• Hoi allemaal,

    De afgelopen drie jaar heb ik een Secret Santa met echte cadeaus georganiseerd, dus dat wil ik eigenlijk dit jaar weer doen, mits er genoeg mensen zijn die mee willen doen. (:

    Mensen die mee willen doen moeten echter wel aan twee eisen voldoen:
    1) Je moet al drie maanden op Quizlet zitten.
    2) Je moet je met je facebookaccount aanmelden bij het evenement. Als je mij toevoegt op Facebook, (klik) zal ik je een uitnodiging voor het evenement toesturen. Daarna mag je me natuurlijk altijd weer verwijderen als je dat fijn vindt. (:

    Hiermee hoop ik de kans op trollers zo veel mogelijk te verkleinen. Heb je geen Facebook dan is je aanmelden via dit topic ook prima. (:

    Heel leuk allemaal, maar wat is nou de bedoeling?

    Kerst komt er weer aan! Het lijkt me leuk om lootjes met echte cadeautjes te doen. Het idee is dat er via www.lootjestrekken.nl lootjes worden getrokken.
    Vijftien euro exclusief verzendkosten lijkt me een mooi bedrag, zodat je ook echt iets leuks kunt krijgen. Verzenden is het goedkoopst via DHL (€5,75). Je kunt er ook voor kiezen om het bij een DHL-parcel te laten bezorgen, dan hoef je je adres niet op te geven als je dat niet prettig vindt.

    Je kunt je opgeven tot 15 november door je voor het evenement aan te melden. Ook moet je mij dan even je mailadres laten weten, anders kun je geen lootje krijgen. Als je aan een van de vorige editie hebt meegedaan dan hoef je die niet door te geven. (:

    Na die datum zal ik jullie namen invoeren. Jullie krijgen dan een e-mail met een uitnodiging voor het trekken van de lootjes. Vanaf het moment dat je die uitnodiging accepteert kun je er dus niet meer onderuit! Vanaf dat moment kun je ook een verlanglijstje maken op dezelfde site.

    Benieuwd hoe het vorig jaar ging? Hier vind je het topic van vorig jaar. (:

    Deelnemers
    Croweater || Natas || Nederland
    Prim || Sterre || Nederland
    Tuena || Iris || Nederland
    Eldir || Nanóuk || Nederland
    ProngsPotter || Froukje || Nederland
    Cayline || Cayline || Nederland
    Aspromavro || Anne || Nederland
    Ristridin || Mare || Nederland
    tubbietoost || Irma || Nederland


    [ bericht aangepast op 15 nov 2019 - 17:46 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vandaag is de laatste dag om je op te geven!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ook dit helaas helemaal vergeten dit jaar. :( Zo zonde! Iedereen veel plezier met 't versturen en ontvangen van de cadeautjes! :)


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Je kan nog meedoen als je wilt! Ik wilde de lootjes trekken voor ik op vakantie ging, maar dat is niet gelukt en het internet is hier echt prut. Dus ik ga begin volgende week de lootjes trekken. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    O! Ja! Dan graag! :D


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Het evenement doet 't alleen niet op Facebook bij mij..


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Roheryn schreef:
    Het evenement doet 't alleen niet op Facebook bij mij..


    Ik heb je uitgenodigd!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Hoi allen,

    Ik mis nog een hoop emailadressen en het wordt een beetje kortdag inmiddels, dus het lijkt me beter om het af te blazen of in elk geval naar Pasen te verschuiven. ;D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Fair enough (helaas)..
    Rondom pasen iets soortgelijks doen klinkt sowieso leuk, dus het verschuiven tot dan lijkt me zeker een mogelijkheid. (:


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn