• Let's read!



    Heel Quizlet leest en schrijft en leert. Elk boek dat we openslaan is uniek en brengt een prachtig verhaal met zich mee. En elke story die we lezen brengt een unieke set aan personages, werelden en geschiedenis. Of... toch niet?
    Heb je twijfels over een boek? Hoe werd deze eigenlijk ontvangen en wat zijn de pluspunten en minpunten van het boek dat je eigenlijk wel wilt lezen? Ben jij nieuwsgierig naar hoe anderen het boek vonden?
    Ben jij benieuwd naar de leukste reviews van heel Quizlet? We reviewen al je boeken op je TR list en give you a hand. Oehh which one to choose?




    [ bericht aangepast op 30 april 2019 - 19:21 ]

    Lijkt jullie dit leuk?

    46.2% (6 stemmen)
     
    Ja, reviews lezen lijkt me leuk!

    15.4% (2 stemmen)
     
    Nee, ik lees eigenlijk nooit reviews

    30.8% (4 stemmen)
     
    Ja, ik wil helpen!

    7.7% (1 stem)
     
    Goed idee, ik wil zelf niet helpen, maar ik heb wel een suggestie!


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Ik lees momenteel vrij weinig (tenzij je fanfic op andere sites meetelt haha) dus een erg grote bijdrage zou ik niet kunnen leveren, maar ik vind het idee erg leuk ^^


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    aarsvogel schreef:
    (...)

    Ik bedoelde de story bijwerken mocht dat nodig zijn, of lay-outs, of iets anders in die hoek. Maar aan je reactie te zien bedoelde je dat niet :')


    Nee haha, maar ik zou je hulp zeker kunnen gebruiken! Ik ben echt heel slecht met codes :')

    [ bericht aangepast op 19 april 2019 - 16:58 ]


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Mt


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Tof idee!!!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik wacht nog steeds op het moment dat we een groepschat kunnen maken hier op Q haha. Maar top, ik denk dat we iets leuks kunnen neerzetten!
    Ik zal de story even aanmaken en jullie toevoegen.


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Tof! Ik ben benieuwd! Wanneer mogen de eerste reviews online komen?

    Nilas schreef:
    Tof! Ik ben benieuwd! Wanneer mogen de eerste reviews online komen?


    Deze week! Ik ben van plan een online te zetten, maar natuurlijk mag een van jullie superleuke co-writers het spits afbijten! Ik edit wel eventjes wat dingetjes in de aantekeningen die we kunnen zien, kunnen we met z'n allen kijken wat er op het programma staat :)


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Cayline schreef:
    (...)

    Deze week! Ik ben van plan een online te zetten, maar natuurlijk mag een van jullie superleuke co-writers het spits afbijten! Ik edit wel eventjes wat dingetjes in de aantekeningen die we kunnen zien, kunnen we met z'n allen kijken wat er op het programma staat :)


    Ik ben wel benieuwd naar hoe je van plan bent om het aan te pakken. Had je al een idee? (krul)


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Trystane schreef:
    (...)

    Ik ben wel benieuwd naar hoe je van plan bent om het aan te pakken. Had je al een idee? (krul)


    Een beetje, haha, kijk maar eens in de notities, hopelijk is dat verhelderend :)


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Yes! Ik neem aan dat je per boek/story dan een hoofdstuk maakt? Want als meerdere mensen het boek gelezen hebben, kun je meerdere recensies in het hoofdstuk plaatsen lijkt me. Ik vind het zelf altijd wel fijn om meerdere meningen te lezen c:


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Trystane schreef:
    Yes! Ik neem aan dat je per boek/story dan een hoofdstuk maakt? Want als meerdere mensen het boek gelezen hebben, kun je meerdere recensies in het hoofdstuk plaatsen lijkt me. Ik vind het zelf altijd wel fijn om meerdere meningen te lezen c:


    Yeah! Exactly


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Vergeet zeker geen linkje te plaatsen, want ik wil het heel graag volgen en anders vergeet ik het :Y)


    Mhm?

    Je mag mij ook toevoegen als je wilt^^
    Zijn er nog richtlijnen waar de review aan moet voldoen?


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    aarsvogel schreef:
    Je mag mij ook toevoegen als je wilt^^
    Zijn er nog richtlijnen waar de review aan moet voldoen?


    Hoii! Wat gezellig! Ik zou even kijken naar hoe de andere reviews eruitzien, dan weet je een beetje wat het idee is, maar verder is the creativity all yours!


    SIC | PARVIS | MAGNA