• ''I only live for the music.''

    Rule number one, we don’t talk about feelings, we sing them
    Het is de droom van iedere debuterende band, een wereld tour. Optreden voor mensen over de hele wereld, jouw fans. Je doet waar je hart ligt en ziet tegelijkertijd de hele wereld. Een ware droom voor de meeste. Voor velen blijft dit ook enkel een droom maar voor de bands die we in deze rpg gaan volgen werd deze droom waarheid.
    De hoofd act heeft al enige ervaring met touren en zit ook al een paar jaar in het vak maar dit is zeker hun grootste tour te noemen.
    Voor de support act is dit hun aller eerste tour. Ze zijn ontdekt door de leden van de hoofd act en zijn meegevraagd op tour om hun bekendheid een boost te geven.
    De twee groepen kennen elkaar nog maar net maar lijken al erg goed met elkaar op te kunnen schieten, iets wat funest is als je dagen lang met elkaar onderweg bent. Toch blijkt de tour niet voor iedereen zo geweldig als ze in eerste instantie misschien dachten. Er zitten zo ook zijn keerzijden aan het rocksterren leventje.
    Je bent maanden lang ver van huis, van je geliefden en hebt ook niet de optie om even terug te vliegen. Ook zitten er voorwaarden verbonden aan het contract. Het is verboden voor de leden om onderling een andere relatie te hebben dan vrienden en ook niet met buitenstaanders, dingen te doen die hun kwaliteit van perfomance kunnen verminderen en ga zo maar door.
    Maar wie houd zich eraan, met zoveel verleidingen onderweg. Als er van alles je aangeboden wordt? Er duizenden knappe fans zijn die je aandacht willen? Men zegt weleens dat het vlees zwak is en dat zal blijken op deze tour. Zo ontstaat er natuurlijk ook wrijving onderling en dreigt de tour stukje bij beetje steeds iets meer in de soep te lopen. Zal het de leden lukken om de vrede te bewaren en hun droom verder uit te laten komen? Of zal het avontuur hier eindigen omdat een leven in de showbizz net iets heftiger leek te zijn dan gedacht...



    DRINK X SEX X PLAY X REPEAT





    ''Even magic shouldn't help to make the ugliest bitch pretty.''

    BUSRULES

    HIER KOMEN ENKELE REGELS

    .


    ROLES





    Band 1 Arcanum Hoofdprogramma VOL

    Gabriel Laurant Lavois|| Leadsinger || FC: Luke Hemmings || Easier || 1.4
    Tristan Moxley || Drummer ||FC: || Highgarden || 1.2
    Nash Sebastian Pierce || Bassist ||FC: Robert Sheehan || Hargreeves || 1.3
    Zeus Grayson Lee || Gitarist 1 ||FC: Troye Sivan || nesber ||1.3
    Dilara Harley Rose || Gitarist 2 ||FC: Zendaya || Riccardo || 1.3

    Band 2 Hellbound Voorprogramma

    Havana Sofía Suarez|| Leadsinger1 || FC: Kailyn De Los Rios || Lizzo || 1.3
    Amey Claudelle Hughes|| Leadsinger2 || FC: Jade Thirlwall ||nesber || 1.2
    Frances 'Franky' Valentine || Drummer ||FC: Aston Irwin || Forky || 1.3
    Billy Jameson || Bassist ||FC: Harry Richardson || Klaus || 1.2
    Bodhi Julian Smith || Gitarist 1 ||FC: || Venustic || 1.4
    Ruari Hayes || Gitarist 2 ||FC: || Aspromavro || 1.3


    Crewmembers/Roadies

    Lilith Pierce|| Roadie, zusje van Nash || FC: Adelaide Kane || Highgarden || 1.2
    Emilia Christina Foreman || Videographer ||FC: || Venustic || 1.4
    Jody Angelina De Lacour || backing vocal ||FC: || Sombre ||1.2


    The Start



    De band gaat op tour en is net aangekomen in hun luxehotel te tokyo waar ze overmorgen gaan optreden. Momenteel moeten ze nog even binnenblijven en word alles geïnstalleerd. Onze personages hebben dan maar besloten al een preparty te houden in hun kamers vooraller ze de okay krijgen om Tokyo te verkennen. Dus haal je beste drank maar al boven en laat de pillen rollen, Arcanum en Hellbound is here to party.




    RULES








    o In deze RPG gelden de huisregels van Quizlet
    o Je schrijft minstens 150 woorden
    o Maximum 2 personages (Met overleg van mij en Forky kan evt een derde rol voorzien worden, mits deze tot de crew behoort)
    o Minstens 1 keer per week posten. Het is voor mij ook een drukke periode, maar het zou wel fijn zijn om dit topic actief te houden.
    o Reservaties blijven 72 uur. (48 uur voor een basisopzetje, daarna nog 24 uur voor het meeste in te vullen) . Ik verwacht ook geen boek, maar op zijn minst een kort uitlegje van hoe je personage in elkaar zit zou fijn zijn.
    o OOC in praattopic!
    o Lees iedereen zijn posts! Ik weet dat het soms moeilijk is, maar ik zal mijn best doen ervoor te zorgen dat het geen sneltrein word. In iedereen zijn post kan er nuttige info staan omtrent de omgeving, zijn/haar personage of zelfs jou personage! So my beoble pls read.
    o Heb respect voor elkaar! Dit betekend niet zomaar andere hun personages besturen zonder vragen, iemand negeren, achter elkaars rug om klagen etc. I am an positive thinker en dit hoort een leuke rpg te zijn. So be nice people en als er problemen zijn, kom aub eerst naar mij voordat je iets plaats in het praattopic Also no fighting in my topic !
    o Geen Mary sue’s, Gary sue’s , Orpg’s, … (Ik zal je vriendelijk erop wijzen als het die kant uitslaat. Ben je het niet met me eens? Gelieve me dan in mijn gastenboek te contacteren en me te overtuigen dat het niet zo is. )
    o +16 mag, maar duid het dan ook aan en onder een spoiler !
    o Ik heb het recht je uit mijn rpg te schoppen als je 1) de regels niet waardeert, 2) Niet post 3) Niet op mijn waarschuwingen antwoord
    o Alleen ik maak de nieuwe topics aan, tenzij ik er iemand anders voor aanwijs.
    o Vragen? Shoot at me! Ik ben er om te helpen en de rpg in goede banen te leiden!
    o Hopelijk schrikt jullie dit niet af, het zijn voornamelijk de basisregels van iedere rpg, but just with my quircky toughts erbij hehe.






    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    F R A N C E S      "F R A N K I E"      V A L E N T I N E

    25            Drummer Hellbound            On her balcony            With Wednesday Addams




    Waar Frankie al de hele dag zo'n verschrikkelijk humeur had waar je u tegen zei, leek hij nu plots in een opper beste stemming te zijn. Natuurlijk kwam het deels doordat hij zich in had gelaten met drugs en drank maar het kwam ook door de dame voor hem.
    Het was vrij warm in Tokyo rond deze tijd van het jaar maar hij betwijfelde dat hij het zo heet had gekregen van enkel het weer en de alcohol. Frankie vond dat Jody de alcohol ook moest proeven maar dan wel op zijn manier. Hij had haar van haar stoel getrokken en vast gezet tussen hem en de railing waarna zijn lippen op verschillende plaatsen te vinden waren. Iedere seconde die zijn lippen op die van haar bevonden smaakte naar meer en Frankie had moeite met dit verlangen te onderdrukken.
    'Oh Frankie, nou moet ik weer coltruien gaan dragen, ik haat die dingen...' een quasi onschuldige grijns verscheen er rond Frankie zijn lippen bij deze woorden. "Hoewel ik mijn alcohol graag met je deel, deel ik jou toch iets minder graag." grijnsde hij. Al had Frankie eerst hun ontmoetingen puur als invulling van hun lust gezien, begon hij tot zijn ergernis toch om Jody te geven. "Daarbij vind ik je ze ook erg mooi staan." grijnsde hij naar haar. Niet veel mensen konden een kooltrui hebben, maar het had iets als Jody met haar akelig witte huid een zwarte kooltrui aan had.
    Frankie keek de dame met een uitdagende frons aan toen ze naar achter leunde. Hij was liever nog even doorgegaan maar hij wist dat ze hem niet zomaar zou stoppen en was dan ook erg benieuwd naar wat de rede hiertoe was. 'Dorst, meneer?' Frankie beet hard op zijn onderlip en bleef haar uitdagend aankijken. Dorst had hij zeker, echter was dit een andere drost. Hij nam de slok alcohol maar al te graag in ontvangst en keek toe hoe Jody zichzelf ook niet oversloeg. Damn wat vond hij haar sexy zo. Hij moest zijn best doen niet weer meteen op haar af te vliegen.
    'Kom, ik wil nog een jointje...' dit klonk Frankie ook wel als muziek in de oren en liet zich dan toch maar mee slepen. Hij nam weer plaats in de stoel maar trok Jody met hem mee waardoor ze op zijn schoot belandde. "Daar ben ik het mee eens." grijnsde hij en kon het niet laten zijn handen over haar lichaam te laten glijden. Hij bekeek haar even en haalde zijn duim langs de zijkant van haar lippen. "Er zat daar nog een beetje," glimlachte hij waarna hij zijn lippen likte om deze vervolgens weer kort op die van Jody te planten. "Daar ook, je moet toch echt leren iets minder te knoeien." grijnsde hij en leunde nu wat naar achter. Gelukkig voelde hij zich eindelijk weer een beetje relaxed en kon hij misschien nog een beetje genieten van Tokyo.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2019 - 1:04 ]


    How far is far

    G A B R I E L       L A U R A N T      L A V O I S

    22            Leadsinger Arcanum            At the hotel            With Lilith




    De laatste opmerking die Lilith gemaakt had voor ze hun hotelkamer betraden had hij maar genegeerd. Hij had er waarschijnlijk een bijdehante opmerking op gemaakt, al wist hij zelf ook wel dat ze eigenlijk gelijk had. Gabriel handelde vaak impulsief en antwoordde ook vaak op deze manier. Hij kon zo overtuigd zijn van zijn eigen zaak dat hij blind was dat alles er op wees dat hij geen gelijk had. Hoewel Gabriel absoluut niet dom is, is Lilith duidelijk slimmer dan hij. Ze dacht na over dingen waar anderen niet eens de moeite voor nemen om over na te denken, had Gabriel vaker dan eens uit een benarde situatie weten te redden en ze had altijd wel een gevatte opmerking klaar staan.
    Waar Lilith haar kans schoon zag om het zich even comfortabel te maken voor ze weer op pad moesten, gebruikte Gabriel het bed liever ergens anders voor. Hij moest wel zorgen dat Lilith wakker bleef voor vanavond en wat werkte daar nou beter voor om op een luxe hotelbed te springen?
    Na het bed ingewijd te hebben liet Gabriel hun weer lachend op het bed vallen. Dit vond hij ook zo geweldig aan Lilith, ze ging mee in zijn gekkigheid. 'Ik denk het wel.' was haar besluit over het bed. Gabriel knikte. "Het bed is goedgekeurd, nu nog kijken of de rest van Tokyo dat ook wordt" zei hij met een kleine grijns waarna hij een verdwaald lokje haar achter haar oor streek. Lilith was dichterbij gekomen en tekende nu met haar vingers figuurtjes op zijn borst. Gabriel was enorm aanhankelijk en kon enorm genieten van de kleinste aanrakingen en sloot zijn ogen dan ook even genietend bij haar aanrakingen.
    Lilith had zich afgevraagd hoe laat Gabriel van plan was Tokyo onveilig te gaan maken met het zootje ongeregeld dat ze hun band noemde. Gabriel wilde dat het liefst zo snel mogelijk doen, ze waren hier immers maar drie dagen en Tokyo was... groot. Erg groot. Ook al klonk roomservice er aanlokkelijk en knorde beide hun maagjes, Gabriel voelde er meer voor om zijn honger te bewaren voor in een echt Japans restaurant. Waar hij in ieder geval achter was gekomen op zijn zoektocht naar locaties in Tokyo was het wel dat iedereen het er roerend over eens was dat Japan geweldig eten serveerde en dat ze zelfs restaurants hadden die helemaal in thema waren. Gabriel hield niet alleen van muziek maar ook van films en dan met name pop culture en zag het dus wel zitten om zijn honger te stillen in het Alice in Wonderland restaurant.
    "Ik denk dat je zeker wel op het gezelschap van je broer kunt rekenen, Tokyo schijnt geweldig zijn om te shoppen." Gabriel kon zo een hand vol modewinkels opnoemen waar hij graag een kijkje in wilde nemen maar besloot Lilith daar maar niet mee te vervelen voor ze daadwerkelijk echt in slaap zou vallen door zijn toedoen.
    Vervolgens leek Lilith zo gehecht te raken aan het bed dat ze het mee wilde nemen in de tourbus, weliswaar voor haar alleen, had ze er meteen bij vermeld. Hallo, en Gabriel dan? Hij hoorde haar anders nooit klagen als ze weer eens op hem in slaap gevallen was en nu werd hij zomaar ingeruild voor een overgebruikt hotelbed. Oké, het was een geweldig bed moest ook Gabriel toegeven maar als het mee kwam in de tourbus mocht Gabriel er ook gebruik van maken vond hij. Dit moest volgens Gabriel dan ook uitgevochten worden doormiddel van een kietelpartij. Iets wat eigenlijk niet helemaal eerlijk was gezien hij dit toch wel zou gaan winnen. Lilith was absoluut niet slap maar ze had nu wel een jongen van 1,97 die zich op haar wierp.
    Echter wist Lilith ook een manier om vals te spelen door haar lippen snel op die van Gabriel te drukken. Deze kon hij natuurlijk niet, niet beantwoorden. Hoewel hij haar zo vaak op een dag kuste had deze kus hem iets in de war gebracht. Gabriel zag Lilith nog altijd als zijn beste vriendin en samen op een hotelbed springen en elkaar de kieteldood geven was iets typisch voor beste vrienden en de kus had niet in het plaatje gepast. Althans, niet voor Gabriel.
    Gabriel besloot dat het misschien verstandig was om koffie te gaan maken. Zo was hij afgeleid en zou Lilith hopelijk niet in slaap vallen.
    Gabriel grijnsde om het feit dat Lilith een likeurtje wel zag zitten. "Laten we dat maar voor vanavond bewaren." grinnikte hij. Alcohol werkte verdovend en was een erg goed middel om mee in slaap te komen, iets wat nu niet verstandig was om aan Lilith te geven als ze vanavond nog iets waard wilde zijn.
    Gabriel kon blijkbaar niet normaal voor koffie zorgen zonder er een ware comedy show van te maken. Of, nou ja, poging toe. Lilith haar reactie zei al genoeg.
    'Starbucks... nu snap ik de naam. Dat moeten vast allemaal washed up rocksterren zijn. Je moet nog enkele jaren wachten, Gabe.' Gabriel kon een lach niet binnen houden. Gabriel zag zijn nieuwe identiteit als Starbucks mederwerker wel zitten. Beetje koffie maken, beetje mensen treiteren door de meest belachelijke namen op hun bekers te schrijven... 'Ja, want stand-up comedy is niet je ding...' Gabriel draaide zich om en keek haar quasi beledigd aan. "Die glimlach liegt er anders niet om jonge dame." sprak hij haar toe en stak zijn tong naar haar uit. Gabriel vond zich zelf vaak erg grappig en hij kon het dan ook niet laten om opmerkingen voor hem te laten, vaak tot irritatie van anderen. Gelukkig zag Lilith er over het algemeen de humor wel van in, maar genoeg was genoeg. En nu moest Gabriel ook wel toegeven dat zijn energie piek inmiddels ook wel zijn beste tijd had gekend en begon hij zelf ook een beetje in te kakken.
    Gabriel volgde hoe Lilith zich door de kamer beweegde en ging met zijn hand door haar haren toen ze haar hoofd op zijn borst rustte. 'Ik ben zo trots op je. Op jullie allemaal. Tokyo... wow.' Gabriel zijn glimlach werd breder. 'Jullie hebben dit echt verdiend na zo hard werken.' Gabriel lachte wat verlegen en wond een plukje haar om zijn vinger. "Hey, jij hebt er ook aan meegeholpen. Je bent een geweldige support geweest, zeker voor mij. Zonder jou was de roem allang naar mijn hoofd gestegen." lachte hij en drukte een kus op haar voorhoofd. "Wie weet had ik dan ook wel zulke capsones als Nash gehad." lachte Gabriel. Het gedrag van Nash kwam niet omdat de roem naar zijn hoofd gestegen was het was gewoon Nash, zo simpel was het. Waar Gabriel erg bescheiden was -was Nash alles behalve, iets wat verassend goed leek te werken in een vriendschap.
    Gabriel had haar kus beantwoord en keek haar breed glimlachend aan. Waarom was dit meisje zo verschrikkelijk lief. Wie bedankte de band nou omdat ze mee mocht reizen om haar broer te supporten. Dat was toch eigenlijk heel normaal? Maar Lilith voelde waarschijnlijk dat ze nu bij ze in het krijt stond, iets wat Gabriel best aandoenlijk vond. 'En ik ben gezegend dat ik dit met jullie mag delen. Ik zou niet eens kunnen beginnen met jullie bedanken.' Gabriel legde een vinger op haar lippen en shushde haar. Niet omdat hij vond dat ze teveel praatte maar omdat hij vond dat ze eens moest stoppen met zich overal voor te verantwoorden. "Je hoeft ons niet te bedanken, we hebben je graag mee. Je bent gewoon een deel van de band, en daarmee uit." glimlachte hij breed naar haar en drukte zijn voorhoofd tegen dat van haar aan waarna hij met zijn lippen voorzichtig weer die van haar vond.
    Vervolgens leek Lilith de kamer een beetje meer te willen verkennen en begaf ze zich richting het balkon. Ze leek erg rusteloos, waarschijnlijk moeite hebbend om haar ogen open te houden. 'Kan ik wat doen? Geef me een opdracht, ik wil wakker blijven.' Gabriel grinnikte en schudde zacht zijn hoofd. "Laten we een spelletje spelen," begon Gabriel waarna hij zich weer bezig hield met de koffie. "Het heet "ik ben in Tokyo en ik wil zien:"" grijnsde hij. "Jij mag beginnen." lachte hij naar haar. Gabriel had stiekem in zijn hoofd allang een lijstje gemaakt met wat hij allemaal wilde zien tijdens hun verblijf hier.
    Echter leek het balkon niet lang interessant gezien ze al snel teruggekeerd was en Gabriel wegjaagde bij het koffiezetapparaat. 'Wacht eens even, jij bent de rockster, ik moet jouw koffie maken.' Gabriel schudde lachend zijn hoofd. "Hallo, ik ben hier met de ambitie om barista te worden." herinnerde hij haar er aan. Echter gaf hij het al op gezien Lilith hem echt niet meer in de buurt van het apparaat zou laten.
    Echter leek het apparaat ook niet erg interessant te zijn gezien ze hem al snel mee nam richting het bed, hem er op duwde en haarzelf tussen zijn benen plaatste. Hij keek haar met een glimlach een en legde zijn hand op die van haar die zich in zijn hals bevond, en streelde hier over met zijn duim. Hij sloot even zijn ogen waarna hij met zijn andere hand liefkozend langs haar wang streek. "Ik had me geen beter gezelschap kunnen wensen."


    How far is far

    ZEUS GRAYSON LEE

    They say we're too young to love,

    but maybe they're to old to remember.


    ♦ Gitarist [Arcanum] ♦ Outside Tristans Room ♦ outfit

    ,,Ah, als daar de Griekse God niet is die ik eerder nog besteld had.'' Zeus grijnsde breed toen zijn maatje de deur opendeed. ,,Ik dacht dat ik een ober was, maar een Griekse God is altijd beter.'' Nog steeds lachend liep Zeus achter Tristan de ruimte binnen. Natuurlijk zag Zeus gelijk al een paar lege flesjes liggen, maar dat waren Zeus' zaken niet.
    ,,Nou, laat ik maar eens een goede gastheer zijn, wat wil je drinken?'' Tristan wandelde naar de minibar en hurkte er neer, terwijl Zeus achter hem op zijn bed ging zitten. Hij liet zich vermoeid achterover vallen en genoot van het feit dat Tristans bed zo lekker lag. ,,Als alle bedden zo liggen mogen ze naar de Griekse hemel komen.'' Zeus hield van een dagje kunnen luilakken op zijn bed of gewoon heel lang uitslapen, waardoor hij in de ochtend tot laat in zijn bed bleef liggen. Meestal moeten anderen hem dan zijn bed uittrekken, omdat Zeus écht niet van plan was zelf de ochtend te beginnen.
    ,,We hebben... alle drankjes die je je kunt wensen, en dan heb je de Japanse varianten ervan, de rare smaken. Wat dacht je van een... biertje met chocoladesmaak?'' Van verbazing ging de jongeman recht op zitten. ,,Zit je me nou te belazeren? Wie doet er nou chocolade in bier?'' Hij gleed van het bed af, maar belandde juist aan de verkeerde zijkant van het bed op zijn rug, waardoor er een snelle pijnsteek door zijn lichaam ging. ,,Au,'' mompelde hij zich zelf uitlachend, terwijl hij recht op ging staan en bekeek hoe Tristan onwillekeurig de drankjes uit de bar haalde.
    Gehypnotiseerd door de gekke Tokio kleuren van het flesje gingen Tristan en Zeus opnieuw op het bed zitten. Zijn vriend overhandigde hem een open, roze-kleurig flesje, maar voordat Zeus een slok kon nemen had Tristan hem weer in zijn handen. ,,Ik waarschuw je... maak niet dezelfde fout,'' zei Tristan, nadat hij aan Zeus' drinken gesnuffeld had. ,,Roze is altijd goed!'' Riep hij, terwijl hij het flesje uit de handen van Tristan pakte en een grote slok nam. Tristan had gelijk. Wat er ook in mocht zitten, het was te ranzig voor woorden. Alsof hij een baby was die een citroen in de mond had, slikte Zeus de viezigheid door en rende toen naar de badkamer om een enorm aantal slokken water te nemen. ,,Waarom heb je me niet gewaarschuwd dat ze ons hier proberen te vergiftigen!''
    Zeus liep met een pruillip terug en zette het flesje aan de kant, maar al snel verdwenen de grappen en grollen. ,,Even wat anders...'' Tristan zuchtte en keek Zeus aan met een serieuze blik, waardoor die van Zeus ook veranderde. Hij vergat het flesje en wilde er gelijk zijn voor zijn vriend. ,,Vannacht was nogal een kutnacht, ik heb echt geen oog dichtgedaan. Om mezelf bezig te houden ben ik wat door de bus gaan wandelen...'' Zeus knikte en wachtte geduldig tot zijn vriend de moed had gevonden om dit onderwerp met hem te bespreken. Hij ging met zijn knieën over elkaar zitten en tikte zachtjes op de bovenste knie.
    ,,Ik vond een zakje, het was echt verleidelijk. Er is niets gebeurt, maar fuck... Het blijft moeilijk als ik er zo aan tentoongesteld wordt.'' Zeus knikte en liet zich opnieuw achterover vallen op het bed. Starend naar het plafond dacht hij na wat hij moest gaan zeggen, maar eerst zette Tristan opnieuw het verhaal voort.
    ,,Drie maanden, en toch nog zulke bullshit. Maar ik neem aan dat je hier bent om natuurlijk op een epic avontuur te gaan met mij,'' Tristan kreeg een grijns op zijn gezicht, maar nog steeds was Zeus serieus aan het nadenken. Toch knikte hij, terwijl hij nog niet helemaal zeker van zijn zaak was. Hij moest nog iets terug zeggen tegen Tristan, maar hij wilde zijn vriend ook niet op het matje roepen?!
    ,,Perfect, want ik had nog geen plannen gemaakt. Ik hoop wel dat je honger hebt?'' Zeus ging recht op zitten en trok Tristan terug op zijn bed. ,,Je weet dat de verleidingen er altijd zullen zijn toch? Je denkt dat je clean bent, maar nog steeds bestaan die zakjes en die kan je niet zo maar uit je leven laten verdwijnen.'' Zeus keek nog steeds serieus, maar liet toen zijn vriend los. ,,Ik ben blij dat je het verteld hebt.'' Hij knikte nog een keer en beëindigde toen de situatie. Nog steeds staarde hij naar de grond met een serieuze blik en het duurde even een paar seconden tot de knop in Zeus was omgezet en hij weer stom kon grijnzen. ,,En nu gaan we eten halen. Wie het eerst bij de lift is!'' En hij stormde de hotelkamer van zijn vriend uit. Snel sloot hij de deur, zodat het Tristan meer tijd zou kosten. Zeus lachte een lach die door de hele gang te horen was en nam toen een huppelpasje naar de lift.


    Siamo fuori di testa ma diversi da loro -- We’re out of our minds but different from them

    Emilia Christina Foreman




    Videographer | 23 years | Outfit | With Amey | Amey's room

    Emilia keek rustig toe hoe Amey zichzelf al snel begon te betasten toen Emilia de jongedame er op wees dat ze misschien haar sleutel niet mee had genomen. Emilia had hem wel zien liggen op het bed toen ze er zelf ook had gezeten, maar had toen ze weggingen niet gekeken of Amey de sleutel wel mee had genomen naar buiten toe. Ergens had Emilia het vermoeden dat de jongedame dat vergeten was, aan de manier waarop Amey van enthousiast naar ernstig veranderde kon Emilia ook wel lezen dat ze inderdaad gelijk had. 'Misschien niet?' begon Amey twijfelend terwijl ze nog even verder zocht. 'Ik dacht dat ik niet onhandig was.' hoorde Emilia Amey nog mompelend aan haar vorige woorden toevoegen. Emilia voelde onbewust haar lippen toch een beetje omhoog krullen, niet onhandig wou Amey nu beweren. "Heb jij hem niet toevallig ergens zitten?Ik dacht dat ze bij de frietjes lagen en daar zat je heel dichtbij.'' vroeg Amey, bij dit idee rolde er toch een kleine lach voorzichtige lach over Emilia haar lippen. Ze wist niet of het nu het beste moment was om te lachen, maar ergens vond ze het toch wel een beetje grappig. 'Hmm, nu je het zegt.' zei ze. 'Misschien heb ik de sleutels wel per ongeluk opgegeten.' grapte ze terwijl ze haar rug tegen de muur tegen over Amey haar deur zette wachtend op haar vriendin.
    "Heb je toevallig geen haarspeld of zo? Ik heb in films gezien dat je daar ook een deur mee open kan maken.'' vroeg Amey vervolgens, een kleine lach rolde over Emilia haar lippen. 'Ik denk dat ik er wel één op mijn kamer heb.' zei Emilia terwijl ze lichtjes haar schouders ophaalde. 'We kunnen op youtube wel een tutorial opzoeken, hoe open je een deur met een haarspeld.' Emilia zei dit nu wel, maar ze stond er eigenlijk niet bepaald achter. Emilia zag het al gebeuren dat de twee dames druk bezig waren met het slot openpeuteren en dat er dan iemand van hotel de gang op kwam en dacht dat ze aan het inbreken waren. Emilia wist niet hoe goed het Engels van de Japanners was, maar je zou maar net hebben dat niemand hun kon begrijpen en dat ze vanavond niet in haar eigen kamer, maar in een gevangeniskamer sliep.
    "Moeten we nu perse zoeken naar die sleutel? Ik heb echt honger." zei Amey terwijl Amey zenuwachtig op haar nagels aan het kauwen is. 'Ik zou je nagels niet gebruiken als voedsel vervanging.' merkte Emilia op terwijl ze kort de gang doorkeek. Als er nou een personeelslid langs liep konden ze meteen vragen, maar de gang leek nogal uitgestorven te zijn momenteel. 'Ik denk als je gewoon beneden even vraagt dat ze je zo een nieuwe sleutel kunnen geven hoor.' zei Emilia uiteindelijk, terwijl ze kort haar schouders ophaalde. 'Je zal niet de eerste zijn.'


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    ✮      JODY      ✮
    Hi fuckface.



    jody ─ 21 ─ background vocal ─ stoned ─ balcony with Frankie ─ outfit
          De markering in mijn nek had Frankie met trots en ondeugd geplaatst. Stiekem wilde hij gewoon dat andere jongens uit mijn buurt bleven... ik had zelf ook liever dat de dames bij hem uit de buurt bleven. Wel heel erg jammer van de coltruien, ondanks dat het wel leuke dingen waren. Ze waren zo ontzettend warm, het enige leuke er aan was dat mijn borsten er goed in uit kwamen.
          'Hoewel ik mijn alcohol graag met je deel, deel ik jou toch iets minder graag.' Hoorde ik Frankie dan ook zeggen. Aha, ik wist het. Lachend schudde ik mijn hoofd, vervelend joch was het ook.
          'Daarbij vind ik je ze ook erg mooi staan.' Grijnsde hij nog. Eigenlijk wist ik helemaal niet of ik wel een coltrui had ingepakt, dan zou ik er hier even één moeten halen, of gewoon en brede choker om doen, dat was ook nog een optie. Ondeugend had ik de fles drank gepakt en hem aan Frankie's lippen gezet, waarna ik ook zelf nog een slok nam.
          'Kom, ik wil nog een jointje...' Glimlachte ik onschuldig naar Frankie waarna ik hem wat naar achter duwde. 'Daar ben ik het mee eens.' Hoorde ik meteen instemmend. Voor ik langs hem heen kon lopen was hij al op een stoel gaan zitten en trok hij mij bij zich op schoot. Een zachte kreet verliet mijn lippen aangezien ik bijna aan de andere kant er weer af viel. Zodra ik mijn evenwicht had gevonden keek ik hem even met opgetrokken wenkbrauwen aan.
          'Zeg, vind je dat nou normaal?' vroeg ik dan ook uitdagend. De gigantische grijns op zijn gezicht gaf al antwoord op die vraag, dat vond hij hartstikke normaal. Zijn handen gleden over mijn lichaam en meteen stond er kippenvel op mijn lichaam. Zijn duim ging langs mijn mondhoek om een drupje alcohol weg te halen, maar voor hij zijn vinger terug trok pakte ik hem met mijn hand vast en deed ik hem tussen mijn lippen, waarna ik er zacht één keer aan zoog. ''Er zat daar nog een beetje,' Frankie ging met zijn tong langs zijn lippen en drukte ze tegen die van mij. Glimlachend zoende ik hem terug, parend met een zachte beet in zijn onderlip.
          'Daar ook, je moet toch echt leren iets minder te knoeien.' Glimlachte hij terwijl hij weer achterover leunde. Met een tevreden blik keek ik hem aan, hij zag er zo veel beter uit als hij ontspannen was. Normaal is hij altijd zo gestrest en bezig in zijn hoofd, nu is het rustig.
          'Zeg meneer, hoe gaat het eigenlijk met je?' vroeg ik oprecht. 'Ik bedoel met je medicijnen enzo, gaat het wat beter?' mijn hand ging zacht langs zijn wang terwijl ik op een antwoord wachtte.


    - thank you for existing -

    Bodhi Julian Smith



    Guitarist Hellbound | 20 years | Outfit | With Zeus and Tristan| At the lift

    Bodhi en lang reizen gingen niet samen, Bodhi wou niet eens weten hoeveel uren hij nou eigenlijk achterelkaar had stil gezeten, het waren er te veel dat wist hij wel. Normaal gesproken stond Bodhi na een kwartier stilzitten alweer op, moest hij zijn benen even strekken, nu had hij zelf na een uur nog niet eens van zijn plek af gekund. Aan het einde van de rit was duidelijk aan Bodhi te zien dat hij een energie te veel had dat in hem omhoog aan het borrelen was. Zijn been ging lichtelijk zenuwachtig op en neer en zijn handen speelde onrustig met de zoom van zijn t-shirt. Toen de bus eindelijk stil stond was Bodhi dan ook één van de eerste die van de bus afsprong. Eigenlijk was Bodhi van plan geweest om een stukje hard te lopen zodra ze bij het hotel waren, maar al snel werd hem verteld dat hij Tokio nog helemaal niet in mocht. Hardlopen viel dan ook al redelijk snel af, zijn volgende idee was de sportschool die in het hotel aanwezig hoorde te zijn, maar ook dit idee viel af. Blijkbaar was het nodig geweest om juist in deze week verbouwingen te doen in de sportschool, de ene keer dat Bodhi naar de sportschool wou kon hij niet. Normaal was dat namelijk echt geen plek voor Bodhi, hij vond wel andere manieren om zijn energie kwijt te raken. In de gewichten hangen kon hij niet, waarschijnlijk kon hij amper een gewicht van een kilo omhoog krijgen. Die confrontatie wou hij niet aangaan.
    Uiteindelijk was Bodhi dan ook eerst terug gegaan naar zijn eigen kamer waar hij door de Japanse kanalen zapte. Het ene programma leek nog kleurrijker dan de andere, er waren tekenfilms met grappige figuren, maar ook spel programma's waar de teksten hevig over het beeld heen knipperden. Voor een tijdje wist het Bodhi toch wel te interesseren, hij stond helemaal versteld van de Japanse cultuur die zo verschilde van wat hij thuis kende. Toch verdween Bodhi zijn interesse naar iets van een kwartiertje alweer en zette hij te televisie uit. Bodhi wist eigenlijk niet wat hij nu wou, het liefst wou hij gewoon Tokio in, de stad verkennen, maar nog altijd leek dit geen mogelijkheid te zijn. Hij had vooral erg behoefte aan gezelschap, toen hij een luide lach van de gang hoorde keek Bodhi dan ook enthousiast op. Binnen no-time had hij zijn spullen bij elkaar gepakt en kon hij de deur van zijn hotelkamer achter zich dicht duwen. Op de gang zag hij zowel Tristan en Zeus. 'Hey,' zei Bodhi terwijl hij zijn blik tussen de twee jongens heen en weer liet gaan. 'Waar gaan jullie heen?' vroeg hij. 'Mag ik mee?' voegde hij er heel direct aan toe.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Dilara Harley Rose
    23 years old | Guitarist Arcanum| With no-one | Outside the tour bus | Outfit



    Een opgeluchte zucht verliet Dilara haar mond toen ze eindelijk na de lange reis haar benen strekken buiten de bus. Dilara had zich prima kunnen vermaken tijdens het reizen en vond het ook niet erg, maar dat was tot het punt dat er kramp in haar benen kwam; ze strekte zich buiten dan ook goed uit voordat ze de omgeving in zich opnam. Wat had ze graag al de stad in willen gaan, maar helaas moesten ze wachten totdat alles geregeld was en dergelijke. Nu was het probleem van Dilara dat ze wel snapte dat dingen geregeld moesten worden, alleen bezat ze weinig tot geen geduld. Al ze zo misschien een deel wel door zou komen met een warme douche en daarna met een grote mok koffie en een goed boek. Het enige probleem was dat ze zich niet meteen wilde afzonderen van de anderen, alhoewel het grootste gros alweer weg was.
          Dilara bleef eerst maar buiten staan om te zien of ze met iemand het hotel kon verkennen of dat er iemand van het management kwam met de mededeling dat ze wél de stad in mochten.


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Billy Jameson
    23 • Bassist Hellbound • The Lobby -> Outside • This is the furthest I've ever been from home • Alone -> Dilara

    Ik had in de bus vooral mijn ogen uitgekeken door het raam van de bus. Het was allemaal zo anders dan thuis. Het enige wat me herinnerde aan thuis waren mijn bandenmaten en de blue grass over mijn koptelefoon. Het was echt bizar mooi, maar zo anders dan alles wat ik tot nu toe had gezien. Ik had dan ook even nodig voor ik uitstapte. Ik was echt zo'n toerist en het maakte me niets uit. Ik wilde mijn plunjebaal uit de bus halen, maar iemand had hem al gepakt. Dat was iets waar ik niet van wist of ik eraan kon wennen. Ik was iemand die dingen graag zelf deed, zeker dingen die met handwerk of activiteit te maken hadden. Ik liep rustig de lobby in en plofte neer in een van de stoelen. Ik had gelukkig mijn belangrijke spullen, en mijn mondharmonica, bij me. Ik begon een simpel deuntje te spelen, terwijl mijn ogen alle kanten op schoten om alle kleuren op te nemen. Mijn hele systeem had een overload aan nieuwe indrukken en ik kon mijn onrust ook maar moeilijk onderdrukken. Ondanks dat ik gefascineerd naar buiten had zitten kijken de hele busreis, was stilzitten niets voor mij. Ik moest bewegen en ik wilde heel graag de stad in, of in elk geval even lekker mijn energie kwijtraken, maar van het management mochten we nog niet weg. Ik zag buiten iets bewegen, waar meteen mijn aandacht heen ging. Het was Dilara die wat verloren buiten stond. Mijn hart maakte een klein sprongetje. Ik stopte mijn mondharmonica weer in mijn zak en liep naar buiten toe, met een heel lichte sprong in mijn gang. "Hi! Kan jij ook niet wachten om wat te gaan doen?" Ik moest me echt inhouden en dat kostte moeite, maar hopelijk was deze poging goed genoeg. Ik wilde haar niet afschrikken, zeker niet omdat ik ook gewoon vrienden wilde blijven als ze niets voor mij voelde. Natuurlijk hoopte ik dat ze wel dezelfde gevoelens had, maar no way dat ik dat ging vragen tot ik er zeker van was, ofwel dat ik straal bezopen was.


    Bowties were never Cooler



    NASH SEBASTIAN PIERCE

    Bassist of Arcanum With Ruari



    'Jij was degene met het drinken in je hand. Dus je had er wat aan kunnen doen ja.' Sprak Ruari waarop ik even snoof. "ik was bezig er wat aan te doen ja, ik was het aan het drinken jackass." snauwde ik, waarna ik mijn jasje uitdeed, gezien het arme ding helemaal onder lag. " En knap dat het lijkt alsof ik het grappig vind. Want geloof me, in dat geval had je het duidelijker gemerkt. Het enige wat nog een klein beetje grappig is, is je reactie. Nergens op slaand, zoals altijd. Met als hoogtepunt dat je denkt dat het mij ook maar iets uitmaakt dat jij gemorst hebt op Mochiato of waar je jas ook vandaan komt. Kleding is wasbaar, voor het geval je dat nog niet wist. En een tip. Misschien moet je beter uitkijken met drinken terwijl je loopt als je kleding je zo veel doet.' klapte de jongen terug waardoor ik naar hem terug siste als een kwade kat en vervolgens zonder nadenken mijn lege flask naar zijn hoofd gooide. Er wel wat naast gezien alles rondom me heen bewoon ,maar niet ver af. "Oh ja? Ik wil wel eens zien hoe goed bloed uit je kleren zou gaan wassen als ik die grijns van je smoel eraf sla." gromde ik pissig al was het ook maar grote praat. Hoewel ik had mijn nagels gedaan, als ik een stuk stabieler op mijn benen stond kon ik waarschijnlijk mijn klauwen gebruiken om hem toe te takelen. "Je durft waarschijnlijk niet eens hmm, je zou je zo weer omdraaien en weglopen als de lafaard dat je bent." zwansde ik uitdagend verder, waarna ik mijn bontjasje op een stoel gooide, welke in de gang stond. en daarna nam ik een soort van 'vechtpositie' aan zoals ze in de videogames speelden. Deze tokio vibes gaven me het idee dat dit net een real life tekken arena was en ik met enkele combo moves Ruari zo uit het gebouw zou kunnen gooien. Misschien had ik toch iets de veel vodka op maargoed. "Komop dikkop"


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    AMEY CLAUDELLE HUGHES

    I may not be the girl that everyone wants,

    but at least I'm not the girl that everyone's had.



    ♦ Singer Hellbound ♦ Outside Her Hotelroom, Emilia ♦ outfit

    ,,Hmm, nu je het zegt,'' zei Emilia. ,,Misschien heb ik de sleutels wel per ongeluk opgegeten.'' Amey rolde lachend haar ogen, maar ze had nog steeds niet haar sleutel terug. De jongedame had helemaal geen zin om tegen Japanners Engels te gaan praten, waarschijnlijk lukt dat voor geen meter en zitten ze uren opgescheept voor alleen maar de sleutel van haar hotelkamer.
    ,,Ik denk dat ik er wel één op mijn kamer heb.'' Antwoordde Emilia op de vraag over de haarspeld. Amey glimlachte om de gedachten dat ze hier zo meteen uren zouden zitten pulken in het sleutelgat met een minispeldje. Dat ding zou gemakkelijk uit hun handen glijden, waardoor het nog langer zou duren en beide dames geïrriteerd zouden raken. ,,We kunnen op youtube wel een tutorial opzoeken, hoe open je een deur met een haarspeld.'' Emilia zei dit nu wel, maar eigenlijk was ze helemaal niet met de oplossing van Amey eens. De jongedame zette haar handen in de zij en keek haar vriendin nadenkend aan. Met een moeilijk gezicht ging de blik van Amey naar het sleutelgat. Haar brein draaide volle overuren, terwijl ze alleen maar naar één gat in de deur keek.
    ,,Ik zou je nagels niet gebruiken als voedsel vervanging.'' Amey merkte toen pas dat haar één hand weer naar haar mond was gegleden. Snel deed ze die in haar broekzak. ,,Ik denk als je gewoon beneden even vraagt dat ze je zo een nieuwe sleutel kunnen geven hoor. Je zal niet de eerste zijn.'' Amey knikte, maar toen vond ze de oplossing waar ze naar zocht. Ze liep op de deur af en gaf er een trap tegenaan. Voordat Emilia vroeg begon Amey het uit te leggen. ,,De politie trapt toch ook we eens een deur open?'' Amey probeerde het nog een keer, maar eigenlijk wist ze wel dat het niet zou werken. De jongedame haakte haar arm in die van haar vriendin. Ze zuchtte diep en rolde toen opnieuw haar ogen. ,,We gaan wel beneden om een nieuwe sleutel vragen. Je hebt gewoon gelijk.''


    Siamo fuori di testa ma diversi da loro -- We’re out of our minds but different from them

    L I L I T H
    " c h i p m u n k "
    P I E R C E

    "Try to be a rainbow in someone’s cloud."


    24 Roadie
    In their hotelroom Gabriel
    Outfit



    'Het bed is goedgekeurd, nu nog kijken of de rest van Tokyo dat ook wordt,' was zijn antwoord geweest, waarna Lilith dichterbij kroop om hem lekker te friemelen, iets dat ze beide prettig leken te vinden. Soms vielen dingen gewoon perfect in elkaar, waardoor Lilith dit nooit had kunnen dromen. 'Met twee van die positievelingen als ons? Natuurlijk wel, Gabe.' Grijnsde ze tevreden naar hem. Het was waar, ook al kon de stad soms zo levenloos zijn, wanneer ze de straten met Gabe bewandelde, of langsreed in de meeste gevallen, maakte ze samen er wel een gezellige boel van. En als het hen echt niet lukte was daar vast wel iemand anders die hen kwam vergezellen om de stad onveilig te maken. Er was nooit een tekort aan gezelschap op deze tour.
          'Ik denk dat je zeker wel op het gezelschap van je broer kunt rekenen, Tokyo schijnt geweldig zijn om te shoppen,' Lilith knikte, dat was iets dat ze niet zozeer met de mannen gemeen had. Begreep haar niet verkeerd, ze kon genieten van hun urenlange modeshows die ze voor elkaar ophielden, maar zelf was ze niet zo'n shopverslaafde. Ze vond het altijd geweldig om een nieuw kledingstuk te kopen dat echt bij het land paste waar ze waren, maar dat was het wel voor Lilith. Zelf bezat ze dan ook niet het geld dat Gabe of Nash als inkomen hadden, al genoot ze van hun energie tijdens zulke momenten. 'Als jullie samen op pad willen dan kan ik altijd nog iemand anders lastig gaan vallen. Het is geen probleem.' Ze drukte dan ook een kus op zijn lippen om inderdaad duidelijk te maken dat het haar geen probleem was. Ze wilde niet al zijn momenten met zijn vrienden inpikken, hoe verleidelijk dat ook was.
          Zoals verwacht liep Gabriel's poging tot een kietelgevecht uit in een korte make-out sessie, maar al gauw ging hij er vandoor voor de koffie. Ondanks dat ze zo kon genieten van zijn aandacht, vreesde ze er toch altijd voor dat ze niet genoeg was voor hem. Kom op, wie was zij? Letterlijk een niemand. Wie was hij? Een leadsinger in een van de grootste bands van nu. Hoe vaak dat wel niet in de roddelbladen stond, en eigenlijk gaf ze daar niets om, maar sinds dat Gabe's interesse in haar lichaam verminderd leek, begon ze er onbewust steeds meer aandacht aan te besteden. Wat als ze inderdaad niet goed genoeg was, en ingewisseld zou worden voor... Amey bijvoorbeeld? Of iemand groters, de jongen kon er waarschijnlijk vandoor gaan met een Victoria Secret model, Adam Levine lukt het ook dus Gabriel kan het helemaal voor elkaar krijgen.
          'Laten we dat maar voor vanavond bewaren,' Lilith keek hem even quasi beledigd aan. 'You're tearing me apart lisa!' Ze quote uiteraard de bekende film The Room, of anders de recentelijk film The Disaster Artist. Het lukte haar niet met dezelfde drama in haar stem te leggen, maar ze had een poging gedaan. Lilith kon zelf van pop culture references genieten, en Gabe leek daarin precies hetzelfde te zijn.
          Nadat Lilith uiteraard een poging tot een plagerige belediging zijn kant op had gegooid keek hij haar quasi beledigd aan. 'Die glimlach liegt er anders niet om jonge dame.' Dit werd gevolgd door een Gabriel die zijn tong uitstak naar haar, die ze met genoegen beantwoordde. Ze wilde er niet eens een gevat antwoord op geven, gezien ze beiden wisten dat hij gelijk had. En Lilith vond het helemaal niet erg om betrapt te worden op een plagerij, dat hoorde er nou eenmaal bij. 'Touche.'
          'Hey, jij hebt er ook aan meegeholpen. Je bent een geweldige support geweest, zeker voor mij. Zonder jou was de roem allang naar mijn hoofd gestegen,' om de een of andere wijze begonnen haar wangen te gloeien, al geloofde ze zijn woorden niet helemaal. Er was iets aan Gabe dat ervoor zorgde dat hij zich goed staande wist te houden in een wereld die hem met genoegen zou laten zweven. 'Wie weet had ik dan ook wel zulke capsones als Nash gehad.' Lilith lachte even met hem mee, al wisten ze beide dat de jongen zo geboren was. Vanaf kinds af aan kon hij er al wat van, en eiste hij doodgraag alle aandacht op. Lilith zag hem altijd als haar held, dus wist het vreemd genoeg te waarderen in plaats van jaloezie te voelen.
          Gabriel zorgde ervoor dat ze niet nog meer begon te praten door zijn vinger tegen haar lippen te leggen, een handeling die waarschijnlijk niet het gewenste effect had gehad als ze al wat slokken koffie op had gehad, maar nu ze toch wel wat vermoeid op haar benen stond even gemakkelijker was. Misschien moest ze echt maar vaker meewerken, al was tegenwerken soms zo vermakelijk. 'Je hoeft ons niet te bedanken, we hebben je graag mee. Je bent gewoon een deel van de band, en daarmee uit.' Er werd een liefdevolle kus op haar voorhoofd gedrukt, gevolgd door een voorzichtige kus op haar lippen. Ze was echter niet van plan een grap in te slikken, en toen zijn lippen zich losmaakten sprak ze deze dan ook triomfantelijk uit. 'Nu je toch zegt dat ik een lid van de band ben... is het eindelijk tijd om me er officieel aan toe te voegen als lead zangeres?' Lilith kon voor geen meter zingen, al kon ze er wel van genieten dit te doen. Ze wist dat dat weggelegd was voor Gabe, en dat vond ze ergens wel jammer, maar ach er waren ergere dingen in het leven.
          'Laten we een spelletje spelen,' Lilith's ogen begonnen te stralen, terwijl ze afwachtend, en vol enthousiasme naar hem keek. 'Het heet "ik ben in Tokyo en ik wil zien:' Gabe begon te grijnzen. 'Jij mag beginnen.' Lilith's hersenen gingen in overdrive, terwijl ze even met een lichte paniek naar hem keek, totdat ze uiteindelijk een triomfantelijke blik in haar ogen kreeg. 'Ik ben in Tokyo en ik wil zien: en sumowerstelmatch.' Ze hield haar hoofd lichtjes schuin om af te wachten waar hij mee zou komen.
          'Hallo, ik ben hier met de ambitie om barista te worden,' Lilith schudde grijnzend haar hoofd. 'Geef die hoop maar op, sweetheart.' Al gauw leidde ze hem echter naar het bed, al was het gestart om hem er neer ze zetten zodat ze zich kon focussen op het koffiezetapparaat. 'Ik had me geen beter gezelschap kunnen wensen.' Lilith sloot haar ogen ook even, en legde haar voorhoofd tegen het zijne aan. 'Nou ja, als Nash hier was was je waarschijnlijk wat meer aan het lachen...' Ze grijnsde even, en drukte opnieuw een kus op zijn voorhoofd. Ook al was het waarschijnlijk waar geweest, deed het haar geen pijn. Sowieso was ze nu niet in topconditie, dus geloofde ze graag dat dat waar was.
          Bij het horen van een zachte klik maakte ze zich met een ontevreden geluidje los van Gabe. 'Nou, ik zal je eens laten zien hoe een echte barista werkt, Gabey.' Met het elastiek dat om haar pols zat maakte ze haar haren eerst vast, waarna ze naar het apparaat liep en alles dat Gabe had gedaan herhaalde, waarna ze zich tot Gabe richtte, alsof ze op kauwgum aan het kauwen was, met een quasi ongeïnteresseerde blik in haar ogen. 'Welkom bij Starbucks, wat mag het zijn?' Een lichte grijns begon al door te schemeren. 'Uhu. Tall, Grande of Venti? Uhu. Okay. Ga maar door naar daar...' Ze wuifde wat verveeld richting een willekeurige plek in de kamer. 'Dat is tenminste als je geen rockster bent.' Het laatste was weer in haar eigen, bubbly stem, al stak ze daarna haar tong grijnzend uit naar hem.
          De koffie leek klaar te zijn, waardoor ze hun koffies maakte zoals ze dat wilde, en vervolgens Gabe zijn welverdiende koffie aanbood. 'Nu maar hopen dat ik enige aspiratie heb tot barista, voor als je me eindelijk dumpt voor een of ander bimbo modelletje.' Dat was eigenlijk wel het laatste hoe ze Gabe zag in alle eerlijkheid, ondanks dat haar gedachten er toch vaak naar af wisten te dwalen. Ze droeg dan ook een plagerige grijns op haar gezicht, terwijl ze zacht richting de koffie blies, alsof deze daarmee sneller af zou gaan koelen.


    • • •

    'Ik dacht dat ik een ober was, maar een Griekse God is altijd beter,' Tristan grijnsde terug. 'Ach, waarom niet beide?' Zeus wandelde de ruimte in, en Tristan sloot dan ook de deur achter hem. Met een vermakelijke blik maakte hij vervolgens zijn weg naar de mini-bar, en begon hij te kijken. Hij kon al aan de geluiden horen dat Zeus zich op zijn bed had laten vallen, iets dat hij hem niet kwalijk kon nemen. Het kreng lag immers heerlijk. 'Als alle bedden zo liggen mogen ze naar de Griekse hemel komen.' Tristan kon het niet laten even te lachen door de woorden. 'Vandaar dat ik het ook helemaal niet erg vond even te relaxen voordat ik plannen ging maken.'
          'Zit je me nou te belazeren? Wie doet er nou chocolade in bier?' Tristan keek even om en hield lachend het flesje omhoog. 'I wish.' Hij wilde zich net weer omdraaien, tot hij opmerkte dat de jongen van het bed af viel. Iets wat lachend staarde Tristan naar Zeus. 'Gaat het?' 'Au.' Hij lachte er zelf om, wat maar goed was ook, Tristan voelde zich namelijk direct schuldig.
          Er was haast een kat en muis spel met het roze flesje, waarna Zeus standvastig leek te zijn. 'Roze is altijd goed!' Hij nam een grote slok, en Tristan kon even niets anders dan moeilijk zijn kant op kijken. 'In drie... twee... één...' Tristan zag het zure gezicht dat hij trok, waarna hij een sprintje trok naar de badkamer, wat hem alleen maar harder liet lachen. 'Waarom heb je me niet gewaarschuwd dat ze ons hier proberen te vergiftigen!' Die woorden zorgde ervoor dat Tristan begon te grijnzen. 'Arm ding.' Hij had het flesje overgenomen van Zeus om hem veilig weg te laten rennen, en moest bekennen dat hij het zelf nu wilde proeven. Hij deed het dan ook, en kreeg het goedje maar net doorgeslikt, voordat hij al begon te hoesten met zijn hand voor zijn mond houdend. 'Gadverdamme wat een zooi.' Dat flesje zette hij maar gauw weg, terwijl hij, ditmaal zonder te ruiken, een slok nam van zijn eigen flesje. Hij keek naar het flesje, maar nam vervolgens nog een slok. 'Deze is wel lekker. Geen idee wat het is... maar lekker is het zeker.' Hij hield het flesje uitnodigend Zeus' kant op. 'Om het goed te maken.'
          Tristan had het niet eens op willen halen, maar Zeus was degene die het hem "aangedaan" had, al had hij ook het idee dat Zeus eerlijk kon zijn. Waar anderen al gauw zouden zeggen dat het wel goed zou komen, kwam Zeus met een glashard, maar eerlijk antwoord aan. Ondanks dat Tristan al enig antwoord had verwacht ditmaal, bleef het even achter. Niet dat je hem hoorde klagen, het verhaal delen hielp hem al. Hij focuste zich dan ook niet op de jongen die zich weer op het bed had gegooid, en staarde even richting de deur naar het balkon. Zeus trok hem op het bed, waardoor Tristan hem even aankeek. Daar kwamen de woorden die hij waarschijnlijk nodig had. 'Je weet dat de verleidingen er altijd zullen zijn toch? Je denkt dat je clean bent, maar nog steeds bestaan die zakjes en die kan je niet zo maar uit je leven laten verdwijnen.' Tristan knikte. Daar was het inderdaad. 'Ik ben blij dat je het verteld hebt.' Zeus beëindigde het gesprek met een knikje, en Tristan met een glimlach. Hij was zich ervan bewust dat de drugs hem een vreselijke klootzak hadden gemaakt, waaraan had hij dit soort vrienden te danken?
          'En nu gaan we eten halen. Wie het eerst bij de lift is!' Tristan keek Zeus grijnzend na, waarna hij zijn uitgestalde spullen weer verzamelde, gezien je niet ver zou komen zonder geld en telefoon voor navigatie, en besloot voor de verandering maar even gek mee te doen door een sprintje te trekken. De gesloten deur hielp hem hier natuurlijk niet bij, waardoor hij deze open gooide, eruit stormde en opnieuw sloot. Tristan besloot echter maar wat rustiger door de gangen te wandelen, en vooral toen hij Zeus hard hoorde lachen, terwijl hij huppelend door de gang zijn weg naar de lift maakte.
          'Hey,' bij het openen van de deur had Tristan niet opgekeken, maar de bekende stem liet hem dit wel doen. 'Ah nice, zo te zien zitten we allemaal op dezelfde afdeling.' Ook al had Tristan maar met weinig mensen problemen, al was het meeste wel opgelost sinds zijn rehab avontuur, was hij altijd blij als er bekenden in de omliggende kamers te vinden waren. ''Waar gaan jullie heen? Mag ik mee?' Tristan knikte al voordat zijn blik naar Zeus gleed. 'Natuurlijk. We gaan Tokyo verkennen, en waarschijnlijk eten. Zeg me alsjeblieft dat jij er wel iets over gelezen hebt?' Zijn blik gleed vragend tussen Zeus en Bodhi. 'Ik heb denk ik zelf alleen nog maar gelezen over een robot restaurant, verder heb ik er de tijd nog niet voor genomen.'
          Tristan drukte op het liftknopje. 'Heeft iedereen overigens zijn spullen? Want ik weet niet of mijn telefoon vol genoeg is om echt uren buiten te hangen met een gps erop.' Daar kwam zijn vader kant weer naar boven. Hij keek de twee kleinere jongens dan ook afwachtend aan, terwijl hij zelf zijn broekzakken aftaste. Hij had inderdaad zijn telefoon en geld bij zich, dat was het belangrijkste.
    T R I S T A N
    " b o d y g u a r d "
    M O X L E Y

    "Music is the wine that fills the cup of silence."

    25 Drummer Arcanum
    In his hotelroom Zeus
    Outfit


    • • •

    F R A N C E S      "F R A N K I E"      V A L E N T I N E

    25            Drummer Hellbound            On her balcony            With Wednesday Addams




    Frankie voelde zich al stukken beter. Dit kwam niet alleen door de rustgevende middelen die hij gebruikt had maar ook door zijn uiterst charmante gezelschap. Hij had enkel nog oog voor Jody, oké, en misschien dan voor dat jointje. Voordat Jody plaats kon nemen naast hem had hij haar al op schoot getrokken. Hij wilde haar zo dichtbij mogelijk houden en het liefst nog strak tegen hem aan. 'Zeg, vind je dat nou normaal?' was haar uitdagende reactie geweest. Frankie keek haar grijnzend aan en sloeg daarna zijn armen om haar heen. "Ik heb je gewoon graag dichtbij me." fluisterde hij in haar oor.
    Ondanks dat vampiers er bekend om staan dat ze niet echt op leken te warmen, leek Jody er geen probleem mee te hebben tijdens hun moment van zojuist. "Ik weet niet of een coltrui aan doen wel zo'n strak plan is," zei hij terwijl hij haar aan keek. "Ik bedoel, als je het steeds zo benauwd krijgt als je bij me bent." grijnsde hij.
    Vervolgens had hij zijn lippen als haar persoonlijke servetje gebruikt. Ondanks dat Jody beledigd leek te zijn toen hij haar zomaar op schoot had getrokken had ze hierover niets te klagen, typisch. Niet alleen de laatste druppeltjes alcohol die zich op haar lippen hadden bevonden maar ook de beet op zijn onderlip hadden naar meer gesmaakt. Echter was Frankie een man die het beste het liefst voor het laatst bewaarde.
    Hij had tevreden naar achter geleund en genoot even van de rust. Hoewel ze zich in één van de drukste steden op de wereld bevonden was het op het balkon erg rustgevend. Hij had zijn armen achter zijn nek gevouwen en had zijn ogen voor enkele seconden gesloten.
    Toch werd deze rust snel verbroken. Normaal vond hij het niet erg dat Jody zijn rust verbrak maar de reden waarom ze dit deed vond hij dit keer minder. 'Zeg meneer, hoe gaat het eigenlijk met je?' Frankie opende zijn ogen en keek haar weer aan. Terwijl hij eigenlijk zelden moeite had met te glimlachen in Jody haar buurt, moest hij nu toch echt een neppe op zetten. "Geweldig. De band gaat goed, we zijn in Tokyo en ik heb een mooie dame aan mijn zijde." antwoordde hij. Het was niet gelogen, het ging goed met de band, hij genoot er nu al van om in Tokyo te zijn en hij had ook een geweldige dame aan zijn zij. Toch was er altijd nog dat deel van hem dat hij achterhield. Het deel van hem dat hij verdronk met alcohol en voornamelijk met drugs. Het deel dat hij niemand wilde laten zien en ook Jody niet.
    'Ik bedoel met je medicijnen enzo, gaat het wat beter?' Frankie beet op zijn lip en schudde zijn hoofd alvorens hij samen met Jody overeind kwam uit zijn stoel. "Prima," mompelde hij. Nu vertoonde hij ontwijkend gedrag, iets waar hij naast drummen een ster in was. Hij haalde even een hand over zijn gezicht en klapte daarna een keer in zijn handen. "Ik kan nog wel wat extra verkoeling gebruiken." zei hij en knipoogde naar Jody alvorens hij zich naar binnen begaf om een andere soort alcohol uit de mini bar te toveren, wellicht iets sterkers.
    Hij genoot van het ding dat Jody en hij hadden, wat het dan ook mocht zijn. Toch leek hij op de een of andere manier bang voor het feit dat ze dichterbij hem probeerde te komen.


    How far is far

    G A B R I E L       L A U R A N T      L A V O I S

    22            Leadsinger Arcanum            At the hotel            With Lilith




    Het was allemaal zo onwerkelijk. Het ene moment hadden ze nog zitten repeteren in een garage met klagende buren en het andere moment stonden ze in een uitverkochte arena met gillende fans. Gabriel had nooit gedacht dat hij het ooit zo ver zou brengen in het leven en hij had ook nooit gedacht dat een dame ooit interesse in hem zou hebben. Toch lag hij hier nu in een hotel in hartje Tokyo waarvan hij nooit had gedacht dat hij het zou kunnen betalen met de meest geweldige vrouw die hij ooit gezien had. Het was snel te vergeten dat ze hier kwamen om te werken en niet om te recreëren. Gabriel maakte zich er schuldig aan dat hij eigenlijk alles wel wilde zien wat Tokyo te brengen had maar hij moest ook uitkijken zichzelf niet te moe te maken.
    Toch leek er alsnog wel genoeg tijd te zijn om het een en ander in Tokyo te verkennen. Iedereen was het er waarschijnlijk wel over eens dat ze zeker vanavond Tokyo onveilig gingen maken.
    Gabriel had al met Lilith gedeeld dat hij en Nash wel graag zouden willen shoppen in Tokyo. Nash en Gabriel deden heel veel samen maar shoppen was echt hun ding. 'Als jullie samen op pad willen dan kan ik altijd nog iemand anders lastig gaan vallen. Het is geen probleem.' was haar reactie dan ook geweest iets wat weer een glimlach op Gabriel zijn gezicht toverde. Hij vroeg zich dagelijks af waaraan hij Lilith verdient had. Gabriel had vrienden die in een relatie zaten waarvan hun vriendin gewoon als een rugzak overal mee naartoe kwam. Gabriel had Lilith graag mee en het scheelde natuurlijk ook dat iedereen haar wel mocht maar van zo nu en dan tijd alleen met zijn vrienden kon hij ook enorm genieten, iets wat Lilith begreep.
    "Weet ik." glimlachte hij naar haar en pakte haar hand vast om zacht met zijn duim over de rug te strijken. "Maar eerst vanavond maar eens kijken welk restaurant we met onze entourage onveilig gaan maken." grijnsde hij. Eén ding was zeker en dat was dat het nooit saai was op tour. Waar ze ook waren het was altijd een gezellige georganiseerde chaos.
    Hoewel Gabriel erg enthousiast was over de komende dagen in Tokyo kon ook hij niet ontkennen dat hij cafeïne nodig had. Echter was Gabriel onderweg nog iets anders tegen gekomen wat zijn interesse had gewekt, de mini bar en in het bijzonder de alcohol die er in stond. Iets wat Lilith haar interesse ook had gewekt. Toch leek het Gabriel voor beiden niet verstandig om nu al aan de alcohol te beginnen. Het was al snel verleidelijk om nog een glaasje te nemen en met zo'n bed als deze zou het hoogstwaarschijnlijk uit lopen in een middagdutje. Nu had Gabriel hier normaal niets op tegen, maar wel als hij zich in Tokyo bevond. Gabriel kon zijn lach niet inhouden door Lilith haar reference naar The Room. Lilith was wat dat betrof net zo nerdy als hij.
    Echter was het onderwerp van koffie met een likeurtje al snel over gegaan op Lilith die zich weer eens teveel voelde. Gabriel haatte als ze dit deed. Hij haatte hoe ze soms over haar zelf dacht. Lilith verdiende letterlijk de wereld alleen moest ze daar zelf nog achter komen. Gabriel had haar op haar hart gedrukt dat ze net zo veel voor de band betekende als hij zelf en daar was niets aan gelogen. Iedereen was gek op de dame en ze deed dan ook veel voor de band. Dingen die ze niet hoefde te doen, maar toch uit haar zelf deed om een steentje bij te dragen.
    Gelukkig leek Lilith er nu wat minder mee te zitten en kon ze het niet laten een gevatte opmerking te maken. 'Nu je toch zegt dat ik een lid van de band ben... is het eindelijk tijd om me er officieel aan toe te voegen als lead zangeres?' er verscheen een ondeugende grijns op Gabriel zijn gezicht. "Oh, dus mevrouw wilt zingen?" grijnsde hij. "Is goed, morgen nadat Hellbound op is geweest verwacht ik je op het podium." grijnsde hij breed en tikte speels met zijn wijsvinger op haar neus.
    Al ze het zo wilde spelen kon ze het zo krijgen.
    Het slaapgebrek begon van iedereen zijn tol te eisen en dat had bij iedereen een ander effect. Gabriel was sneller geïrriteerd dan normaal en Lilith had weer moeite met zich wakker te houden. Ze had om iets te doen gevraagd en Gabriel wist er wel wat op. Liet hij nou net weten dat de dame dol was op spelletjes. Zodra de woorden uit zijn mond kwamen zag hij de twinkeling in haar ogen, iets wat zijn grijns alleen maar breder maakte.
    Het scheelde dat Lilith snel te vermaken was en Gabriel een grote fantasie had.
    Het was tegen Gabriel zijn verwachtingen in even stil maar al snel volgde toch een antwoord. 'Ik ben in Tokyo en ik wil zien: en sumowerstelmatch.' Gabriel schudde lachend zijn hoofd. "Dat is een goeie, hoe moet ik die nu ooit gaan overtreffen." grijnsde hij onderwijl aan het kliederend met het koffiezetapparaat. "Hmm..." hij had zo een hele waslijst op weten te noemen wat hij allemaal wilde zien maar nu het er op aan kwam was hij ze spontaan allemaal vergeten. "Oké, oké, ik weet er één maar ik ga valsspelen door zien met doen te veranderen, sorry schat." grijnsde hij enthousiast toen hij iets bedacht had. "Ik ben in Tokyo en ik wil doen: foto's maken in een gek Japans fotohokje." zei hij. Eén ding wist hij zeker, ze zouden Tokyo niet eerder verlaten voordat ze een aandenken aan hadden.
    Toen Lilith en Gabriel bezig waren geweest met de touristische versie van ik ga op vakantie en ik neem mee, had Lilith besloten dat zij de koffie wilde maken. Echter leek Lilith ook geen fan te zijn van Gabriel zijn ambitie om barista te worden bij Starbucks. 'Geef die hoop maar op, sweetheart.' Gabriel liet gespeeld zijn mond open vallen en drukte zijn hand op zijn hart. "Dromen verwoester."
    Achteraf leek het Gabriel maar beter ook dat ze hem hierin niet aanmoedigde, hij was toch een barista van niets geweest. Er was een reden dat hij zijn koffie buiten de deur haalde...
    Vervolgens hadden de twee weer plaatsgenomen op het bed toen ze tot de conclusie waren gekomen dat het apparaat nog niet opgewarmd was en had Gabriel gezegd dat hij zich geen beter gezelschap had kunnen wensen dan Lilith. 'Nou ja, als Nash hier was was je waarschijnlijk wat meer aan het lachen...' Gabriel grijnsde even. "En dan had ik ook mijn handen vol gehad aan hem, nu wordt er koffie voor mij gemaakt." grijnsde hij en gaf Lilith een knipoog. Gabriel hield van Nash maar het was soms net of hij op zijn vier jarige neefje moest letten, iets wat natuurlijk ook wel weer voor hilarische momenten zorgde.
    Er klonk een zachte klik door de kamer, het teken dat de cafeïne dichterbij kwam, eindelijk. 'Welkom bij Starbucks, wat mag het zijn?' Gabriel zuchtte zacht en rolde speels met zijn ogen. Als hij iets niet aantrekkelijk vond was het wel een ongeïnteresseerde Starbucksmedewerkster die op zoveel kauwgom aan het kauwen was dat haar kaken bijna permanent op elkaar bleven staan. 'Uhu. Tall, Grande of Venti? Uhu. Okay. Ga maar door naar daar...' Gabriel schudde lachend zijn hoofd. Het was akelig hoe goed ze de gemiddelde Starbucks mederwerker na wist te doen.
    'Dat is tenminste als je geen rockster bent.' na deze woorden trok Gabriel zijn wenkbrauwen nieuwsgierig op. Hij stond op van het bed en liep Lilith haar kant op. "Hm, en wat als je wel een rockster bent? Krijg je dan een speciale behandeling?" vroeg hij met een kleine grijns en trok het elestiekje uit Lilith haar haar.
    "Ik zie je toch liever zonder barista aspiratie." grijnsde hij. Vervolgens leek de koffie zo ver te zijn en liet Lilith haar ware barista skills zien. Gabriel moest toegeven, ze was er vele malen beter in dan hij zelf.
    'Nu maar hopen dat ik enige aspiratie heb tot barista, voor als je me eindelijk dumpt voor een of ander bimbo modelletje.' Gabriel fronste en schudde zijn hoofd. "Nee, nee jonge dame jij gaat voorlopig helemaal nergens heen." zei hij waarna hij een arm om haar zij sloeg en haar dichterbij hem bracht. "Voor zover ik weet is val ik blijkbaar op Starbucks baristas, dus dat zit wel goed."


    How far is far

    ✮      JODY      ✮
    Hi fuckface.

    jody ─ 21 ─ background vocal ─ stoned ─ balcony with Frankie ─ outfit
          Het was een heerlijke avond, ik zat in een heerlijke stemming bij Frankie op schoot en op dit moment leek het leven even niet heel veel beter te kunnen. We waren in fucking Tokyo, voor muziek, met 2 geweldige bands, ongelofelijk. Toch wist ik altijd wel het moment te verpesten, het leek me namelijk wel een goed moment om Frankie te vragen naar zijn gevoelens. Hele slimme zet weer, al zeg ik het zelf. Met alcohol en drugs op was Frankie altijd wel iets losser, maar het bleef een koppige vent. Hij werd dan ook niet erg vrolijk van mijn vraag en besloot het een beetje te ontwijken.
          'Geweldig. De band gaat goed, we zijn in Tokyo en ik heb een mooie dame aan mijn zijde.' Was zijn eerste antwoord, op de eerste vraag. Dat was natuurlijk niet wat ik bedoelde, maar het was wel heel erg lief. Na een onschuldige glimlach vroeg ik hem over zijn medicijnen.
          'Prima,' kwam er dan ook ontwijkend uit. Hij wreef door zijn gezicht, klapte in zijn handen en maakte aanstalten om op te staan, waardoor ik snel van zijn schoot ging.
          'Ik kan nog wel wat extra verkoeling gebruiken.' Hoorde ik hem zeggen terwijl hij rechtstreeks naar binnen liep. Een koppige zucht verliet mijn lippen, waarom deed hij nou altijd zo.
          'Frankie, kom nou, je kunt met mij over die dingen praten...' Zei ik geruststellend terwijl ik naar binnen liep en mijn armen om zijn middel sloeg. Met twinkelende oogjes keek ik dan ook omhoog, naar Frankie, die mij koppig terug aankeek.
          'Ik geef om je, dat weet je toch...' voegde ik er nog aan toe, vervolgd door een soort pruillipje. Mijn hand ging omhoog naar zijn gezicht en ging zacht langs zijn wang, waar ik stoppeltjes tegen mijn zachte huid voelde. Een onschuldige blik bleef op mijn gezicht staan. Frankie was echt de enige die mij ooit zo zou zien en ik zou hem echt afmaken als hij anderen er over zou vertellen, al had ik zo'n gevoel dat hij dat wel wist. Ik wist namelijk ook dingen over hem die niemand anders wat aan ging. Als zou ik zoiets nooit verspreiden, dat is gewoon echt duivels. Ik zag er misschien wel zo uit, maar zo was ik niet altijd.


    - thank you for existing -