• Temptation Island 2019




    Op 14 februari, Valentijnsdag, is het nieuwe seizoen van Temptation Island weer begonnen. Vier koppels worden in Thailand van elkaar gescheiden en gaan de uitdaging aan: kunnen de verleid(st)ers hun harten veroveren of overleven alle relaties? Elke donderdagavond zien we hoe de verleid(st)ers alles uit de kast halen om het hart van de deelnemers op hol te brengen, met of zonder succes, maar één ding is zeker: de weerstand van de deelnemers wordt danig op de proef gesteld. Het betekent een heleboel drama en gespeculeer en hoewel we nu nog niet veel hebben gezien, twijfel ik er niet aan dat bepaalde mensen de fout in gaan. Tijdens Temptation Talk, vlak na het programma, wordt met Rick Brandsteder én gasten nagepraat over de aflevering.

    De koppels:
    Laura & Roger
    Demi & Sidney
    Milou & Heikki
    Rodanya & Morgan

    De verleiders:
    Ricardo
    Timone
    Giorgio
    Maxime
    Danicio
    Jietse
    Gaetan
    Jaimy

    De verleidsters:
    Armanda
    Naomi
    Emma
    Demi
    Kimberly
    Tisha
    Ayleen
    Lizzy


    Kijken jullie mee op donderdagavond? In dit topic kun je napraten over wie nu eigenlijk volgens jullie het eerst de fout in zal gaan, wie je de leukste verleid(st)er vindt en of je zelf mee zou durven doen. Wie speelt er volgens jullie een gevaarlijk spelletje?

    Let op spoilers! In Nederland wordt het programma uitgezonden op donderdag, in België op vrijdagavond. Houd er dus rekening mee dat niet iedereen al meteen op de hoogte is van de laatste ontwikkelingen.


    Vaste kijkers:
    Venucians
    Frodo
    Slughorn
    Laleah

    [ bericht aangepast op 1 maart 2019 - 11:04 ]

    Oh ja, count me in (krul)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Oh ja, count me in (krul)

    Tof! Ik vind het nog wel lastig om al die deelnemers en verleid(st)ers uit elkaar te houden, haha. Al die namen... En ze lijken ook zo op elkaar, damn.

    Oh zien jullie het weer vroeger? Vervelend voor spoilers zeg. :') Vlaanderen kijkt pas op vrijdag, vandaag dus. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Is het nog ergens terug te kijken zonder dat je een rtl abonnement moet hebben?


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ristridin schreef:
    Is het nog ergens terug te kijken zonder dat je een rtl abonnement moet hebben?


    Als je Ziggo hebt kun je online eens een kijkje nemen bij Ziggo Go? Kun je tot een week terug afleveringen van tv terugkijken. Gratis. 😊


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ristridin schreef:
    Is het nog ergens terug te kijken zonder dat je een rtl abonnement moet hebben?

    Wij kunnen het gewoon terugkijken via de rtlxl app op de televisie... zónder abonnement bij rtl?

    Count me in! Al kijk ik via videoland, dus ik zit soms op andere plekken dan jullie volgens mij.. Ik kan iets vooruit kijken (:


    It's never gonna happen, Guys.

    Afl. 3/4
    Geen idee of dit een echte spoiler is, maar ik zet hem eronder ^^

    Wat me zo opvalt he, die jongens zijn zo bezig met hun uiterlijk. Maar echt bijna in het overdreven (':

    [ bericht aangepast op 24 feb 2019 - 9:40 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Slughorn schreef:
    Afl. 3/4
    Geen idee of dit een echte spoiler is, maar ik zet hem eronder ^^

    Wat me zo opvalt he, die jongens zijn zo bezig met hun uiterlijk. Maar echt bijna in het overdreven (':

    Ja, echt extreem! Ook bij

    aflevering 2 (?) toen de mannelijke verleiders naar de jongens toe gingen om zichzelf voor te stellen - Sidney spoot een halve fles deodorant leeg... God, zo erg zijn meiden niet haha.

    Slughorn schreef:
    Count me in! Al kijk ik via videoland, dus ik zit soms op andere plekken dan jullie volgens mij.. Ik kan iets vooruit kijken (:


    Ja same, hehe.
    Aflevering 3/4:
    Volgens mij gaan Milou en Haikki allebei in de fout. Ze gaan het meeste in op de verleid(st)ers en zijn allebei super jaloerse mensen.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Krensorae schreef:
    (...)
    Ja, echt extreem! Ook bij

    aflevering 2 (?) toen de mannelijke verleiders naar de jongens toe gingen om zichzelf voor te stellen - Sidney spoot een halve fles deodorant leeg... God, zo erg zijn meiden niet haha.


    Volgens mij zijn jongens altijd erger met deo. Als ik soms kijk naar wat mijn broertje allemaal opspoot (':
    Maar nee, zo erg zijn de meiden niet nee (': Daar zou ik gek genoeg eerder van verwachten dat ze langer in de badkamer staan.
    Oké. Zij doen ook wel een make-upje op enzo, maar het lijkt allemaal niet zo overdreven (':


    @ Frodo
    Aflevering 3/4:

    Volgens mij gaan Milou en Haikki allebei in de fout. Ze gaan het meeste in op de verleid(st)ers en zijn allebei super jaloerse mensen.

    Ik denk ook echt dat zij beiden gaan. Het punt nu alleen is, wie gaat er eerst? Want ik denk dat als Milou nu een fout begaat, dat Heikki zoiets heeft van: Oh, jij kan het, dan kan ik ook... (Of andersom natuurlijk). Ik zou het alleen wel bijzonder vinden als Milou als eerste gaat, want ze heeft het er zelf in de eerste aflevering al over dat ze zoveel bedrogen is in vorige relaties. Blijkbaar gaat het zelf ook niet helemaal goed dan...

    [ bericht aangepast op 25 feb 2019 - 15:27 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Ben ik trouwens de enige hierin?

    Maar ik vind de meiden van Temptation Island dit jaar super hot en de jongens echt: Neh...
    Ook bij vorige seizoenen had ik wel zoiets van: Nou, de verleidsters zien er beter uit dan de jongens.
    Het is allemaal zo opgepompt met spieren, alsof dat iemand 'knap' maakt.


    It's never gonna happen, Guys.

    Slughorn schreef:
    Ben ik trouwens de enige hierin?

    Maar ik vind de meiden van Temptation Island dit jaar super hot en de jongens echt: Neh...
    Ook bij vorige seizoenen had ik wel zoiets van: Nou, de verleidsters zien er beter uit dan de jongens.
    Het is allemaal zo opgepompt met spieren, alsof dat iemand 'knap' maakt.


    Nee, helemaal mee eens. Vorig jaar hadden we tenminste Joshua nog, maar dit jaar vind ik er geen één knappe tussen zitten :')


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Oh yes this topic is amazing, ik heb aflevering 4 net afgelopen donderdag gezien. (:


    Life is a beautiful struggle

    Als je bij de harde kern van de Vaste Kijkers wilt, roep je maar!

    Ja, ik ben het wel eens met het er-zit-geen-enkele-leuke-verleider-in-idee. Ze lijken ook zo enorm op elkaar. En inderdaad, een spierbundel van hier tot ginder is echt niet zo aantrekkelijk wat mij betreft (een beetje, oké, maar niet zo veel). Ik vind ook de koppels nog niet zo interessant. Dat komt vast vanzelf wel, maar tot nog toe zijn de afleveringen nog niet echt doorspekt met drama en sensatie.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2019 - 17:18 ]