• en zo ook aan mijn Q-bestaan.

    Ik kan een heel lang verhaal schrijven over hoe ik hier terecht ben gekomen en wat ik in mijn (bijna) 9 jaar durende aanwezigheid heb gedaan, maar ik denk dat ik het eigenlijk wat korter wil houden.

    Quizlet heeft ontzettend veel voor mij betekend. Ik heb ontzettend veel creatieve dingen kunnen maken mede dankzij de motiverende en lieve reacties die velen hebben gegeven. Maar het allerbelangrijkste wat Quizlet mij heeft gegeven zijn een paar geweldige vrienden. Zonder Q had ik ze waarschijnlijk nooit leren kennen dus daar ben ik deze plek echt heel erg dankbaar voor. Maddie, Laura, Filiz - girls, I'm looking at you. <3

    Aan iedereen waarmee ik ooit gecommuniceerd heb via pb, gb, het forum of in creaties; het was me een eer. ^^

    Ik ga deze plek ontzettend missen! Wie weet kom ik ooit nog wel een keer terug, maar voor nu blijf ik enkel nog even aanwezig om mijn creaties op te slaan en daarna zal ik waarschijnlijk mijn account inactiveren. Mocht je toch om de een of andere reden met me in contact willen blijven, stuur me dan even een pb, dan kan ik je mijn insta of whatsapp geven. ^^

    Oja, ik heb nog 321 credits. Wie kan ik gelukkig maken?


    MET WIE MOET IK NU KPOP-MEMEN?


    I mean ik kan hier hella dramatisch reageren maar AFSCHEID NEMEN BESTAAAAAAAAT NIET, ik stalk je toch 24/7 via whatsapp
    Lautje, zonder jou was ik waarschijnlijk niet zo op Q blijven hangen. Thanks for everything hier op deze site. Dankjewel voor de fantastische orpg en voor al je fantastische schrijfwerken, dankjewel om samen mee te doen aan SOTY want zonder jou motivatie zou ik mijn SOTY ook niet afgekregen hebben en natuurlijk ook gewoon een hele grote dankjewel om mij te introduceren tot kpop. Shoutout naar al je mooie profielen (TaeTae omg <3).

    Ik denk dat het safe to say is dat jij één van de personen bent die het het langste uitgehouden heeft op/met Q en dat jij er ook zo hard in geloofde.
    Daarom ook bedankt voor al die fantastische credit initiatieven. Hopelijk maak je iemand daar ook nog blij mee als een of andere Q-suikerfee HAHA.

    Nu moet je mij wel één ding beloven en dat is dat je mij wel een schop onder mijn kont blijft verkopen dat we samen blijven schrijven. You really motivated me the past year hahaha. <3


    A to the Z

    Ahhhh Wat jammer dat je weg gaat. Fijn dat je er een positief bericht van maakt :)

    Veel plezier en succes in het echte leven ;)

    ik wil best je credits:) dan kan ik daarmee andere blij maken en een poging voor een wedstrijd


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jammer Lau!
    Maar ik heb je whatsapp en insta. _O_

    En credits zijn altijd welkom hahah. 😅

    Maar hopelijk ooit tot weerziens! ❤️


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Jammer dat je gaat Laura. Je hebt deze plek echt een tijd in leven gehouden met je leuke acties. Misschien komen we elkaar nog eens tegen op de interwebs.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Heel jammer dat je gaat, maar je zult er je redenen voor hebben. Je was altijd een gezellige verschijning op het forum ^^ dankjewel voor alle jaren ^^
    Hopelijk tot weerziens! (H)


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik vind het nog steeds erg jammer, Lau.... :c Ik ben ook echt blij om jou via Q te leren kennen! Je bent een goede vriendin geworden. <3
    Hopelijk kan je afkicken van Q, haha. Ik spreek je sowieso wel op whatsapp. XD


    One Who Travels A Higher Path.

    Dit had ik niet verwacht. Bij het zien van de titel dacht ik dat je afscheid zou nemen als mod, maar helemaal van Quizlet afscheid nemen zag ik echt niet aankomen. Bedankt voor alles wat je voor Quizlet hebt gedaan, zowel als user en als mod! 🤗 Ik ga je originele initiatieven en je enthousiasme hier niet vergeten! Aangezien al die tijd die je in Quizlet stak wegvalt, wens ik je veel plezier toe met de dingen waarmee je die tijd nu gaat spenderen. ^^


    Ik wil een tuin vol egels