• Deze nieuwe kamerlid had een speech gehad in het Latijns. Die gozer denkt echt dat hij in de Romeinse tijd zit. Jammer voor hem dat hij 2000 jaar later is geboren.



    Wat vind je ervan?

    Wat vindt je ervan?

    60.0% (3 stemmen)
     
    Zeer grappig

    20.0% (1 stem)
     
    Ik snap er geen hol van

    20.0% (1 stem)
     
    Ik snap dit niet!


    Let's drink Jasmin tea!

    Rozenthee schreef:
    (...)

    Voor de laatste verkiezingen had mijn stiefpa me gemachtigd om voor hem op FvD te stemmen. Hij is ook hoogopgeleid (universiteit, bankwereld) en hij zegt me altijd dat ik goed moet luisteren naar wat Baudet zegt en niet wat de media er van maakt. Tbh ben ik het op dat punt wel met hem eens, want de media hyped alles nog even lekker op. (unpopular opinion hier, dus val me a.u.b niet met z'n allen aan) Maar ik had toevallig een tijdje geleden een discussie met hem betreffende klimaat ontkenning door de FvD, waarop mijn pa zei:
    'Maar hij heeft nooit gezegd dat er geen klimaatproblemen zijn. Zijn voornaamste punt is dat er niet zo achterlijk veel geld naartoe moet.' Dus ja, dat is een beetje de manier waarop hij dat redeneert.

    Maarja, geen enkele partij is perfect. Persoonlijk vind ik GroenLinks dan weer even eng als FvD :') Politiek Nederland moet eens leren om bij elkaar te komen, in plaats van allemaal hun eigen zin willen doordrijven.


    Natuurlijk geven de media hun eigen draai eraan, daarom houd ik ook een slag om de arm. Ik probeer ook niet te naïef te zijn om dat meteen te geloven. Maar toch, waar rook is, is meestal vuur, hè. (cat)

    Nilas schreef:
    (...)

    Natuurlijk geven de media hun eigen draai eraan, daarom houd ik ook een slag om de arm. Ik probeer ook niet te naïef te zijn om dat meteen te geloven. Maar toch, waar rook is, is meestal vuur, hè. (cat)


    Jij misschien niet, maar een overgroot deel van Nederland wel :') Je hoeft maar op twitter te springen en te zien dat mensen hoofdpagina titels citeren en daar dan meteen heel fel op inspringen.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Rozenthee schreef:
    (...)

    Jij misschien niet, maar een overgroot deel van Nederland wel :') Je hoeft maar op twitter te springen en te zien dat mensen hoofdpagina titels citeren en daar dan meteen heel fel op inspringen.


    Dat is (helaas!) maar al te waar. Zouden mensen (niet alleen Nederlanders) hun verstand iets meer gebruiken qua politiek, dan zou het parlement (en dan bedoel ik ook het Europese) er iets stabieler uitzien.

    Afslaande rode auto: Nederlandse parlement.
    Witte randdebiel: Baudet.