• House of Adoration
    because everyone was born to be adored

    In het land van zon, zee, strand, en kangaroos, zijn de gevaarlijke wilde dieren en een zonnesteek niet de enige gevaren die je tegen kan komen. Ondanks dat acceptatie van de lgbtqiap+ gemeenschap steeds verder groeit, komen er ook nog vaker dan eens jongeren op straat te staan om wie ze zijn. Het is een triest feit van alle tijden. Gelukkig is er ook een vangnet: de Houses. Zij zetten hun deuren open voor deze verstoten lgbtqiap+ kinderen en helpen hen zichzelf te ontdekken en op eigen benen te staan. Elk House heeft een andere structuur, andere regels, en andere gebruiken, maar allemaal zijn ze daar als een familie voor degenen die door hun gegeven familie zijn verstoten. Het oudste House van Sydney is het House of Adoration. Door de jaren heeft het verschillende uitvalsbasissen gehad, maar inmiddels is het al jaren gesitueerd in een groot appartement aan de rand van het stadscentrum. Door de geschiedenis heeft het House veel weerstand en discriminatie moeten doorstaan, maar de laatste jaren is dat gelukkig iets gekalmeerd, al is het er nog altijd. Toch zal het nooit buigen voor haat en bekrompen wereldbeelden. Het zal er zijn tot het bestaan ervan overbodig wordt, al zal dat jammer genoeg nog lang niet het geval zijn.



    • The House •
    Het House of Adoration is zowel een familie van outcasts en misfits, als een letterlijk huis. Het huis is gesitueerd in een appartementenblok in Sydney, Australië, aan de rand van het centrum. Het is niet enorm groot, maar groot genoeg voor het constante komen en gaan van bewoners, en de enkele vaste gezichten die er al jaren wonen. Er zijn 5 gedeelde slaapkamers, twee badkamers, en een woonkeuken. Het is niet heel veel, maar het is meer dan genoeg, en over de jaren is het een echt thuis geworden voor de bewoners. Vorig jaar heeft het House een kans gekregen het appartement te kopen. Na extra hard werken van de huidige bewoners, en steun van oud-bewoners, hebben ze het geld bij elkaar weten te sprokkelen. Dit heeft ervoor gezorgd dat het House nu een echt stabiele thuisbasis heeft en geen zorgen meer hoeft te hebben over het op tijd betalen van huur of de kans uit het appartement gezet te worden. Wel betekent dit dat ze zelf het onderhoud moeten doen, en dat is inmiddels hard nodig.
    Het House zelf is een gekozen familie voor degenen die aan de deur komen op zoek naar hulp en geborgenheid om hun leven op te kunnen bouwen. Het is een veilige haven voor degenen die door hun gegeven familie verstoten zijn voor wie ze zijn of van wie ze houden. Niemand wordt in principe weggestuurd, maar er wordt van iedereen wel verwacht dat ze bijdragen aan het House en dat ze hun best doen om hun eigen leven op de rit te krijgen. Als ze eenmaal op eigen benen staan trekken de meesten weg en maken ze plaats voor de volgende die hulp nodig heeft. Met feestdagen als kerst en australia day komen de huidige bewoners en oud-bewoners samen, vaak op een van de stranden van Sydney, om de feestdagen en hun familie te vieren.
    Op dit moment is Lady Felicia de leidster van het huis. Zij zorgt ervoor dat alles in goede banen wordt geleid, iedereen de basis heeft die ze nodig hebben, en dat niemand gebruik maakt van de anderen zonder zelf iets bij te dragen aan het House. Ook is zij degene die mediteert in meningsverschillen, nieuwelingen laat zien hoe het werkt, en die je kan helpen met je weg vinden op je weg naar zelfstandigheid.
    Plattegrond
    Impressie

    • Rollen •
    • Manuel DeSantos • Panseksueel • 5 jaar • Castaneda • 1.3
    • Amor Chesterfield • Homoseksueel • 4 jaar • Hargreeves • 1.2
    • Joel Ellis • Homoseksueel • 1.5 jaar • Forky • 1.3
    • Mason Andrews • Aseksueel • 4 jaar • xJess • 1.2
    • Noah Bourne • Demiseksueel • 2 jaar • Venustic • 1.5
    • Liam White • Homoseksueel • 7 jaar • L_Linda • 1.4
    • Dominic o'Connell • Homoseksueel • Nieuw • Forky • 1.4
    • Name • Reason to be here • • Sombre • .

    • Poppy Hassoune • Transgender • 7 jaar • KIaus • 1.2
    • Hazel Robinson • Biseksueel • 5 jaar • Remiinds • 1.2
    • Name • Reason to be here • • xJess • .
    • Lilian Rokowski • Aseksueel • 3 weken • Necessity • 1.3
    • Indy Jones • Transgender Panseksueel • 2 jaar • Hargreeves • 1.4
    • Gemma Cooper • Lesbisch • 8 maanden • Venustic • 1.5
    • Serenity Wheeler • Lesbian • Nieuw • nesber • 1.6

    • Phoenix Shaffer • Genderfluid • 3 jaar • Necessity • 1.3
    • Harper Campbell • Non-binary Panseksueel • 11 maanden • KIaus • 1.3


    • Regels •
    • Minimaal 300 woorden.
    • Q Huisregels gelden hier.
    • OOC in het praattopic. Geen ruzies en wees respectvol naar elkaar toe.
    • Houd het graag REALISTISCH! Relaties hebben problemen, vrienden hebben soms ruzie met elkaar, dingen gaan vaak fout en lopen niet hoe je wil, je komt niet bij een House als je leven over rozen gaat, je zal moeten zwoegen voor je geld, loyaliteit is alles, en NIEMAND is oppermachtig het House is een democratie, maar wees respectvol naar je meerdere.
    • Geen Mary Sue's
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Geen personages van anderen besturen.
    • 16+ mag, maar onder spoiler en aangegeven bovenaan de post
    • Klaus maakt nieuwe topics aan.


    [ bericht aangepast op 14 juli 2019 - 23:58 ]


    Bowties were never Cooler

    L_Linda schreef:
    Bij wie kan een boze/verdrietige/gekwetste Liam terecht? ;D


    Ik heb Benjamin voor je, aangezien het scenario in de keuken een beetje dood is.

    Necessity zat voor zover ik weet met slecht internet namelijk (:

    [ bericht aangepast op 3 aug 2019 - 17:11 ]


    - thank you for existing -

    L_Linda schreef:
    (...)


    Sounds good^^ Wil jij Liam erbij betrekken gezien Poppy nog aan het douchen is(: Anders wil ik ook eerst (;

    Ooh waardeloos zeg ): Hopen dat dat snel weerr over is^^


    Poppy zal sowieso klaar zijn met douchen bij de mededeling, dus het is mij om het even. Wat jij fijner vindt


    Bowties were never Cooler

    Poppy en Liam kunnen in de keuken meeten? Dan kan Benjamin het gesprek joinen? (:

    [ bericht aangepast op 6 aug 2019 - 12:56 ]

    Zal ik Poppy misschien de was laten vouwen in de hal? Dan kan Liam daarheen komen


    Bowties were never Cooler

    Ja is goed (;

    Kan ik Benjamin een gesprekje laten joinen ergens? (:


    - thank you for existing -

    Sombre schreef:
    Kan ik Benjamin een gesprekje laten joinen ergens? (:



    Van mij mag hij eventueel mee gaan shoppen met Indy en Gemma? :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Hargreeves schreef:
    (...)


    Van mij mag hij eventueel mee gaan shoppen met Indy en Gemma? :3


    Van mij ook wel! Moet ie misschien wel een sprintje trekken, want ze zijn wel al buiten. ;p


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Poppy komt morgen


    Bowties were never Cooler

    L_Linda schreef:
    Ja is goed (;


    Hopelijk kan je iets met Poppy


    Bowties were never Cooler

    Venustic schreef:
    (...)

    Van mij ook wel! Moet ie misschien wel een sprintje trekken, want ze zijn wel al buiten. ;p


    Oké! ik kijk even hoe ik dat ga doen (:


    - thank you for existing -

    Ik probeer morgen weer te schrijven!


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Poppy en Harper komen morgen


    Bowties were never Cooler

    I'm back, bitches!
    Naar wie mogen Phoenix en Lilian?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik post harper morgen


    Bowties were never Cooler