• [Algemeen] één op één RPG's

    Dear Q'ers,
    welkom bij het één op één RPG topic, ook wel bekend als het ORPG topic. Zoek je iemand om mee te schrijven? Dan is dit de plek om een oproepje te doen!

    Een tip om in te vullen als je zoekende bent:
    — aantal woorden — nl/eng/andere taal — onderwerp —

    Ik wens jullie alvast veel schrijfplezier!

    [ bericht aangepast op 26 sep 2019 - 16:26 ]

    WANTED: ORPG-partner
    — Genre: Horror, thriller, psychologisch, dystopie, etc.
    — Nederlands/Engels [Maar niet gemengd. Het één of het ander.]
    — 500-1500 woorden; basically gewoon schrijven en het niet langer/korter forceren dan goed aanvoelt.
    — Geen lange rolbeschrijvingen vereist [You do you, maar ikzelf hou gewoon niet zo van uitgebreide rollen creëren - wil zsm aan het schrijven gaan.]
    — 18+ Topics moeten mogelijk zijn.

    PM me.


    A girl who wonders.

    MT


    How far is far

    Even MT.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    MT, voor als ik in de toekomst nog iemand zoek (:


    Faith is everything.

    Hi all!

    Heb nu met Corona wat meer tijd omhanden dan normaal, dus wil graag een ORPG starten! Ik heb al wel wat ideeën maar sta ook open voor andere ideeën?


    If you want someone to trust you, you should give them a reason.

    Hey guys. Aangezien ik thuiszit en dus wat meer tijd heb zou ik graag een ORPG willen beginnen. Graag met wat kortere stukken (max 500 woorden) zodat ik er niet telkens voor hoef te gaan zitten, maar ook tussendoor even wat kan posten.
    Ik heb nog niet echt een idee voor een verhaallijn. Ik heb voorkeur voor iets realistisch en binnen de genre’s romantiek, drama of humor. Voor horror/thriller sta ik overigens ook open. Stuur me een berichtje als je interesse hebt!


    Be groovy or leave, man

    -

    [ bericht aangepast op 4 juli 2020 - 21:05 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    GEZOCHT: MALE-MALE ORPG
    — Taal: Nederlands
    — Onderwerp: Drama/romantiek, maar mag ook uitgebreider zijn. Het hoeft niet enkel te draaien rond hun relatie.
    — Minimum woorden: 500
    — Rolbeschrijvingen mogen zeker!
    — 18+ topics

    Ik zoek iemand voor een selection plot idee
    het liefst dubbele rollen en iemand die 18 + is gezien mijn eigen leeftijd er 6 jaar boven zit.

    [ bericht aangepast op 16 april 2020 - 20:37 ]


    I love you 3000 <3

    Ik heb zin in een Desperate Housewives RPG. . .


    [ heaven knows ]

    Hi!

    Is er toevallig iemand die net zoals ik een craving heeft naar een zomerse ORPG om het ultieme zomergevoel toch nog een beetje in huis te halen? Ik speel met het idee van oude bekenden wiens paden elkaar weer kruisen, maar heb nog niets concreets en sta open voor vrijwel alle suggesties. Als jij een ander geweldig idee hebt: geef een gil, want misschien ben ik wel net zo enthousiast. Bij voorkeur wel realistisch en met een gezonde dosis drama.

    Helaas gaat het me niet lukken dagelijks te reageren, maar enthousiast ben ik zeker. Aan iedereen die er warm van wordt: ik zie jullie PB graag tegemoet! ^^


    She's imperfect but she tries

    Opzoek naar een nieuwe orpg :'D

    Ik sta voor alles open dus als je ideeën hebt, kom vooral door.
    Heb je geen ideeën maar zoek je wel een orpg maatje? Dan bedenken we gezellig samen wat!
    Voorkeur ligt wel in onbekende personen. Fanfic based is prima maar ik ga geen film, serie, boek na schrijven. En een goede dosis romance en drama is nooit verkeerd natuurlijk.

    In ben geïnteresseerd in zowel de korte snelle orpg's (lager woorden aantal) als in de uitgebreidere teksten (500+).
    Ook 16+ vind ik leuk om te schrijven en is welkom (is geen verplichting uiteraard).

    Wel zou ik graag een orpg maatje vinden die 18+ is, ik ben zelf 23 ,
    en kletsen vind ik stiekem ook wel heel gezellig.

    [ bericht aangepast op 29 april 2020 - 18:11 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Hi guys,

    Ik ben opzoek naar mensen om een ORPG te doen. Ik heb al heel wat ervaring met RPG'en via andere platforms, maar omdat het aanbod daar op dit moment schaars is heb ik besloten om hier eens een oproepje te plaatsen (:

    Ik vind vrijwel alle onderwerpen leuk om over te schrijven, als de verhaallijn maar interessant is. Mijn voorkeur ligt wel bij iets met drama/romantiek, maar natuurlijk wel met een verhaallijn erbij. Normaal schrijf ik 300-500 woorden per post ongeveer, aangezien ik het fijner vind om wat vaker te reageren met kortere posts dan weinig te reageren met hele lange posts (ook omdat ik vrij weinig ervaring heb met lange posts schrijven). Als iemand zich geroepen voelt om mijn leermeester te zijn in het schrijven van langere posts lijkt me dat ook leuk (:

    Zelf ben ik 18 jaar, dus iemand rond die leeftijd zou mijn voorkeur hebben, ook omdat we naast het RPG'en dan ook nog een beetje een gesprekje kunnen voeren. Mijn personages zijn vaak 20+.

    Als je interesse hebt mag je me een PB'en/gastenboek berichtje sturen, of wat hier het meest gangbare is.

    Groetjes

    Ook ik ben opzoek naar een nieuwe ORPG.

    — Genre: Fantasy is altijd goed, maar iets realistisch is ook helemaal prima.
    — Woordenaantal: 500-1500, soms meer, soms minder.
    — Nederlands geschreven.
    — Qua leeftijd wel graag iemand van 18+

    Ik heb verder nog helemaal geen idee hoe of wat, maar daar komen we vast wel samen uit.
    Mocht iemand interesse hebben, stuur maar een PB! ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    nvm

    [ bericht aangepast op 7 mei 2020 - 21:53 ]