• Darwin Saints


    Sinds dag en dauw staat de St. Clementine Prep School for Young Ladies bekend om haar uitmuntende aanbod van lessen en grondige voorbereiding op het universiteitsleven. Het is een privéschool, waarvan enkel de crème de la crème van de elitegemeenschap ook maar kan hopen er een gegeerd plekje te bemachtigen, en dat bovendien voor een stevig prijskaartje. Eén ding is zeker; wie een diploma aan St. Clem's in handen heeft, staat al met één voet binnen in de meest prestigieuze universiteiten eender waar ter wereld.
          Het hele Upper East Side district staat dan ook in rep en roer als men ontdekt dat de victoriaanse schoolgebouwen asbest bevatten. Men wil namelijk niet dat dochterlief een minuut langer in de buurt van de gevaarlijke stof verblijft, maar tegelijk moet ook haar opleiding verder gezet kunnen worden.
          Galante gentlemen als ze zijn, besluit de raad van bestuur in samenspraak met hun leerlingen om de dames onderdak te bieden op de Darwin Prep Academy for Gents. De gehele linkervleugel van St. Clem's broederschool wordt ter beschikking gesteld voor de meiden.
          Dat betekent echter dat de heren nu moeten gaan samen hokken, niet tot ieders jolijt. Ook hun lessen, die ze tot dusver strict apart kregen, zullen de heren van Darwin en de Clementines nu samen beleven.

    Hoe zal het de Dukes & Dames vergaan nu ze een terrein moeten delen? Worden er verbonden gesmeed, of zullen er vetes ontstaan?
    Hoe ga je namelijk om met het andere geslacht, als je er al die tijd bijna niks mee te maken hebt gehad?


    Rollen:


                      Ladies
          ♔Alexandra Liliya Romanova | 18 | Queen B | Ester Expósito | Dacre
          ♔ Norah-Rose Jackson | 17 | Status | Faceclaim | lHlCCUP
          ♔ Mauve Freya Kingsland | 18 | Rich Partygirl | Kendall Jenner | Sombre
          ♔ Jennifer Brennan Laurensen | 18 | Status | Jeri Ryan |Lorem

                      Gents
          ♛ Colin Graham Lewlyn III |18 | The Emperor | @hendrikgiesler | Hanson
          ♛ Jason ''Jace'' Scott Andrews | 18 | The Sports Hero | Sean O'Pry | lovelyreads
          ♛ Tyge Sebastian Layton | 17 | The Jealous One | ceclaim | Hargreeves
          ♛ Otis Zachary Tobias Bloomberg| 18 | Status | "Good" Christian | Venustic
          ♛ Mycroft "Mylo" Lowell Gladstone | 18 | De Rebelse Alternatieveling | Faceclaim |Preservation
          ♛ Aleksei Dante Nolan Sokolov | 17 | Happy Class Clown |Tarjei Sandvik Moe |Klaus



    texttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttext



    Het lessenrooster:



    Maandag



    Dinsdag



    Woensdag



    Donderdag



    Vrijdag

    9:00 - 10:30
    Zelfstandige studie


    9:00 - 10:30
    Grafische vormgeving


    9:00 - 10:30
    Wereldtalen


    9:00 ~ 10:30
    Wetenschappen


    9:00 ~ 10:30
    Algebra


    10:30 - 12:00
    Zelfstandige studie


    10:30 -12:00
    Keuzesport


    10:30 -12:00
    Wetenschappen


    10:30 -12:00
    Wereldtalen


    10:30 -12:00
    Grafische vormgeving


    12:00 - 13:30
    Lunch


    12:00 - 13:30
    Lunch


    12:00 - 13:30
    Lunch


    12:00 - 13:30
    Lunch


    12:00 - 13:30
    Lunch


    13:30 - 15:00
    Keuzesport


    13:30 - 15:00
    Huishoudkunde


    13:30 - 15:00
    Informatica en IT


    13:30 - 15:00
    Wetenschappen


    13:30 - 15:00
    Keuzesport


    15:00 - 16:30
    Informatica en IT


    15:00 - 16:30
    Huishoudkunde


    15:00 - 16:30
    Vrij


    15:00 - 16:30
    Zelfstandige studie


    15:00 - 16:30
    Vrij


    Tussen 7:00 en 8:30 kan men ontbijten
    Tijdens zelfstandige studie-uren kan men kiezen welke vakken men extra aandacht wil geven, met of zonder hulp van docenten.
    Op woensdag- en vrijdagnamiddagen is er geen les. Men kan die tijd volledig zelf invullen, of meedoen met teamsporten. Men dient wel op de campus te blijven.
    In het weekend mag men de campus verlaten, zelfs al is men volledig intern.


    Blueprints



    Gelijkvloers
    - Hal
    - Trap naar links --> doorsteek naar Common Room
    - Leslokalen

    Eerste verdieping
    - Rechtervleugel: slaapkamers jongens
    - Linkervleugel: slaapkamers meisjes

    Ondegronds:
    - Garage


    Regels:


    • De huisregels van Quizlet zijn hier ook van toepassing
    • Dit rpg heeft niet per se een plot, probeer er vooral iets leuks van te maken
    • Minimumpost van 200 woorden.
    • Reageer minimaal één keer per week (Bij afwezigheid of drukte graag een seintje)
    • We sluiten niemand buiten!
    • Ik ben helemaal voor drama tussen personages, tussen personen is daar in het rpg echter geen plaats voor.
    • OOC in het praattopic
    • Maximaal 2 personages per persoon
    • Probeer 16+ te beperken, daar draait het RPG niet om.
    • Geen perfecte personages. Deze kids zijn steenrijk maar hebben zeker hun fouten.


    [ bericht aangepast op 7 okt 2019 - 13:30 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.


    M Y C R O F T      L O W E L L      G L A D S T O N E

    Rebel      •      Lockers      •      Colin
          "Gladstone, is dat een slang in je broek of ben je gewoon blij me te zien?" En ik werp hem een duivelse grijns en knipoog naar hem.
          "Definitely both," antwoord ik zonder een seconde te missen en kijk vervolgens alwetend toe hoe hij razendsnel van onderwerp verandert. Als Ryker er niet was dan zouden we er niet zo omheen hoeven draaien en niet voor het eerst deze avond vervloek ik de cocky bastard. Ondertussen komt Colin soepel overeind en steekt zijn hand naar me uit, welke ik dankbaar aanneem ondanks dat ik het niet meer nodig ben. De alcohol begint weg te zakken en dat is natuurlijk geen goed teken, tijd om de buzz weer te activeren.
          "Laten we maar gaan, voor iemand ons zo ziet en daarbij, dat pokerspel gaat zichzelf niet spelen," zegt Colin en ik wiebel mijn wenkbrauwen even in zijn richting.
          "Strippoker heeft weinig toegevoegde waarde meer, al zou ik niet afslaan natuurlijk. Over sudden death gesproken," opper ik, een veelbetekenende blik op onze boxers werpend. Ondertussen komen we in beweging en vinden onze weg terug richting waar we heen moesten. Hoe hilarisch zou het zijn als we nu iemand tegen zouden komen, wandelend door de school in niets dan ons ondergoed en, al zeg ik het zelf, er allebei uitziend alsof we zojuist een goede beurt hebben gehad. Haren in de war door de regen, uitgelopen en gesmeerde verf over onze lichamen, waarvan mijn hand op zijn onderbuik nog steeds vrij prominent is en ja, als ik niet beter zou weten dan zou ik het geloven. Ik wind er niet per se doekjes om dat ik Colin aantrekkelijk vind en denk dat een groot deel van onze vrienden dit wel weet. Tyge, waarschijnlijk. Midas sowieso. He'd high five me for sure, om vervolgens een pleidooi te houden over waarom ik een chick moet vinden.
          "Blijft dit een onderonsje? Geloof me ik heb geen bezwaar, maar ik weet niet wat jij voor ogen had?" vraag ik met een scheef oog opzij. "Of je mij al zat was?" voeg ik speels toe terwijl we een hoek omslaan.


    Marrow deep, soul deep, essence deep


    Tyge Sebastian Layton

    at the party|| Talking to Jennifer- > to Mauve ans Alexandra


    De avond was niet helemaal verlopen zoals ik verwacht had, ik had -niet eens door mijn schuld- drank over een meisje heen gemorst. Ik had haar dan geholpen en tot mijn geluk was het een vriendelijke meid geweest. Jennifer leek echter niet zo veel zin meer te hebben in de avond, dus had ik haar mee door het dansend volk gelijd, en nog even buiten gepraat, voordat ik haar gedag zei.
    Veel zin om me ook naar mijn slaapvertrek te begeven had ik niet, dus waagde ik het nog een kans binnen op het feestje. De muziek die luid door de hoofdtelefoon drumde was juist zo goed. Vandaar dat ik dan teurg de trappen weer afdaalde naar waat het feestje zich plaatsvond. Mijn benen droegen me naar de dranktafel waar ik het eerst ehet beste bekertje vulde met wat sterke drank en fris en ik er een slok van nam. Dat zou me wel iets losser krijgen niet? Ik keek even rond. Hoewel ik veel gezichten herkende, was er niet meteen iemand waar ik me bij kon voegen. Van ver dacht ik mijn maatje Midas te zien, dus wurmde ik me al dansend door de mensen heen. Helaas verloor ik Midas uit het zicht, maar zag ik een ander bekend niet ver van me. Mauve was een prachtige verschijning, daar kon je gewoon niet om heen kijken. Ik schrok op, toen haar blik plots de mijne kruiste, ze zat enorm dicht tegen haar vriendin aan te dansen en haar blik stond verleidelijk. Alsof ze met haar blik me naar haar toe wenkte, raapte ik al mjin moed wat bij elkaar -nam een goede slok alcohol' en voegde me dansend bij de twee dames. "Hey daar." begroette ik de twee met een charmante glimlach.

    [ bericht aangepast op 12 dec 2019 - 22:36 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Colin Graham Lewlyn III

    The Emperor | 18 | Mylo's room | Mylo

    "Blijft dit een onderonsje? Geloof me ik heb geen bezwaar, maar ik weet niet wat jij voor ogen had?" vroeg de rebel terwijl ze zich richtingen de dormitories begaven. Colin opende zijn mond om antwoord te geven maar werd deze kortstondig gesnoerd. "Of je mij al zat was?" Het blondje grinnikte even en schonk Mycroft een schuin lachje.
    "Nóg niet," zei hij, alsof die mogelijkheid er in de nabije toekomst wel in zat. "Ik laat het je weten als het zover is," plaagde hij verder. Ondertussen waren ze bijna bij Colin en Tyge's kamer aangekomen. De bankierszoon hield even halt, nog niet geheel in staat al afscheid te willen nemen van Mylo - ookal was het dan maar voor even. Hij kreeg het gevoel dat hij zich in een droom bevond, die elk moment zou kunnen veranderen in een nachtmerrie.
    "Ik voel er niet zoveel voor de andere jongens erbij te halen en te moeten verklaren hoe we op dit punt gekomen zijn," sprak hij stilletjes, een kijk in zijn hart gevend. "Laat hen maar feesten, dat vinden ze waarschijnlijk prettiger," vervolgde hij, misschien meer om zichzelf te overtuigen dan Mylo. Hij zuchtte even en legde dan toch zijn hand op de deurknop.
    "Over een half uurtje in jouw kamer? Ik breng mijn pokerkoffer mee als jij voor koffie zorgt," stelde hij voor. Hij opende de deur en zette een voet binnen, alvorens weer te pauzeren. "Gladstone?" Wat onzeker gleden zijn ogen over het lichaam van zijn welbespraakte medestudent. "Maak er maar twintig minuten van." Het bleef hem niet lekker zitten, hem achter te moeten laten. Hij was vrij zeker dat Ryker hen niet gezien had, dan zouden ze geen van beiden nog overeind staan, maar het voelde allemaal zo riskant nu hij helder genoeg was om erover na te denken. Voor hij te ver kon afdrijven in die gedachten stapte Colin zijn kamer binnen en nam de spullen die hij nodig had om te douchen, droog ondergoed en zijn favoriete flanellen pyjama.

    Daar waar hij anders zo wist te genieten van een douche kon het nu niet snel genoeg gaan. Hij zeepte zijn haren in en liet de shampoo even inwerken terwijl hij de rest van zijn lichaam schoon schrobde. Vervolgens kon zich in één ruk afspoelen en zette de kraan af zodra hij het gevoel had zeep-vrij te zijn. In een wip had hij zijn handdoek om zich heen geslagen en wreef hij zichzelf droog.
    Bij de spiegel haalde hij kort de kam door zijn haren heen, en kamde deze naar achter. Er nu nog product in doen had geen nut meer, dan stond het morgen alle kanten op. Wat hij wel deed was nog een vleugje van zijn favoriete eau de cologne op zijn bloot bovenlijf spuiten, alvorens zijn pyjama aan te trekken.
    Na zijn spullen terug op de kamer afgezet te hebben, en het gepersonaliseerde koffertje, dat hij voor zijn laatste verjaardag had gekregen, na een behoorlijke zoektocht gevonden te hebben stapte Colin op zijn favoriete sokken richting de afgesproken kamer, waar hij aanklopte om te vermijden Mylo alsnog in zijn blootje aan te treffen. De gedachte alleen al bezorgde hem blozende wangen.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.


    M Y C R O F T      L O W E L L      G L A D S T O N E

    Rebel      •      Lockers      •      Colin
          Wanneer we onze kamers naderen en Colin aangeeft dat hij het liever een onderonsje houdt, kan ik een scheve grijns nauwelijks verbergen. Behoefte aan de anderen heb ik zeker niet en al helemaal niet als het meer alleen tijd met Colin betekend. Ik werp nog even een niet al te sluikse blik op diens ontklede lichaam, aangezien ik niet weet wanneer ik hem weer zo in me op kan nemen en voel me dan ook enigszins betrapt wanneer hij spreekt en ik opschrik.
          "Over een half uurtje in jouw kamer? Ik breng mijn pokerkoffer mee als jij voor koffie zorgt," stelt Colin voor en mijn wenkbrauwen schieten als automatisch omhoog bij koffie, maar dan bedenk ik me dat ik vast ook nog wel likeur heb om daarin te doen en dat dit helemaal niet zo'n slecht idee is. "Gladstone? Maak er maar twintig minuten van." Merkt Colin nog op en wanneer ik daardoor weer opkijk zie ik zijn ogen over mijn lichaam glijden en het is maar goed dat hij naar binnen stapt en de deur dicht trekt want shit!
          Abrupt draai ik me weg van de deur en been naar mijn eigen kamer, verderop in de gang. Eenmaal binnen loop ik als in een trance naar de douche, zet deze loeiwarm aan en neem pas de moeite mijn boxer te verwijderen als ik er al lang en breed onder sta. De tijd tikt weg terwijl ik daar maar sta en sta en sta en probeer die helblauwe ogen van mijn netvlies te verdrijven, onsuccesvol. Wanneer de stoom zo dik is dat ik nauwelijks nog wat zie en mijn huid op de schouders zo rood is als die van een kreeft neem ik de moeite mijn haren snel te wassen. Het moment dat ik eronder weg stap en een handdoek om mijn heupen sla is ook het moment dat er op mijn deur wordt geklopt en snel open ik de badkamerdeur om de wolk stoom vrij te laten. Dit dampt ook nog van mijn eigen lichaam terwijl de waterdruppels nog uit mijn haren druipen op de grond. Ik zou kunnen zeggen dat Colin snel is, maar volgens mij ben ik gewoon enorm traag geweest. Snel open ik de deur voor hem en grijns hem alvast verontschuldigend toe.
          "De koffie is nog niet klaar, ik zal even opschieten," begin ik mezelf vast te verontschuldigen, met mijn vrije hand even mijn haren uit mijn gezicht strijkend en pas dan naar Colin kijkend. Hij heeft een lichte blos op zijn wangen en ziet er way to handsome uit voor iemand in een pyjama. Mijn scheve grijns valt als automatisch op zijn plek en ik gebaar verwelkomend in de richting van het woonkamertje. "Well what are you waiting for, come in, come in."


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Sofia Awinita Lopez-Williams

    18 • Tomboy Skater • Senior • The Party • Darkness surely has its downsides • Midas

    Net toen ik om dreigde te vallen voelde ik twee stevige armen om me heen. Het zorgde ervoor dat ik mijn benen en mijn balans weer kon vinden. Ik kreeg wel een begroeting die ik in dit deel van het land niet had verwacht. In Oklahoma, sure, maar niet hier. Ik verontschuldigde me intussen al voor de botsing, terwijl zijn vreemde begroeting wat door mijn oren bleef zingen. Hij leek mijn naam te kennen, en die van hem begon langzaam ook te dagen. "Klopt, mr. Midas was het? Of Michael?" Ik wist het niet helemaal meer zeker. Maar het begon zeker met M. Net als daarnet duurde het even voor zijn grappen binnenkwamen in mijn wazige hoofd. Ik had echt minder moeten drinken. In het weinige licht kon ik hem niet super goed zien, maar ik zag wel degelijk dat zijn witte shirt plakte aan zijn borstkas. Die van mij zou hetzelfde doen op dit moment, maar daar dacht ik niet aan. Zelfs al zou hij alles kunnen zien, want ik had niet eens de moeite gedaan een bh aan te doen. Mijn enige redding was dat het shirt een legerprint had en niet wit was.
    Toen zijn woorden uiteindelijk verwerkt waren in mijn hoofd lachte ik toch. "Dan mag jij in mijn plaats meedoen." lachte ik. "Mijn voorgevel verstopt zich liever." Zijn volgende vraag kostte iets minder tijd om een nuttig antwoord te krijgen. "Zeker. Ik had gewoon bij jullie team willen spelen, maar blijkbaar zijn de egos daar allemaal zo fragiel dat ze bang zijn ingemaakt te worden door een meisje." Subtiliteit en tact waren normaal al niet mijn sterke punten, laat staan in deze staat. "Speel jij hier ook een van de sporten?" Ik was om eerlijk te zijn meer bezig geweest met een manier vinden om terug naar de stad te komen dan om hier echt rond te kijken. Deze school voelde nog meer als een gevangenis dan Clementine's. Het enige positieve was dat ik niet enkel meer met opgedirkte tutjes in en gebouw zat. Een beetje testosteron was zeker geen overbodige luxe, om eerlijk te zijn, en niet alleen voor een leuk uitzicht. Al was dat zeker wel een van de voordelen van deze overeenkomst tussen de scholen. "Is er trouwens een makkelijke manier om downtown te komen, of niet?" Niet dat ik dit gesprek zou onthouden, maar misschien bleef er iets onbewust hangen. Daarbij flapte ik er nu nog wel meer uit dan normaal al, en dat zei genoeg. Hopelijk zou ik mezelf niet te veel voor schut zetten, maar het kon me nu niet veel schelen, morgen zou dat een heel ander verhaal zijn.


    Bowties were never Cooler

    Colin Graham Lewlyn III

    The Emperor | 18 | Mylo's room | Mylo

    Toen de deur open ging wilde Colin grappen dat hij geen koffie rook, en dat de deal niet was. Zodra hij Mylo echter zag bleven de woorden steken ergens eind zijn keel. Zijn mond viel nog net niet open. Spontaan werd zijn mond droog en kwam er gedurende enkele seconden een kortsluiting in zijn hersenen. Zijn ademhaling verliep hierdoor behoorlijk onregelmatig, terwijl zijn ogen een eigen leven gingen leiden en de jongen voor zich van kop tot teen opnamen. De warmte die van Mylo af kwam werkte inviterend en gedurende een fractie van een seconde was Colin niet in staat aan de verleiding te weerstaan. Met twee passen sloot hij het grosso modo van de afstand tussen hen beiden in. Hij werd pas wakker uit zijn trance toen hij opmerkte hoe dicht de donkere poelen van zijn klasgenoot zich bij zijn eigen blauwe kijkers bevonden. Het maakte de situatie er niet veel beter op, helaas.
    "Gladstone..." Colin's stem klonk immens schor. Hij slikte een keer moeilijk. "Ik kan niet geloven dat ik dit zeg, maar ga alsjeblieft zo snel mogelijk kleren aan doen," fluisterde het blondje zonder de blik van de advocatenzoon te lossen.Met elk woord dat hij sprak raakten zijn lippen bijna die van de donkerharige student. Het duiveltje op zijn linkerschouder sprak hem in de handdoek rond Mylo's middel weg te trekken nu hij nog de kans had, en dat hij er mee weg zou komen onder het mom van 'Oops, my hand slipped.'. Voor hij hier aan toe kon geven drukte hij zichzelf langs de jongeman naar binnen en wandelde de kamer in. Hij zette zijn pokerkoffertje alvast op tafel en stapte naar de koffiezet toe.
    "Ik maak wel koffie," bood hij aan. "Maar schiet alsjeblieft op want ik ben één blik van een onoverwinnelijke vlaag van verstandsverbijstering verwijderd," gaf hij gegeneerd toe.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    MIDAS RYDELL

    I'm here for a good time, not for a long time


    The Wild One | 18 | Party| Sofia
    "Zeker. Ik had gewoon bij jullie team willen spelen, maar blijkbaar zijn de egos daar allemaal zo fragiel dat ze bang zijn ingemaakt te worden door een meisje." De Zuiderling rolde een keer met zijn ogen. Met zo'n opmerking was het eerder Sophie's ego dat hij in twijfel zou trekken maar hij besloot die discussie niet te starten en het gewoon gezellig te houden.
    "Speel jij hier ook een van de sporten?" vroeg de vrouwelijke studente.
    "No ma'am, alleen lacrosse," antwoordde Midas. "Midfielder. En jij?" De brunette leek haar aandacht voor het huidige onderwerp echter alweer verloren te zijn, tot Midas' oprechte spijt. Als er iets was waar hij het uren kon over hebben zonder kattekwaad uit te halen dan was het lacrosse wel.
    "Is er trouwens een makkelijke manier om downtown te komen, of niet?"
    De jongeman stopte zijn handen in zijn zakken terwijl hij nadacht. Zelf had hij nooit de nood gehad aan publiek transport, gezien zijn ouders hem met een eigen vervoermiddel voorzien hadden. Met dat besef kwam hij tot de conclusie dat Sophie ook niet per se naar openbaar vervoer gevraagd had, maar simpelweg naar een handige manier om op haar bestemming te raken.
    "De makkelijkste manier is per auto... Of motor." Bij die laatste woorden verscheen een ondeugend lachje op zijn lippen. Zijn eigen stalen ros stond momenteel geparkeerd in de hiervoor door school voorziene garage, maar er was zeker plaats voor twee. Hij strekte zijn hand uit naar de scholiere, bij wijze van voorstelling - maar tegelijk ook om zijn aanbod geldig te maken, "Midas Rydell. Kamer 8. Als je ooit een ritje wilt weet je me te vinden." Hij kon het niet laten een keer met zijn wenkbrauwen te wiebelen. Hij wist niet in hoeverre zijn nieuwe klasgenote het dubbele entendre zou appreciëren, ookal was hij niet geheel serieus. Hij was natuurlijk de laatste persoon die een avontuurtje af zou slaan, maar in dit geval was hij er niet actief op uit.
    Zijn gedachten dwaalden kort af naar Carter. Mocht hij met haar nog een keer de nacht door kunnen brengen dan had hij niet getwijfeld, maar zij had het helaas lang geleden al pijnlijk duidelijk gemaakt dat ze andere prioriteiten had. Ondanks de periode die inmiddels verstreken was stak het nog enorm bij Midas. Hij gaf zijn hart niet snel bloot aan anderen, en degene bij wie hij zich dat wel geriskeerd had had het aan duizend stukken geslagen. Het ging al iets beter, zo ging dat met dat soort dingen, al betwijfelde Midas of hij ooit in staat zou zijn hetzelfde voor iemand anders te voelen.
    "Wat lokt je richting downtown dan?" vroeg hij, meer om zichzelf af te leiden van de dreigende negatieve spiraal dan uit nieuwsgierigheid.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.


    M Y C R O F T      L O W E L L      G L A D S T O N E

    Rebel      •      Lockers      •      Colin
          En binnenkomen is ook zeker wat Colin doet. Hij overbrugt de afstand tussen ons nadat hij me een zeer grondige once-over heeft gegeven en betreed met twee stappen mijn persoonlijke ruimte, wat heel wat zegt aangezien deze überhaupt al zeer klein is. Ik kies er voor heel stil te blijven staan terwijl onze ogen elkaar niet voor het eerst deze nacht vinden. Intens blauw tegen intens blauw en hoewel ik al mijn hele leven wordt gecomplimenteerd voor de kleur van mijn kijkers, denk ik dat die van Colin nog helderder zijn.
          "Gladstone..." klinkt het schor. "Ik kan niet geloven dat ik dit zeg, maar ga alsjeblieft zo snel mogelijk kleren aan doen." Waarop mijn lippen direct weer uitbreken in een goddeloze grijns en ik mijn blik voor een fractie af laat zakken naar zijn lippen, o zo dicht bij mijn eigen.
          "Ahw, maar het leven is zoveel leuker in je nakie," fluister ik praktisch tegen zijn lippen, niets dan een haarbreedte verwijderd van contact. Zijn ogen lichten kort op in iets wat ik makkelijk kan plaatsen, namelijk overweging. Wat het dan ook is wat hij overwoog, hij kiest er voor niet te handelen en glipt langs me heen mijn kamer in. Wel oké, van mij en Midas waarvan ik me pas nu besef dat hij er gelukkig nog niet weer is.
          "Ik maak wel koffie, maar schiet alsjeblieft op want ik ben één blik verwijderd van een onoverwinnelijke vlaag van verstandsverbijstering," werpt Colin me toe, al staand bij het koffiezetapparaat. Ik grinnik enkel bij zijn woorden en sla mijn armen over elkaar terwijl ik mijn heupen naar voren kantel in een nonchalante houding. De handdoek rond mijn heupen zit niet bepaald heel stevig vast en ik voel de stof verslappen bij iedere kleine beweging.
          "Je begrijpt natuurlijk heel goed dat het alleen maar minder aantrekkelijk wordt kleding aan te trekken wanneer jij dit soort dingen blijft zeggen, toch?" vraag ik speels, maar zeker gemeend. "Maar ik zal je niet langer teisteren met mijn onfatsoenlijke staat."
          Waarop ik me van hem weg draai richting mijn kamer, de handdoek weg voel glijden, er vrij weinig aan doe om dat tegen te gaan en dus poedelnaakt van hem weg loop. Zonder om te kijken uit ik een droge en zeer ongemeende 'oeps' en wandel op mijn dooie gemak mijn kamer in. Ik neem niet de moeite de deur dicht te doen terwijl ik schone nachtkleding bij elkaar zoek, wat voor mij niet net als Colin een keurige pyjama is. Slechts een oude trainingsbroek met een lam elastiek waardoor hij te laag op mijn heupen hangt en een oversized mouwloos hemd met een gat erin.


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Sofia Awinita Lopez-Williams

    18 • Tomboy Skater • Senior • The Party • Darkness surely has its downsides • Midas

    Ah, dus hij was een van de mannelijke lacrosse spelers. Ik had misschien niet de opmerking moeten maken over hun ego, maar goed. Misschien had hij wel een fragiel ego, en ik wist vrij zeker dat er anders wel een andere jongen in zijn team zat die het niet kon hebben om van meiden te verliezen. "Second home. Attacker."
    Zoals wel vaker verloor ik mijn interesse een beetje tijdens de koetjes en kalfjes. Hij mocht alles vragen wat hij van me wilde weten, maar ik had ook nog wel andere informatie waar ik graag achter wilde komen. Zoals hoe ik hier wegkwam. Zijn uitleg was een beetje teleurstellend. Ik had wel mijn rijbewijs, maar geen auto. Die had ik in de stad ook helemaal niet nodig. Ik had mijn skateboard, de metro, en anders pakte ik een taxi. Ik weigerde met de auto met chauffeur van mijn ouders te gaan. Het was al gênant genoeg dat die me hierheen had gebracht. Zijn aanvulling bracht wel een grijns op mijn gezicht. Ik wist niet of hij het dubbel bedoeld had, maar zo ging ik het zeker wel opvatten. "Op je motor, of iets anders?" mijn toon maakte wel duidelijk wat ik bedoelde met anders. Het was wel jammer dat hij mijn speelse knipoog niet zag. Maar aan de andere kant zou hij niet met me flirten in wat ik nu aanhad, en dan had hij nu al een heel duidelijk voorproefje gehad, door het drankje wat over mijn shirt was gegaan.
    Zijn vraag over downtown deed me echt grijnzen. "Mijn vrienden, maar bovenal de skateparken. Het ene asfalt is het andere niet." Ik deed een stapje naar hem toe, zodat ik zijn lichaamswarmte tegen mijn lijf voelde slaan, maar niet zo dichtbij dat we elkaar raakten. "Ik ben Sofia. Kamer... 13 volgens mij. Als je ooit zin heb om het leven van een andere kant te zien." Ik likte mijn lippen even en zocht uit gewoonte zijn gezicht op, die ik natuurlijk niet kon zien in het duister. Ik haalde een hand door mijn haren die ik nog wel los had hangen. "Nu jij weet wat ik voor mijn lol doe, hoe zit het met jou? Hoe verdoe jij je vrije tijd?" Dit was nog wel interessant, zeker omdat deze duidelijk zuidelijke jongen, geen enkel probleem had met flirten, iets wat voor velen niet gezegd kon worden. Daarbij zou ik toch ook iets te doen moeten vinden als ik het niet voor elkaar kreeg de deuren uit te komen. Ook intrigeerde Midas me wel. Wat deed de zuiderling hier? Had je geen dure kostscholen in het zuiden? Dat kon ik bijna niet geloven.


    Bowties were never Cooler