• [Algemeen] één op één RPG's

    Dear Q'ers,
    welkom bij het één op één RPG topic, ook wel bekend als het ORPG topic. Zoek je iemand om mee te schrijven? Dan is dit de plek om een oproepje te doen!

    Een tip om in te vullen als je zoekende bent:
    — aantal woorden — nl/eng/andere taal — onderwerp —

    Ik wens jullie alvast veel schrijfplezier!

    [ bericht aangepast op 26 sep 2019 - 16:26 ]

    Ik ben voorzien. :Y)

    [ bericht aangepast op 25 juli 2020 - 14:56 ]


    Feichin schreef:
    Ook ik ben opzoek naar een nieuwe ORPG.

    — Genre: Fantasy is altijd goed, maar iets realistisch is ook helemaal prima.
    — Woordenaantal: 500-1500, soms meer, soms minder.
    — Nederlands geschreven.
    — Qua leeftijd wel graag iemand van 18+

    Ik heb verder nog helemaal geen idee hoe of wat, maar daar komen we vast wel samen uit.
    Mocht iemand interesse hebben, stuur maar een PB! ^^


    Ik haal deze even naar voren. Nu de drukte hier thuis langzaamaan weer wat af lijkt te nemen zou ik er heel graag nog een ORPG bij willen. (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Hiya,

    Om weer langzaam in te komen ben ik eigenlijk toe aan een ORPG zonder enige druk, waar het woordenaantal er niet toe doet (al antwoord ik op wat ik krijg, dus het zal nooit zo zijn dat je er niets mee kunt) en waar mijn partner wat geduld heeft. Ik heb even een opstartfase, en ben toe aan een ORPG hierdoor. Ik zou als start 500 woorden willen voorstellen, maar dit kan altijd omhoog.

    Zelf heb ik eigenlijk wel zin in een ORPG over vikingen, maar sta in principe overal wel voor open. Liever wel iemand 18+, die ook 18+ dingen schrijft. Als het eens zou kunnen wil ik eens de vrouwelijke rol op me nemen, maar sta ervoor open om de man te schrijven.

    Mijn PB staat open. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik ben voorzien, dankjewel.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2020 - 15:40 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Mijn topics.


    "If you're going through hell, keep going." † Winston Churchill.

    Hi y'all,

    voor nu zoek ik een wat 'kortere'/'simpelere' ORPG. Dit houd voor mij in, posts van een woordenaantal van rond de 500 woorden per personage zodat ik ze 'lekker even tussendoor' kan schrijven en geen uur hoef te zitten voor een post. Uitschieters daargelaten ^^
    Qua onderwerp ben ik dol op alles met een goede dosis drama, geschiedenis ben ik alleen niet zo'n fan van maar mocht je een 'wauw' plot hebben: I'm in. Ik werk zelf wel 40 uur per week nu maar ik houd er daardoor ook rekening mee dat jij niet dagelijks zal kunnen posten. Ik zal zelf de ene keer ontzettend snel reageren en de andere keer misschien 1 keer per week. Communicatie vind ik fijn op dat gebied (:

    Het liefste wel iemand van 18+ aangezien ik zelf ook 22 ben en ik niet het idee wil hebben dat ik rekening moet houden met hoe of wat ik schrijf. Hit me up!

    Ik ben eigenlijk wel toe aan een ORPG, liever wat korter en vol drama en romantiek. Zelf heb ik even geen creatieve ideetjes, maar brainstormen erover ligt me toch lekkerder. Liever één rol per persoon, misschien zelfs voor de verandering eens het vrouwelijke personage, al zal een mannelijk personage me ook goed liggen bij een aangenaam idee. Reageren is voor mij nogal wispelturig in verband met werk, maar contact is daarbij natuurlijk belangrijk. ^^ Het liefst schrijf ik wel met mensen die 21+ zijn.


    • • •

    Velns schreef:
    Hi y'all,

    voor nu zoek ik een wat 'kortere'/'simpelere' ORPG. Dit houd voor mij in, posts van een woordenaantal van rond de 500 woorden per personage zodat ik ze 'lekker even tussendoor' kan schrijven en geen uur hoef te zitten voor een post. Uitschieters daargelaten ^^
    Qua onderwerp ben ik dol op alles met een goede dosis drama, geschiedenis ben ik alleen niet zo'n fan van maar mocht je een 'wauw' plot hebben: I'm in. Ik werk zelf wel 40 uur per week nu maar ik houd er daardoor ook rekening mee dat jij niet dagelijks zal kunnen posten. Ik zal zelf de ene keer ontzettend snel reageren en de andere keer misschien 1 keer per week. Communicatie vind ik fijn op dat gebied (:

    Het liefste wel iemand van 18+ aangezien ik zelf ook 22 ben en ik niet het idee wil hebben dat ik rekening moet houden met hoe of wat ik schrijf. Hit me up!

    still looking for something (:

    -

    [ bericht aangepast op 23 aug 2020 - 14:55 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    -

    [ bericht aangepast op 6 okt 2020 - 10:37 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Hi!

    Binnenkort heb ik weer meer tijd om te schrijven en zou ik eventueel wel open staan voor een nieuw ORPG : - ) Afhankelijk van het verhaal en de specifieke setting schrijf ik meestal posts van 500 tot 1000 woorden, maar een ORPG met wat kortere posts lijkt me ook wel prettig. Qua genre heb ik niet direct een specifieke voorkeur - ik vind veel leuk en sta ook voor veel open - dus bericht me gerust als je een leuk idee hebt! Enkel schrijf ik geen 18+ inhoud.

    Het liefste schrijf ik een vrouwelijk karakter of eventueel een dubbelrol. Daarnaast vind ik het ook vaak leuk om samen nieuwe ideeën te bedenken en enthousiast te plotten : - ) Zelf schrijf ik in de derde persoon, verleden tijd, en in het Nederlands. Hoe vaak ik schrijf hangt af van hoe druk ik het heb, maar ik doe altijd wel mijn best om relatief snel te reageren en geef dan ook meestal een heads-up als dat niet lukt. Wachten vind ik niet erg. Ten slotte vind ik goede communicatie belangrijk.

    Ik hoor het graag als iemand samen zou willen schrijven, mail me gerust:)!

    liefs!


    Omnia mutantur, nihil interit

    Hii, ik had iets gevonden maar helaas is die speler van Q verdwenen dus ik zoek weer een vervanging (: ik ben momenteel totaal niet kieskeurig voor mannen of vrouwen rol. Wel wil ik een niet te hoog woordenaantal omdat ik volgende week weer met stage start en ik het wel leuk vind als ik regelmatig kan schrijven. Langer mag ook als jouw voorkeur daar echt ligt.

    Qua genre sta ik voor veel open zolang het maar een goede dosis drama heeft. Liever geen echte fan ORPG's (maar eigen personages in iets gooien vind ik weer wel ok) of geschiedenis, daar ben ik niet handig in.

    Hit me up if you're interested, ik bijt niet :Y)

    hiii ik denk ik reageer hier maar ff op!
    Ik zoek een ORPG maatje, die net als ik met lockdown wat meer thuis zit.
    Interesse gaat van vampieren naar shapeshifters, sirens of succubi/incubi. Shadowhunters of Vikings zou ik ook nog wel es willen proberen maar das niet zo belangrijk. ik schrijf man/vrouw, maakt niet uit.
    Het liefst niet slice-of-life idee maar voor de rest alles mogelijk.
    Ik schrijf ook LGBT en ik kan 18+ schrijven (van een klein beetje tot full-on) Ik ben aardig actief, zeker in de avonden en schrijf ongeveer middellange posts (nooit de woorden geteld) Ik sta open voor bijna alles maar zou wel het liefst schrijven met iemand rond de 20-25.
    stuur maar een berichtje als je interesse hebt!

    Voorzien (;

    [ bericht aangepast op 10 okt 2020 - 21:10 ]

    Is er iemand die een m/m Gossip Girl—gerelateerde ORPG wilt aangaan? Het liefste wel met 21+ jarige user(s).

    Anyhoo, hit me up if anyone is interested.


    Quiet the mind, and the soul will speak.