• Hooi! (:

    Sinds niet al te lang nu net kan ik met mijn mobiel niet meer op Q. Hebben meer mensen dit?

    Althans, ik kan wel op Q komen, maar vervolgens kom ik dus op de homepagina en kan ik verder niets meer doen en ik kan klikken wat ik wil, maar geen enkele pagina opent.

    Ook kan ik op de homepagina niet bepaald ver scrollen. Het stopt al snel terwijl er nog meer info zou moeten komen. Maar het scrollen wil gewoon niet.

    Zijn er nog meer mensen die hier last van hebben? Of wat zou ik hier aan kunnen doen of zou een anders hier aan kunnen doen voor me? Hopelijk verdwijnt dit probleem op magische wijze, hahaha.

    Maar alvast bedankt! En aangezien ik amper achter de laptop zit, ben ik nu hier dus amper aanwezig doordat ik op mn mobiel dus niet op Q kan komen. :'D Ik ben bereikbaar via Whatsapp en Facebook, lol.

    Liefs en alvast bedankt voor de hulp! <3



    Edit:
    Yay!

    Geen idee of iemand iets heeft gedaan of niet, maar ik kan weer alles doen op mn mobiel op Q. Yay! 🤗

    [ bericht aangepast op 22 april 2019 - 11:00 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik kan via de homepagina ook niet verder, maar als ik via een andere pagina, zoals de actieve topics op de site ga, heb ik geen probleem.


    Queer zijn is gewoon alles

    Als ik op iemand anders z'n profiel kijk of bij mijn eigen zie ik geen creaties staan en het gastenboek is ook weg.
    Ik zie dat de volgende foutmelding: Disk full (/var/mysqltmp/#sql_136e_1.MAI); waiting for someone to free some space... (errno: 28 "No space left on device")
    Deze zelfde foutmelding krijg ik ook wanneer ik naar 'mijn creaties' ga.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Heb hier idd ook last van. Kan het menu ook niet open op startpagina en kan mijn creaties niet zien


    --

    Ik heb inderdaad ook last van al deze problemen, kan geen creatieoverzichten meer bekijken omdat er een foutmelding staat. En idd dat ik op de mobiele versie van de startpagina nergens meer heen kan.


    Stenenlikker

    Oei, dat klinkt allemaal niet al te best. We gaan dit doorgeven aan Rutger en hopelijk kan hij er snel naar kijken. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Hargrove schreef:
    Als ik op iemand anders z'n profiel kijk of bij mijn eigen zie ik geen creaties staan en het gastenboek is ook weg.
    Ik zie dat de volgende foutmelding: Disk full (/var/mysqltmp/#sql_136e_1.MAI); waiting for someone to free some space... (errno: 28 "No space left on device")
    Deze zelfde foutmelding krijg ik ook wanneer ik naar 'mijn creaties' ga.

    Ditzelfde probleem heb ik ook precies. Ik hoop bij God niet dat al mijn creaties weg zijn, want dan word ik gek.

    [ bericht aangepast op 21 april 2019 - 23:48 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb de problemen van die foutmelding ook met de laptop, in meerdere browsers (Google chrome en microsoft edge)


    Mhm?

    Denk dat het wellicht met de paasactie te maken kan hebben.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Yay!

    Geen idee of iemand iets heeft gedaan of niet, maar ik kan weer alles doen op mn mobiel op Q. Yay! 🤗


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Nu je het zegt had ik het gister ook dat ik soms niet verder kon. Ik dacht dat het aan mijn internet lag


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik zou wel een verklaring willen hebben voor het probleem dan. Al ben ik wel opgelucht dat ik alles terug heb natuurlijk.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik heb het inmiddels doorgegeven aan mijn host. Onlangs zijn we verhuisd naar een nieuwe server. Misschien dat deze af en toe met schijfruimte tekort kampt. We gaan het zo snel mogelijk oplossen.

    Het zal overigens niet aan de paaseieren actie liggen lijkt me.


    Dit is mijn signature...

    Rutger schreef:
    Ik heb het inmiddels doorgegeven aan mijn host. Onlangs zijn we verhuisd naar een nieuwe server. Misschien dat deze af en toe met schijfruimte tekort kampt. We gaan het zo snel mogelijk oplossen.

    Het zal overigens niet aan de paaseieren actie liggen lijkt me.


    Dankjewel (:


    Mhm?

    Rutger schreef:
    Ik heb het inmiddels doorgegeven aan mijn host. Onlangs zijn we verhuisd naar een nieuwe server. Misschien dat deze af en toe met schijfruimte tekort kampt. We gaan het zo snel mogelijk oplossen.

    Het zal overigens niet aan de paaseieren actie liggen lijkt me.


    Heel erg bedankt voor de terugkoppeling! Dat is erg fijn. 😊


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •