• hoi allemaal,

    Ik ben zo vrolijk door gisteren en dat wilde ik even delen gezien het mij zo goed heeft gedaan. Mijn biermaatje is van de week 40 geworden. Een hele bijzondere leeftijd en naast beste vriend is hij een beetje mijn scoutingpapa.

    Nu hadden we gisteren zijn verjaardag en het was voor hem één grote verassing. Eerst waren ze bij zijn vriendin om een kinderfeestje te houden met Hollandse spellen .Toen kwamen ze naar zijn ouders, waar ik en nog wat mensen aansloten en daar gingen we eten. Daarna zijn we op scouting vuur gaan stoken waar nog meer mensen kwamen en tot slot gingen we de stad in waar ook wat mensen weer aansloten.

    Naast dat het echt onwijs gezellig was, had ik genoeg drankjes op om een telefoonnummer te vragen van een leuke jongen. We hebben de hele tijd in dat cafe gekletst en nu zijn we al de hele ochtend aan het appen.

    Dus nu ben ik echt mega vrolijk, blij en trots op mijzelf dat ik dit heb gedaan.
    Normaal doe ik zoiets namelijk echt niet dus dit is wel heel fijn en lekker voor mijn zelfbeeld=)

    Hebben jullie wat leuks gedaan dit weekend tot nu toe?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Leuk!! Ik ga zometeen naar een verjaardagsfeestje van een vriendin, ook veel zin in!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Leuk hoor! Vet veel feestjes dit weekend, haha. Ik was afgelopen zaterdag jarig en daarvoor had mijn vriend een nachtje geboekt in een hotel van vrij-za met uit eten en dan die zaterdagochtend naar de spa. Was super lekker, en die avond had ik een feestje van iemand anders (wat me prima uitkwam). Hartstikke leuk gehad, maar wel ergens die zaterdag voedselvergiftiging opgelopen want het kwam er uit alle kanten uit en ik heb nu nog steeds diarree. Alles bij elkaar 7/10 weekend.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."