• [Algemeen] één op één RPG's

    Dear Q'ers,
    welkom bij het één op één RPG topic, ook wel bekend als het ORPG topic. Zoek je iemand om mee te schrijven? Dan is dit de plek om een oproepje te doen!

    Een tip om in te vullen als je zoekende bent:
    — aantal woorden — nl/eng/andere taal — onderwerp —

    Ik wens jullie alvast veel schrijfplezier!

    [ bericht aangepast op 26 sep 2019 - 16:26 ]

    x

    [ bericht aangepast op 15 juli 2020 - 11:29 ]

    Iemand belang voor bij een rpg?
    Ik heb al een klein idee/plot in gedachten omrent de rp satan's is waiting of eventueel heel wat anders.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2019 - 19:13 ]


    I love you 3000 <3

    Ik ben voorzien for now. (:

    [ bericht aangepast op 4 nov 2019 - 23:46 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Aangezien mijn liefde voor Harry Potter keihard terug gekomen is, ben ik opzoek naar een Harry Potter orpg! Ben heel vrij in de era etc.
    Schrijf tussen de 400-600 woorden maar soms makkelijk meer als inspiratie mij raakt :)


    --

    Yes! Ook ik ben weer op zoek naar een gloednieuwe orpg, zoals gewoonlijk sta ik weer open voor allerlei plotten en ideeën! (:


    ''Don't compare yourself to others, that's when you start to lose confidence in yourself'' - Will Smith.

    Iemand die nog interesse heeft in een orpg? Woordenaantal ong van 800-1500, maar kan makkelijk oplopen indien voldoende inspiratie etc. Ik kan zowel in het Nederlands als het Engels en zowel mannelijke als vrouwelijke chars. Ik heb een voorkeur voor verboden liefdes of driehoeksverhoudingen, maar dit is niet noodzakelijk.

    Het lijkt me eventueel ook leuk om met 3 een rpg te doen in plaats van 2 :)


    I needed to hate you to love me

    Hoi ik ben nieuw hier wel ervaring met ORPGs , RPGs schrijven. Ik hou van Romantische verhalen , een beetje Fantasy, Harry Potter.

    — aantal woorden: Ik til daar niet zo zwaar aan ik heb zelf ook geen woord minimum , de ene keer is het een wat langer stukje dan de ander
    — nl/eng/andere taal : Beiden zijn een optie wat jij het liefste hebt
    — onderwerp: Fantasy, Liefde, High School , College, Harry Potter


    Hi I'm new here <3

    Ik sta open voor ORPG's - kunnen brainstormen over de ideeën. Ik zal van te voren maar melden dat ik super easy ben en voor veel open sta.


    We're all mad here.

    Iemand die nog geïnteresseerd is voor een orpg? Ik heb enkele ideeën in gedachten, maar ik sta natuurlijk ook open voor wat anders. (:

    Hi!
    Ik zoek iemand voor een orpg omtrent magie, witches etc! Heb nog geen vast idee dus wil graag brainstormen!


    --

    Hi,
    Ik zoek eigenlijk naar iemand om mee te schrijven na een tijdje afwezigheid. Ik sta voor veel dingen open, so let's talk. ^^


    • • •

    Na een tijdje weg te zijn geweest ben ik opzoek naar nieuwe orpg's ^^.

    Ik sta voor alles open dus als je ideeën hebt, kom vooral door.
    Heb je geen ideeën maar zoek je wel een orpg maatje? Dan bedenken we gezellig samen wat!

    In ben geïnteresseerd in zowel de korte snelle orpg's (lager woorden aantal) als in de uitgebreidere teksten (500+).

    Ook 16+ vind ik leuk om te schrijven en is welkom (is geen verplichting)

    Wat wellicht wel interessant is om vooraf te weten, ik werk fulltime en ben vooral in de avonden en weekenden aanwezig. Ben je dus opzoek naar iemand die dagelijks 10 keer reageert dan ben ik wellicht niet het juiste persoon voor jou.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Het is alweer enkele jaren geleden dat ik een orpg deed op Quizlet, en ik moet bekennen dat ik in de tussentijd geschreven heb met twee vaste schrijfpartners via e-mail die ik hier ontmoet heb, maar helaas is dit tot een einde gekomen door drukke levens. Dus mocht iemand interesse hebben in een orpg met mij, dan zul je me heel blij maken. Ik zoek dus echt naar een long term partner overigens.

    Qua onderwerpen is het ontzettend breed waar ik me in kan vinden, evenals het soort rol. Ik schrijf het liefst in het Nederlands, maar Engels gaat me ook wel redelijk af. Met betrekking tot woordaantallen ben ik ook niet zo moeilijk. Het liefst zit ik zelf boven de 300+, maar eronder is ook prima.

    Na een zeer lange tijd weg te zijn geweest ben ik terug op Q en vroeg ik me af of er iemand is die open staat voor ORPGS?
    Iemand die zin heeft om een leuk plot te bedenken en lekker te gaan schrijven?
    Het liefst iemand die 18+ is gezien ik liever niet een al te groot leefdtijdsverschil heb.


    It's still magic even if you know how it's done!

    Ook ik sta weer volledig open voor enkele nieuwe orpg's. Qua onderwerpen en ideeën ben ik niet de lastigste! (:


    ''Don't compare yourself to others, that's when you start to lose confidence in yourself'' - Will Smith.