• [Algemeen] één op één RPG's

    Dear Q'ers,
    welkom bij het één op één RPG topic, ook wel bekend als het ORPG topic. Zoek je iemand om mee te schrijven? Dan is dit de plek om een oproepje te doen!

    Een tip om in te vullen als je zoekende bent:
    — aantal woorden — nl/eng/andere taal — onderwerp —

    Ik wens jullie alvast veel schrijfplezier!

    [ bericht aangepast op 26 sep 2019 - 16:26 ]

    x

    [ bericht aangepast op 15 juli 2020 - 11:29 ]

    Ik ben voorzien voor nu.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2020 - 21:49 ]


    (n) set of stars

    Ik ben op zoek naar een ORPG–partner voor één van de volgende thema's:
    • ACOTAR – Court of Dreams / Court of Nightmares geïnspireerd
    • The Folk Of The Air – combinatie tussen fae en mens
    Note: voor beiden geldt dat ik niet met originele personages wil ORPG'en (deze kunnen wel 'aanwezig' zijn binnen in de ORPG).

    Ik schrijf in het Engels, voornamelijk lange posts. Ik post wekelijks, i.v.m. mijn baan – maar kan anderzijds ook urenlang opblijven voor een ORPG (it will become my life).
    + Ik zoek iemand die buiten Q. om wil ORPG'en (Google, Hotmail, etc.)

    Send me a PB if you're interested.


    Ik ben opzoek naar een ORPG-maatje!
    Heb jarenlang op verschillende websites en forums aan RP gedaan, maar merk dat het op de desbetreffende websites een beetje is uitgestorven dus probeer ik het nu hier :)

    Ik hou van de volgende thema's:
    - Heartland, of anything paarden related.
    - Anne met een E
    - Harry Potter
    - Merlin
    - Vampire Diaries
    - Walking Dead
    - High school/College

    Ik schrijf zowel Engels als Nederlands en heb niet echt een directe voorkeur. Aantal woorden maakt voor mij niet echt uit, ik vind zowel lange paragraven als one liners leuk.

    Stuur me gerust een berichtje als je interesse hebt :)

    Hi! Ik ben weer op zoek naar een ORPG. Ik lees op dit moment An Ember in the Ashes en wil hier graag een ORPG (of eventueel een kleine RPG) op baseren. Mocht er dus iemand geïnteresseerd zijn in een Roleplay met actie, gevechten, drama, onderdrukking, fantasie etc. — stuur me gerust een PB (mag ook eventueel voor meer informatie over het boek)! :)

    Opzoek naar een nieuwe orpg :'D

    Ik sta voor alles open dus als je ideeën hebt, kom vooral door.
    Heb je geen ideeën maar zoek je wel een orpg maatje? Dan bedenken we gezellig samen wat!
    Voorkeur in genre; Romance, Drama en bij een goed verhaal Misdaad / fantasie.

    In ben geïnteresseerd in zowel de korte snelle orpg's (lager woorden aantal) als in de uitgebreidere teksten (500+).
    Ook 16+ vind ik leuk om te schrijven en is welkom (is geen verplichting uiteraard).

    Wel zou ik graag een orpg maatje vinden die 18+ is, ik ben zelf 22 ,
    en kletsen vind ik stiekem ook wel gezellig

    Wat wellicht wel interessant is om vooraf te weten, ik werk veel en ben vooral in de avonden en weekenden aanwezig. Ben je dus opzoek naar iemand die dagelijks reageert dan ben ik waarschijnlijk niet het juiste persoon voor jou. 1 a 2 keer in de week lukt me daarintegen prima C:


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Ik zoek iemand voor een married at first sight meets het bovennatuurlijken idee graag iemand boven de 18 inverband met mijn eigen leeftijd. Wie weet kunnen we onze eigen leuke draai er aan geven?


    It's still magic even if you know how it's done!

    Janthony schreef:
    Iemand die een Good Omen ORPG wilt doen met Aziraphale en Crowley?


    Ik zoek nog steeds! Aantal woorden en taal maakt niks uit.


    Guardian of the Eastern Gate

    Bonjour! Ook ik zoek iemand die me wil helpen mijn toetsenbord weer af te stoffen. Ik zoek iemand die het niet erg vindt om met vlagen op een trager tempo te posten. Enthousiast ben ik zeker en ik vind het heerlijk om plots uit te werken en er over te praten, maar omdat ik fulltime werk zal ik niet dagelijks de tijd hebben om te posten. Daartegenover staat wel dat ik doorgaans langere posts schrijf en ik zoek iemand die datzelfde doet.

    Ik heb niet heel veel eisen, omdat ik het belangrijk vind dat het plot ons allebei aanspreekt. Wel zoek ik iemand die een ORPG wil met OP en ook tijd wil besteden in het uitwerken van goed doordachte personages. Ditzelfde geldt voor de verhaallijn. Doorgaans gaat mijn interesse uit naar een ORPG waar drama een plekje heeft en er een zekere dynamiek/spanning is tussen de personages. Voor de rest heb ik geen eisen voor een setting of het platform waar we RPG'en, dus voor wie het leuk lijkt om te sparren over ideeën om te zien of we iets op poten kunnen zetten: hit me up. ^^


    She's imperfect but she tries

    Hey!

    Ik ben een aardige tijd offline geweest hier en wil de draad weer oppakken, vooral als het gaat om een uitgebreide ORPG.
    Een aantal dingetjes:
    - Woordenaantal rond de 200, waarschijnlijk wordt dit gedurende rp meer, maar het is al een tijdje geleden haha
    - Liefst Nederlands, maar Engels zou ook wel kunnen.
    - Onderwerp maakt niet uit, sta voor alles open! ^^ Zowel originele verhaallijnen als verhaallijn die gebaseerd zijn op een fandom. idc haha

    stuur maar een pb'tje als je interesse hebt! (blush)

    Hallo!

    Ik heb een boek bijna afgerond, maar ben op zoek naar enkelen om samen mee te schrijven voor simpelere rpg's. Mijn verhaal heeft zelf een hele nieuwe wereld en zo, dus ben meer op zoek naar "simpelere" verhaallijnen. Alles zal wel als simpel gezien worden naast mijn eigen "zooi", dus vrees niet als je een leuk idee hebt dat je graag wilt delen.

    Gelieve iemand die wat ouder is, en niet terugdeinst van bepaalde onderwerpen. Ik heb het zelf toch wel aardig druk, dus verwacht ook niet dat de ander altijd direct reageert of ook maar direct terug kan schrijven. Elke dag schrijven is geen optie voor mij, maar ik doe mijn best lekker bij te blijven. Ik wil dit goed maken door erover te praten, en onszelf gemotiveerd te houden (als mensen dit nog doen...?). Over het algemeen schrijf ik graag langere stukken, maar kleinere stukken tekst zijn ook prima voor mij, misschien zelfs beter in dit geval. Zowel Engels als Nederlands klinkt goed in mijn ogen, dus ook dat is geen probleem.

    Qua onderwerpen kan ik veel hebben, ik heb nogal wat series / films waar ik gek op ben (en welke werelden me goed klinken), al heb ik in het verleden vooral OP geschreven, en voelt dat wel vertrouwd. Ik ben dus niet op zoek naar iemand om een eigen, geheel nieuwe wereld / wezens / rassen / etc. mee te bouwen, maar gewoon lekker mee te schrijven.

    Mocht ik je niet afgeschrokken hebben, dan hoor ik graag van je. (flower)(flower)



    Well, nu ben ik eigenlijk toch wel op zoek naar een little more fantasy. Ik heb een soort van beginnende verhaallijn voor ogen, en als je interesse hebt in iets nieuws, met nieuwe 'wezens', hit me up, dan gaan we samen verder denken erover. (hoera)


    Horror? Iets anders, anyone? Ik beloof niet te bijten.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2020 - 16:35 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Hihi!

    Ik ben niet volledig onbekend met Q en het ORPG'en, aantal jaar geleden weleens een account hier op gehad maar daarna is het schrijven wat door mijn vingers heen geglipt. Ik zou graag eens de draad weer willen oppakken door middel van een ORPG! Een specifieke idee had ik nog niet in gedachten maar ik sta zeker open om te brainstormen. Het liefst schrijf ik in het Nederlandse taal en reik ik vaak een grotere woordenaantal.

    Ik zoek iemand die met mij wilt orpg'en.
    Ik heb een idee die ik graag wil maar het maakt mij oprecht niets uit wat het uiteindelijk zou worden.

    Ik zoek iemand waarmee ik deels kan oefenen met lange stukken in story's, maar ook hierbij is dat geen vereiste en is pb ook prima.
    Graag iemand die wat vaker online is (hoeft niet elke dag maar minstens 1 of 2 x in de week) en voor een lange tijd wilt.
    Heb nu al meerdere malen na 1 of 2 hoofdstukken moeten stoppen omdat de ander geen tijd of zin meer had.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Okay, ben ik weer. (:
    Ondanks de drukkere periode in mijn leven, kan ik nu zeker wel een idee uit gaan denken met iemand. Ik heb nogal een specifiek idee voor ogen met daarin een sugardaddy-sugarbaby idee. Voor de verandering zou ik eens de vrouwelijke rol willen, gezien ik al een personage van mij voor ogen heb. Dubbelrollen sta ik overigens wel voor open, dat is geen enkel probleem. Mijn pb staat open!

    [ bericht aangepast op 10 maart 2020 - 15:26 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik zoek weer iemand voor een orpg, omdat ik gewoon merk dat ik mijn ei fijn kwijt kan in het schrijven en maken van personages (:
    Je hoeft echt niet dagelijks te reageren, momenteel ben ik zelf nog revaliderend dus wel erg actief maar ik snap dat je een leven hebt en andersom later ook natuurlijk. Ik waardeer het overigens wel als het niet puur een rpg is en je maar elkaar een berichtje stuurt als je hebt geschreven, ik vind een beetje kletsen ernaast ook fijn. Hoeft niks persoonlijks te zijn indien je daar geen interesse in hebt (:

    Mijn posts kunnen variëren van 200 woorden tot ruim 1000, dat is afhankelijk van de ander en het aantal waar we wat rond hangen.
    Ik heb wel een lichte voorkeur voor de vrouwelijke rol, dubbelrollen of de man op me nemen vind ik ook prima. Qua onderwerpen ben ik niet zo moeilijk, zo lang er maar genoeg drama is ben ik al om :Y)

    Als ik je niet bang heb gemaakt, mijn pb staat open (typing)