• Omdat ik hoop dat dit spel, wat tot nu toe altijd een succes is geweest, een beetje gezelligheid met zich meebrengt

    Dit is hoe het gaat: Ik heb een bunker. De user die na mij comment, wil die bunker hebben en bedenkt dus een manier om mij eruit te krijgen. Zo gaat dat verder.
    Voorbeeld:
    User 1: Ik zet knalharde muziek op en je vlucht. Mijn bunker.
    User 2: Ik laat mijn kat op je los :Y) Mijn bunker.
    User 3: Ik zing. Mijn bunker.

    Veel succes!

    Mijn bunker.


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Ik lok je uit de bunker met een gratis reis naar het buitenland. Mijn bunker.


    One Who Travels A Higher Path.

    Ik bak een gigantische taart en lok je naar buiten met de geur van amandel, chocolade en marsepein. Mijn bunker. (puh)

    Ik heb je blauw geschminkt en je Dory genoemd en buiten de bunker een dwaalspoor van schelpen gelegd. Mijn bunker :Y)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Als je vredig ligt te slapen kruip ik in je bed waardoor je van schrik de bunker uit rent.
    Mijn bed + bunker ayyy!


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik doe buiten het geluid van een chocoladereep na, en jij komt me hongerig zoeken.
    Mijn bunker!


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Ik gooi een spoor van chocoladepepernoten neer dat jou naar buiten lokt omdat geen enkele winkel ze meer verkoopt en jij ze heel graag wil hebben omdat je een lichte verslaving aan het opbouwen bent.

    Mijn bunker. :Y)

    Ik maak zo’n hard *SCREEEECH* geluid dat jij met je handen over je oren naar buiten rent en de komende paar jaar onderduikt.

    Mijn bunker.


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Ik laat allerlei enge beestjes los zodat jij gillend naar buiten rent.

    Mijn bunker.


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Ik spuit water naar binnen zodat jij snel van het water vlucht. Gelukkig ben ik een kikker en kan ik wel naar binnen. Mijn bunker.


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Ik kom met een knappe prins aangelopen, die jou ziet en een kus geeft. Jullie kijken elkaar in de ogen, zijn op slag verliefd en lopen samen de bunker uit.

    Niet geheel toevallig ben ik in de buurt. Ik annexeert de lege bunker. Mijn bunker :Y)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik bak een heerlijke taart met brownies, Oreo en cheesecake vulling en lok je naar buiten met de heerlijke geur en de belofte van duizenden calorieën per hap. Mijn bunker. (dance)

    Ik ben allergisch voor cacao dus ik kan je 'verleidingsactie' gemakkelijk weerstaan en trap je zo mijn bunker uit. Ik houd niet van indringers met chocoladetaart in
    mijn bunker. :Y)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik plant een cacaoboom voor de deur.

    Mijn bunker.


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Ik laat de bunker overstromen waardoor jij vanzelf naar buiten drijft.

    Mijn bunker.

    Ik zet Justin Bieber muziek op buiten de bunker en vol liefde ren jij de bunker uit opzoek Bieber. Mijn bunker


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)