• Hiya,

    Ik zag dus een superleuke blouse die ik wel moest kopen. Alleen was de ene maat te groot (zat echt heel veel lucht bij m'n schouders, terwijl ie bij m'n borst wel paste), en de andere maat zat echt perfect, alleen zitten de bovenste twee knoopjes niet helemaal netjes dicht als ik beweeg enzo 😂 Ik dacht dus: misschien kan ik er een klittenbandje tussen doen. Of een drukknoopje of zoiets.

    Wat het beste is, weet ik eigenlijk niet en op internet kan ik er niet heel veel over vinden dus ik dacht: misschien herkent iemand hier het wel en heeft die een geniale blouse-hack? Voordat ik zelf ga prutsen en het mis gaat 😂😂😂

    Wat is beter, drukknoopjes, een stukje klittenband of heel wat anders? Let me know :'D


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik heb even gekeken op Youtube en hier zaten wat hacks tussen, dus daar kan je even opkijken? ^^ Hopelijk heb je hier iets aan. (:

    https://www.youtube.com/results?search_query=blouse+hacks


    One Who Travels A Higher Path.

    Ik heb er wel eens een veiligheidsspeld tussen gedaan..


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Open houden? Ik doe blouses bijna nooit dicht. Precies om die reden.

    Vanadey schreef:
    Ik heb even gekeken op Youtube en hier zaten wat hacks tussen, dus daar kan je even opkijken? ^^ Hopelijk heb je hier iets aan. (:

    https://www.youtube.com/results?search_query=blouse+hacks


    Ja, de eerste zoveel zijn allemaal van: hoe kun je 1 kledingstuk op 10 verschillende manieren dragen of hoe laat je je borsten groter lijken of wat dan ook.

    maar deze is wel bruikbaar:


    Thanks!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Hargrove schreef:
    Ik heb er wel eens een veiligheidsspeld tussen gedaan..


    Maar dat valt super op, toch?

    Nilas schreef:
    Open houden? Ik doe blouses bijna nooit dicht. Precies om die reden.


    Mja, dat is in sommige gevallen niet echt netjes 🙈


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly