• Sinds afgelopen maandag weet ik officieel dat ik dus inderdaad de ziekte van Lyme heb. Ik merk dat het toch meer met mij doet dan ik had verwacht en ik vroeg mij af of hier nog iemand is die dit ook heeft en iemand waar ik er even over kan praten mee hoe hij of zij die dingen ervaart.

    Ik weet dat Lyme een zeer brede ziekte is en op allerlei manieren kan uitpakken maar ik zoek nu gewoon iemand die weet of begrijpt hoe ik mij voel.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Nou zelf ken ik een meisje wat het heeft maar sinds de diagnose heb ik haar al niet meer gesproken. Dit omdat ze toen in de sportschool werkte en daar moest ze mee stoppen, helaas heb ik na meerdere keren toereikingen de pogingen tot contact gestaakt.
    Voor de rest doe ik altijd mee aan write for Lyme en je hebt ook lopen voor Lyme. Dat word georganiseerd door deze badass dame die 'ondernemer in Pyjama' is; https://instagram.com/bybird.nl?igshid=d76ugc0mpc7a

    Volg haar al jaren, super mens 😊


    You were born original, don't die as a copy.

    En ik wil je even heel veel sterkte toe wensen 😘


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    En ik wil je even heel veel sterkte toe wensen 😘
    Dankjewel, Lopen voor Lyme ken ik wel omdat een ouder van een kind op scouting ook Lyme heeft maar dat andere heb ik nog nooit gehoord =)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    (...) Dankjewel, Lopen voor Lyme ken ik wel omdat een ouder van een kind op scouting ook Lyme heeft maar dat andere heb ik nog nooit gehoord =)


    Je moet haar maar eens bekijken anders, want Lyme is klote en je het is voor iedereen anders. Zij laat echter wel zien dat je ondanks alles toch nog je eigen business kan hebben en succesvol kunt zijn, van het leven kunt genieten. Ze laat ook zeer zeker zien als ze met koorts en alles in bed ligt vanwege de Lyme. Ik vind het een zeer inspirerend account 👍🏻


    You were born original, don't die as a copy.

    Heel veel sterkte toegewenst! <3 Kan me goed voorstellen dat het hartstikke kut is. :/
    Ikzelf heb er geen ervaring mee, maar volgens mij zijn er wel Facebookgroepen voor lotgenoten? Wellicht zou je daar kunnen kijken als je Facebook hebt. Dikke knuffel! <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    TimothyMcGee schreef:
    Heel veel sterkte toegewenst! <3 Kan me goed voorstellen dat het hartstikke kut is. :/
    Ikzelf heb er geen ervaring mee, maar volgens mij zijn er wel Facebookgroepen voor lotgenoten? Wellicht zou je daar kunnen kijken als je Facebook hebt. Dikke knuffel! <3

    Dankjewel. Het is niet dat ik er op Facebook mee wil want ik moet er mee leren leven maar zo net nieuw moet ik even frustraties kwijt bij iemand en daarnaast was ik nieuwsgierig of iemand het hier ook heeft. Het is meer komende maand frustratie uiten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan