• The stakes are high and pointy.





    Williamsburg, Virginia • 2019

    Valley Vieuw High is een middelbare school met een breed gamma aan na-schoolse activiteiten met de bedoeling zoveel mogelijk leerlingen te bereiken en klaar te stomen voor hoger onderwijs. Verschillende clubs trekken verschillende types jongeren aan, maar de grootste rivaliteit speelt tussen de immer populaire jocks en cheerleaders en de eeuwig gemeden misfits in het show choir.
    Dit schooljaar is de inzet hoger dan ooit. Wegens bezuinigingen is de schoolraad genoodzaakt één van beide programma's te schrappen. Men heeft besloten dat het team dat zich niet weet te plaatsen voor de Nationals hun subsidies zal verliezen.
    Wie zal winnen? En wie is gedoemd om zijn schoolcarrière als Loser af te sluiten?

    Alsof het high school leven voor de nachtegaaltjes van Valley Vieuw's show choir groep; Double Trebble nog niet moeilijk genoeg was, krijgen ze het nu hoogstwaarschijnlijk pas echt te verduren. De gespierde Valley Vipers van het lacrosse team en hun oogverblindende cheerleaders zijn namelijk niet zomaar van plan hun subsidies af te staan aan een paar ellendige losers.
    De misfits bereiden zich maar beter voor op een hels schooljaar, want als het om winnen gaat is alles fair game.


    • Rollen •

    Double Trebble (Show Choir/Glee Club)
    Laurel Kate Hanson • 15 • Mezzo-Soprano, Background Vocals • [VC: Janet Devlin] • [FC: Nadine Leopold] • RTP2Beansidhe
    Layla Monroe • 18 • Choreo • Mrs.Right • RTP3Canaghan
    Ezra Blake Morrison • 18 • Tenor, Male Lead • RTP3Venustic
    Jason Leonard Renfield • 15 • Angry Emo Boy • RTP4Witcher
    Roger "Ronnie" Vincent Amber • 18 • Goalie • Twin • [Dylan Sprouse] • RTP2Witcher
    Bodhi Julian Smith • 18 • RTP4Venustic

    The Valley Vipers (Lacrosse Team)
    Nick Adam Hanson • 18 • Defender • Mr. Right •[Jacob Elordi] • RTP3Beansidhe
    Gus Miller • 17 • Attacker • Second in Command • RTP2Klaus
    Charlie "Clyde" Carson Amber • 18 • Captain • [Cole Sprouse] • RTP3Locke
    Roger "Ronnie" Vincent Amber • 18 • Goalie • Twin • [Dylan Sprouse] • RTP2Witcher

    The Viper Venoms (Cheerleaders)
    Alexandra Madison Turner • 16 • Klaus
    Sienna Isabella Coleman • 17 • Cheercaptain • [FC: Thylande Blondeau] •RTP3Velns
    Taylor Michael Belmont • 18 • Frosty • RTP4Beansidhe








    NPC's
    John Graystone • 52 • Coach Vipers & Venoms • Streng, rechtvaardig, begripvol, veeleisend, aanmoedigend.
    Mr. Akihiko Kobayashi • 27 • Danscoach DT • Geduldig, goedlachs, weet het aangename aan het noodzakelijke te koppelen, grote-broer type.
    Mrs. Diana Vascez • 37 • Vocal & muzieklerares DT • No nonsense attitude, gaat tot het uiterste, geeft veel tips en ondersteuning

    Maximilian 'Max' Thorsen • 17 • Midfielder • loyaal, sociaal, verantwoordelijk, competitief, kort lontje
    Harold 'Henry' Benjamin Goldsworthy • 17 • DT piano & achtergrondzang • stil, vriendelijk
    Daeho Kang • 17 • Venoms Co-Captain • Extravert, chaotisch, avontuurlijk, goed hart
    Micah Emmanuel Kalani • 19 • Venom • Allemansvriend
    June Theodora Middlesworth • 17 • Venom • perfectionistisch, onbegrepen, behulpzaam, energiek
    Kaylee Felicia Whitesides • 17 • Venom •

    Bruce Dillard • 18 • Viper • Arrogant, charmant, niet de slimste, wanordelijk • Struis
    Santiago Delgado • 17 • Viper • Extravert, goedlachs, meeloper • Tall, dark & handsome
    Dawson Conroy • 19 • Viper • Boyish charm, achterbaks, aanstoker • Justin Bieber look-a-like
    Blake Conroy • 17 • Venom • Narcistisch, ijdel, energiek, sportief • Flaming redhead
    Misha Goldberg • 18 • Venom • Verlegen, allemansvriend, pienter • All the right junk in all the right places
    Giovanni 'Gio' Minetti • 17 • Viper • Softie, tuig, iets te slim en bijdehand voor zijn eigen goed • Smalste en kortste van het team, maar snel als het licht. Zwarte krullen, parelwitte glimlach, en licht gebruinde huid. Italiaanse trekjes.
    Demarcus Hayle • 17 • DT • Vocal Percussion & Beatboxing, backing vocals • Zwijgzaam, gefocust, vriendelijk • Donkere huid, dreadlocks, baggy style

    Hangout plekken
    The Bleechers: Vooral de Vipers en de Venoms hangen na de training wel eens rond onder de tribune. Ideaal voor wie een sigaret wil roken of voor een potje zoenen.
    The Crimson Mall:
          The Food Court: (2e verdieping) Wat past er nu beter bij tieners dan fastfood? De kids kunnen kiezen tussen Taco Bell, Burger King, Wasabi (sushi), Spudsy Malone's, The Gas Stop Diner, Starbucks of The Captain's Candy Barrel.
          The Shops: (gelijkvloers) Macy's, Nordstrom Rack, Topshop, Victoria's Secret, Tommy Hilfiger, Abercrombie & Fitch,
    (1e verdieping) Sephora, Foot Locker, Target, Dollar Tree, Barnes & Nobles
    The Arcade: Twee straten weg van de school ligt de Valley Arcade. Er is een wijd assortiment aan spelletjes, zoals Dance Fever, Skee ball, Basket, Pac Man, Space Invaders, Donkey Kong, etc.

    • Regels •
    • Minimumpost van 200 woorden.
    • Reageer minimaal een keer per week (indien je op reis/kamp gaat, geef dan even een seintje)
    • We sluiten niemand buiten!
    • Ik ben helemaal voor drama tussen personages, tussen personen is daar in het rpg echter geen plaats voor.
    • OOC in het praattopic
    • Probeer 16+ te beperken, daar draait het RPG niet om.
    • Als je merkt dat iemand vast zit, moeite heeft hun personage bij de groep te krijgen; zet jezelf in hun schoenen en ga samen op zoek naar een oplossing.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2020 - 19:26 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Gus Miller
    17 • Valley Vipers • Second in Command • Your wish is my command • Their Room • Laurel

    Ik wist dat ik het verkeerde snoep had geraden nog voordat ik het had gezegd. Ik schaamde me echt dood, maar ik kon er echt niet op komen, terwijl we al vele zakken van het spul samen hadden gedeeld. De zakken waren groen met geel met fel gekleurde figuurtjes erop, maar de naam ontschoot me gewoon. Haar antwoord kwam ook niet echt binnen, vooral omdat ik compleet werd afgeleid door haar lippen op de mijne. Haar kussen was echt mijn favoriete bezigheid, en ik was vrij zeker dat het dat ook nog heel lang zou blijven. Ik wilde eigenlijk net mijn armen steviger om haar heen slaan, toen ik haar vingers aan mijn shirt voelde zitten. Ondanks dit ging ik eigenlijk automatisch achter haar lippen aan toen ze terugtrok om mijn hemd uit te trekken. Een zacht lachje rolde over mijn lippen toen ik haar vingers over mijn buik voelde gaan. Ik wist dat ik er goed uit zag, elke jongen uit het team was fysiek goed in orde en dat wisten we ook. Toch voelde dit zo anders dan de normale aandacht die ik soms kreeg op het veld of aan het strand. Het voelde zo veel fijner en intiemer.
    Toen ze de naam van de snoepjes zei kon ik mezelf wel voor mijn kop slaan. Ik wist het gewoon, maar mijn brein had me weer eens in de steek gelaten. Dat gebeurde wel vaker, zeker in de aanwezigheid van een prachtige dame. Gelukkig liet ze me niet echt tijd om erover in te zitten. De zoen zorgde voor kortsluiting in mijn hersenen, zoals wel vaker. We hadden sowieso niet heel veel gezoend, en zeker niet zo intens. Tot nu toe was het eigenlijk altijd erg kuis en terughoudend geweest. Ze waren allemaal super fijn geweest, maar er had een rem op gezeten. Die rem was er nu af en dat voelde ik ook. Het werd nog eens duidelijk toen Laurel met een voorstel kwam. Mijn ogen werden even heel groot. Het was niet dat het me niet aanstond, ik zou alles doen voor haar, maar het verbaasde me zo enorm dat dit uit haar mond kwam. Ik hield haar dicht tegen me aan, maar kreeg weer geen tijd om na te denken voor ze de volgende kus begon. Het werkte heel goed om me uit de shock te halen.
    Na de kus moest mijn broek er toch echt aan geloven. Met tegenzin liet ik Laurel los. "Eerst krijg jij en striptease van mij, en krijg ik een uitleg van jou." zei ik met een kleine speelse grijns, voor ik opkrabbelde en op het bed ging staan. Mijn eerste bewegingen waren een beetje onhandig en schokkerig, maar al snel raakte ik in de zone en werden mijn bewegingen erg vloeiend terwijl mijn handen over mijn lijf naar mijn broek gleden. Traag trok ik het ding uit, terwijl ik mij lijf vloeiend liet bewegen. Uiteindelijk gooide ik het weg, zonder zorgen over waar het zou eindigen. Nog heel even danste ik door, voor ik weer op het matras plofte en mijn vriendinnetje bovenop me trok. Ik gaf haar nog een klein kusje, voor ik mijn mond weer open trok. "Dus... Vertel op. En daarna mag je me zeggen op welke dag ik verliefd op je ben geworden." Mijn glimlach was nog altijd speels, maar niemand kon om de hoeveelheid liefde in mijn ogen heen. Laurel maakte me dolgelukkig, ondanks dat het wel wat moeite gaf met mijn beste vriend. Voor nu kwam dat laatste niet eens in me op. Ik had alleen maar liefde in mijn hart en vlinders in mijn buik, terwijl mijn brein toch langzaam een heel specifieke kant op ging nu ik hier zo lag in alleen mijn geruite boxers.




    [ bericht aangepast op 26 aug 2020 - 17:54 ]


    Bowties were never Cooler






    Layla Monroe

    ”7 billion smiles and only yours pours life in me.”

    • 18 • Double Trebble • Mrs. Right • w/ Nick •

          "Ik heb Gus beloofd niks te zeggen."
          Layla knikte, besloot tevens om er verder niet op door te dringen — wetende hoeveel waarde Nick hecht aan het maken van een belofte. Desondanks kon de brunette niks aan doen dat ze het vervelend vond, niet omdat hij het niet aan haar kan vertellen, maar omdat ze zich machteloos voelt. Niet goed wetende waar ze er precies voor Nick kan zijn. Een van Layla's mondhoeken trekt iets omhoog, wanneer Nick's vingers vederlicht over haar blote arm heen 'lopen'.
          "Kan je een oogje in het zeil houden?" vraagt hij dan, alvorens zijn lippen kort op de hare te hebben gedrukt. "Je hoeft niet haar beste vriendin te worden, gewoon. . . af en toe vragen hoe het gaat daar?"
    Zachtjes bijt Layla in haar onderlip, terwijl haar donkere kijkers over het gelaat voor haar heen glijden. Het was een kleine moeite om te doen — een onschuldige vraag, welke niks ongewoons is tussen beide dames.
          "Ze kijkt op naar je, weet je," gaat Nick ondertussen verder. "En eigenlijk komt het door jou dat zij en Gus elkaar ontmoet hebben. Je had haar die zwarte jurk van je geleend, toch? Op onze laatste house party. Laurel had er wijn op gemorst, schijnt dat ze nogal in paniek was. Gus heeft haar geholpen met de vlek."
          Layla kan het niet helpen zachtjes met Nick mee te lachen. Het zwarte jurkje inderdaad hetgeen ze aan Laurel geleend had, deels omdat het haar prachtig stond en deels in een subtiele poging opnieuw toenadering te zoeken naar haar bonuszusje. De twee waren inderdaad niet elkaars beste vriendinnen en ondanks hoe de band nu tussen hen in lijkt te zijn, hoopt de brunette nog altijd dat er een verandering in kan komen.
          "'t is jouw schuld, Monroe. Met je stomme sexy jurkjes ook."
          Dit keer grinnikte Layla zacht, terwijl haar vingers dit keer over zijn arm heen gleden.
          "Nu zeggen dat het me daarvoor spijt zou een glasharde leugen zijn," reageert ze vervolgens zacht, waar haar blik kortstondig afdwaalt om de bewegingen van haar vingers te volgen, tot ze weer opkijkt naar haar grote liefde. "Dus ik heb er dan ook geen spijt van haar het 'stomme jurkje' te lenen, al helemaal niet als dat haar en Gus dichter naar elkaar heeft toegebracht."
    Zachtjes veegt Layla met haar lippen langs die van Nick af, steelt een minuscuul kusje alvorens zich weer iets terug te trekken — de uitdrukking op haar gezicht dit keer weer een pakweg serieuzer dan seconden daarvoor.
          "Ik zal er op letten," fluistert ze zacht. "En mocht er iets niet kloppen dan ben je de eerste die het hoort. Wat het ook is, maak je geen zorgen. Het komt goed."


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Laurel Kate Hanson

    16 going on 17 | Double Trebble | Motel room | Gus | Outfit

    's getting schmoopie
    "Eerst krijg jij en striptease van mij, en krijg ik een uitleg van jou," ging Gus na een oorverdovende stilte akkoord. Opgelucht haalde Laurel adem en ze knikte.
    "Deal," beaamde ze, hopend dat hij haar niet zo'n vreemde snuiter zou gaan vinden als vele andere van hun leeftijdsgenoten.
    Het blondje trok haar knieën op, legde haar kin er op te rusten en vouwde haar armen om haar benen heen terwijl ze met toenemende blosjes op haar wangen toekeek hoe haar vriendje op sensuele wijze uit de kleren ging. Ze wist dat ze een bijzonder idiote glimlach op haar lippen moest hebben, en opnieuw maakte haar hart overuren. Niet alleen was het net zo opwindend als ze zich ingebeeld had, het feit dat hij haar zonder tegenstribbelen dit pleziertje gunde deed haar voor de zoveelste maal voor hem smelten als sneeuw voor de zon.
    Breed lachend gaf ze de attacker een applausje toen hij klaar was met zijn dansje. Gewillig liet ze zich weer tegen hem aantrekken en ook de kus beantwoordde ze zonder enige twijfeling. Het was bizar; dat het nu zomaar kon en mocht, maar dan wel het beste soort bizar dat ze in haar hele leven al gevoeld had.
    "Dus... Vertel op. En daarna mag je me zeggen op welke dag ik verliefd op je ben geworden." Laurel voelde hoe de liefhebbende blik die in Gus' ogen glinsterende weerspiegeld werd in die van haar.
    "Wel... het is dat je er om gevraagd hebt," grinnikte ze, zichzelf nog enkele seconden kopend om wat moed bijeen te rapen. "Je vroeg me welke positie je speelde, en mijn hersenen gingen een beetje een andere richting uit..." waarschuwde ze alvast, wangen inmiddels weer zo rood als bietjes. Ze kauwde kort op haar onderlip en kon een giechel niet onderdrukken alvorens met haar ondeugende gedachte van eerder voor de dag te komen. "Ik dacht; zeker weten een top."
    Terwijl ze inwendig een lichte paniek ervoer dat hij zou denken dat zij dacht dat hij het wel eens met een jongen gedaan had - niet dat ze dat een probleem zou vinden, want he als hij daar gelukkig van werd dan was ze alleen maar blij voor hem, het was gewoon dat hij niet die bepaalde uitstraling had waardoor ze zoiets zou denken en ze wilde ook niet dat hij zich ook maar een onsje minder mannelijk zou voelen dan de woest aantrekkelijke, sportieve bink met precies de juiste hoeveelheid zachte kantjes die zij in hem zag - besefte het blondje dat ze nog een vraag te beantwoorden had. Echter, tussen het stressen en de hitte die haar zonet overspoeld had door bleef weinig ruimte over voor coherente logica. Verward knipperde ze een keer.
    "Uhm," bracht ze weinig intelligent uit. Ze probeerde alles op een rijtje te zetten, maar kwam tot de conclusie dat hij bij hun eerste serieuze ontmoeting dan wel bijzonder veel aandacht voor haar gehad mocht hebben, ze niet kon weten wanneer er bij hem de gevoelens zo diep waren in geslopen. Wat was verliefdheid in zijn ogen? Nee, nee daar kon ze wel antwoord op geven, ze kon zich alleen geen beeld vormen wanneer hij dat gevoel voor het eerst echt ervaren had. Was het diezelfde avond? Was het één van hun stiekeme ontmoetingen in de boomhut nadien? Misschien wel die keer dat ze hem heel subtiel een briefje in de achterzak gestopt had bij het passeren in de hal? Er waren zoveel opties en goede antwoorden...
    "M-Maandag?" flapte ze er dan vervolgens maar vaagjes uit. Zodra ze het geopperd had hoorde de blondine zelf hoe stom dat klonk, en om een beetje gezicht te redden besloot ze er dan ook zelf mee aan de haal te gaan voor Gus de kans kreeg. "Nee. Nee. Dinsdag!" ging ze gespeeld zeker van haar stuk verder, al werd het met de seconde moeilijker haar lach te onderdrukken. Uiteindelijk moest ze forfait geven en haalde ze met een lieflijke glimlach haar schouders op.
    "Het kunnen zoveel momenten geweest zijn waarop je dacht; dit is het... Niet? Maar ik wil het wel graag van jou horen?" fluisterde ze hem toe terwijl ze zich wat meer tegen hem aan vleide. Ze drukte haar lippen lichtjes tegen de warme huid van zijn hals terwijl haar vingertoppen in willekeurige patronen over zijn bovenarm bewogen.



    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Gus Miller
    17 • Valley Vipers • Second in Command • My love • Their Room • Laurel

    Haar kleine applausje zorgde voor een brede glimlach op mijn gezicht. Zelfs zonder het applaus had ik maar al te graag een showtje voor haar opgevoerd. Na een kus kon ik het dan toch niet laten om haar te vragen naar haar binnenpretje, en gelijk ook mijn eigen vraag te stellen. Ze vond het duidelijk nog altijd grappig, want ze begon weer te grinniken. Dat was wel heel schattig, maar het maakte me ook veel nieuwsgieriger. Ik was er nog niet helemaal uit, maar haar rode wangen maakten mijn nieuwsgierigheid nog groter. Pas toen ze het letterlijk zei had ik het door. Ik had niet gedacht dat Laurel's gedachten zo vunzig konden zijn. Ik lachte zacht en gaf haar nog een kus met een glimlach op mijn lippen. "Ben je daar heel zeker van? Ik namelijk niet..." Mijn eigen wangen kleurden ook een klein beetje. "Jase en Mick denk ik ook niet." voegde ik net wat zachter toe. Ik had zo het gevoel dat ze het niet erg zou vinden dat ik geëxperimenteerd had met jongens, maar toch werd ik er een beetje onzeker over. Het was geen schaamte, maar toch was het iets waar ik het eigenlijk nooit over had, met wie dan ook. Nu ik het toch deelde, was het niet meer dan logisch dat ik het met Laurel deed. Net voor ik haar wilde aanmoedigen door te gaan, bedacht ik me dat ze mogelijk zou denken dat ik iemand anders bedoelde, dan dat ik deed. "Voor je dingen gaat denken, niet die Jason." zei ik snel, voor er misverstanden of roddels konden ontstaan.
    Misschien was het door mijn biecht, missschien door die van haar, maar haar antwoord kwam niet super vloeiend. Ik gaf haar de tijd om iets te bedenken, terwijl mijn vingers rustig van boven naar beneden over haar ruggengraat gingen. Mijn wangen waren intussen weer hun normale kleur geworden en waren mijn sproeten weer te zien. Haar eerste antwoord was zo onbevangen en het kwam zo onverwacht, dat ik echt hard op mijn onderlip moest bijten om niet te lachen. Het werd alleen maar lastiger toen ze zich verbeterde op een even onbevangen manier. Ik drukte al lachend een kus op haar voorhoofd. Haar zachte woorden kalmeerden mijn lach. "Die eerste nacht, samen in je boomhut onder de deken. Noem me hopeloos, maar om je te zien in mijn shirt met de blos op je wangen terwijl je enthousiast aan het vertellen was. Dat was precies het moment." Ik drukte een nieuwe kus op haar lippen, al was het maar om mezelf een beetje een houding te geven met de onzekerheid hoe ze erover dacht. Ik trok traag terug en schonk haar een stralende glimlach. "Ik denk dat je rokje uit gaat." zei ik misschien net iets te speels en enthousiast.
    Mijn handen gleden intussen speels naar de rits van haar rok. Dit was ver voorbij het punt waar we normaal stopten. Heel voorzichtig begon ik aan de rits te prutsen. Ik was ergens nog voorzichtig, ik wilde dat Laurel genoeg tijd had om me te stoppen. Natuurlijk wilde ik dit graag, en zij leek er ook zin in te hebben, maar toch. Toen de rits eenmaal open was trok ik langzaam haar rokje omlaag. Nu pas bedacht ik me dat ik haar had kunnen vragen voor een striptease, maar dit was waarschijnlijk een stuk minder ongemakkelijk voor haar. Ze leek me niet een dame die zo iets vaak deed of er het zelfvertrouwen voor had. Ik drukte nog een kusje op haar mondhoek. "Dus, je staat 2-1 voor en het is jou beurt om een vraag te stellen." Nu kon ze of zorgen dat het gelijk zou zijn, of dat ik hier in mijn adamskostuum kwam te liggen. Dit was ook wel het laatste wat ik kon zeggen voor ik volledig werd afgeleid door haar schoonheid. Mijn mond viel een klein beetje open en mijn wangen kleurden een beetje. "Wow" mompelde ik zachtjes, terwijl mijn brein langzaam volledig stopte met werken. "Je bent nog mooier dan die eerste avond." Zelfs als dit haar aan het blozen kreeg, maakte het mij niet uit. Ze verdiende het absoluut om te horen hoe prachtig ze was.




    Bowties were never Cooler

    Laurel Kate Hanson

    16 going on 17 | Double Trebble | Motel room | Gus | Outfit

    's getting schmoopie
    Bij Gus' bekentenis had Laurel een verbaasde ademtocht laten klinken. De glimlach op haar lippen en de ondeugende fonkeling in haar ogen hadden echter laten blijken dat ze de verrassing niet onaangenaam had gevonden. Sterker nog, hoewel ze het niet van hem verwacht had bewonderde ze hem er wel voor dat hij het überhaupt gedurfd had te experimenteren. Zelf zou ze wellicht de stap niet durven zetten mocht ze al het idee gehad hebben een keer wat met een meisje te willen proberen - wat tot nu toe nog niet was voorgevallen.
    Veel tijd om er verder bij stil te gaan was er niet overgebleven, gezien ze hem natuurlijk nog een ander antwoord verschuldigd was geweest - al was dit op zijn beurt weer uitgemond in een vraag aan de attacker, omdat ze het zelf niet had geweten.
    "Die eerste nacht, samen in je boomhut onder de deken. Noem me hopeloos, maar om je te zien in mijn shirt met de blos op je wangen terwijl je enthousiast aan het vertellen was. Dat was precies het moment." Met een brede lach kuste ze de lacrosse ster terug, al kwam er snel een bepaald schuldgevoel in geslopen - bijna alsof ze hem zo lang aan het lijntje had gehouden, ookal had ze met heel haar ziel voor hem gekozen. Dat hij zo'n tijd en zo netjes op haar gewacht had deed haar liefde voor hem enkel dieper wortelen.
    "Ik denk dat je broek uit gaat."
    "You gotta do what you gotta do," antwoordde het blondje met een kleine grijns, al schenen de blossen op haar wangen toch net iets feller. Laurel keek toe hoe haar vriendje langzaam de rits van haar jeans open maakte en voelde haar hart steeds sneller en harder slaan. Toen zijn vingers zich om de taille van haar broek sloten tilde ze haar heupen een klein stukje omhoog, waardoor de stof veel makkelijker naar beneden te trekken was. Haar zenuwen werden kort gesust door een klein kusje van Gus, gevolgd door een uitspraak die haar kort in de war bracht.
    "Dus, je staat 2-1 voor en het is jou beurt om een vraag te stellen." Hoezo 2-1? Ze hadden beiden evenveel kledingstukken verloren. Het blondje dacht even na en besefte dat ze in principe wel een kledingstuk meer aan had dan de attacker. Voor ze het goed en wel in de gaten had grinnikte ze even en opende ze haar mond om een mededeling van algemeen belang te doen.
    "Ik dacht eigenlijk-" verder kwam ze echter niet, gezien Gus op hetzelfde moment sprak,
    "Wow. Je bent nog mooier dan die eerste avond." Gedurende enkele momenten had ze geen idee wat ze hierop moest antwoorden. Ze begreep nog steeds niet waarom hij zo vastberaden was haar aantrekkelijk te vinden, al deed het haar elke keer hij het vermeldde zoveel goed.
    "Ik - dank je," fluisterde ze hem stilletjes toe terwijl ze er als nooit voorheen tegen vocht zichzelf niet te bedekken of verstoppen. Ze wendde haar blik kort af, en trachtte een giechel te onderdrukken. Het voelde wat onwennig voor het eerst een compliment écht te aanvaarden, maar ze deed haar best. Voor hem.
    "Dus het setje is goed gekeurd?" plaagde ze voorzichtig, terwijl ze er mentaal een nota van maakte dat het lichtblauw beter in de smaak moest gevallen zijn dan het zwarte setje dat ze aanhad toen hij haar met haar jurk-probleem geholpen had. "Nu we het daarover hebben," ging ze ietwat mysterieus verder. "Ik dacht eigenlijk dat ondergoed als één item telt..." Eerlijk was eerlijk, het was tenslotte niet zijn schuld dat mannen slechts één stuk droegen en vrouwen twee. "Dus... Laatste vraag; winner takes all?" stelde ze fluisterend voor. Langzaam bracht ze haar gezicht wat dichter bij het zijne en veegde haar lippen lichtjes langs die van hem alvorens er een tedere kus op te drukken.
    "Die eerste avond, in het washok, stond ik op het punt je iets te vragen toen Jason kwam binnen vallen... Wat was dat?" Het was niet meteen de makkelijkste vraag die ze had kunnen bedenken, maar ze was op dat moment ver genoeg gekomen dat Gus wel een had kunnen hebben van waar ze toen naartoe wilde. Nu zo goed als iedereen wist dat er wat speelde tussen hen leek het de blondine dat niets hen nog in de weg kon staan om eindelijk een eerste officiële date te hebben.



    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Sexy times with Laurel & Gus

    Gus Miller
    17 • Valley Vipers • Second in Command • My love • Their Room • Laurel

    Het feit dat Laurel amper reageerde op dit alles, was toch best een opluchting. Ik wist vrij zeker dat niet ieder meisje het zo goed zou nemen. Dit bewees maar weer wat een schatje ze eigenlijk was. Ik kon gelukkig ook snel weer door met het antwoord op mijn vraag aan haar, en nog wel beter mijn prijs voor het feit dat ze de vraag fout had. Misschien moest ik het niet zo leuk vinden om de broek van mijn vriendinnetje uit te trekken, zeker niet omdat dit voor mij niet iets vreemds was. Ik had meer dan genoeg dames ontdaan van hun kleding over de jaren, maar toch voelde dit anders. Het leek of er een soort elektriciteit door mijn venen ging, die ik nooit eerder had gevoeld. Haar antwoord zorgde ervoor dat de grijns op mijn gezicht nog breder werd. Toch deed ik rustig aan, gewoon voor het geval dat. Ik wilde it graag, en zij schijnbaar ook, maar toch wilde ik zeker zijn dat ze me kon stoppen als ze wilde. Snel genoeg lag toch haar broek op de grond en kon ik nog een kusje op haar gezicht drukken. Zij had nog twee kledingstukken aan en ik nog maar een. Toch was dit al echt enorm afleidend. Het was zo erg dat ik amper doorhad dat ik staarde en wat prevelde. Mijn wangen waren het nu die kleurden. Ik had geen idee waar ik haar aan had verdient, en nu al helemaal niet.
    Het duurde even voor haar woorden helemaal doordrongen. Ik knikte enthousiast en zocht toch haar ogen weer. "Dat zeker." Nu was ze prachtig wat ze ook droeg, maar deze kleur stond haar wel heel erg goed. Mijn glimlach werd iets minder toen ze verder sprak. Ik moest zelfs een beetje fronsen, omdat ik haar echt niet volgde. Het hielp echt niet dat mijn brein intussen had besloten niet meer te werken. Pas toen ze het uitlegde kwam mijn glimlach terug, nog breder dan voorheen. Dit kwam misschien ook wel omdat dit voor mij pas echt de eerste keer was dat ze verbaal liet merken dat zij dit ook graag genoeg wilde om op te schieten. Ik wist ook wel dat ze me zou stoppen als ze het niet wilde, maar toch deed dit me op een of andere manier heel goed. Haar kusje bracht mijn hart en mijn hoofd nog verder op hol, als dat al mogelijk was.
    Ik miste daarom ook de helft van de vraag, en toen ik die toch bij elkaar had gepuzzeld, kon ik echt niet op een antwoord komen. Zelfs als we hier niet allebei bijna naakt hadden gelegen had ik het waarschijnlijk niet geweten, maar het hielp niet. Ik beet heel even op mijn onderlip en keek haar toen aan. Ik kon me nog heel goed herinneren hoe bloedmooi ze was, zelfs in het slechte licht van het washok. Ik kon herinneren dat hij heel asociaal binnen kwam zetten en niet eens de beleefdheid had om te kloppen. Ik kon me zelfs nog het gevoel van teleurstelling en woede goed voor de geest halen. Wat ze toen aan het zeggen was, was volledig aan me voorbij gegaan. "Geen enkel idee, sorry." Het was dat haar ogen snel weer het beeld van Jason uit mijn hoofd haalden, want anders was dit wel echt een buzzkill geweest. Daar was geen koude douche voor nodig. Een blik op die loser was meer dan genoeg. Ik kuste haar zacht om echt dat beeld en de gevoelens volledig uit mijn gedachten te verbannen. Intussen haakte ik mijn duimen achter de band van mijn boxers. Toen ik terugtrok had ik weer een speelse grijns op mijn gezicht. "Wil jij het doen? Of mag ik het allebei doen?" vroeg ik terwijl ik de band iets omlaag schoof. Ik ging er nu wel vanuit dat haar ondergoed snel dat van mij zou volgen. Anders had het weinig zin.
    Die ene heldere gedachte stopte me heel even. "Een momentje." Ik keek rond en wierp mezelf toen half van het bed om bij mijn broek te komen. Het kostte wat moeite, en ik gaf Laurel zo een goed uitzicht van mijn kont waar mijn boxer nog maar half overheen zat. Ik viste uiteindelijk toch twee condooms uit mijn portemonnee. Een zou genoeg zijn, maar je wist nooit. Ik had al eens gehad dat er een scheurde nog voor die goed en wel om zat. Het was dus altijd goed om een back-up te hebben. Snel kroop ik weer naar haar zijde en legde de twee verpakkingen op het nachtkastje. "Dus, wil jij de eer of zal ik het doen?" Ondanks mijn brede glimlach en speelse toon, bonkte mijn hart onmogelijk snel in mijn borstkas. Het was absurd wat mijn meisje met me deed, en ik zou niet anders willen.




    Bowties were never Cooler