• Hoi allemaal, ik heb een stukje geschreven dat niet helemaal lekker loopt.

    Harris gebruikte de onderlinge discussie om een snelle blik te werpen op de foto die in een van de mapjes zat. De jongeman die hem vanaf het papier aankeek, had een donkerblond, opgeschoren kapsel en een argwanende blik in zijn blauwe ogen. Zijn gezicht zag eruit alsof de intense frons permanent was. Door de rechterwenkbrauw liep een verticaal, dun litteken. De brede, gespierde schouders zagen eruit alsof hij in zijn eentje een tank omver kon duwen.

    Ik wil die rode zin anders schrijven of op een andere manier verwerken, maar het moet wel duidelijk worden dat er een permanente frons op het gezicht staat. Hoe zouden jullie dat doen?

    'De intense frons op zijn gezicht leek permanent'? Of 'ik had de man nog nooit gezien zonder zijn intense frons'?


    leef en laat leven

    De intense frons stond in zijn voorhoofd gegrift, alsof hij niet meer wist hoe te lachen.

    Oid.


    Mhm?

    Brallon schreef:
    'De intense frons op zijn gezicht leek permanent'? Of 'ik had de man nog nooit gezien zonder zijn intense frons'?


    Luftmensch schreef:
    De intense frons stond in zijn voorhoofd gegrift, alsof hij niet meer wist hoe te lachen.

    Oid.


    Goede suggesties! Ik heb er nu dit van gemaakt:

    Harris gebruikte de onderlinge discussie om een snelle blik te werpen op de foto die in een van de mapjes zat. De jongeman die hem vanaf het papier aankeek, had een donkerblond, opgeschoren kapsel en een argwanende blik in zijn blauwe ogen. Een intense frons stond in zijn voorhoofd gegrift alsof hij al lange tijd niet meer had gelachen. Door de rechterwenkbrauw liep een lang, verticaal litteken. De brede, gespierde schouders zagen eruit alsof de jongen in zijn eentje een tank omver kon duwen.

    Bedankt hihi!

    Klinkt inderdaad beter! (:


    Mhm?