• Hayy,

    Sinds een paar weken heb ik de originele Yu-Gi-Oh duelmonsters gekeken, alle 236 afleveringen en nu ben ik dus helemaal enthousiast over deze nostalgie uit mijn jeugd :')
    Zoveel zelfs, dat ik bezig ben aan een Engels talige fanfic! En ik wilde graag peilen of hier meer mensen zijn die Yu-Gi-Oh leuk vinden en die eventueel interesse hebben in een fanfic :)
    En wellicht mensen waarmee ik kan praten over het plot e.d, dat vind ik namelijk altijd erg prettig.


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik ken wel het spel met kaartjes, maar dat was volgens mij meer een soort spaaractie die eens is uitgegeven.
    De serie ken ik niet, maar als je fanfic ook te begrijpen is voor mensen die het niet kennen heb je me en zou ik hem wel graag willen lezen (:


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Ik vond de serie vroeger wel leuk, maar meer ook niet eigenlijk haha.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik heb daar echt nog nooit van gehoord, maar 236 afleveringen, damn


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik vond Yu-Gi-Oh altijd maar gek met die kaarten uit die armhouder toveren. :')
    Nope. Ik was into Pokémon.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    aarsvogel schreef:
    Ik ken wel het spel met kaartjes, maar dat was volgens mij meer een soort spaaractie die eens is uitgegeven.
    De serie ken ik niet, maar als je fanfic ook te begrijpen is voor mensen die het niet kennen heb je me en zou ik hem wel graag willen lezen (:


    Hmm, spaaractie? Het kaartspel word voor zover ik weet verkocht in de winkels, nogsteeds :3
    Ik weet het niet zeker, maar het staat je natuurlijk altijd vrij om het te proberen :)


    You were born original, don't die as a copy.

    OML, als je het over nostalgie wil hebben zeg! Dat was zo bekend toentertijd. Dan ken je wellicht ook wel Digimon? 😂

    [ bericht aangepast op 18 juli 2019 - 16:36 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Saitama schreef:
    OML, als je het over nostalgie wil hebben zeg! Dat was zo bekend toentertijd. Dan ken je wellicht ook wel Digimon? 😂


    Zeker weten dat ik Digimon ken 😜👌🏻
    Had nog die roze vogel poppetjes en alles 😂


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Zeker weten dat ik Digimon ken 😜👌🏻
    Had nog die roze vogel poppetjes en alles 😂

    Hehehehe, OML, Diyomon? Wat een nostalgie! Toch gek dat men over het algemeen, ook al is het een lange tijd geleden, het toch goed kan herinneren. Interessant hoe een programma zoiets met je kan doen, hehe.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Saitama schreef:
    (...)
    Hehehehe, OML, Diyomon? Wat een nostalgie! Toch gek dat men over het algemeen, ook al is het een lange tijd geleden, het toch goed kan herinneren. Interessant hoe een programma zoiets met je kan doen, hehe.


    Digimon kan ik me helaas niet meer zó goed herinneren, maar als je nagaat dat je als kind waarschijnlijk meer dan 100 verschillende series keek, waarschijnlijk zelfs veel meer, dan zijn degene die je je wel herinnert extra speciaal inderdaad haha.


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)
    Digimon kan ik me helaas niet meer zó goed herinneren, maar als je nagaat dat je als kind waarschijnlijk meer dan 100 verschillende series keek, waarschijnlijk zelfs veel meer, dan zijn degene die je je wel herinnert extra speciaal inderdaad haha.

    Het blijft bewust of onbewust in je zitten, dus dat zegt wel iets. Hehe. Had je alles bij gekeken van Yu-Gi-Oh? Ze hebben er ondertussen echt héél veel. Het is zelfs nog steeds gaande.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Saitama schreef:
    (...)
    Het blijft bewust of onbewust in je zitten, dus dat zegt wel iets. Hehe. Had je alles bij gekeken van Yu-Gi-Oh? Ze hebben er ondertussen echt héél veel. Het is zelfs nog steeds gaande.


    Jaaa. Klopt, vaak kom je ook toevallig ergens iets tegen en dan herinner je je weer van alles 😝
    Ik heb de originele vijf seizoenen met Yugi gekeken, de andere moet ik nog aan beginnen. Ik heb wel de film uit 2017 gekeken, so pretty 😍
    Die andere 504 afleveringen en twee films moet ik nog kijken 😂


    You were born original, don't die as a copy.