• De afgelopen tijd ben ik een aantal dingen tegengekomen waar ik currently obsessed mee ben. Het leek me opzich leuk om hier een topic over te maken, zodat ik anderen misschien aan een nieuwe obsessie kan helpen, maar ook zeker zodat jullie je eigen faves posten en ik mijn liefde nog meer kwijt kan.

    Current faves:
    Lewis Capaldi: Deze gozer maakt hella goede muziek, maar daarnaast is hij ook hilarisch. Volg hem op Instagram, you'll not regret it. Ik heb samen met Maddie/Shiber deze dude live gezien als voorprogramma van Bastille en laten we zeggen dat ik in love ben.
    Suits: Een serie over een guy die nooit heeft gestudeerd en eigenlijk ook zijn shit absoluut niet together heeft, maar wel blessed is met een fotografisch geheugen. Met een koffer vol wiet komt hij bij een sollicitatie terecht en for some reason wordt hij aangenomen bij een huge ass lawfirm.
    Checkmate – Conan Gray: no explanation, just pure love.
    Smeerkaas?: Ik heb eigenlijk geen verklaring. Er is ineens een connectie tussen mij, smeerkaas en pitabroodjes. I'll leave now.


    Wat zijn jullie current faves?

    [ bericht aangepast op 27 juni 2019 - 11:36 ]


    look at the stars, look how they shine for you;

    Sasageyo schreef:
    (...)

    Oeh, staat deze nu op Netflix? Die leek me altijd interessant.
    vooral nadat ik erachter kwam dat er een meisje met een hond wordt gekruist, dat soort horror elementen vind ik altijd wel tof.
    Wat vind je er zo tof aan? (:

    Ja, die horror elementen dus ook, daar begon het al wel een beetje mee in de eerste episode. De characters maken ook wel certain development mee, dus dat blijft interessant om te zien, evenals de anatagonists die niet allemaal basically hetzelfde zijn. Ook krijg ik het idee dat er nog wat plot twists aan zitten te komen en ik ben daar gewoon een sucker voor :')


    From these ashes, I will rise

    Good Omens!
    Ik ben een beetje lui om het uit te leggen (linkje naar de wikipedia pagina), maar het is boek is al geweldig en nu is er ook nog een mini-series van gemaakt. David Tennant en Michael Sheen zijn awesome samen en ja. Ga het kijken. En als je dat gedaan hebt kom daarna naar mij want ik hou om te fangirlen over die twee.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik ben momenteel obsessed met Top Gear (Clarkson/Hammond/May era) om één of andere reden. :')
    Daarnaast is Hugh Jackman m'n nieuwe favoriete acteur nadat ik hem in mei live heb zien optreden in Amsterdam.
    Een jaar geleden ben ik dan eindelijk begonnen met het kijken van House M.D. en ik was al na drie aflevering obsessed met House zijn (bro)mance met Wilson. Zo lang heb ik deze username dus ook al.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Paulson schreef:
    Good Omens!
    Ik ben een beetje lui om het uit te leggen (linkje naar de wikipedia pagina), maar het is boek is al geweldig en nu is er ook nog een mini-series van gemaakt. David Tennant en Michael Sheen zijn awesome samen en ja. Ga het kijken. En als je dat gedaan hebt kom daarna naar mij want ik hou om te fangirlen over die twee.


    Ah ja, good omens was awesome!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Feinics schreef:
    (...)
    Ja, die horror elementen dus ook, daar begon het al wel een beetje mee in de eerste episode. De characters maken ook wel certain development mee, dus dat blijft interessant om te zien, evenals de anatagonists die niet allemaal basically hetzelfde zijn. Ook krijg ik het idee dat er nog wat plot twists aan zitten te komen en ik ben daar gewoon een sucker voor :')

    Nice! Ik ga 'em proberen!


    ars moriendi