• Zojuist wilde ik een foto uploaden via tinypic, maar blijkbaar gaat tinypic 'in 2019' sluiten. Dus nu vroeg ik me af of jullie goede, gratis, alternatieven hebben?

    Het Bericht;
    TinyPic is shutting down in 2019
    TinyPic will be ending its image hosting service in 2019 because we can no longer support a free service that derives 100% of its revenue from ever declining on-site ad revenues.
    While you may continue to host images from our site until further notice, we encourage you to consider selecting one of the premium plans offered by our sister site, Photobucket.
    Thanks for using TinyPic for your hosting needs over the years. We apologize that we can no longer continue providing this service, but Photobucket is a great option going forward.
    Close message

    Nu is hun geweldige sister site wel dik 4.99 dollar per maand en aangezien ik een keer per jaar een foto upload ofzo... :') Is dat het niet echt waard.
    Dus zoals ik eerder al vroeg; alternatieven, iemand?


    You were born original, don't die as a copy.

    Ahw jammer!
    Imgur is dacht ik wel een prima alternatief? 🤔


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    TimothyMcGee schreef:
    Ahw jammer!
    Imgur is dacht ik wel een prima alternatief? 🤔


    Ja vind het ook wel vervelend. Ik zal Imgur eens bekijken, thanks! (:
    Vind het echt belachekijk dat je tegenwoordig bijna moet betalen om over de straat te lopen in je eigen buurt, pffft.


    You were born original, don't die as a copy.

    Jammer hoor dat het sluit. Imgur vind ik zelf erg fijn


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    Jammer hoor dat het sluit. Imgur vind ik zelf erg fijn


    Thanks! (:


    You were born original, don't die as a copy.

    O, dat is een nieuwtje dat ik nog niet wist. Bedankt voor het vermelden. Ikzelf Google eigenlijk vaker voor zulke sites en dan zie ik wel welke ik kies.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik gebruik mUpload altijd. Werkt goed en lijkt volgens mij op Tinypic.


    Physics is awesome

    Ik gebruik zelf ook altijd aka een half jaar geleden voor het laatst tinypic, en wist dit nog niet, dus fijn dat je het hier vermeld (:


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Oh wauw, ik stond op het punt om ook een topic hierover te openen! Toen zag ik deze al. (:

    Ik gebruik Tinypic altijd om afbeeldingen en gifs te hosten en zo dus te gebruiken in mijn stories. En ook ik was dus al op zoek gegaan naar een goed alternatief. Maar de meeste die ik tot nu toe had gevonden kosten geld of ondersteunen geen gifs, meh..

    Maar ik zie dat er hierboven al een paar alternatieven zijn genoemd. Ik ga ze zeker even proberen!

    En oja, mochten jullie afbeeldingen gebruiken in jullie stories o.i.d via Tinypic, zorg er dan voor dat je ze opslaat. Want eerder deze week heb ik ondervonden dat ze het niet doen als Tinypic eruit ligt. (Dat kwam toen door een storing geloof ik). Het zou zonde zijn als je ze kwijt bent.


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Ik gebruik mijn tumblr account. Ik post de afbeeldingen dan wel privé zodat alleen ik ze kan zien. Ik klik dan op de geüploade afbeelding, open de afbeelding in een nieuw tabblad en kopiëer de link.

    Dat is ook het enige waar ik tumblr nog voor gebruik.


    The soul needs autumn.

    Grace schreef:
    Ik gebruik mijn tumblr account. Ik post de afbeeldingen dan wel privé zodat alleen ik ze kan zien. Ik klik dan op de geüploade afbeelding, open de afbeelding in een nieuw tabblad en kopiëer de link.

    Dat is ook het enige waar ik tumblr nog voor gebruik.


    Ik heb hiervoor even mijn oude Tumblr account weer opgezocht, haha. En het werkt! Super, bedankt!
    Voor gifs is Gifyu ook een aanrader!


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie