data gaat kan het wel een flink aantal uur duren voor de site weer online komt (vanaf de nieuwe server). Dus we kunnen momenteel niet voorspellen wanneer je terug op Quizlet kan.



    Dus bij deze zijn jullie op de hoogte en moet je maandagochtend niet panikeren als je jouw ochtenddosis Quizlet niet kan krijgen. We bestaan nog, maar zijn even offline! ;-)

    Heb je nog vragen? Stel ze hier!
    Voorlopig zitten Rutger en Tristan al op de nieuwe server en kunnen ze niet reageren. Maar we gaan proberen de vragen zo snel mogelijk bij hen te krijgen!

    Veel liefs,
    De admins en het moderatorteam


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Bedankt voor het melden! (:


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Succes met de overstap naar de nieuwe server! (Y)


    Happiness can be found even in the darkest of times if one only remembers to turn on the light ~ Albus Dumbledore

    Ik weet niet of het aan de serveroverstap ligt, maar ik probeer nu net een pb te sturen en krijg deze melding:

    Data too long for column 'inhoud' at row 1

    Daarvoor heb ik zonder problemen ook al twee pbs verstuurd, en het is letters 1 zin die ik probeer te versturen (ik wil iemand antwoorden) met een titel van 1 woord dus waar dat 'te lang' vandaan komt zou ik niet weten.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik merk ook dat een topic dat vandaag is aangemaakt niet bekeken kan worden. Dan komt er een melding van dat de pagina niet op deze server staat.


    Stenenlikker

    Ik kan nu eindelijk reageren in topics! Man wat had ik dit gemist!


    Take me with you my dark prince, the last dance belongs to you.

    Ik heb over bovenstaande alvast een mail gestuurd gezien ik zelf niets meer kan posten op het modforum door de overstap. =)

    Edit: misschien kan ik het nu wel terug nu ik zie dat dit nu wel lukt na zoveel proberen... =P

    [ bericht aangepast op 18 feb 2019 - 22:36 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Hephaistion schreef:
    Ik merk ook dat een topic dat vandaag is aangemaakt niet bekeken kan worden. Dan komt er een melding van dat de pagina niet op deze server staat.


    Dat heb ik ook, krijg een 404 melding te zien.


    Physics is awesome

    MacGyver schreef:
    (...)

    Dat heb ik ook, krijg een 404 melding te zien.


    Ik geef het meteen door, want Rutger heeft in tussentijd dat ik die mail daarstraks heb gestuurd al gereageerd. =)

    Necessity schreef:
    Ik weet niet of het aan de serveroverstap ligt, maar ik probeer nu net een pb te sturen en krijg deze melding:

    Data too long for column 'inhoud' at row 1

    Daarvoor heb ik zonder problemen ook al twee pbs verstuurd, en het is letters 1 zin die ik probeer te versturen (ik wil iemand antwoorden) met een titel van 1 woord dus waar dat 'te lang' vandaan komt zou ik niet weten.

    Kan je eens testen of je het nog steeds hebt? Ik heb de indruk dat er nu opeens meerdere mensen zijn bij wie het probleem vanzelf is opgelost?


    Ik heb ook doorgegeven gekregen dat indien je niet zou kunnen reageren op een topic, dat dat probleem bij de browser ligt. Mensen die de site via smartphone of tablet bezoeken gaan dit probleem niet zo snel ervaren vanwege dat providers hun DNS sneller updaten. Waardoor zij sneller de nieuwe versie zien van de site.
    Als iemand toch nog niet zou kunnen posten, wil die mij dan contacteren? Via pb, chat,... wat je lukt om te doen op de site; met een screenshot van de melding?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik kan geen profielen bekijken! :(


    A to the Z

    Ik kan geen hoofdstukken meer lezen, krijg constant de melding

    Data too long for column ‘ip’ at row 1

    Geen idee of het wellicht ligt aan dat ik altijd via mijn iPhone op Q zit? Het werkt in ieder geval niet meer sinds de gister.


    Just listen.

    Ohorat schreef:
    Ik kan geen profielen bekijken! :(


    Hier hetzelfde, ik kon gisteren wel mijn profiel bewerken en opslaan.


    Take me with you my dark prince, the last dance belongs to you.

    Ik kan inmiddels weer op namen klikken, reageren op topics en op m'n profiel.
    Het enige wat niet werkt is dat mijn topic nog steeds niet inMT staat


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik heb om 10u30 de melding gekregen dat ze het probleem met de ip-error hebben opgelost.

    10:36
    Ik heb het probleem met de te lange IP adressen inmiddels opgelost. Dit kwam ook op een aantal andere plaatsen terug op de site.


    Voor het probleem met topics van gisteren, heeft men nog extra info gevraagd en ik heb die net opgestuurd.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik kan wel weer op mijn profiel maar anderen kan ik helaas nog niet bekijken..


    Take me with you my dark prince, the last dance belongs to you.

    MrsAiken schreef:
    Ik kan wel weer op mijn profiel maar anderen kan ik helaas nog niet bekijken..

    Ik kan wel iedereen weer bekijken. Maar gisteren bleek ook dat veel lag aan de browser. Dat de browser nog de oude versie laat zien. Als je ctrl+F5 gebruikt, lukt het je dan wel?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury