• en met een beetje vreugde bedoel ik a fucking lot, want Maddie (Yeosang), Laura (Ohorat) en ik hebben vanochtend kaartjes weten te scoren voor een kpopgroep waar we ontzettend graag naartoe wilden gaan (like - u can't even image, so bad). Voor de geïnteresseerden;


    So ya, you can only imagine how hyped and happy we are. Today is a good day.
    De kaartjes waren ook letterlijk meteen uitverkocht. En we mogen onszelf gelukkig prijzen want we hebben VIP kaartjes - which means early access & a high touch (dat is basically een moment waarop je ze even upclose mag gaan zien en een highfive of iets dergelijks mag geven en een korte woordwisseling kan hebben lol).

    THE EXCITEMENT IS REAL.
    Ken je dat wanneer je iemand al ontzettend lang op je achtergronden hebt staan en je dan opeens beseft dat je hem in het echt gaat zien?! Like dat heb ik op dit moment met Choi San, een van de leden in de groep. Ja dat wilde ik gewoon even kwijt want het is nog steeds surrealistisch dat ik voor hem ga staan op 12 april. Send help.


    Dus 12 april, D-DAY.
    Get yourself some amazing friends who share the same love for something so you can hype together. <3 sowieso zijn Maddie en Laura fucking geweldig (girls if u read this; ilysm)

    Dus. Hoe is het met jullie op deze zonnige maandag?
    Stan talent, stan Ateez

    [ bericht aangepast op 25 feb 2019 - 13:54 ]

    Wat leuk! Veel plezier ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    YEEEEHEEEEEEEEEEEEEEETTTTTT
    IK SPAM DIT TOPIC STRAKS ECHT HELEMAAL VOL MET GIFS EN SHITEU MAAR IK BEN ECHT HEEL ERG EXCITED HIERVOOR.

    Sowieso omwille van ateez maar ook omdat ik jullie weer ga zien
    PLUS deze belg gaat voor de eerste keer naar Amsterdam 👀
    Dus ik ben echt héél happy.


    A to the Z

    Wat ontzettend gaaf dat het jullie gelukt is om kaartjes te regelen! Heel veel plezier alvast ^^


    From these ashes, I will rise

    Super leuk! Veel plezier!!


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Aah wat tof veel plezier!!!


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik ben niet zo into de k-pop dus geen idee wie het zijn, maar zoooo gaaf! Veel plezier!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    Ik ben niet zo into de k-pop dus geen idee wie het zijn, maar zoooo gaaf! Veel plezier!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Thanks iedereen! *O*

    Wat super leuk! Veel plezier allemaal! ^^


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Persoonlijk heb ik niks met K-pop maar ik kan me voorstellen dat jullie helemaal hyped zijn en niet kunnen wachten. Heel veel plezier!! *O*


    Life is a beautiful struggle

    Oeh, VIP-tickets zelfs. (nerd) Dat jullie grote fans van K-pop zijn, was al die tijd wel duidelijk, dus ik ben heel blij voor jullie dat jullie hen gaan zien! (blush)


    Ik wil een tuin vol egels

    Lief, dankjulliewel! ^^