• Rozenthee / Slytherin / Professor / 9224 4756 5479
    Snowball / Hufflepuff / / 7154 8782 9126
    Benzin / Slytherin / / 5355 0388 8390
    Erieka / Hufflepuff / / 9001 0230 5232
    Canaim / Ravenclaw / / 2321 1290 7629
    Rickmanlover / Slytherin / / 0359 7183 4914
    Broet / Slytherin / / 0921 6318 7561
    FancyVincie / Ravenclaw / / 5626 4110 0339
    Teles / Slytherin / / 9699 4076 4029
    Frodo / Hufflepuff / / 0517 2509 3264

    Wizards Unite is het nieuwe spel van Niantic, de Harry Potter versie van Pokémon Go! Ga op onderzoek uit om in de buurt wezens te vangen, ga het gevecht aan en verzamel ingrediënten om toverdrankjes te brouwen! Of stap in je viavia en ontdek magische werelden! Vergeet vooral niet om je afdeling te kiezen, je toverstok te registreren en de allerbeste tovenaar ooit te worden!

    Wie van jullie speelt er? Geef het hieronder door, eventueel met je afdeling en je friendcode (:


    [ bericht aangepast op 2 juli 2019 - 23:40 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Yesssssss.

    Hufflepuff, 7154 8782 9126. ^^


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik speel ook, al heb ik tot nu toe nog niet buiten de deur kunnen spelen.

    Benzin (nu nog) / Slytherin / 5355 0388 8390


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Erieka (Hufflepuff) 9001 0230 5232


    26 - 02 - '16

    Kan je het spel ook spelen zonder 4G?


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ristridin schreef:
    Kan je het spel ook spelen zonder 4G?


    Ik denk dat dat alleen kan als je ergens naast een herberg woont en op de wifi kunt blijven. Maar je zult grotendeels wel 4g nodig hebben, helaas :c
    Edit: je kan sowieso een account aanmaken en thuis zoveel mogelijk spawns proberen mee te pakken en als je op een plek met wifi bent, kijken of je ergens naar de herberg kunt.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2019 - 16:26 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Damn, de twijfels.
    Ik heb juist Pokemon Go recent weer herontdekt en ik speel ook een vergelijkbaar spel met Dino's (Jurassic World Alive). Drie zulke spellen spelen gaat ben ik bang niet werken :C.


    Stenenlikker

    Canaim / Ravenclaw / 2321 1290 7629

    Mijn data is op, dus ik kan de straat niet op :')


    From these ashes, I will rise

    Feinics schreef:
    Canaim / Ravenclaw / 2321 1290 7629

    Mijn data is op, dus ik kan de straat niet op :')


    Deze Ravenclaw heeft ook geen data 😂 bij m'n ouders kan ik vanuit m'n bed 3 herbergen bereiken en kan ik oneindig ingrediënten rapen, beesten verslaan en weet ik veel allemaal, maar nu ben ik op m'n kamer en hier is niets 😂 can't wait until new data.

    FancyVincie / Ravenclaw / 5626 4110 0339


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Hoe vind je die Fortresses? Ik ben te lui om gewoon te gaan lopen. :') Die heb je namelijk nodig om die Wizarding Challenges te kunnen doen, lol


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    SnowbaII schreef:
    Hoe vind je die Fortresses? Ik ben te lui om gewoon te gaan lopen. :') Die heb je namelijk nodig om die Wizarding Challenges te kunnen doen, lol


    Het zijn echt huge ass huizen die overal bovenuit torenen. Ik weet dat bij station Ede-Wageningen zo'n fortress is.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    (...)

    Het zijn echt huge ass huizen die overal bovenuit torenen. Ik weet dat bij station Ede-Wageningen zo'n fortress is.
    Ja maar ik ben in Groningen dus aan Ede-Wageningen heb ik zo weinig. :'D


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    SnowbaII schreef:
    (...)Ja maar ik ben in Groningen dus aan Ede-Wageningen heb ik zo weinig. :'D


    Klopt, maar misschien dat het dan in Groningen ook wel bij het station is?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Tot nu toe echt leuk!

    Slytherin --> 0359 7183 4914


    "Not my daughter, you bitch!"

    Ik heb telkens geen spreuken kracht ugh


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Broet / Slytherin / 0921 6318 7561

    Ik heb iedereen toegevoegd die ik nog niet had! Als ik naar stage ga met de bus, kom ik langs zoveel inns en 2x (heen- en terugweg) stopt de bus een aantal minuten bij een fortress. In mijn woonplaats heb en we 2 fortresses en genoeg inns, maar ik heb geen zin om in m'n eentje rond te gaan lopen hahaha.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2019 - 18:11 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO