• Wat is jouw niveau bij het teken en kunst gebied?
    Ik was paar weken geleden een site tegen gekomen over de levels/niveau's van iemand teken skills. Tekenen is een vaardigheid geen talent
    En de schrijver van die blog leg uit dat er iets van 10 niveaus bestaan. Ik teken al lang en heb er ervaring mee, maar maar zit nog niet op niveau 10.





    Voor de mensen die eerst denken dat ik het over de niveau van school of opleiding had. Het was een ander niveau van een ander onderwerp. Stelletjes gekkies. xD Heb waarschijnlijk een groot deel van de mensen in de zeik genomen. xD

    Ik denkd at ik niveau 6 of 7 heb

    Zat idd al weer te zuchten van. Weer zon topicxD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ergens tussen 7 en 8 in. Ben lijn technisch minder sterk. Maar waar ik shine is kleurgebruik.

    Hahaha de titel is geniaal ^^


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    DigBick schreef:
    Ergens tussen 7 en 8 in. Ben lijn technisch minder sterk. Maar waar ik shine is kleurgebruik.

    Hahaha de titel is geniaal ^^


    Je had me op ideeën gebracht na jouw laatste topic.

    @ deze titel


    26 - 02 - '16

    Dumbo schreef:
    @ deze titel



    ^Lol dit zal de laatste keer zijn.^



    People don't take this so hard, er is niemand dood gegaan ofzo het is maar een topic titel :') Laat mensen eens in hun waarde.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Level 5 ofzo hahaha. Ik kan echt niets natekenen. I mean, het lijkt wel op iets, maar nooit op wat ik probeer na te tekenen haha


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Ehh ik ben niet zo'n kei in kleuren en ik heb nog vaak referenties nodig. Maar als ik die heb kan ik wel gedetailleerd tekenen. Vanaf level 4 zit ik I guess..


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik denk dat ik op level 5 zit? Heb al een lange tijd niet getekend tho.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik denk dat ik gemiddeld op 5 zit en misschien als ik er echt voor ga zitten 5,5 (Is dat er ook? Haha) of 6. (maar dan doe ik er wel langer over).


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik denk dat ik op een 4 zit. Kan goed dingen tekenen als ik een voorbeeld heb, maar zo even uit mijn hoofd lukt het meestal niet zo goed :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik zit op niveau drie. Tekenen is echt niet mijn ding.


    26 - 02 - '16

    Daar kijk ik later naar.


    Don't walk. Run, you sheep, run.