• Rozenthee / Slytherin / Professor / 9224 4756 5479
    Snowball / Hufflepuff / / 7154 8782 9126
    Benzin / Slytherin / / 5355 0388 8390
    Erieka / Hufflepuff / / 9001 0230 5232
    Canaim / Ravenclaw / / 2321 1290 7629
    Rickmanlover / Slytherin / / 0359 7183 4914
    Broet / Slytherin / / 0921 6318 7561
    FancyVincie / Ravenclaw / / 5626 4110 0339
    Teles / Slytherin / / 9699 4076 4029
    Frodo / Hufflepuff / / 0517 2509 3264

    Wizards Unite is het nieuwe spel van Niantic, de Harry Potter versie van Pokémon Go! Ga op onderzoek uit om in de buurt wezens te vangen, ga het gevecht aan en verzamel ingrediënten om toverdrankjes te brouwen! Of stap in je viavia en ontdek magische werelden! Vergeet vooral niet om je afdeling te kiezen, je toverstok te registreren en de allerbeste tovenaar ooit te worden!

    Wie van jullie speelt er? Geef het hieronder door, eventueel met je afdeling en je friendcode (:


    [ bericht aangepast op 2 juli 2019 - 23:40 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Hier een Slytherin met als friendcode: 9699 4076 4029


    Danmarks Dynamite.

    Mag ik ook in het begintopic 😔


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik ben hufflepluff, met 0517 2509 3264 (: ik heb jullie ook allemaal toegevoegd


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik vind Wizards Unite echt zoveel leuker dan Pokémon Go! Of ben ik de enige... In mijn omgeving lijk ik in ieder geval de enige


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik vind dat weinige spreukenenergie wel echt jammer zeg. Ben je net lekker bezig met een tovenaarsuitdaging, is je spreukenenergie alweer op. Ben je daar speciaal 20 minuten naartoe gelopen zonder herberg in de buurt... Sad


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    Mag ik ook in het begintopic 😔


    Omijngod sorry! Ben er helemaal overheen gescrolled :c Maar je staat erbij <3

    En ja, die spreukenenergie voelen als een grotere belemmering dan in Pokémon Go met de pokéballen. Je zou op zn minst ook energie van die torens moeten krijgen.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Derks schreef:
    Ik vind dat weinige spreukenenergie wel echt jammer zeg. Ben je net lekker bezig met een tovenaarsuitdaging, is je spreukenenergie alweer op. Ben je daar speciaal 20 minuten naartoe gelopen zonder herberg in de buurt... Sad


    Ja hier struikel ik ook enorm over :/


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Doordat ik spreukenenergie bij moest kopen heb ik m'n level 6 torengevecht met een niveau 5 rune verspild 😔 hoefde nog maar 1 klap te geven aan de weerwolf maar toen was de tijd op omdat ik eerst met google play tegoed munten moest kopen om spreukenenergie te kopen. En toen was de tijd op. Echt erg jammer 😅

    Ik vind dat evenement op zich wel leuk, maar uhm op zich ben ik Scheurbek en de Briljante Eenhoorn nu best wel zat want ik heb ze beiden al zo'n 40x gevangen 😂


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    Ik vind dat weinige spreukenenergie wel echt jammer zeg. Ben je net lekker bezig met een tovenaarsuitdaging, is je spreukenenergie alweer op. Ben je daar speciaal 20 minuten naartoe gelopen zonder herberg in de buurt... Sad

    Same. Het is zo vervelend! Ben het ook best wel zat dat ik elke keer die trollen tegenkom, daar gaan ook m'n energie aan op. Als ik dan een speciale tegenkom is tegen die tijd m'n energie op. 😅


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Trainwrecks schreef:
    (...)
    Same. Het is zo vervelend! Ben het ook best wel zat dat ik elke keer die trollen tegenkom, daar gaan ook m'n energie aan op. Als ik dan een speciale tegenkom is tegen die tijd m'n energie op. 😅


    Ja, als ik nu scheurbek of die briljante eenhoorn tegenkom dan klik ik die gewoon weer weg. Zo van: die heb ik al echt genoeg gevangen, lol.
    Vind het jammer dat je geen cadeautjes ofzo naar vrienden kan sturen...bijv een pakje met 1 ingrediënt en 3 spreukenkracht ofzo. Dat zou leuk zijn.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    (...)
    Ja, als ik nu scheurbek of die briljante eenhoorn tegenkom dan klik ik die gewoon weer weg. Zo van: die heb ik al echt genoeg gevangen, lol.
    Vind het jammer dat je geen cadeautjes ofzo naar vrienden kan sturen...bijv een pakje met 1 ingrediënt en 3 spreukenkracht ofzo. Dat zou leuk zijn.

    Precies. Of dat de kluis niet groot genoeg is voor ingrediënten e.d.


    Don't walk. Run, you sheep, run.