• Temptation Island 2019




    Op 14 februari, Valentijnsdag, is het nieuwe seizoen van Temptation Island weer begonnen. Vier koppels worden in Thailand van elkaar gescheiden en gaan de uitdaging aan: kunnen de verleid(st)ers hun harten veroveren of overleven alle relaties? Elke donderdagavond zien we hoe de verleid(st)ers alles uit de kast halen om het hart van de deelnemers op hol te brengen, met of zonder succes, maar één ding is zeker: de weerstand van de deelnemers wordt danig op de proef gesteld. Het betekent een heleboel drama en gespeculeer en hoewel we nu nog niet veel hebben gezien, twijfel ik er niet aan dat bepaalde mensen de fout in gaan. Tijdens Temptation Talk, vlak na het programma, wordt met Rick Brandsteder én gasten nagepraat over de aflevering.

    De koppels:
    Laura & Roger
    Demi & Sidney
    Milou & Heikki
    Rodanya & Morgan

    De verleiders:
    Ricardo
    Timone
    Giorgio
    Maxime
    Danicio
    Jietse
    Gaetan
    Jaimy

    De verleidsters:
    Armanda
    Naomi
    Emma
    Demi
    Kimberly
    Tisha
    Ayleen
    Lizzy


    Kijken jullie mee op donderdagavond? In dit topic kun je napraten over wie nu eigenlijk volgens jullie het eerst de fout in zal gaan, wie je de leukste verleid(st)er vindt en of je zelf mee zou durven doen. Wie speelt er volgens jullie een gevaarlijk spelletje?

    Let op spoilers! In Nederland wordt het programma uitgezonden op donderdag, in België op vrijdagavond. Houd er dus rekening mee dat niet iedereen al meteen op de hoogte is van de laatste ontwikkelingen.


    Vaste kijkers:
    Venucians
    Frodo
    Slughorn
    Laleah

    [ bericht aangepast op 1 maart 2019 - 11:04 ]

    Frodo schreef:
    (...)

    Ik vind het hele seizoen tot nu toe slap (no_chears)


    Same. En dat komt vooral denk ik door Morgan en Roger en door Laura aan de andere kant. Zij zijn echt sfeerverpesters voor het gezelschap.


    It's never gonna happen, Guys.

    Ookal vind ik Sydney soms een jongen met twee hoofden, ik vind het wel fijn dat hij het praatje van Jaimy, helemaal niet leuk vind. Ik vind ook wel dat hij soms een toontje lager mag zingen. (Ookal zegt hij achteraf dat het voor te dollen is en hij zo de jongens uit hun schelp wil halen.)


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Het beste aan Temptation Island zijn toch wel de parodies van De Ideale Wereld. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    Het beste aan Temptation Island zijn toch wel de parodies van De Ideale Wereld. :')


    Ja helemaal mee eens, haha. Dat ze Sidney een Duitser hebben gemaakt ook :'D lig ik telkens plat mee.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Stangster schreef:
    Ookal vind ik Sydney soms een jongen met twee hoofden, ik vind het wel fijn dat hij het praatje van Jaimy, helemaal niet leuk vind. Ik vind ook wel dat hij soms een toontje lager mag zingen. (Ookal zegt hij achteraf dat het voor te dollen is en hij zo de jongens uit hun schelp wil halen.)

    ja, dat vond ik ook goed. Tegelijkertijd denk ik wel: Dude, je zit op Temptation Island, wat voor niveau had je verwacht? Het gaat alleen maar om uiterlijk vertoon. Zelf zit hij ook naar die dames te loeren. Iedereen daar is een stuk vlees voor elkaar, even kort gezegd. Voor inhoudelijkheid moet je niet in dat programma gaan zitten. Dat maakt het ook zo hersendood en leuk om naar te kijken.

    Ik vind die Milou trouwens wel een enorme gans, zeg. In de introductieaflevering zit ze een beetje stom te lachen wanneer haar vriend vertelt dat ze extreem controlerend is en alles checkt wat hij doet. Toen dacht ik al van, meid, wat zit je te lachen, dat is echt niet gezond of normaal. En nu is ze er de eerste dagen als eerste bij om zich te laten optillen in het zwembad, te flirten, ijsklontjes in iemands shirt laten glijden.. Girl, seriously? Onzeker much.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2019 - 17:21 ]


    ars moriendi

    Sowieso vind ik sommige onzeker. Je merkt dat aan hun hele houding dat ze dat toch wel zijn. Al geef ik ze ergens groot gelijk als je op Temptation Island zit...

    Aflevering 5

    Ik vind het zo vreemd van Demi. Die is meteen helemaal zo van "Hij (Sidney) gaat echt wat doen met die (andere) Demi".
    Meisje, je hebt nog niets gezien toch? Waarom maak je je nu al zo druk? Ja, hij praat met die Demi.
    Maar praten is nog geen verzekering van vreemdgaan toch?


    It's never gonna happen, Guys.

    Slughorn schreef:
    Aflevering 5
    Ik vind het zo vreemd van Demi. Die is meteen helemaal zo van "Hij (Sidney) gaat echt wat doen met die (andere) Demi".
    Meisje, je hebt nog niets gezien toch? Waarom maak je je nu al zo druk? Ja, hij praat met die Demi.
    Maar praten is nog geen verzekering van vreemdgaan toch?

    Dit vond ik inderdaad ook een beetje gek, al moet ik wel zeggen dat ik het wel snap dat het vervelend is dat hij zoveel met die Demi is, vooral omdat al werd gezegd door haar dat ze de 'nieuwe Demi' is.. Eerlijk gezegd denk ik ook wel dat Sidney het het langste vol gaat houden. Heikki gaat als eerste ben ik bang, daarna Roger want hij doet veel te hard zijn best om de temptation niet aan te gaan en hetzelfde geld voor Morgan..

    [ bericht aangepast op 4 maart 2019 - 9:26 ]


    Life is a beautiful struggle

    Sasageyo schreef:
    (...)
    ja, dat vond ik ook goed. Tegelijkertijd denk ik wel: Dude, je zit op Temptation Island, wat voor niveau had je verwacht? Het gaat alleen maar om uiterlijk vertoon. Zelf zit hij ook naar die dames te loeren. Iedereen daar is een stuk vlees voor elkaar, even kort gezegd. Voor inhoudelijkheid moet je niet in dat programma gaan zitten. Dat maakt het ook zo hersendood en leuk om naar te kijken.

    Ik vind die Milou trouwens wel een enorme gans, zeg. In de introductieaflevering zit ze een beetje stom te lachen wanneer haar vriend vertelt dat ze extreem controlerend is en alles checkt wat hij doet. Toen dacht ik al van, meid, wat zit je te lachen, dat is echt niet gezond of normaal. En nu is ze er de eerste dagen als eerste bij om zich te laten optillen in het zwembad, te flirten, ijsklontjes in iemands shirt laten glijden.. Girl, seriously? Onzeker much.


    Ja, daar heb je wel een punt. Milou is echt niet wie we denken dat ze is, denk ik dan. Zoals je zegt in die introductie kwam ze echt over dat ze onzeker en bang is en ik zou zelfs zeggen dat ik had verwacht dat ze zich net zoals Laura zou gedragen, heel erg teruggehouden. Maar nu is ze echt het tegenovergestelde. Ze gaat telkens veel te leuk doen met de jongens en wanneer ze dan merkt dat alle meiden helemaal iets doen anders dan zij, dan gaat ze huilen omdat ze vreest dat ze te ver is gegaan.
    Dan nadat ze Heikki zo gezellig ziet doen, vliegt ze in de drank en kan het haar allemaal niet meer schelen, like, meisje hoeveel toneel kan je spelen. Zo onzeker ben je echt niet hoor..

    [ bericht aangepast op 5 maart 2019 - 16:46 ]


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Het is weer begonnen! Ik ben benieuwd hoe er op de kampvuren wordt gereageerd, en wie zich ineens anders gaat gedragen...

    Aflevering 6

    Yes, tweede kampvuur! Ik hoop dat dit eindelijk een beetje olie op het vuur gooit. Ze hebben allemaal dat wel goede beelden gehad, maar ik merk toch ook best wat twijfel na dit...
    Morgan lijkt ook even mee te feesten na het kampvuur, hopelijk komt de boel nu een beetje los...

    [ bericht aangepast op 8 maart 2019 - 11:04 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Ik vind het best lastig om me te verliezen in dit seizoen. Er gebeurt nog zo slaapwekkend weinig. Vorig seizoen was er tenminste spanning en leedvermaak sensatie; nu kijk ik niet eens meer Temptation Talk omdat de gesprekken toch nergens over gaan.

    En hier val ik ook even binnen, haha. Ik zelf kijk niet naar de Nederlandse Temptation Island, maar naar de Engelse variant. (Al heb ik wel eerdere edities van de Nederlandse gezien) Die is dus voor het eerst dit jaar begonnen er mee. Tot nu toe vind ik die zeer goed en op de één of ander manier gaat dat erg netjes aan toe. :'D Maar daar gebeurt wel -denk ik- nu veel meer. ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Kunnen deze mensen zich alsjeblieft gaan misdragen? xD IK WIL DRAMAAA hahahahah #saai


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    Kunnen deze mensen zich alsjeblieft gaan misdragen? xD IK WIL DRAMAAA hahahahah #saai

    Het is inderdaad echt saai. Ik denk dat we van Milou het meest kunnen verwachten, nog. De rest zal zich wel koest houden, vermoed ik.

    Krensorae schreef:
    Ik vind het best lastig om me te verliezen in dit seizoen. Er gebeurt nog zo slaapwekkend weinig. Vorig seizoen was er tenminste spanning en leedvermaak sensatie; nu kijk ik niet eens meer Temptation Talk omdat de gesprekken toch nergens over gaan.


    Ik vind mezelf een vreselijk persoon omdat ik zo graag wil dat ze cheaten en dat het misgaat :'D dit is gewoon zo saaaai.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien