• Voor mijn scriptie over levenstevredenheid onderzoek ik twee groepen, namelijk atheïsten en protestanten. Ben jij 18 jaar of ouder en definieer jij jezelf als protestant of atheïst? Zou je dan alsjeblieft mijn enquête willen invullen? Het neemt vijf minuten van je kostbare tijd in beslag en je zou mij er enorm mee helpen! Ik zoek namelijk nog een aantal respondenten. Ook agnosten mogen meedoen aan dit onderzoek, binnen de enquête laat ik deze onder de categorie "atheïst" vallen, ondanks dat er een verschil zit tussen deze twee.

    Klik hier om bij de enquête te komen

    Alvast heel erg bedankt voor je tijd en moeite! Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag!

    EDIT: Inmiddels is de enquête gesloten en heb ik genoeg respondenten. Iedereen die tijd heeft gemaakt voor de enquête: heel erg bedankt voor je hulp!

    [ bericht aangepast op 28 mei 2019 - 12:13 ]


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ingevuld!


    Stenenlikker

    Mag ik als Belg meedoen? (Altijd vragen voor de zekerheid, want het zou maar eens een onderzoek binnen de Nederlandse populatie moeten zijn)


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Sunai schreef:
    Mag ik als Belg meedoen? (Altijd vragen voor de zekerheid, want het zou maar eens een onderzoek binnen de Nederlandse populatie moeten zijn)


    Oeps...
    Ik heb het ingevuld en ik ben Belg.


    Mhm?

    Sunai schreef:
    Mag ik als Belg meedoen? (Altijd vragen voor de zekerheid, want het zou maar eens een onderzoek binnen de Nederlandse populatie moeten zijn)


    Zeker, je mag hem gewoon invullen als je uit België komt. Het gaat om Nederlandssprekende mensen!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ingevuld


    26 - 02 - '16

    Ik heb hem voor je ingevuld!


    From these ashes, I will rise

    Ingevuld (:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Fijn! Heel erg bedankt voor jullie moeite voor iedereen die hem tot nu toe heeft ingevuld!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik heb hem ook ingevuld :)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ook ingevuld! (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Gedaan!


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Ik heb trouwens een vraag, is niet verwijtend bedoeld oid, maar waarom worden atheïsten en agnosten als één gezien in deze vragenlijst? Ik ben ook agnost en ik vind mezelf niet gelijk aan een atheist.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2019 - 20:42 ]


    26 - 02 - '16

    Ben geen atheïst en ook geen prostetant.

    Dumbo schreef:
    Ik heb trouwens een vraag, is niet verwijtend bedoeld oid, maar waarom worden atheïsten en agnosten als één gezien in deze vragenlijst? Ik ben ook agnost en ik vind mezelf niet gelijk aan een atheist.


    Bedankt voor je vraag! Voor dit onderzoek zijn atheïsten en agnosten samengenomen, omdat meerdere wetenschappelijke bronnen aangeven dat agnosme een vorm is van het atheïsme. Daarnaast wilden wij een zo breed mogelijke steekproef nemen, dus zowel niet gelovigen als twijfelaars meenemen in onze steekproef.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.