• Temptation Island 2019




    Op 14 februari, Valentijnsdag, is het nieuwe seizoen van Temptation Island weer begonnen. Vier koppels worden in Thailand van elkaar gescheiden en gaan de uitdaging aan: kunnen de verleid(st)ers hun harten veroveren of overleven alle relaties? Elke donderdagavond zien we hoe de verleid(st)ers alles uit de kast halen om het hart van de deelnemers op hol te brengen, met of zonder succes, maar één ding is zeker: de weerstand van de deelnemers wordt danig op de proef gesteld. Het betekent een heleboel drama en gespeculeer en hoewel we nu nog niet veel hebben gezien, twijfel ik er niet aan dat bepaalde mensen de fout in gaan. Tijdens Temptation Talk, vlak na het programma, wordt met Rick Brandsteder én gasten nagepraat over de aflevering.

    De koppels:
    Laura & Roger
    Demi & Sidney
    Milou & Heikki
    Rodanya & Morgan

    De verleiders:
    Ricardo
    Timone
    Giorgio
    Maxime
    Danicio
    Jietse
    Gaetan
    Jaimy

    De verleidsters:
    Armanda
    Naomi
    Emma
    Demi
    Kimberly
    Tisha
    Ayleen
    Lizzy


    Kijken jullie mee op donderdagavond? In dit topic kun je napraten over wie nu eigenlijk volgens jullie het eerst de fout in zal gaan, wie je de leukste verleid(st)er vindt en of je zelf mee zou durven doen. Wie speelt er volgens jullie een gevaarlijk spelletje?

    Let op spoilers! In Nederland wordt het programma uitgezonden op donderdag, in België op vrijdagavond. Houd er dus rekening mee dat niet iedereen al meteen op de hoogte is van de laatste ontwikkelingen.


    Vaste kijkers:
    Venucians
    Frodo
    Slughorn
    Laleah

    [ bericht aangepast op 1 maart 2019 - 11:04 ]

    Hopelijk brengt het eerste kampvuur beetje drama erin (': Al zal je nooit zo'n geval hebben als Megan vorig jaar (':


    It's never gonna happen, Guys.

    Kijken jullie allemaal 1 aflevering vooruit? Ik heb geen zin om Videoland te betalen (dat zou wel heel erg worden want dit programma is toch wel keihard een guilty pleasure) maar hier in het topic zijn jullie wel allemaal verder, niet? En ja, ik ben het er mee eens dat er niet echt wat tussen zit. Blijkbaar is voor veel mensen een gespierde body of opgespoten billen en een arrogant koppie genoeg, maar daar heb je mij toch niet perse direct mee haha.


    ars moriendi

    Sasageyo schreef:
    Kijken jullie allemaal 1 aflevering vooruit? Ik heb geen zin om Videoland te betalen (dat zou wel heel erg worden want dit programma is toch wel keihard een guilty pleasure) maar hier in het topic zijn jullie wel allemaal verder, niet? En ja, ik ben het er mee eens dat er niet echt wat tussen zit. Blijkbaar is voor veel mensen een gespierde body of opgespoten billen en een arrogant koppie genoeg, maar daar heb je mij toch niet perse direct mee haha.


    Ik kijk gewoon juist hehe. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik kijk ook niet vooruit.

    Ik kijk wel vooruit via Videoland, gewoon omdat het kan en omdat ik echt niet kan wachten op een nieuwe aflevering. Videoland heb ik nu dan ook al wel 2 jaar en ik kan niet meer zonder vooral omdat al m'n guilty pleasures erop staan :')
    9 euro in de maand vind ik ook wel redelijker dan 11 euro die je voor Netflix moet betalen.

    Welk koppel denken jullie dat het misschien wel zou kunnen overleven?


    Life is a beautiful struggle

    Martinez schreef:
    Welk koppel denken jullie dat het misschien wel zou kunnen overleven?

    Dat vind ik een moeilijke vraag. Ik dacht aanvankelijk dat Roger en Laura het wel zouden overleven, want Laura is echt een ijskonijn en die laat niemand toe. Maar Roger heeft natuurlijk Lizzy als echte temptation, dus ik sluit eigenlijk niet uit dat die de fout in gaat. Van Morgan heb ik die verwachting ook wel, want er zijn in verleden ook meer dingen gebeurd, zoals ze zelf zeiden. En ja, Milou... die heeft niet echt door dat ze al best wel close is met uhh... een van die gastjes.

    Krensorae schreef:
    (...)
    Dat vind ik een moeilijke vraag. Ik dacht aanvankelijk dat Roger en Laura het wel zouden overleven, want Laura is echt een ijskonijn en die laat niemand toe. Maar Roger heeft natuurlijk Lizzy als echte temptation, dus ik sluit eigenlijk niet uit dat die de fout in gaat. Van Morgan heb ik die verwachting ook wel, want er zijn in verleden ook meer dingen gebeurd, zoals ze zelf zeiden. En ja, Milou... die heeft niet echt door dat ze al best wel close is met uhh... een van die gastjes.

    Ja, ik dacht in het begin ook dat die Roger het wel zou redden, maar het lijkt een beetje de verkeerde kant op te gaan. Die Milou vind ik best wel een aandachtsgeil meisje, je hoort die mannen ook constant praten hoe makkelijk ze overkomt. Zal leuk zijn om te horen voor haar nu ze het op tv terugkijkt. :') Denk dat die ook nog wel in de val loopt.


    ars moriendi

    Vanavond is het zo ver, het eerste kampvuur!

    Martinez schreef:
    Ik kijk wel vooruit via Videoland, gewoon omdat het kan en omdat ik echt niet kan wachten op een nieuwe aflevering. Videoland heb ik nu dan ook al wel 2 jaar en ik kan niet meer zonder vooral omdat al m'n guilty pleasures erop staan :')
    9 euro in de maand vind ik ook wel redelijker dan 11 euro die je voor Netflix moet betalen.

    Welk koppel denken jullie dat het misschien wel zou kunnen overleven?


    Ik zet mijn hoop in op Rodanya en Morgan, omdat ik Rodanya tof vind haha. Al denk ik ook wel dat het lang zal duren voor Demi en Sidney in de fout gaan.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik ben helemaal pro-Rodanya en -Sidney, die zijn echt dolgelukkig dat ze daar zitten en hebben zoveel liefde voor de verleid(st)ers :’)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Het is weer begonnen! Het eerste kampvuur, ik ben benieuwd.

    Ik vind Ricardo echt wel een eikel, though.

    Oeh, dit lijkt me wel leuk, al vind ik het echt sneu dat ik een dagje moet wachten (:


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Wat een slappe kampvuren! Er was niks op te zien, haha. Al is het pas de vierde aflevering.

    Hier nog een vaste kijker hahaha


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Krensorae schreef:
    Wat een slappe kampvuren! Er was niks op te zien, haha. Al is het pas de vierde aflevering.


    Ik vind het hele seizoen tot nu toe slap (no_chears)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien