• Hoi allemaal,

    Zoals misschien wel wat mensen weten heb ik een paar heftige jaren achter de rug. Na vier jaar, heb ik tijd gevonden, de rust gevonden en mijn inspiratie terug gevonden.
    Daarom ben ik begonnen aan een nieuw verhaal, namelijk het verhaal van mijn afgelopen vier jaren hoe ik alles ervaren heb.
    Mocht je eens willen lezen , hoe iemand als buitenstaander van een ongeluk alles mee maakt, dan is dit een aanrader denk ik.

    https://www.quizlet.nl/stories/165271/changing-my-life/

    Ik schrijf dit puur voor mijzelf als stukje verwerking maar ook om te kunnen lezen en schrijven hoe trots ik ben.
    Ik heb nog een zeer lange weg te gaan, maar ik ben ook al zoveel gegroeit , vandaar dat ik mijn diepste punt en mijn kleine hoogte punten graag met jullie wil delen.

    Mijn trots, mijn angsten en een stukje van mijn leven.

    Want hoe rot alles ook ging, hier op Q kon ik terecht bij mensen. Mensen die ik inmiddels wat beter leerde kennen maar ook bij volslagen vreemden. Dit heeft mij er toch echt wel grotendeels door gesleept en daar ben ik Q dan ook eeuwig dankbaar voor.

    Dus dank jullie wel voor alles.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik vind het knap van je dat je erover gaat schrijven. 😊


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Succes met schrijven! Ik hoop dat het je helpt het allemaal op te schrijven (:


    It's never gonna happen, Guys.

    Ik vind het heel knap van je dat je hierover wilt schrijven! Die stap zal zeker niet makkelijk zijn geweest


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Aw, super goed om erover te gaan schrijven. Meest constructieve verwerkingsmethode. 💪
    Succes ermee!


    Tijd voor koffie.

    Dank jullie wel voor alle support en lieve berichtjes ,
    Dat doet mij heel erg goed en geeft veel motivatie om te schrijven


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik vind het onwijs stoer dat je dit gaat schrijven en helemaal dat je dit ook nog deelt met ons. Dat zal een grote stap geweest zijn (:


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    Ik vind het onwijs stoer dat je dit gaat schrijven en helemaal dat je dit ook nog deelt met ons. Dat zal een grote stap geweest zijn (:


    Dat zeker, al sinds het gebeurde wist ik dat de ultieme manier schrijven was en dat ik dit wilde. Echter kwam er zoveel bij kijken dat mijn zin om te schrijven helemaal verdween en dit merkte ik pas na een jaar... Dat ik nu dus de inspiratie heb en zin heb om te schrijven is voor mij een belangrijk moment, dit betekend een hele goede vooruitgang =)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Necessity schreef:
    Ik vind het onwijs stoer dat je dit gaat schrijven en helemaal dat je dit ook nog deelt met ons. Dat zal een grote stap geweest zijn (:


    Dit! Echt heel goed dat je dit doet!


    26 - 02 - '16