• [Algemeen] één op één RPG's

    Dear Q'ers,
    welkom bij het één op één RPG topic, ook wel bekend als het ORPG topic. Zoek je iemand om mee te schrijven? Dan is dit de plek om een oproepje te doen!

    Een tip om in te vullen als je zoekende bent:
    — aantal woorden — nl/eng/andere taal — onderwerp —

    Ik wens jullie alvast veel schrijfplezier!

    [ bericht aangepast op 26 sep 2019 - 16:26 ]

    Heyhey!

    Ik heb momenteel weer eens zin in een ORPG en het liefst zoek ik iemand om een Assassin's Creed related ORPG mee op te zetten!
    Mocht niemand hier interesse in hebben, sta ik ook zeker open voor een fantasy of historisch georiënteerd plot. Verder stel ik niet zo veel eisen en ook mijn woordenaantallen verschillen, ik pas me meestal redelijk op mijn tegenspeler aan.

    Stuur maar een PB als je geïnteresseerd bent! ^^


    Stenenlikker

    Opzoek naar een nieuwe orpg :'D

    Ik sta voor alles open dus als je ideeën hebt, kom vooral door.
    Heb je geen ideeën maar zoek je wel een orpg maatje? Dan bedenken we gezellig samen wat!
    Voorkeur ligt wel in onbekende personen. Fanfic based is prima maar ik ga geen film, serie, boek na schrijven. En een goede dosis romance en drama is nooit verkeerd natuurlijk.

    In ben geïnteresseerd in zowel de korte snelle orpg's (lager woorden aantal) als in de uitgebreidere teksten (500+).
    Ook 16+ vind ik leuk om te schrijven en is welkom net als lgbtq (is geen verplichting uiteraard).

    Wel zou ik graag een orpg maatje vinden die 18+ is, ik ben zelf 23 ,
    en kletsen vind ik stiekem ook wel heel gezellig.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Na een lange tijd weg te zijn geweest, ben ik weer erg geïnteresseerd in het doen van een ORPG!

    Qua onderwerpen sta ik voor echt heel veel open, dus mocht je een idee hebben laat maar weten! Zelf kan ik ook best wat ideeën verzinnen, dus mocht je niks weten, maar wel een ORPG willen doen, kun je mij ook altijd een berichtje sturen!

    Het lijkt mij erg leuk om een Nederlandstalige ORPG te doen, maar mochten de personages andere talen spreken vind ik dat ook prima.

    Qua aantal woorden vind ik ook bijna alles helemaal prima, wel moet ik erbij zeggen dat ik niet altijd even snel kan reageren en mijn voordeel daarom ligt bij wat langere stukken waar we wat langer over doen, in plaats van dat we snel achter elkaar hele korte stukken schrijven.

    16+ is welkom, maar ik heb liever niet dat de hele ORPG daarom draait.

    Ook ben ik op zoek naar iemand van boven de 20, aangezien mijn eigen leeftijd daar 5 jaar boven ligt.

    Hi y'all,

    ik ben opzoek naar een (nieuwe) ORPG. Ik ben zelf iemand die variërend tussen de 200 tot 1500 woorden per post neer kan planten - dit is volledig afhankelijk van mijn tegenschrijver/schrijfster. Ik schrijf zelf wel graag Nederlands maar onze personages mogen natuurlijk uit elk willekeurig land komen. Qua plot ben ik niet erg kieskeurig: echte fanfictie ben ik geen fan van maar baseren op een serie/boek/whatever vind ik prima. Geschiedenis ben ik ook geen fan van.
    Wel ben ik van mening dat een gezonde dosis drama key is en ik ben ook echt niet vies van 16+ stukken waardoor ik het fijn vind als de ander hier ook geen moeite mee heeft. Anderzijds ik vind het ook niet erg als je je hierin juist wat meer zou willen ontwikkelen, om het even zo te zeggen.

    Anyway, als ik je niet heb afgeschrikt, contact me (: Ik heb nog geen specifiek plot in mijn hoofd maar daar komen we vast samen wel uit. Wel graag iemand die 16+ op zijn minst is ;D

    Hihi!

    Ook ik ben weer opzoek naar nieuwe ORPG's! Qua genres ben ik grote fan van drama, romantiek, OP en crime, echter zijn er nog veel meer genres die ik leuk vind en waar ik open voor sta. Om die reden heb ik nog niet iets specifieks in gedachten qua onderwerpen, maar ik denk dat we daar samen zeker wel uit kunnen komen! (:

    Opzoek naar een nieuwe orpg :'D

    Ik sta voor heel veel open dus als je ideeën hebt, kom vooral door.
    Heb je geen ideeën maar zoek je wel een orpg maatje? Dan bedenken we gezellig samen wat!
    Voorkeur ligt wel in onbekende personen. En een goede dosis romance en drama is nooit verkeerd natuurlijk.

    In ben geïnteresseerd in zowel de korte snelle orpg's (lager woorden aantal) als in de uitgebreidere teksten (500+).
    Ook 16+ vind ik leuk om te schrijven en is welkom

    Wel zou ik graag een orpg maatje vinden die 18+ is, ik ben zelf 23 ,
    en kletsen vind ik stiekem ook wel heel gezellig.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Hi,

    Ik heb net het boek Red, White and Royal Blue gelezen en nu kriebelen mijn handen om een soort gelijke orpg te doen. Voor wie het niet weet, het plot is basicallly, de zoon van de Amerikaanse president word verliefd op de prins van Engeland and it's all very cute! Dus mocht je nou nou zin hebben in een soort gelijk verhaal, of gewoon een cute romance story (ben ik ook altijd voor in), met de nodige drama. Hit me up!


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Ik zoek een kortere rpg, misschien dat het later meer word maar voor nu zoek ik stukjes die ik tussendoor snel kan schrijven zonder enorm veel nadenken, if you get me. Via whatsapp een korte orpg mag ook (of bv via discord) maar ik heb echt even behoefte aan kleine stukjes tussendoor zodat we snel kunnen als we tijd hebben maar het ook niet erg is als het even wat minder is.

    Hit me up if you're interested, plot komen we wel uit.

    Hi!

    Ik ben druk bezig met avatar last airbender kijken en ik zoek iemand om based on element bending een orpg te doen, heb nog helemaal geen details. Ik schrijf zelf max 500 woorden meestal dus hmu :)

    OH Of een Harry Potter inspired orpg, zeg ik ook nooit nee tegen :)

    [ bericht aangepast op 11 juni 2020 - 12:35 ]


    --

    Hello everyone,

    Ik zoek voor een RP—mate (van 20 + jaar) die bedreven is in de RP—wereld en gemakkelijk, of eigenlijk geen problemen heeft, meer dan 2K woorden in een post kan schrijven. In mijn eigen posts verwerk ik altijd eerst wat degene heeft geschreven en schrijf vervolgens een (uitgebreid) eigen stuk er aan toe. Deze posts kunnen dan snel in de hogere getallen, qua woorden, oplopen. Mijn posts kunnen dan een stukje langer duren en zijn niet binnen een week klaar, dit kan geheel liggen aan de situatie dat gaande is in mijn privé leven.
          De leeftijd met / boven de 20 jaar is belangrijk, gezien mijn posts soms erg diepgaand kunnen zijn in onderwerpen als erotisch / seksueel en verbaal / fysiek geweld, ed. Dit kan wellicht triggerend zijn voor iemand, dus het is belangrijk dat iemand daar geen problemen mee heeft als diegene een RP met mij wilt aangaan en zo niet voor verrassingen staat.
          Het liefste zou ik iets qua genre van actie, avontuur, fantasie, apocalyps en / of zombies willen. Dit gemengd met romantiek is voor mij ook goed. Voor de rest ben ik geheel open in eventuele ideeën. Het is voor mij enkel een must dat ieder 2 personages aanmaakt, een man en een vrouw, zodat het eerlijk en gelijk verloopt. (:

    So, lemme know if you're interested.

    — Lucca

    [ bericht aangepast op 14 juni 2020 - 2:33 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hello —

    Ik ben op zoek naar één en/of meerdere ORPG partners. Ik ben (naar eigen mening) een redelijk ervaren RPG’er en kan mezelf geheel in een (O)RPG verliezen, inclusief extreem fangirling als toevoeging.

    Disclaimer: ik houd van ‘volwassen’ content, wat op allerlei verschillende manieren geïnterpreteerd kan worden (geweld, horror, mentale problematiek, smut, etc.) Ik schrijf voornamelijk mannen, maar heb geen bezwaar tegen het schrijven van een vrouwelijk rol. Mochten er andere mogelijkheden zijn tot schrijven buiten Q. (email, Google Documents, etc.) sta ik daarvoor open. Mijn posts zijn gemiddeld lang qua woordenaantal.
    Ik schrijf niet dagelijks, soms zelfs niet wekelijks i.v.m. fulltime baan en alles daaromheen.

    Ik heb geen vaste verhaallijn in m’n hoofd, maar sta daadwerkelijk voor alles open — mits er sprake is van onbekende personages.

    Hit me up ik PB if interested.

    Love,
    Mirte

    edit: spell check + toevoeging

    [ bericht aangepast op 14 juni 2020 - 7:03 ]


    Opzoek naar een nieuwe orpg :'D

    Ik sta voor heel veel open dus als je ideeën hebt, kom vooral door.
    Heb je geen ideeën maar zoek je wel een orpg maatje? Dan bedenken we gezellig samen wat!
    Voorkeur ligt wel in onbekende personen. En een goede dosis romance en drama is nooit verkeerd natuurlijk.

    In ben geïnteresseerd in zowel de korte snelle orpg's (lager woorden aantal) als in de uitgebreidere teksten (500+).
    Ook 16+ vind ik leuk om te schrijven en is welkom

    Wel zou ik graag een orpg maatje vinden die 18+ is, ik ben zelf 23 ,
    en kletsen vind ik stiekem ook wel heel gezellig.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Ook ik ben op zoek naar mensen om een ORPG mee te doen!

    Qua aantal woorden doe ik het liefste 500+, maar korter met een leuk onderwerp vind ik ook helemaal prima.
    Qua genres sta ik overal wel voor open, dus mocht je een leuk idee hebben let me know. Maar ook als je nog geen idee in gedachten hebt maar gewoon iemand zoekt om mee te schrijven kun je mij altijd een berichtje sturen. Ik vind het namelijk ook heel leuk om samen iets te bedenken.

    Wel heb ik het liefst een ORPG met iemand die ouder dan 20 is, aangezien ik inmiddels zelf al 26 ben.

    Opzoek naar een nieuwe orpg :'D



    Voorkeur ligt wel in onbekende personen. En een goede dosis romance en drama is nooit verkeerd natuurlijk.

    In ben geïnteresseerd in zowel de korte snelle orpg's (lager woorden aantal) als in de uitgebreidere teksten.
    Ook 16+ vind ik leuk om te schrijven en is welkom

    Wel zou ik graag een orpg maatje vinden die 18+ is, ik ben zelf 23 ,
    en kletsen vind ik stiekem ook wel heel gezellig.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2020 - 20:17 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Voorzien.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2020 - 9:28 ]