• The stakes are high and pointy.





    Williamsburg, Virginia • 2019

    Valley Vieuw High is een middelbare school met een breed gamma aan na-schoolse activiteiten met de bedoeling zoveel mogelijk leerlingen te bereiken en klaar te stomen voor hoger onderwijs. Verschillende clubs trekken verschillende types jongeren aan, maar de grootste rivaliteit speelt tussen de immer populaire jocks en cheerleaders en de eeuwig gemeden misfits in het show choir.
    Dit schooljaar is de inzet hoger dan ooit. Wegens bezuinigingen is de schoolraad genoodzaakt één van beide programma's te schrappen. Men heeft besloten dat het team dat zich niet weet te plaatsen voor de Nationals hun subsidies zal verliezen.
    Wie zal winnen? En wie is gedoemd om zijn schoolcarrière als Loser af te sluiten?

    Alsof het high school leven voor de nachtegaaltjes van Valley Vieuw's show choir groep; Double Trebble nog niet moeilijk genoeg was, krijgen ze het nu hoogstwaarschijnlijk pas echt te verduren. De gespierde Valley Vipers van het lacrosse team en hun oogverblindende cheerleaders zijn namelijk niet zomaar van plan hun subsidies af te staan aan een paar ellendige losers.
    De misfits bereiden zich maar beter voor op een hels schooljaar, want als het om winnen gaat is alles fair game.


    • Rollen •

    Double Trebble (Show Choir/Glee Club)
    Laurel Kate Hanson • 15 • Mezzo-Soprano, Background Vocals • [VC: Janet Devlin] • [FC: Nadine Leopold] • RTP2Beansidhe
    Layla Monroe • 18 • Choreo • Mrs.Right • RTP3Canaghan
    Ezra Blake Morrison • 18 • Tenor, Male Lead • RTP3Venustic
    Jason Leonard Renfield • 15 • Angry Emo Boy • RTP4Witcher
    Roger "Ronnie" Vincent Amber • 18 • Goalie • Twin • [Dylan Sprouse] • RTP2Witcher
    Bodhi Julian Smith • 18 • RTP4Venustic

    The Valley Vipers (Lacrosse Team)
    Nick Adam Hanson • 18 • Defender • Mr. Right •[Jacob Elordi] • RTP3Beansidhe
    Gus Miller • 17 • Attacker • Second in Command • RTP2Klaus
    Charlie "Clyde" Carson Amber • 18 • Captain • [Cole Sprouse] • RTP3Locke
    Roger "Ronnie" Vincent Amber • 18 • Goalie • Twin • [Dylan Sprouse] • RTP2Witcher

    The Viper Venoms (Cheerleaders)
    Alexandra Madison Turner • 16 • Klaus
    Sienna Isabella Coleman • 17 • Cheercaptain • [FC: Thylande Blondeau] •RTP3Velns
    Taylor Michael Belmont • 18 • Frosty • RTP4Beansidhe








    NPC's
    John Graystone • 52 • Coach Vipers & Venoms • Streng, rechtvaardig, begripvol, veeleisend, aanmoedigend.
    Mr. Akihiko Kobayashi • 27 • Danscoach DT • Geduldig, goedlachs, weet het aangename aan het noodzakelijke te koppelen, grote-broer type.
    Mrs. Diana Vascez • 37 • Vocal & muzieklerares DT • No nonsense attitude, gaat tot het uiterste, geeft veel tips en ondersteuning

    Maximilian 'Max' Thorsen • 17 • Midfielder • loyaal, sociaal, verantwoordelijk, competitief, kort lontje
    Harold 'Henry' Benjamin Goldsworthy • 17 • DT piano & achtergrondzang • stil, vriendelijk
    Daeho Kang • 17 • Venoms Co-Captain • Extravert, chaotisch, avontuurlijk, goed hart
    Micah Emmanuel Kalani • 19 • Venom • Allemansvriend
    June Theodora Middlesworth • 17 • Venom • perfectionistisch, onbegrepen, behulpzaam, energiek
    Kaylee Felicia Whitesides • 17 • Venom •

    Bruce Dillard • 18 • Viper • Arrogant, charmant, niet de slimste, wanordelijk • Struis
    Santiago Delgado • 17 • Viper • Extravert, goedlachs, meeloper • Tall, dark & handsome
    Dawson Conroy • 19 • Viper • Boyish charm, achterbaks, aanstoker • Justin Bieber look-a-like
    Blake Conroy • 17 • Venom • Narcistisch, ijdel, energiek, sportief • Flaming redhead
    Misha Goldberg • 18 • Venom • Verlegen, allemansvriend, pienter • All the right junk in all the right places
    Giovanni 'Gio' Minetti • 17 • Viper • Softie, tuig, iets te slim en bijdehand voor zijn eigen goed • Smalste en kortste van het team, maar snel als het licht. Zwarte krullen, parelwitte glimlach, en licht gebruinde huid. Italiaanse trekjes.
    Demarcus Hayle • 17 • DT • Vocal Percussion & Beatboxing, backing vocals • Zwijgzaam, gefocust, vriendelijk • Donkere huid, dreadlocks, baggy style

    Hangout plekken
    The Bleechers: Vooral de Vipers en de Venoms hangen na de training wel eens rond onder de tribune. Ideaal voor wie een sigaret wil roken of voor een potje zoenen.
    The Crimson Mall:
          The Food Court: (2e verdieping) Wat past er nu beter bij tieners dan fastfood? De kids kunnen kiezen tussen Taco Bell, Burger King, Wasabi (sushi), Spudsy Malone's, The Gas Stop Diner, Starbucks of The Captain's Candy Barrel.
          The Shops: (gelijkvloers) Macy's, Nordstrom Rack, Topshop, Victoria's Secret, Tommy Hilfiger, Abercrombie & Fitch,
    (1e verdieping) Sephora, Foot Locker, Target, Dollar Tree, Barnes & Nobles
    The Arcade: Twee straten weg van de school ligt de Valley Arcade. Er is een wijd assortiment aan spelletjes, zoals Dance Fever, Skee ball, Basket, Pac Man, Space Invaders, Donkey Kong, etc.

    • Regels •
    • Minimumpost van 200 woorden.
    • Reageer minimaal een keer per week (indien je op reis/kamp gaat, geef dan even een seintje)
    • We sluiten niemand buiten!
    • Ik ben helemaal voor drama tussen personages, tussen personen is daar in het rpg echter geen plaats voor.
    • OOC in het praattopic
    • Probeer 16+ te beperken, daar draait het RPG niet om.
    • Als je merkt dat iemand vast zit, moeite heeft hun personage bij de groep te krijgen; zet jezelf in hun schoenen en ga samen op zoek naar een oplossing.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2020 - 19:26 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Laurel Kate Hanson

    16 going on 17 | Double Trebble | Taylor's party | Ezra & Clyde & Gus | Outfit

    "Nee, gewoon te hard erop gebeten. We hebben alleen een goed gesprek gehad. Als hij had uitgehaald was een bebloede lip wel het minste wat ik had gehad," klonk het. Gedurende een kort moment twijfelde ze of Gus de waarheid sprak - want waarom zou hij het haar vertellen als Nick hem wel een klap gegeven had? Toen bedacht ze zich dat de attacker nog nooit tegen haar gelogen leek te hebben, waardoor ze ervoor koos zijn woorden als waar te aanvaarden. Die beslissing nam haar bezorgdheid echter niet helemaal weg, het zag er pijnlijk uit.
    "Maar een kusje erop zou het wel beter maken." Haar gefronste wenkbrauwen maakten plaats voor een stralende lach. Dit had ze aan moeten zien komen.
    "Upsie daisy," fluisterde ze toen ze de vloer onder haar voeten voelde verdwijnen. De toppen van haar tenen raakten de grond net niet meer, toen ze recht in de ogen van haar vriendje keek. Dit keer was zij degene die op haar onderlip ging bijten, al kreeg ze snel iets aangenamers op haar lippen in de plaats.
    Heel even wilde ze gaan protesteren, dat ze het in publiek liever wat kuiser hield, maar net zo gauw als die gedachte in haar op gekomen was was die weer de deur uit. Sterker nog, het besef dat ze niet alleen waren leek volledig uit haar geheugen gewist te worden met elke seconde die verstreek. Haar handen vonden hun weg naar Gus' gezicht en liefkozend streelden haar duimen zijn wangen. Ondanks hij vanochtend pas geschoren had, voelde ze alweer een hele lichte stoppel, wat haar op z'n zachtst gezegd aangename rillingen bezorgde. Ze wist niet precies waarom ze hier zo'n sucker voor was, maar ze kon het niet ontkennen. Onbewust lachte ze tegen zijn lippen aan, nadat een kleine zucht haar ontsnapt was. Het was zeker niet de eerste keer dat ze zoenden, maar om te zeggen dat ze het bijzonder vaak gedaan hadden klopte ook weer niet - het was een regel die Laurel zichzelf had opgelegd, tot ze Gus wat beter kende maar voornamelijk tot ze wat meer duidelijkheid had wat haar gevoelens voor hem betrof. Natuurlijk waren er een aantal stiekeme avonden geweest, wanneer de drang te groot werd en het blondje zichzelf in een hartstochtelijke kus verwikkeld vond voor ze het goed en wel besefte. Maar toch was ze elke keer weer aangenaam verrast door het zoentalent van de attacker.
    "Damn," flapte ze er fluisterend uit, alvorens een adempauze in te lassen.
    Pas nu besefte ze dat Ezra en Clyde de benen hadden genomen. Aanvankelijk voelde ze zich schuldig, maar al snel begon het te dagen dat het tweetal waarschijnlijk zelf alleen wilde zijn. Ze nam het hen niet kwalijk, die twee hadden al genoeg verloren tijd in te halen als je het haar vroeg.
    "We hebben ze weggejaagd," grinnikte Laurel zachtjes, met een ondeugende fonkeling in haar ogen ging ze verder. "Zie je wel dat je too hot to handle bent?" Normaliter was ze niet het type dat zulke uitspraken deed, maar op dit moment was ze in de zevende hemel en leek haar filter het nog minder te doen dan onder minder verhitte omstandigheden.
    "Wil je dansen?" vroeg ze toen. De muziek had inmiddels een meer sensuele ondertoon gekregen, en hoewel ze anders waarschijnlijk nooit in het bijzijn van anderen een dansje zou wagen wist ze dat te gefocust op haar danspartner zou zijn om zich om zichzelf te kunnen schamen. "Of wil je een rustig plekje opzoeken?" Haar handen waren inmiddels om zijn hals gegleden, gevolgd door haar armen, waardoor amper nog een millimeter tussen hen in was, wat het verlangen dat het blondje al zo lang onderdrukte weer deed oplaaien.



    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Nick Adam Hanson

    18 | Defender "The Wall" @ The Vipers | Mr. Right | My Laylady

    "Wat is er aan de hand?" Hij wist niet of hij het verontrustend of een geruststelling moest vinden dat Layla zijn vraag met een vraag beantwoordde; of ze vermeed het antwoord, of ze tastte net zo in het duister als hij - misschien zelfs nog meer.
    "Ik heb Gus beloofd niks te zeggen," sprak hij, na een korte stilte. Het vrat aan hem, iets niet met zijn grootste steun en toeverlaat te kunnen delen. Maar tegelijk wilde hij zijn maatje niet teleurstellen, wilde hij Laurel niet teleurstellen. Wat Gus te weten was gekomen was ook alleen voor zijn oren bedoeld geweest, Nick hoorde het niet eens te weten. Maar waarom niet? Waarom was ze hier niet mee naar hem gekomen?
    Voor hij zichzelf weer in die neerwaartse spiraal kon laten zakken trachtte hij zichzelf af te leiden door de toppen van zijn wijs- en middelvinger als beentjes langs de arm van Layla te laten lopen, helemaal naar haar schouder toe, waarna hij zijn hand op haar wang legde en haar gezicht naar zich toe kantelde.
    Hij drukte zijn lippen kort op de hare en fluisterde vervolgens,
    "Kan je een oogje in het zeil houden? Je hoeft niet haar beste vriendin te worden, gewoon... af en toe vragen hoe het gaat?" vroeg hij, hopend dat het niet teveel gevraagd was. Hij wilde Layla niet in een ongemakkelijke positie plaatsen, dat nooit. "Ze kijkt op naar je, weet je?" ging hij verder. "En eigenlijk komt het door jou dat zij en Gus elkaar ontmoet hebben. Je had haar die zwarte jurk van je geleend, toch? Op onze laatste house party. Laurel had er wijn op gemorst, schijnt dat ze nogal in paniek was. Gus heeft haar geholpen met de vlek."
    Ondanks zijn zwaarmoedige bui moest Nick nu toch even lachen. De Hansons waren blijkbaar niet in staat een relatie te starten zonder bizarre origin story. Hij had een ontploffing veroorzaakt toen hij Layla voor het eerst zag, Zijn vader viel voor zijn schoonmoeder, en zijn zusje had vlekken-advies nodig van één van de ruigste kerels die hij kende. Het moest wel bijna een genetisch doorgegeven talent zijn.
    "'t is jouw schuld, Monroe. Met je stomme sexy jurkjes ook." In zijn stem lag echter niks van gemeend verwijt.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Ezra Blake Morrison



    Male lead Double Trebble | 18 years | Outfit | With Laurel, Gus and Clyde

    Terwijl Ezra en Clyde hun weg tussen de mensen maakten opzoek naar een drankje keek Ezra nog even achterom naar zijn beste vriendin. Hoewel hij Laurel haar gezicht niet echt kon zien straalde ze geluk uit, zij en Gus, Ezra had het echt niet aan zien komen, maar hij was oprecht heel erg blij voor haar. Daarbij was Ezra nu al enthousiast voor de double dates die dit op kon leveren, tenminste als die twee dan niet spontaan elkaar begonnen af te lebberen. Niet dat Ezra het nu heel erg vond, hoewel hij graag met het andere koppel praatte spendeerde Ezra ook maar al te graag zijn tijd met Clyde. Ezra draaide zijn hoofd dan ook al snel weer terug naar de jongen die hem tussen de mensen door leidde en keek even naar hun vingers die met elkaar verstrengeld waren. Een tevreden glimlach verscheen op Ezra zijn lippen, terwijl hij Clyde een zacht kneepje in zijn hand gaf.
    'Dus, meneer is dorstig geworden van al dat gepraat?' zei Clyde toen ze tot stilstand kwamen, Ezra deed nog een kleine stap in de richting van de lacrosse captain om de afstand tussen hen te overbruggen. 'Just tell me what you want and I'll get it for you.' Clyde zijn lippen landen vederlicht op Ezra zijn slaap, maar dat leek niet genoeg te zijn voor Ezra, langzaam schuifelde hij nog wat dichter tegen de jongen tegenover hem aan, hij kon niet dichtbij genoeg zijn. 'Het maakt me niet zoveel uit, het enige wat ik echt wil is jou,' zei Ezra, wetend dat Clyde waarschijnlijk net zoveel van hen walgde als hijzelf. Beide jongens leken nooit echt veel te hebben gehad met het hele liefde gebeuren. Lust, dat was er genoeg geweest, maar dit was volledig nieuw voor zowel Ezra als Clyde. Onbetreden gebied, maar Ezra ging graag op verkenning met Clyde aan zijn zijde. Ezra legde zijn handen op Ezra zijn heupen terwijl hij langzaam mee bewoog met de muziek die iemand ergens had aangezet. 'Waarom heeft dit zolang geduurd,' fluisterde Ezra, zijn voorhoofd lag inmiddels tegen die van Clyde, neuzen tegen elkaar aan, lippen zo dichtbij elkaar dat Ezra echt moeite moest doen om de afstand niet helemaal te overbruggen.
    'Je mag me ook alvast vertellen wat je straks wilt gaan doen, het is jouw avond.' zei Clyde, Ezra grinnikte terwijl hij Clyde recht aankeek. 'Ik was eigenlijk van plan vroeg naar bed te gaan,' zei Ezra serieus, hij was van plan vroeg in zijn bed te liggen zodat hij morgen zijn allerbeste performance zou kunnen geven, maar met Ronnie weg maakte het waarschijnlijk toch al niet meer zoveel uit. Als ze toch al verloren waren kon Ezra de touwtjes misschien ook wel een beetje los laten. 'Maar als jij een betere suggestie hebt dan wil ik daar best in mee gaan.' zei hij dan ook terwijl hij een ondeugende grijns liet zien. 'Volgens mij is er nog wel iets wat we nog niet hebben afgemaakt.'


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    C H A R L I E      "C L Y D E"      C A R S O N      A M B E R

    Valley Viper Captain - 18 - With Ezra, Laurel and Gus --> Ezra




    Hoewel ik het erg gezellig had gevonden even bij te kletsen met Laurel en Gus, was ik stiekem ook wel blij dat ik Ezra nu weer helemaal voor me alleen had. Hoewel we al een tijdje met elkaar in de weer waren geweest voelde het nu pas echt. Het voelde of ik weer opniew mijn hart verloren aan de jongen en het zorgde voor een constant high. Onderweg naar de drank tafel waren er toch wel een enkeling tegen me op gebotst en waar ik ze normaal de wind van voren zou hebben gegeven kon ik het nu gewoon laten rusten. Het was nog geen dag geleden sinds ik mijn gevoelens jegens Ezra had toegegeven aan de buitenwereld en ik was nu al minder opgefokt.
    Hoe naar ik de confrontatie met Ronnie in de kleedkamers ook gevonden had, misschien was het wel nodig geweest. Het was mijn broertje, hij kwam er heus wel weer overheen. We hadden samen wel voor hetere vuren gestaan. Ik wist zeker dat Ronnie me alleen maar gelukkig zou willen zien en ik geloof dat ik dat was met Ezra. Ik bedoel, ik had me zelden zo gelukzalig gevoed als dat ik nu deed, dat moest iets betekenen, toch?
    Eenmaal we tot stilstand waren gekomen kwam Ezra zo dicht mogelijk bij me staan. Normaal was ik erg op mijn personal space, maar van Ezra kon ik het wel hebben. Ik wilde de jongen zo dichtbij mogelijk hebben.
    'Het maakt me niet zoveel uit, het enige wat ik echt wil is jou,' antwoordde Ezra op mijn vraag en ik beet breed grijnzend op mijn lip. Nog even en Ezra liet me giechelen als een verliefd schoolmeisje. Hoewel ik dat lovey dovey gedoe bij ieder ander echt verschrikkelijk vond kon ik er stiekem geen genoeg van krijgen.
    'Then you're in luck,' grijnsde ik en bracht mijn lippen dichtbij zijn oor. 'Cuz I'm all yours.' fluisterde ik waarna ik hem met pretoogjes aan keek. Ik wilde elke avond wel zo spenderen en misschien kon dat vanaf nu ook wel gewoon. Nu was er niets meer wat we moesten verbergen. Het liet me afvragen waarom ik er niet gewoon veel eerder voor uit gekomen was.
    Ezra had zijn handen naar mijn heupen verplaatst en was langzaam mee gaan bewegen met de muziek die er speelde. Een voorzichtige grijns verscheen rond mijn lippen en ik sloeg mijn armen rond zijn nek. 'Waarom heeft dit zolang geduurd,' fluisterde Ezra en mijn ogen vonden die van hem.
    Ik haalde kort mijn schouders op. 'Ze zeggen vaak dat wanneer je ergens heel erg naar uitkijkt, je het extra waardeerd als je er lang op hebt moeten wachten en hard voor hebt moeten werken.' grijnsde ik. 'Normaal vind ik dat soort wijze woorden maar onzin maar ik denk dat deze best eens waarheid kan zijn.' glimlachte ik naar Ezra. Het voelde als een wedstrijd die eindelijk gewonnen was.
    Intussen was Ezra nog dichterbij gekomen en rustte zijn voorhoofd op die van mij. Een constante tevreden glimlach kon ik niet onderdrukken. Nu Ezra zo dichtbij was zag ik mijn kans schoon en overbrugde ik de laatste centimeters die tussen onze lippen hadden gelegen. Hoe vaak ze elkaar intussen ook geraakt hadden, het ging nooit vervelen. Het voelde anders nu, ik hoefde nu niet constant over mijn schouder te kijken, bang dat iemand het misschien gezien had.
    Het boeide me nu vrij weinig wie het zag, ze mochten best weten dat deze knappe getalenteerde nu bij mij hoorde.
    Vervolgens had ik Ezra gevraagd hoe hij de rest van de avond in wilde vullen. 'Ik was eigenlijk van plan vroeg naar bed te gaan,' vertelde Ezra me en een ondeugende grijns verscheen op mijn gezicht. 'Voor mij maak je wel een uitzondering, toch?' vroeg ik zo onschuldig mogelijk.
    'Maar als jij een betere suggestie hebt dan wil ik daar best in mee gaan.' ik beet kort op mijn lip en haalde mijn schouders op. 'Oh, suggesties genoeg, maar Ezra wil naar bed.' zei ik op een speelse toon.
    'Volgens mij is er nog wel iets wat we nog niet hebben afgemaakt.' zie Ezra vervolgens wat me hem weer aan deed kijken. 'Hmh, ik wil dat moment best over doen. Dat, als jij iets anders in bed wil doen dan mij je in laten stoppen, sleepy boy.' knipoogde ik naar hem alvorens ik subtiel mijn handen naar zijn achterste liet afdalen.


    How far is far

    Gus Miller
    17 • Valley Vipers • Second in Command • Hi lovely • The Party • Laurel

    Ik was eigenlijk een beetje vergeten dat we gezelschap hadden. Ik ging een beetje te veel in op haar bezorgdheid, die eigenlijk nergens voor nodig was. Ik voelde vooral opluchting na mijn gesprek met Nick, in elk geval over mijn relatie met Laurel, ons onderonsje over haar status op school was een tweede, maar daar wilde ik nu echt niet aan denken. Daarentegen flirtte ik maar wat graag met mijn vriendinnetje en vroeg haar om een kus, terwijl ik haar tegen me aan in de lucht hees. Ze was niet heel zwaar, en zo waren we in elk geval op de goede hoogte voor een kus. Haar zachte woorden deden me zacht gniffelen. Ze was zo verschrikkelijk schattig als ze dat zei. Al snel versmolten mijn lippen met de hare zonder dat ze me echt tegen kon houden. Het voelde geweldig om haar te kunnen zoenen in het openbaar. Het was nog een vrij tamme kus, maar het maakte de vlinders in mijn buik helemaal gek. Ik was aan het zoenen met mijn vriendinnetje in het openbaar, ik kon het bijna niet geloven. Tijdens de kus krulden mijn mondhoeken wat omhoog. Haar zachte aanraking van mijn gezicht liet mijn glimlach nog wat verder groeien. Ik was de gelukkigste man ter wereld, en niemand zou dat kunnen verleggen. Elke kus tussen ons voelde speciaal. Misschien was het omdat het allemaal nog vrij nieuw was, maar ik hoopte enorm dat dit gevoel nooit weg zou gaan, dat elke kus bijzonder zou blijven en mijn hart door mijn borstkas liet fladderen als een kolibrie.
    Toen Laurel uiteindelijk de kus beëindigde, verscheen er een stralende glimlach op mijn gezicht. Als ik echt van die hartjes in mijn ogen kon krijgen, zou dat nu zo zijn, met de hoeveelheid liefde en genegenheid waarmee ik mijn vriendinnetje aankeek. Ik had niet eens gemerkt dat onze gesprekspartners waren verdwenen tot zij me erop wees. Oops. Een klein lachje rolde over mijn lippen, wat luider werd toen ze er nog wat aan toevoegde. "Ik? Dan heb je jezelf nog niet gezien, schoonheid." Ik drukte nog een klein kusje op haar voorhoofd. "Nick en Layla hebben competitie dit jaar voor hun titels voor prom." Mijn ogen twinkelden een beetje. Ik geloofde niet dat we die twee zouden verslaan, maar om haar te zien met dat afgezaagde kroontje op haar hoofd was toch iets wat mijn lach nog iets breder maakte. Die glimlach werd wel weer iets minder toen ze begon over dansen. Dat kon ik dus niet. Tuurlijk had ik op les gezeten, net als vioolles, en zoveel andere dingen die erbij hoorde al je de vermeende opvolger was van een invloedrijke zakenman. Ik had het gehaat en had expres mijn voet gebroken om niet meer te hoeven gaan. Echt dansen op muziek wat niet schuifelen was kon ik niet, en gezien ik niet al mijn remmen weg kon drinken, was het allemaal een beetje ongemakkelijk.
    De muziek veranderde precies dat moment naar iets waar je niet echt iets anders op kon doen dan schuren. Dat kon ik wel, maar ik wist nu niet of mijn vriendinnetje dat okay zou vinden. Ik zette haar rustig op de grond terwijl zij verder ging over een rustig plekje. Dit zorgde ervoor dat een van mijn wenkbrauwen omhoog schoot. Dat had ik niet verwacht. Sure, we waren nu echt een item en iedereen wist ervan, maar toch had ik niet verwacht dat ze zo'n stap zou voorstellen, of was ik me nu dingen aan het inbeelden die ze niet bedoelde. "Een rustig plekje als in praten, of als in dat lingerie setje waar je het over had?" Mijn stem was zacht genoeg dat enkel zij het kon horen. Bij ieder ander meisje had ik meteen gedacht dat ze op sex uit was, maar na de afgelopen weken kon ik dat bij haar gewoon niet. Ze was zo puur en onschuldig, zelfs al was ze geen maagd meer. Intussen liet ik allebei mijn handen op haar heupen rusten, en bewoog ons zo op de maat van de muziek. Misschien was het niet de beste zet om nu zo te bewegen met mijn kruis bijna tegen de hare, terwijl het idee van haar in lingerie nog in mijn hoofd ronddwaalde, maar dat maakte me niet uit. Het voelde goed en leuk en zolang we samen waren was ik gelukkig.



    Bowties were never Cooler

    Ezra Blake Morrison



    Male lead Double Trebble | 18 years | Outfit | With Clyde

    'Then you're in luck,' zei Clyde op een gedempte toon terwijl zijn ogen die van Ezra ontmoetten. Ezra zijn mondhoeken gleden omhoog, in luck Ezra wist één ding zeker hij was zeer zeker in luck zoals Clyde hem dat vertelde. Ezra kon niet eens omschrijven op hoeveel manieren hij in luck was met de jongen tegenover hem. Er waren zoveel dingen die fout hadden kunnen gaan, en ook fout waren gegaan, vanavond, maar het meest belangrijke was dat hij hier nu met Clyde stond. Het kon Ezra niet eens schelen dat de ogen van zijn klasgenoten in zijn rug prikten, Ezra kon zich alleen maar focussen op Clyde. 'Cuz I'm all yours.' fluisterde Clyde nog na zijn vorige woorden, Ezra voelde de haren in zijn nek omhoog staan. 'And i'm all yours,' zei hij bijna geluidloos terug tegen Clyde terwijl hij Clyde tevreden aankeek, dit was waar hij wou zijn.
    Ezra zijn vingers maakten kleine cirkeltjes over Clyde zijn heupen terwijl hij zelf langzaam heen en weer bewoog op de muziek die door de kamer klonk. Ezra had niet echt het idee dat hij op de maat bewoog, en hij had zeker wel een gevoel voor ritme, maar hij was vooral bezig met Clyde in zijn armen. 'Ze zeggen vaak dat wanneer je ergens heel erg naar uitkijkt, je het extra waardeert als je er lang op hebt moeten wachten en hard voor hebt moeten werken. Normaal vind ik dat soort wijze woorden maar onzin maar ik denk dat deze best eens waarheid kan zijn.' zei Clyde, Ezra grinnikte, dit klonk inderdaad niet iets waar Clyde normaal gesproken in zou geloven. 'Oh, dus je word ineens poëtisch van mij,' zei Ezra grinnikend. 'No worries, ik denk dat er ook wel iets van waarheid inzit.'
    Inmiddels had Ezra de afstand tussen hen overbrugd, met slechts enkele centimeters tussen hem en Clyde, het was Clyde die ervoor zorgde dat zelfs die laatste centimeters werden overbrugd. Ezra kon niet anders dan glimlachten tegen Clyde zijn lippen aan, waarschijnlijk zouden zijn mondhoeken vanavond niet meer naar beneden kunnen gaan. Hij was er al een hele tijd achter dat hij gevoelens voor Clyde had, maar pas sinds vandaag wist hij zeker dat de gevoelens ook wederzijds waren en Ezra wist niet zo goed hoe hij zich normaal moest gedragen hieronder.
    'Oh, suggesties genoeg, maar Ezra wil naar bed.' zei Clyde, nadat Ezra zijn originele plannen voor vanavond had aangegeven. Ezra schudde lichtelijk zijn hoofd, hij wist wel dat het verstandiger was om niet al te laat naar bed te gaan, maar hoe kon hij gaan slapen als hij ook de hele avond met Clyde zou kunnen spenderen? 'Hmh, ik wil dat moment best over doen. Dat, als jij iets anders in bed wil doen dan mij je in laten stoppen, sleepy boy.' ging Clyde verder waarbij zijn hand langzaam afgleed naar Ezra zijn achterste. 'Ah, dus jij dacht nog altijd aan een bed,' zei Ezra terwijl hij Clyde met een kleine grijns aan keek. 'Volgens mij heb jij nog altijd niet kunnen douchen na je game.' Ezra zijn vingers gleden nu even snel onder Clyde zijn t-shirt. 'Maar niks te wild,' waarschuwde Ezra vervolgens toch iets serieuzer. 'Ik moet morgen nog wel een beetje goed voor de dag komen.'


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Laurel Kate Hanson

    16 going on 17 | Double Trebble | Taylor's party | Gus | Outfit

    "Een rustig plekje als in praten, of als in dat lingerie setje waar je het over had?" Er was iets vertederends aan de manier waarop hij het vroeg, dát hij het vroeg. Laurel kon niet anders dan wederom glimlachen, en besloot vervolgens Gus voor zijn fatsoen te belonen met een kusje.
    Haar hartje ging hevig te keer toen ze opmerkte hoe dicht ze inmiddels tegen elkaar aan stonden, maar alsnog liet ze zich gewillig door hem op de muziek leiden - graag zelfs. De spanning die tussen het tweetal in hing was bijna tastbaar, en liet haar terug denken aan de avond waarop dit alles begonnen was. Reeds toen had Gus haar in haar ondergoed gezien, al was dat om een heel andere reden dan degene die ze nu in gedachten had. De zenuwen die langzaam waren komen opborrelen namen de overhand toen ze zei,
    "Eender welke van die twee. Beiden. Niet per se in die volgorde." Laurel keek Gus in de ogen terwijl ze haar vingers wat met zijn haren liet spelen, in de hoop zichzelf wat tot rust te brengen. Het blondje hield van hun gesprekken, ze leken ook nooit uitgepraat te zijn en als er dan toch een stilte viel dan was die alles behalve ongemakkelijk. Dat nam echter niet weg hoe ze steeds weer een beetje meer naar de attacker voor zich gaan verlangen was, hoe ze had gevochten daar niks aan te doen tot er voor beiden genoeg duidelijkheid was. Ze kon niet ontkennen dat ze graag met hem het bed wilde delen. Maar als hij vond dat hét moment er nog niet was dan was praten ook gewoon prima. Het ging haar er vooral om dat ze bij hem kon zijn, of dat nu met of zonder kleren gebeurde.
    Haar ogen zakten naar zijn lippen, waarna ze de hare er tentatief, bijna afwachtend tegenaan drukte.
    "Wat heb jij in gedachten?" fluisterde ze tegen zijn lippen aan. Pas nu besefte hoeveel spijt ze ervan had niet gewacht te hebben om met iemand naar bed te gaan tot ze voor diegene voelde wat nu allemaal door haar heen ging, hoe graag ze gewild had dat Gus de eerste was met wie ze dit kon delen - aan wie ze zichzelf kon geven. Alweer nam haar hartslag een stukje toe. Laurel vond echter troost in het idee dat haar fling met Micah wel betekende dat ze niet al teveel zou hoeven stuntelen wanneer ze zover zouden komen, dat ze niet volledig onervaren was.



    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Gus Miller
    17 • Valley Vipers • Second in Command • Hi lovely • The Party • Laurel

    Laurel's kusje deed mijn hart een slag overslaan, voor het sneller dan voorheen doorging met kloppen. Nu hadden we net ook al gekust, maar dit voelde toch anders, vooral omdat ik net iets had voorgesteld wat toch wel een aantal stappen verder waren dan dat we ooit waren gegaan. Ik had haar de eerste nacht wel in haar ondergoed gezien, maar dat was heel anders dan nu. Nu was het express en zaten er heel andere gevoelens achter.
    Mijn ogen werden groot als wagenwielen toen ze instemde, niet alleen om te praten en misschien wat te zoenen, maar ook met de lingerie. De glinsters in haar ogen waren zo prachtig dat ze me betoverden. Ik wist echt even niet goed wat ik moest zeggen, wat me nog nooit was overkomen, maar wat met haar keer op keer gebeurde. Ik hield haar dicht tegen me aan en glimlachte naar haar met niets anders dan liefde in mijn ogen. Ik verlangde naar haar in meer manieren dan alleen fysiek, wat toch wel een beetje onwennig was voor mij omdat ik dit al lang niet had gevoeld en nooit zo hevig. Ik merkte eigenlijk pas dat ik te lang stil was toen ik haar lippen weer op die van mij voelde, en haar zachte gemompel hoorde. Ik kuste haar zachtjes terug voor een momentje, en genoot er enorm van. Het was genoeg om mijn hart nog iets sneller te laten slaan. Het was fijn, zacht, en verrassend onschuldig. Dat zou waarschijnlijk wel veranderen als we eenmaal kledingstukken zouden verliezen, waardoor ik er extra van genoot.
    Uiteindelijk trok ik langzaam terug met een glimlach op mijn gezicht, maar ook wat speelse twinkeltjes in mijn ogen. "Zullen we maar gaan dan? Dan hoeven we ook niet te zien hoe de rest ladderzat wordt." Ik liet haar langzaam los met een arm, maar hield de ander om haar middel gewikkeld. Ik wilde haar het liefst helemaal niet meer loslaten, maar zo door de kamer met feestende mensen manoeuvreren was al lastig genoeg. Uiteindelijk kwamen we toch bij de deur zonder dat te veel mensen me nog probeerden te stoppen. Iedereen was inmiddels dronken genoeg om met hun eigen zaken bezig te blijven. De gang was rustig en stil, in tegenstelling tot wat er net zich hier had afgespeeld was het nu vredig. De spanning begon langzaam toch iets op te klimmen in mijn onderbuik, wat weer iets was wat ik al heel lang niet op deze manier had gevoeld. Het was zo erg dat het beschamend lang duurde voor ik het pasje van onze kamer uit mijn kontzak had weten te vissen en de deur open had.
    Toch vonden we onze weg naar binnen. Eigenlijk hadden Nick en ik op deze kamer moeten liggen en Layla en Laurel op de ander, maar dit soort wisseltrucs op school trips waren niet vreemd voor ons sinds die twee waren begonnen met daten, het was alleen nooit zo fijn geweest als nu. Ik gaf de deur een zacht zetje met mijn voet, zodat die in het slot zou vallen, terwijl ik mijn beide armen weer om mijn vriendinnetje sloeg. Dat woord alleen al was genoeg om mijn volledige lijf in vuur en vlam te zetten en mijn hart sneller te laten slaan. "Heb je iets belangrijks waar je graag eerst over wil praten, of wil je me eerst dat setje laten zien waar je me al de halve dag mee plaagt?" Mijn stem was even speels als de twinkels in mijn groene ogen. Ik gaf haar alleen niet echt tijd om te antwoorden. In plaats daarvan drukte ik mijn lippen weer op die van haar, dit keer toch echt wat intenser dan de zachte onschuldige kusjes die we tot nu toe hadden gedeeld. Het zorgd ervoor dat de vlinders in mijn buik ontploften en ik zou het niet anders willen.



    Bowties were never Cooler

    Laurel Kate Hanson

    16 going on 17 | Double Trebble | Motel room | Gus | Outfit

    De kus die Gus als antwoord schonk vertelde Laurel precies wat ze wilde weten. Het was dan ook met een glimlach dat ze hem terug zoende, al was ook deze helaas weer veel te snel voorbij.
    "Zullen we maar gaan dan? Dan hoeven we ook niet te zien hoe de rest ladderzat wordt." Ze knikte, al was ze hem zonder enig argument ook gevolgd. Ze merkte op hoe hij -ondanks het alles behalve makkelijk bewegen was- steevast één arm om haar heen beef houden. Voor de zoveelste maal slaagde hij er, hoogstwaarschijnlijk zelfs zonder opzet, in haar te laten voelen alsof ze zijn wereld was; liet hij zijn trots om haar en wat ze samen deelden nogmaals blijken. Laurel kon niet anders dan wensen dat ze hem haar hart veel eerder geschonken had. Er was niemand die haar liefde verdiende zoals Gus.
    Eens ze de overbevolkte kamer uit waren drong de realiteit, en wat te gebeuren stond, een stuk sterker door. De vlinders in haar buik gingen heviger fladderen, al namen daar ook de zenuwen weer een stuk mee toe.
    Opnieuw bracht Gus kort afleiding. Terwijl hij stuntelde de keycard uit zijn achterzak te krijgen sloeg het blondje een hand voor haar mond en onderdrukte een lachje. Het was zeker niet dat ze hem uitlachte, integendeel. Het deed haar goed te merken dat zij niet de enige was die te kampen had met nervositeit. Ze had het ook simpelweg niet van de stoere attacker -met het peperkoeken hart- verwacht. Zoals zij het altijd al begrepen had had hij reeds behoorlijk wat ervaring met dit soort dingen, dat ook hij wat zenuwachtig leek bevestigde alleen maar dat er meer achter zat.
    Eens hij de deur open had leek alles in een stroomversnelling te komen. Het zangeresje werd de kamer in geleid, hoorde de deur achter zich dicht vallen en voelde op hetzelfde moment de gespierde armen van haar vriendje weer om zich heen. Een onvrijwillige giechel rolde over haar lippen, opgewekt door het besef dat ze een vriendje had én dat dat ook nog eens deze aantrekkelijke teddybeer was.
    "Heb je iets belangrijks waar je graag eerst over wil praten, of wil je me eerst dat setje laten zien waar je me al de halve dag mee plaagt?" Laurel voelde hoe haar wangen gingen gloeien bij zijn vraag, en wist kort niet wat gezegd. Het was niet haar bedoeling geweest hem te plagen. Sterker nog, het had een verrassing moeten blijven tot op dit moment maar ze had natuurlijk weer eens haar mond voorbij gepraat.
    Toen ze wel wist wat ze wilde zeggen kreeg ze echter de kans niet meer, al was de reden daarvoor eentje waarover ze niet zou klagen. Haar armen gleden om zijn hals terwijl ze hem terug kuste. Het blondje was zich hyperbewust van hoe dicht ze hiermee tegen elkaar kwamen te staan, voelde zowat elk spiertje van zijn lichaam tegen het hare. De intensiteit waarmee dit alles verliep ontnam haar zowat letterlijk de adem.
    "Gustopher..." fluisterde ze tegen zijn lippen aan, een pauze inlassend, terwijl ze oogcontact zocht. "Wil je - kunnen we het langzaam aan doen?" Zodra ze haar vraag gesteld had besefte ze hoe immens verkeerd deze zou kunnen overkomen, en hoe dat helemaal haar bedoeling niet was. "Ik wil dit. Ik wil jou. Ik krabbel nergens in terug, hoor," verzekerde hem de eerstvolgende seconde, waarna ze dit benadrukte met een klein -maar alsnog uitdagend- kusje. "Ik ben alleen wat nerveus," gaf ze stilletjes toe. Ergens vond ze het volkomen normaal, gezien ze dan wel al seks gehad had maar daarbij niet had gevoeld wat ze nu voelde en dit net zo goed haar eerste keer kon zijn, en tegelijk vond ze het zo intens idioot van zichzelf - vooral omdat zij de aanzet had gegeven én ze Gus vertrouwde als geen ander.
    "We maken er een spelletje van?" stelde ze voor. Het had haar een heel pak op haar gemak weten te stellen, de avond dat ze elkaar voor het eerst leerden kennen, en ze hoopte dat het ook nu het grootste deel van de spanning weg zou nemen, tot er een meer aangename hoeveelheid van overbleef. "We stellen elkaar om de beurt een vraag. Als die juist beantwoord wordt doet degene die de vraag gesteld heeft een kledingstuk uit. Is het antwoord fout, trekt de ander iets uit..." Naar het einde van haar zin toe had het blondje reeds een stukje van haar fragiele zelfvertrouwen herwonnen.
    Met bonzend hart, en zonder de attacker los te laten nam ze enkele stappen naar achter, tot ze bij het bed waren. Vervolgens knoopte het hemd van hem dat ze cadeau had gekregen rond haar middel vandaan en liet het op de grond vallen. Zo hadden ze elk precies evenveel kleding stukken aan voor ze in hun ondergoed zouden belanden. Ze ging zitten, deed haar schoenen uit en schoof naar haar achter op het bed. Eens ze met haar rug tegen de leuning zat wachtte ze geduldig tot Gus hetzelfde had gedaan. Net als die eerste avond in de boomhut -en het aantal stiekeme nachten die erop gevolgd waren- vleide ze zichzelf neer op zijn schoot. Met een ondeugende glimlach besloot ze hem de eerste vraag cadeau te doen en kneep haar ogen stevig dicht.
    "Welk kleur hebben mijn ogen?" * vuurde ze op hem af.

    * op de foto is het eerder groen, maar in de rolbeschrijving heb ik bewust voor blauw gekozen.



    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    C H A R L I E      "C L Y D E"      C A R S O N      A M B E R

    Valley Viper Captain - 18 - With Ezra, Laurel and Gus --> Ezra


    Het geen waar ik al die tijd bang voor was geweest was werkelijkheid geworden, maar verassend genoeg kon het me niets schelen. Zodra ik weer in Ezra zijn ogen keek wist ik dat wat wij samen hadden het dubbel en dwars waard was.
    Ik had ruzie met mijn broer en onze klasgenoten gaapten ons aan, maar ik had me zelden zo gelukkig gevoeld.
    Ezra haalde een versie van Clyde naar boven die zelfs ik nooit eerder had gezien. Dat romantische geblaat kon best nog wel eens waarheid zijn. Er zat immers een kern van waarheid in dat Ezra in zekere zin het beste in mij naar boven haalde. Volgens Ezra zo ook mij poëtische kant. Ik grinnikte zacht om zijn woorden en haalde mijn schouders op. 'What can I say, je haalt nou eenmaal het beste in me naar boven.' stak ik licht spottend mijn tong naar hem uit. Waar de woorden er spottend uit kwamen meende ik het wel degelijk. 'Het is wel waar, ik zou zo een boek over je kunnen schrijven.' plaagde ik de jongen nog wat meer.
    'No worries, ik denk dat er ook wel iets van waarheid inzit.' gaf Ezra uiteindelijk toe. 'Oh, dat weet ik wel zeker.'
    Waar ik genoeg dingen kon bedenken hoe ik mijn avond met Ezra wilde spenderen kwam hij precies met het geen aan waarvan ik hoopte dat hij het niet zou zeggen. Hij wilde eigenlijk naar bed. Ik begreep het, als ik in zijn situatie had gezeten had ik wellicht ook liever mijn bed in gedoken. Toch hoopte ik stiekem dat hij voor mij zijn bedtijd nog enkele uurtjes uit wilde stellen. Ik deed dan ook mijn uiterste best om mijn charmes in de strijd te gooien. Ik probeerde hem niet enkel met woorden te overtuigen maar ook met daden, gezien ik subtiel mijn hand had af laten glijden naar zijn achterwerk.
    'Ah, dus jij dacht nog altijd aan een bed,' na deze woorden werd mijn grijns net dat kleine beetje breder. 'Hmh, dan sluiten we een compromis.' knipoogde ik naar hem. Zo kregen we toch beiden een beetje onze zin.
    'Volgens mij heb jij nog altijd niet kunnen douchen na je game.' sprak Ezra vervolgens en ik keek hem lichtelijk opgetrokken wenkbrauwen aan. 'Stink ik zó erg dan?' grapte ik, wetend dat hij gelijk had. Normaal was onder de douche springen het eerste wat ik deed na een wedstrijd, zeker na zo'n intense als deze. Echter naast dat ik een paar stralen water over me heen had gekregen tijdens ons kleedkamer afspraakje had ik nog geen tijd gevonden om te douchen.
    'Maar niets te wild, ik moet morgen nog wel een beetje goed voor de dag komen.' waarschuwde Ezra me en ik knikte met een brede grijns.
    'Dus, Ezra is wel in voor een warme douche?' grijnsde ik naar hem terwijl ik mijn hand door zijn nek liet glijden. 'Of misschien toch liever een koude, om wat af te koelen?' vroeg ik met een ondeugende grijns terwijl ik mijn hoofd wat schuin hield.
    'Laten we maar opschieten dan, we willen niet dat je in slaap sukkelt.' zei ik zacht waarna ik mijn handen weer van hem verwijderde en zijn hand beet nam. Zonder ook maar fatsoenlijk gedag te zeggen tegen iemand leidde ik Ezra naar mijn hotelkamer. Ik had het nu veel te druk bezig met Ezra, daarnaast zou ik de anderen toch morgen weer zien. Ze zouden het me vast wel vergeven dat ik geen uitgebreid afscheid had genomen van ze.
    Eenmaal aangekomen in de kamer draaide ik de deur op slot en richtte ik mijn onverdeelde aandacht op Ezra.
    Mijn blik vond de zijne en ik voelde mijn hart te keer gaan. Het voelde nu zoveel beter nu ik mijn liefde voor Ezra gewoon kon uiten zonder dat ik bang hoefde te zijn voor reacties van anderen. Beter gezegd: het kon me niets meer schelen. Ik vond mijn geluk bij Ezra en dat liet ik me door niemand afnemen.


    How far is far

    Gus Miller
    17 • Valley Vipers • Second in Command • Hi lovely • Their Room • Laurel

    Ik was ongewoon nerveus, en dat was echt verschrikkelijk beschamend. Het was verre van zo erg als bij Laurel, of bij de meeste jongens die zo'n mooie dame meenamen naar hun kamer, maar toch waren er zenuwen die ik al jaren niet had gevoeld. Het was allemaal toch een stuk makkelijker als je niet zo emotioneel geïnvesteerd was in iemand. Alle tijd dat we alleen hadden gekletst en gezoend had ervoor gezorgd dat ze alsmaar verder onder mijn huid was gekropen, veel verder dan wie dan ook voor haar. Het was echt bizar en het zorgde ervoor dat ik wilde dat alles perfect was, zelfs al had ik meer dan genoeg ervaring om te weten dat het nooit perfect zou zijn.
    Eenmaal alleen om de kamer trok ik haar al snel in mijn armen. Ik had haar nooit helemaal losgelaten, maar toch voelde dit verschrikkelijk fijn. Ik was tot over mijn oren verliefd op mijn vriendinnetje en mijn hele lichaam reageerde dan ook enorm heftig op de kleinste hoeveelheid contact, zeker in een meer intieme setting als deze. Mijn zenuwen gingen intussen langzaam over in iets wat een stuk speelser, en misschien zelfs een beetje uitdagend was. Ik had haar al vaker geprobeerd uit haar schulp te trekken, en dit was niet anders. Toch was dit ook weer een situatie waarbij ze eerder wat giechelde en een schattige blos op haar wangen kreeg dan echt sprak. Ze was zo aandoenlijk en ik kon mezelf gewoon niet bedwingen. Ik kuste haar nog voor ze antwoord kon geven. Dit kleine gebaar, de zachte belofte dat dit pas het begin was van een geweldige avond. Het voelde alsof er vuurwerk af ging in mijn borstkas. Ik hield haar al dicht tegen me aan, maar trok haar nog net wat dichterbij toen ik haar armen om mijn nek voelde. De kus had een nieuw soort intensiteit, een hitte die we nog nooit tussen ons hadden laten ontstaan.
    Ik wilde haar net voorzichtig mee achteruit nemen naar het bed tijdens het zoenen toen Laurel de kus zachtjes beëindigde. Langzaam opende ik mijn ogen en keek in haar prachtige blauwe ogen. Haar bijnaam voor me deed me zacht gniffelen tegen haar lippen. Het was zo stom, maar het was iets tussen ons en dat zorgde ervoor dat het toch mijn hart een sprongetje liet maken. Haar woorden zorgde in eerste instantie dat er een kleine frons tussen mijn wenkbrauwen ontstond. Ik had echt gedacht dat ze dit wilde, maar zo niet, dan ging ik me ook niet opdringen. Ik had al even gewacht en wat langer zou ik echt wel overleven. Ik wilde haar geruststellen dat het niet hoefde en we gewoon konden zoenen en het daarbij laten, maar voor ik mijn mond opentrok snoerde ze mijn mond weer. Dit keer waren het mijn wangen die voor een seconde of twee rood kleurden. Het was maar kort, maar toch was het beschamend dat zulke kleine lieve woordjes zo'n impact op me hadden. Toch maakte het me echt niets uit. Laurel was mijn vriendinnetje en we waren alleen. Er was niemand hier die dit tegen me zou gebruiken. Haar uitdagende kusje gaf mijn hart een kleine boost. Voor zo'n onschuldig meisje wist ze zo goed hoe ze dit moest doen. Het bracht de speelse glimlach terug naar mijn gezicht. Het maakte mij niet uit dat ze nerveus was, het maakte het zelfs wat makkelijker omdat ik ook niet helemaal vrij was van zenuwen.
    Laurel stelde voor er een spelletje van te maken, waardoor een van mijn wenkbrauwen nieuwsgierig omhoog schoot. Ik was echt heel benieuwd waar ze aan dacht, want zelf kon ik niet zo goed verzinnen wat voor spelletje er paste in deze situatie. Ik luisterde aandachtig, terwijl de twinkels in mijn ogen alleen maar meer werden en mijn speelse glimlach alleen maar breder werd. Dit was de perfecte manier om het ijs te breken. Alleen al het feit dat Laurel toch al een stukje zelfverzekerder leek was meer dan genoeg om ervoor te zorgen dat ik knikte en nog snel een kusje op haar voorhoofd drukte. Ik wilde nog wat zeggen, maar in plaats daarvan liet ik me door haar meevoeren naar het bed. Daar begon ze al meerdere kledingstukken, waaronder mijn shirt, uit te doen. Het kostte me een seconde om te begrijpen dat ze nu evenveel kledingstukken droeg als ik. Toen ik het eenmaal doorhad trapte ik mijn schoenen uit en kroop naast haar op ons bed, wat bestond uit de twee bedden die we tegen elkaar hadden geschoven. "Ik hoop dat je niet teleurgesteld bent als je doorkrijgt hoe slecht mijn geheugen is." Ik bracht het als een grap, maar ik hoopte dat ze het echt niet erg vond. Ik sloeg mijn armen meteen om haar heen toen ze op mijn schoot kroop. Inmiddels deden we dit al wel vaker, maar toch voelde het altijd speciaal. Ik drukte een zacht kusje op haar slaap.
    De eerste vraag was een inkoppertje. Ik had haar net nog aangekeken en ik was niet zo blind dat ik dat niet had gezien. "Het mooiste blauw dat ik ooit heb gezien." Ik schoof voorzichtig mijn handen onder haar shirt. Mijn glimlach liet mijn hele gezicht stralen. Voorzichtig schoof ik haar shirt omhoog en over haar hoofd uit. Haar huid was heel zacht onder mijn vingers. Ik gooide het stuk stof in een vloeiende beweging naar de andere kant van het bed. Ik moest moeite doen om niet te staren en mijn mond dicht te houden. Ze was sowieso al bloedmooi, maar de kleur en vorm van haar BH accentueerde dit nog meer. Haar geplaag was leuk geweest, maar nu ik haar zo zag, bleek dat ze het heel erg afgezwakt hoe goed ze eruit zag. "Wow" mompelde ik binnensmonds, terwijl ik mezelf dwong terug naar haar prachtige gezicht te kijken. Ik mijn armen weer om haar heen en leunde iets tegen de muur om misschien wat beter te kunnen nadenken in haar buurt. Dat was namelijk best heel moeilijk. "Welke positie speel ik?" Ik had haar eigenlijk willen vragen welke kleur mijn haar was, maar dat was een te erge weggever. Toch wist ik 100% zeker dat ze dit antwoord wist. Ik vond het ook niet erg om mijn shirt uit te doen. Daarbij kon ik niets echt erg vinden met zo'n mooie dame op mijn schoot.



    Bowties were never Cooler

    Laurel Kate Hanson

    16 going on 17 | Double Trebble | Motel room | Gus | Outfit

    "Het mooiste blauw dat ik ooit heb gezien." Met blozende wangen opende het blondje haar ogen weer. Ze had hem enkel naar het kleur gevraagd, en zich niet aan een compliment verwacht. Het mooie was dat dit een compliment was waarbij ze zich niet oncomfortabel ging voelen, het voelde namelijk een pak persoonlijker dan opmerkingen over hoe goed haar lichaam er of gezicht er volgens hem zou uit zien. Glimlachend tilde Laurel haar armen boven haar hoofd toen ze in de gaten kreeg dat Gus er geen gras over liet groeien haar van haar shirt te ontdoen. Hierbij was ze zich ervan hyperbewust hoe zachtjes zijn vingertoppen haar huid raakten, en hoe hij haar alsnog de tijd leek te geven zich alsnog te bedenken mocht ze dat willen. Dat wilde ze niet - ondanks haar hart inmiddels zo snel ging dat ze er misselijk van dreigde te worden.
    "Wow" klonk het vanuit Gus' kant, wat haar zenuwen enkel verder liet opflakkeren. Ze deed haar best zijn bewondering te accepteren, omdat ze wist dat die van zijn kant uit oprecht was, maar dat nam niet weg hoe het er tegelijk voor zorgde dat ze zich weer immens zelfbewust ging voelen. Zeker in combinatie met hoe ze de warme huid van zijn armen nu om haar middel heen voelde. Het liefst van al reikte ze nu naar het laken om het voor zich heen te trekken en zichzelf zo te verstoppen. Het blondje maakte echter een inspanning, met alles wat ze had, er niet aan toe te geven en zocht soelaas in de glinsterende blik van haar vriendje. Ze slikte moeilijk en focuste op zijn vraag.
    "Welke positie speel ik?" De Viper was amper klaar met spreken, of Laurel's hersenen deden iets vreemds en linkten het woord 'positie' aan de vele fanfics met erotische ondertonen die ze op internet had gelezen. Het eerste antwoord dat dusdanig in haar opkwam was 'zonder twijfel een top.' Het zangeresje sloeg prompt haar hand voor haar mond, om het gegeneerde lachje dat op haar lippen verschenen was te verbergen. Ze wist niet of ze werkelijk moest lachen, of door de grond moest zinken uit schaamte.
    "Don't ask," wist ze Gus te vertellen, met een bijna smekende blik in haar ogen. "Het is een onnozel, tiener-meisje's-binnenpretje. Ik -ik denk niet dat je 't weten wil." Het blondje besefter echter dat ze met vuur speelde. Aan de ene kant was het inmiddels duidelijk dat Gus haar nooit zou dwingen iets te vertellen dat ze niet wilde vertellen. Máár, naarmate ze closer werden merkte Laurel meer en meer op hoe nieuwsgierig haar roodharige dreamboat was naar alles wat haar betrof. En op dit moment wist ze niet welke kant zou overwinnen, zeker omdat duidelijk was dat het niet over ernstige zaken ging.
    "Je bent attacker, natuurlijk. Oké mijn beurt," ging ze dan ook snel verder, hopend het gesprek van haar kortstondige mentale kortsluiting af te leiden - hierdoor compleet vergetend dat ze volgens de regels van haar eigen voorgestelde spel haar vriendje mocht vragen een kledingstuk uit te trekken. "Welk soort snoepjes eet ik het allerliefst?" slingerde ze er vlug haar vraag achteraan, zich nog steeds niet van bewust dat Gus teveel kleren aan had, hopend dat ze niet zou moeten vertellen wat voor schunnige gedachten soms werkelijk door haar hoofd gingen, welk soort verhalen ze las...



    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Ezra Blake Morrison



    Male lead Double Trebble | 18 years | Outfit | With Clyde

    Het was niet de eerste keer dat Ezra en Clyde seks zouden hebben, ze hadden al heel lang een ding gaande, maar Ezra wist zeker dat dit anders zou zijn dan alle andere keren. Vanaf het moment dat Ezra Clyde voor het eerst had gezien had hij Ezra het hoofd al op hol doen slaan, maar pas nu was het dat hij het echt durfde toe te geven. Hij was gek op Clyde en voor het eerst wist Ezra zeker dat deze gevoelens ook wederzijds was. Het zou geen vluggertje in de douche worden of weggestopt in een geheime kamer op een feestje, waarbij ze beide meestal stom dronken waren, dit zou echt zijn. Hij en Clyde, Ezra kon nergens anders meer aan denken. 'Dus, Ezra is wel in voor een warme douche? Of misschien toch liever een koude, om wat af te koelen?' sprak Clyde ondeugend, waardoor Ezra met zijn hoofd weer een beetje op aarde neer kwam. Ezra zijn vingers speelden dromerig met Clyde zijn haar terwijl hij grinnikte om de opmerking van de jongen in zijn armen. 'Ik kan zeker wel een beetje afkoelen.' mompelde Ezra alweer half tegen Clyde zijn lippen aan.
    'Laten we maar opschieten dan, we willen niet dat je in slaap sukkelt.' zei Clyde, Ezra sloeg hem speels tegen zijn bovenarm, maar liet zich vervolgens gewillig door Clyde langs de andere mensen leidden. Hij was zo in de zevende hemel dat hij Clyde momenteel overal naartoe zou volgen, zelf al zou hij Ezra in een voorraadkast slepen, waar Clyde was zou Ezra ook gaan. De hotelkamer waar Ezra uiteindelijk naartoe werd gebracht was misschien ook niet direct je van het. Het was duidelijk dat de school niet het aller grootste budget had gehad voor een hotel, maar ja Ezra kon het ze niet echt kwalijk nemen, hij wist niet eens precies hoeveel tieners ze onderdak moesten geven hier, luxe was waarschijnlijk niet hun prioriteit. Waar Ezra er vanmiddag toen ze aankwamen in het hotel aankwamen nog wel even over had geklaagd, deed het hem er nu helemaal niet toe. Het enige wat er toe deed was dat hij nu in de kamer stond met Clyde.
    Een kleine dromerige zucht rolde over Ezra zijn lippen terwijl hij met een speelse grijns op zijn lippen naar Clyde keek. 'Ik ben zo gelukkig op dit moment.' zei Ezra zachtjes terwijl hij Clyde weer dichter naar zich toetrok. 'Ik kan niet eens omschrijven wat je met me doet,' voegde Ezra er nog aan toe om het allemaal nog iets zoetsappiger te maken. Langzaam leunde Ezra weer voorover om Clyde opnieuw te zoenen, maar deze keer wisten Ezra zijn handen al redelijk snel onder Clyde zijn shirt te verdwijnen iets wat hij eerder maar niet had gedaan.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Gus Miller
    17 • Valley Vipers • Second in Command • Hi lovely • Their Room • Laurel

    Laurel's blos was iets waar mijn hart elke keer wat warmer door voelde. Ik hoopte dat dit nooit zou veranderen. Net als het gevoel dat mijn hart een salto maakte elke keer als onze ogen elkaar vonden. Het deed me bijna vergeten dat er een beloning was voor het feit dat ik al veel te vaak naar haar ogen had zitten kijken. Ik trok rustig, maar toch als een kind in een snoepwinkel haar shirt uit. Ze was bloedmooi en helemaal de mijne. Ik had haar op het feestje al in haar ondergoed gezien, maar dat was toch anders. Dit was expres en mijn hart racete al alleen bij het idee dat we de volgende stap in onze relatie zouden zetten. We waren allebei geen maagd meer, en ik had flink wat ervaring, maar toch voelde dit heel anders dan de meeste andere keren. Dit was speciaal.
    Het was heel lastig om niet te staren toen haar shirt uit was. Ik wist hoe onzeker ze kon worden, en ik moest mijn hoofd er nog een beetje bij houden voor het spelletje. Dat was de reden waarom ik mijn armen stevig om haar middel wikkelde en me met moeite focuste op haar prachtige ogen. Huid tegen huid was altijd een sensatie die heel veel met me deed, maar ik had niet verwacht dat ik er al zo door zou worden beïnvloed. Mijn hoofd was zowel aan het racen als dat het helemaal stilviel. Mijn huid tintelde waar het de hare raakte. Ik kreeg het bijna niet voor elkaar om een vraag te formuleren. Daarbij was het ook niet mijn bedoeling om iets lastigs te verzinnen. Ik had ook zonder dit spel mijn shirt met alle liefde voor haar uitgetrokken, en ze had mij ook een inkoppertje gegeven.
    Tot mijn verbazing gaf ze niet meteen antwoord gaf, maar in plaats daarvan een blos op haar wangen verscheen en ze een hand voor haar mond sloeg om een lachje binnen te houden, die ik nog net kon horen. Ik trok vragend een wenkbrauw op, die alleen maar verder omhoog ging toen ze zei dat ik er niet naar moest vragen. Dit was toch geen gekke vraag? Ok had ik iets op mijn gezicht? Of zat ze me uit te lachen omdat ik mijn koppie er niet bij kon houden? Dat laatste kon ik me niet voorstellen, maar toch was ik heel benieuwd wat er in haar hoofd omging. Deze nieuwsgierigheid werd alleen maar aangewakkerd door haar woorden die volgden. Ik had het misschien laten gaan als ze dat niet had gezegd, maar nu had ze mijn nieuwsgierigheid zo gevoed dat ik niet anders kon dan mijn wenkbrauw nog verder optrekken, in de hoop dat ze het zelf zou zeggen zonder dat ik het uit haar hoefde te sleuren. Ze ging snel verder, maar niet met een uitleg. Laurel gaf snel een antwoord, meteen gevolgd door een vraag. Het waren haar eigen regels dat ze nu van mij een kledingstuk mocht verwijderen, wat dit nog wel opmerkelijker maakte. Ook wakkerde het mijn nieuwsgierigheid naar haar gedachten nog meer aan. "Ik denk dat ik toch wel graag wil weten waardoor jij aan het lachen bent en compleet vergeet dat je me van kleren mag ontdoen." zei ik met een glimlachje. "Ik kan je met het tweede deel wel helpen, maar ik zou toch ook graag het eerste deel weten." Ik drukte een speels kusje op haar neus, voor ik met mijn handen naar de onderkant van mijn shirt ging. Halverwege bedacht ik me, waardoor ik mijn handen verder naar beneden bewoog om mijn riem, knoop, en rits open te maken. Zij mocht het afmaken vanaf hier.
    In dit alles was ik haar vraag helemaal vergeten, net als het juiste antwoord. Ik zag de snoepjes zo voor me, maar de naam was me volledig ontschoten door het prachtige meisje in mijn armen. "En voor de snoepjes... Ik weet precies hoe de zak eruit ziet... Fuck... Geen idee meer hoe ze heten... Het zijn hele goede snoepjes... Fuck... Jelly Beans?" Ik wist dat het fout was, maar het was het enige wat ik me nu kon bedenken. "Je kan denk ik meteen ook mijn shirt uit doen. Sorry. Mijn geheugen is echt een ramp." mompelde ik met een lichte blos op mijn wangen. Ik schaamde me echt, maar mijn hoofd was standaard al een zeef, zeker nu ik een prachtige halfnaakte dame bij me had met wie ik een hele leuke avond zou beleven.



    Bowties were never Cooler

    Laurel Kate Hanson

    16 going on 17 | Double Trebble | Motel room | Gus | Outfit

    "Ik denk dat ik toch wel graag wil weten waardoor jij aan het lachen bent en compleet vergeet dat je me van kleren mag ontdoen." Haar wangen kleurden spontaan twee tinten roder. Hoe kreeg ze het toch telkens voor elkaar zichzelf voor schut te zetten? "Ik kan je met het tweede deel wel helpen, maar ik zou toch ook graag het eerste deel weten." Kort vergat Laurel haar schroom en verloor haar aandacht wederom aan Gus' handen. Geïnteresseerd keek ze toe hij hij zijn broek open maakte terwijl haar hart als een kolibrie in haar borstkas rond ging fladderen. Ze knabbelde even op haar onderlip en haalde diep adem terwijl haar vriendje - plots stopte?
    "Maar-" protesteerde ze zwakjes. Hoewel ze hem heel graag uit de kleren wilde helpen moest toegeven dat het een goddelijk zicht zou zijn de gespierde attacker zichzelf van zijn outfit te zien strippen. Het was een beetje alsof ze een lekkernij voor haar neus gehouden hadden om het dan genadeloos in een kast op te bergen. "En voor de snoepjes... Ik weet precies hoe de zak eruit ziet... Fuck... Geen idee meer hoe ze heten... Het zijn hele goede snoepjes... Fuck... Jelly Beans?" Ze schudde onmiddellijk haar hoofd, waarbij haar haren om haar gezicht heen dansten. Ook Gus leek zich onmiddellijk bewust van de fout en ging verder, "Je kan denk ik meteen ook mijn shirt uit doen. Sorry. Mijn geheugen is echt een ramp."
    "Zuurtjes," verbeterde ze hem. Als troost drukte ze haar lippen zachtjes op de zijne - misschien was het ook wel om haar zenuwen te stillen, terwijl ze haar handen om de zoom van zijn hemd sloot en deze langzaam over zijn hoofd uit trok, waarbij ze jammer genoeg de kus moest onderbreken. Waar het shirt precies neer kwam deerde haar niet. Helemaal niet zodra haar blik op zijn ontblootte, bleke huid viel. Voorzichtig plaatste ze haar vingers op zijn buikspieren en streelde deze licht in bewondering. Langzaam maar zeker zocht ze zijn blik terug op, in haar geheugen op zoek waar ze het ook alweer over hadden voor ze afgeleid raakte. Ze schraapte haar keel even glimlachte. "Liefst Sour Patch Kids, maar ik discrimineer niet gauw," sprak ze stilletjes, waarbij ze onbewust een beetje dichter naar haar vriendje toe leunde. Haar handen gleden omhoog tot ze op zijn borst kwamen te rusten en algauw vonden haar lippen weer die van hem.
    "Ik heb een deal voor je," fluisterde ze er, na een hongerige kus, tegenaan. "Als jij nou heel langzaam je broek voor me uit doet... dan vertel ik je over mijn binnenpretje van net." Ze kon het idee van een mini-striptease maar niet van zich afschudden - het verleidelijke beeld waar Gus haar eerder, wellicht onbewust, mee geplaagd had nog vers in haar geheugen. Ze gaf hem niet onmiddellijk de tijd om te antwoorden, maar gaf toe aan het verlangen hem opnieuw te zoenen. Ze had niet bepaald in de gaten dat de opwinding het meer en meer overnam van de zenuwen, maar zelfs als dat wel zo was geweest was het wellicht te laat om zich er nog druk over te maken.
    "Oh, en het is aan jou om een vraag te stellen," besefte ze luidop. Ondertussen ging ze -heel eventjes maar, beloofde ze zichzelf- van zijn schoot af, zodat ook zijn broek er aan kon gaan geloven.



    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.